abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50943903
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef neee het volgende:
Net terug van de kapper, maar helemaal niet tevreden!
Vraagt ze: 'Er moet vast niet zoveel vanaf?' waarop ik antwoord: 'Nee, maar klein beetje'. Begint ze m'n haar ineens enorm kort te knippen. Eerst hing het tot in m'n ogen en nu komt het niet eens half m'n voorhoofd.
Kan ik weer opnieuw gaan sparen....
Herkenbaar
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50946914
* Sport_Life was ook kort geknipt paar maandjes geleden.
Heb nu zo'n tussenkapsel, dat net-niet-zit.. . Na de zomer is het weer lekker lang met veel krul hoop ik, lekker voor de winter .
  vrijdag 29 juni 2007 @ 02:51:48 #53
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_50959391
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef Kroekroek het volgende:
maar toch begin ik weer te overwegen langer haar te nemen. Misschien staat het toch wel mooier ofzo.
Ik geloof mijn ogen niet!!
Vorige week moest de schaar er nog in... wie heeft je bekeerd?

Oh men, dit voelt als een overwinning.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 02:54:01 #54
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_50959403
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef neee het volgende:
Net terug van de kapper, maar helemaal niet tevreden!
Vraagt ze: 'Er moet vast niet zoveel vanaf?' waarop ik antwoord: 'Nee, maar klein beetje'. Begint ze m'n haar ineens enorm kort te knippen. Eerst hing het tot in m'n ogen en nu komt het niet eens half m'n voorhoofd.
Kan ik weer opnieuw gaan sparen....
Dat is fucked up yo. Vast geen niet-goed-geld-terug garantie. En dan vragen ze ook nog of je het bonnetje wilt...alsof je kan ruilen.
pi_51002940
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 02:51 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Ik geloof mijn ogen niet!!
Vorige week moest de schaar er nog in... wie heeft je bekeerd?

Oh men, dit voelt als een overwinning.
Te vroeg gejuichd . Ik ben vandaag naar de kapper geweest om het een beetje te fatsoeneren. En ik wilde er alvast wat laagjes in doen, voordat ik het lang zou laten groeien. Maar...
Die vrouw had blijkbaar niet helemaal door wat ik bedoelde. Ook wel HELEMAAL NIET . Maar ik kwam daar te laat achter. Nu is het super kort. Ik lijk wel een kerel men .
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:02:53 #56
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_51004282
ik wil het zo lang

Era Vulgaris
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:17:45 #57
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_51006387
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Te vroeg gejuichd . Ik ben vandaag naar de kapper geweest om het een beetje te fatsoeneren. En ik wilde er alvast wat laagjes in doen, voordat ik het lang zou laten groeien. Maar...
Die vrouw had blijkbaar niet helemaal door wat ik bedoelde. Ook wel HELEMAAL NIET . Maar ik kwam daar te laat achter. Nu is het super kort. Ik lijk wel een kerel men .

Ga terug en neem je schep mee.

Dat wordt weer sparen dus.
pi_51006783
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Kroekroek het volgende:
Wat is dat toch met die kappers, altijd maar zoveel willen knippen.
blaat
pi_51011951
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:32 schreef neee het volgende:

[..]

Wat is dat toch met die kappers, altijd maar zoveel willen knippen.
Ja ik snap dat ook niet. Echt elke keer als ik er heen ga, dan verpesten ze het . Ik heb het 2 keer zelf afgeknipt, maarja zo gemakkelijk gaat dat niet. En niemand wilde me nu knippen, dus ja, ik ging maar.
Het groeit wel weer aan.. ooit. Morgen eerst 2 examenfeestjes. Die mensen zullen raar opkijken!
pi_51016171
Ik knip me haar nu ook zelf hoor.. Ben die kappers echt zat
pi_51059824

