Beetje met een stijl-kam / tang er doorheen gaan? Of heb je daar net als mij te grove krullen voorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ahh k. Gewoon een evenwichtige voeding hebben, dan komt t wel goed![]()
Wat is trouwens het beste middel om haar dat in je nek ligt te temmen? Gel is het niet, dan weet ik alvast wel...
Dat was dan ook bijna reden voor postnatale abortus.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:37 schreef -Dries- het volgende:
Raar gezicht heb je
Wat is een stijl-kam precies?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:39 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Beetje met een stijl-kam / tang er doorheen gaan? Of heb je daar net als mij te grove krullen voor
Heb er maar even een foto van gemaakt, hij ziet er beetje uit als een oud middeleeuws martelwerktuig, maar het werkt welquote:
Vreselijk slecht voor je haar, bij veelvuldig gebruik. Word heet, en dus je haar kurkdroogquote:Op zondag 22 juli 2007 16:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
Voor de liefhebber, een Vidal Sassoon straightener bij de Lidl voor weinig. klikkerdeklik
Onzin. 8 keer? Dode punten bestaan eigenlijk niet omdat haar al van nature dood is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef Rutgerr het volgende:
http://img407.imageshack.us/img407/4397/rutgerleesttdp8.jpg
http://i17.tinypic.com/4ts80ed.jpg
@sararaats, ongeacht je haartype of haarlengte, moet ke eigenlijk 8 keer per maand naar de kapper voor de dode punten.
8 keer per maand is ook mij wat te gortigquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef Rutgerr het volgende:
http://img407.imageshack.us/img407/4397/rutgerleesttdp8.jpg
http://i17.tinypic.com/4ts80ed.jpg
Ben de vorige keer noodgedwongen naar een kutkapper gegaan dus toen heb ik uit angst maar gezegd dat er eigenlijk amper iets af moest. Het zit nu zoals op de foto's