Ik probeer het min of meer deze lengte te houden. Dus ik ga wel iedere maand, maar probeer het zo te laten knippen dat niemand het ziet . Langer haar is vervelend i.v.m. douchen.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:37:18 #62
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_51062435
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
[afbeelding]

Ik probeer het min of meer deze lengte te houden. Dus ik ga wel iedere maand, maar probeer het zo te laten knippen dat niemand het ziet . Langer haar is vervelend i.v.m. douchen.
Hoezo dat? Vind het niet echt een probleem om die dingen even uit het doucheputje te pakken hoor. Het lijkt met langer haar wel net zo alsof je veel meer haar verliest... dat is soms best eng.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:51:22 #63
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_51064828
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:37 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Hoezo dat? Vind het niet echt een probleem om die dingen even uit het doucheputje te pakken hoor. Het lijkt met langer haar wel net zo alsof je veel meer haar verliest... dat is soms best eng.
Ik denk dat 'ie bedoelt dat je haar langzamer nat wordt, de shampoo er moeilijker uit te spoelen is en het droogt langzaam op. Dan kun je kiezen tussen OF gewoon op laten drogen met het risico dat het vreemd opdroogt en je voor lul loopt OF lekker rossen met die handdoek, zodat je je misschien je haar beschadigt en alsnog voor lul loopt en naar de kapper moet. En gel in lang haar is niet tof.
  maandag 2 juli 2007 @ 18:04:29 #64
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_51065141
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:51 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Ik denk dat 'ie bedoelt dat je haar langzamer nat wordt, de shampoo er moeilijker uit te spoelen is en het droogt langzaam op. Dan kun je kiezen tussen OF gewoon op laten drogen met het risico dat het vreemd opdroogt en je voor lul loopt OF lekker rossen met die handdoek, zodat je je misschien je haar beschadigt en alsnog voor lul loopt en naar de kapper moet. En gel in lang haar is niet tof.
Ik kan daar allemaal wel mee leven hoor ...
pi_51066281
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:51 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Ja, dat dus . Wassen is vervelend wanneer je vroeg weg moet. Met drijfnat haar aankomen is geen keuze en föhnen geeft bij mij een bol effect. Gewoon in een scheiding naar achteren kammen en dan laten drogen werkt bij mij dus het beste. Gel in nat haar werkt ook niet. Ik ben dus minstens een uur kwijt aan drogen, maar dat heb ik er voor over. Een keer per week extra vroeg opstaan is te doen, ik ben zowiezo een vroege vogel .

@ Zieworaut: Ik heb, voor zover ik weet, geen last van haaruitval . Eerder (te) veel haar.

@ G_S, Sh0g enz.: Willen jullie allemaal naar een pony toe? En zo ja, zou het niet beter staan om het wat meer naar achteren te dragen?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  maandag 2 juli 2007 @ 19:18:01 #66
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_51067787
quote:
[b]

@ Zieworaut: Ik heb, voor zover ik weet, geen last van haaruitval . Eerder (te) veel haar.
Haha nee ik ook niet hoor. Ik heb ook eerder te dik haar maar het LIJKT alsof ik er veel meer dan eerst verlies maar dat is gewoon omdat een lange haar net zoveel lijkt als vijf korte
pi_51068071
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:40 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

@ G_S, Sh0g enz.: Willen jullie allemaal naar een pony toe? En zo ja, zou het niet beter staan om het wat meer naar achteren te dragen?
Ik zal G_S wel zijn
Nou, ik heb wat voorbeelden gepost aan het begin van dit topic, was vaak wel met een scheiding.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 5 juli 2007 @ 01:48:53 #68
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_51155355
Neuh, niet naar achteren kammen, dat ziet er niet uit. Ik heb een beetje een lang voorhoofd en inhammen en die bedek ik zo mooi.
pi_51156562
Ik wil ook weer lang haar. Ik had ze behoorlijk lang. Tot in m'n nek en dan naar achter toe. Jullie weten wel wat ik bedoel Ik ben alleen 6,5 weken geleden naar de kapper geweest omdat ik naar het buitenland vertrok. En nu mis ik weer m'n lange haar dus ik laat het weer groeien.
pi_51163071
Eigenlijk wil ik ook weer is iets ander met mn haar, misschien wel mm (heb dat voor 2 jaar terug nog gehad, dus weet wel hoe het me staat).. Wordt af en toe echt helemaal gestoord van dat wat langere haar

Heb het nu al een tijdje zo.. (zit niet helemaal zoals ik het meestal heb, kwam net onder de douch weg..)

[ Bericht 8% gewijzigd door JAY-T op 05-07-2007 12:36:36 ]
  woensdag 11 juli 2007 @ 00:44:26 #71
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_51346957
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:30 schreef JAY-T het volgende:
Eigenlijk wil ik ook weer is iets ander met mn haar, misschien wel mm (heb dat voor 2 jaar terug nog gehad, dus weet wel hoe het me staat).. Wordt af en toe echt helemaal gestoord van dat wat langere haar

Heb het nu al een tijdje zo.. (zit niet helemaal zoals ik het meestal heb, kwam net onder de douch weg..)

[afbeelding]
Ik vind het wel cool man. Ik doe het ook soms zo.
pi_51377170
Heb het net nog 1 maal gemilimeterd, en dan gaat het weer dan komende maanden weer langer. Niet zo lang als ik het op een gegeven moment had, maar 7 of 8 cm is denk ik wel ok.
pi_51387815
Ik heb halflang haar gehad, Ik zou het niet stug laten doorgroeien ivm het splijten van het haar. Gewoon zo nu en dan netjes laten bijknippen en de punten eraf.
Life is a witch and then u fly
pi_51389711
Mijn haar kon vroeger met gemak in mn mond(haar van voren)maarja werd toen iets te vaak voor emo aangezien, dus maar ff iets korter gedaan.
Draag sinds kort ook een pet, dus hoef het niet meer te laten groeien, al vond ik langer haar wel tof.
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:59:50 #75
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_51407429
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:56 schreef Magereheinus het volgende:
Mijn haar kon vroeger met gemak in mn mond(haar van voren)maarja werd toen iets te vaak voor emo aangezien, dus maar ff iets korter gedaan.
Draag sinds kort ook een pet, dus hoef het niet meer te laten groeien, al vond ik langer haar wel tof.
Dus jij laat je haren knippen omdat anderen het maar niets vinden en er opmerkingen over maken? WEAK!
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:06:14 #76
185710 Miscfit
Oiii mate she F****** drunk!
pi_51407657
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:59 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Dus jij laat je haren knippen omdat anderen het maar niets vinden en er opmerkingen over maken? WEAK!
Jij hoeft er vast niet de hele dag tegen aan te kijken . Sommige mensen staat het gewoon niet.
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:34:25 #77
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_51408686
Het begint hier eindelijk een beetje te groeien, pff december duurt nog zo lang
pi_51411197
Haarlengte momenteel circa 25cm. 's ochtends na het douchen zit m'n haar echt fantastisch, maar naarmate m'n haar droger wordt begint het wat minder slecht goed te zitten. Vooral de achterkant neemt dan flink toe qua volume.

/edit: foutje

[ Bericht 9% gewijzigd door sylvesterrr op 12-07-2007 22:44:06 ]
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:40:34 #79
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_51411312
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Haarlengte momenteel circa 25cm. 's ochtends na het douchen zit m'n haar echt fantastisch, maar naarmate m'n haar droger wordt begint het wat minder slecht te zitten. Vooral de achterkant neemt dan flink toe qua volume.
Kijk dat heb ik nu PRECIES HETZELFDE, alleen is mijn haar geen 25 cm. Voor kan ik het net (droog met moeite) in mijn mond stoppen en achter is het ongeveer 16 cm denk ik (geen idee eigenlijk )
  donderdag 12 juli 2007 @ 23:31:40 #80
185710 Miscfit
pi_51413204
quote:
Haarlengte momenteel circa 25cm. 's ochtends na het douchen zit m'n haar echt fantastisch, maar naarmate m'n haar droger wordt begint het wat minder slecht goed te zitten. Vooral de achterkant neemt dan flink toe qua volume.

Hmmm, misschien moet je proberen minder hard te wrijven als je je haar wilt droog maken? Als ik dat doe gaat het altijd enorm pluizen en bol staan.
pi_51413409
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 23:31 schreef Miscfit het volgende:

[..]

Hmmm, misschien moet je proberen minder hard te wrijven als je je haar wilt droog maken? Als ik dat doe gaat het altijd enorm pluizen en bol staan.
Niet te vaak wassen, zuinig met gel en niet te lang laten worden.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:28:26 #82
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_51414950
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Bij mij gaat het net beter zitten als het langer wordt... dan wordt het haar wat zwaarder en zakt het wat in zodat het geen echte BOS wordt...
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:35:28 #83
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_51415153
Lukt lang haar + inhammen goed?
Toen mijn lange haar, er jaren geleden, af ging; bleek dat ik inhammen had.
Ik denk datdat wel goed lukt ja
Ik ga voor de Wes Scantlin lengte (zanger van puddle of mud):

En over haargroeimiddeltjes: maat van me die bang is dat hij kaal wordt, is bij de dokter geweest, en die dokter zei dat hij in zijn hele carriére nog nooit bewijs heeft gezien dat die middeltjes ook echt werkte, niet in zijn vakliteratuur althans.
Dus we zullen tergend langzaam moeten wachten op moeder natuur
Era Vulgaris
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:39:29 #84
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_51415277
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:35 schreef Vassili_Z het volgende:
Lukt lang haar + inhammen goed?
Toen mijn lange haar, er jaren geleden, af ging; bleek dat ik inhammen had.
Ik denk datdat wel goed lukt ja
Ik ga voor de Wes Scantlin lengte (zanger van puddle of mud):
[afbeelding]

En over haargroeimiddeltjes: maat van me die bang is dat hij kaal wordt, is bij de dokter geweest, en die dokter zei dat hij in zijn hele carriére nog nooit bewijs heeft gezien dat die middeltjes ook echt werkte, niet in zijn vakliteratuur althans.
Dus we zullen tergens langzaam moeten wachten op moeder natuur
Haha dan raadt ik je aan om eens naar haarweb.nl te gaan... Daar lees je genoeg reacties van mensen die ervaren hebben dat de gemiddelde huisarts op dit gebied maar wat uit zijn nek lult... Ik heb een neef die aan de fina nog iets zit toen hij haaruitval kreeg en dankzij dat middel verliest hij geen overmatig haar meer. Hij had ook wat nieuwe haartjes gekregen bij de kruin. En wat betreft je laatste zin; Wie weet wat de toekomst ons nog brengt! ?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:43:08 #85
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_51415379
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:39 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Haha dan raadt ik je aan om eens naar haarweb.nl te gaan... Daar lees je genoeg reacties van mensen die ervaren hebben dat de gemiddelde huisarts op dit gebied maar wat uit zijn nek lult... Ik heb een neef die aan de fina nog iets zit toen hij haaruitval kreeg en dankzij dat middel verliest hij geen overmatig haar meer. Hij had ook wat nieuwe haartjes gekregen bij de kruin. En wat betreft je laatste zin; Wie weet wat de toekomst ons nog brengt! ?
Dat geloof ik graag, maar het is niet echt logisch.
Als er nou echt een effectief middeltje zou bestaan, dat haargroei bevordert en/of kaalheid tegengaat, en dat bij relatief veel mensen zou werken, dan zou dat toch worden opgenomen in de vakliteratuur van huisartsen?
Era Vulgaris
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:53:01 #86
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_51415613
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:43 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag, maar het is niet echt logisch.
Als er nou echt een effectief middeltje zou bestaan, dat haargroei bevordert en/of kaalheid tegengaat, en dat bij relatief veel mensen zou werken, dan zou dat toch worden opgenomen in de vakliteratuur van huisartsen?
(Heb even opgezocht): finasteride heet het goedje en voor het geval jij niet gelooft kijk dan deze cijfers maar eens na: http://www.haarweb.nl/forum/poll.php?do=showresults&pollid=73

Dat laat zien dat bij slechts 32% van de mannen Fina niet werkt...
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:55:40 #87
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_51415683
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:53 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

(Heb even opgezocht): finasteride heet het goedje en voor het geval jij niet gelooft kijk dan deze cijfers maar eens na: http://www.haarweb.nl/forum/poll.php?do=showresults&pollid=73

Dat laat zien dat bij slechts 32% van de mannen Fina niet werkt...
Ik vind dat niet echt betrouwbaar en representatief, laat staan wetenschappelijk verantwoord. Maar als jij overtuigd bent, fine with me. Ik respecteer het.
Era Vulgaris
  vrijdag 13 juli 2007 @ 01:01:35 #88
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_51415826
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:55 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Ik vind dat niet echt betrouwbaar en representatief, laat staan wetenschappelijk verantwoord. Maar als jij overtuigd bent, fine with me. Ik respecteer het.
Even voor de duidelijkheid: Dat is geen reclamesite voor finasteride maar een site waar lotgenoten praten over hun haarprobleem en aangezien ik mijzelf vaker ook wel eens op die site bevindt weet ik wel zeker dat dit 'betrouwbare cijfers' zijn. Ik denk dat jij een beetje snel je oordeel klaar had en niet echt verder hebt gekeken naar de site... Bij andere topics op die site zijn er namelijk ook mensen te vinden waarbij het middel niet heeft aangeslagen.
Maargoed; moch ik kaal ofzo worden zou het zeker gaan gebruiken maar ik ben nog jong dus het zal nog wel fftjes duren, mocht het ooit gaan komen bij mij...

PS: Vassili_Z, heb jij haaruitval dan zou ik zeker eens op haarweb.nl rondkijken...
  vrijdag 13 juli 2007 @ 01:25:50 #89
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_51416413
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 01:01 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: Dat is geen reclamesite voor finasteride maar een site waar lotgenoten praten over hun haarprobleem en aangezien ik mijzelf vaker ook wel eens op die site bevindt weet ik wel zeker dat dit 'betrouwbare cijfers' zijn. Ik denk dat jij een beetje snel je oordeel klaar had en niet echt verder hebt gekeken naar de site... Bij andere topics op die site zijn er namelijk ook mensen te vinden waarbij het middel niet heeft aangeslagen.
Maargoed; moch ik kaal ofzo worden zou het zeker gaan gebruiken maar ik ben nog jong dus het zal nog wel fftjes duren, mocht het ooit gaan komen bij mij...

PS: Vassili_Z, heb jij haaruitval dan zou ik zeker eens op haarweb.nl rondkijken...
Gaap. Dit is nou typisch internet.
En nee, ik heb geen haartuitval.
Era Vulgaris
pi_51419929
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 23:31 schreef Miscfit het volgende:

[..]

Na het douchen schud ik het overtollige water eruit (:') ). Ik wrijf hierna m'n haar droog met een handdoek, en vervolgens pak ik m'n gel erbij (2-3 vingertopjes van l'oreal studio line radical).

Maar ik zal eens de volgende keer minder hard wrijven wanneer ik m'n haar droog wil maken.
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik moet m'n haar iedere ochtend wassen, anders krijg ik last van jeuk. Ik gebruik trouwens Andrelon Shampoo en daarna Andrelon Conditioner.
  zondag 15 juli 2007 @ 09:49:03 #91
152398 JingleKoning
Allemaal cabaret"
pi_51482069
quote:

Gozer met alle respect maar langer haar staat jou niet,ik heb wel is foto,s van een paar jaar terug gezien in dit topic waar je op stond en toen dacht ik dat je een meisje was maar dat zal wel komen door je iets te vrouwlijke gezicht en je pik zwarte haar maar ik kan je niet beoordelen hoe je er nu uitziet want je staat zonder foto in je fotoboek
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnen treedt"
pi_51485010
quote:
Op zondag 15 juli 2007 09:49 schreef JingleKoning het volgende:

[..]

Gozer met alle respect maar langer haar staat jou niet,ik heb wel is foto,s van een paar jaar terug gezien in dit topic waar je op stond en toen dacht ik dat je een meisje was maar dat zal wel komen door je iets te vrouwlijke gezicht en je pik zwarte haar
Jij hebt een goed geheugen.

De foto die ik toen in dit topic had geplaatst was een achteraanzicht. De achterkant kan bij mij flink toenemen qua volume als m'n haar droog wordt, en dan ziet het er inderdaad niet uit. Dat 'probleem' heb ik sinds een dag of twee wel kunnen tackelen door wat meer gel te gebruiken.
pi_51485235
post eens een foto hoe het nu is
  dinsdag 17 juli 2007 @ 01:04:02 #94
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_51544654
Welke vitamines en mineralen zijn eigenlijk betrokken bij haargroei?
Era Vulgaris
  dinsdag 17 juli 2007 @ 10:56:52 #95
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_51551143
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 01:04 schreef Vassili_Z het volgende:
Welke vitamines en mineralen zijn eigenlijk betrokken bij haargroei?
belangrijkste vitaminen en mineralen voor gezonde hoofdhuid
en haar zijn vitamine A, alle vitaminen B (zeker vitamine
B6, B12, foliumzuur, biotine, vitamine C, vitamine E, koper,
ijzer, zink, iodine, proteïnen, silicium en
essentiële vetten.

Heb je zelf geen google?

Ik begin eindelijk een klein beetje krul terug te krijgen, er is nog steeds weinig van te maken, maar hoef over maandje in ieder geval nie tmeer voor lul te lopen
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:10:03 #96
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_51569695
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:56 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

belangrijkste vitaminen en mineralen voor gezonde hoofdhuid
en haar zijn vitamine A, alle vitaminen B (zeker vitamine
B6, B12, foliumzuur, biotine, vitamine C, vitamine E, koper,
ijzer, zink, iodine, proteïnen, silicium en
essentiële vetten.

Heb je zelf geen google?

Ik begin eindelijk een klein beetje krul terug te krijgen, er is nog steeds weinig van te maken, maar hoef over maandje in ieder geval nie tmeer voor lul te lopen
Ahh k. Gewoon een evenwichtige voeding hebben, dan komt t wel goed
Wat is trouwens het beste middel om haar dat in je nek ligt te temmen? Gel is het niet, dan weet ik alvast wel...
Era Vulgaris
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:42:39 #97
102952 Silentium
Gegarandeerd.
pi_51571140
tvp
Slokkie bier
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:57:22 #98
185710 Miscfit
pi_51678086
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Wat is trouwens het beste middel om haar dat in je nek ligt te temmen?
Wat wil je der mee doen dan? Beetje wax doe ik er meestal in, pluist het wat minder.. De krul zit er bij mij van nature al in .
pi_51700767
Jeez, nog steeds deeltjes van dit topic. Maar ff blijven lurken hier
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:21:55 #100
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_51701378
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef Miscfit het volgende:

[..]

Wat wil je der mee doen dan? Beetje wax doe ik er meestal in, pluist het wat minder.. De krul zit er bij mij van nature al in .
idd, t minder krullend maken. Ik merk zelf dat een beetje (een beetje!!!!) Brylcreem en wat wax heel functioneel zijn met lang haar.
Era Vulgaris
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')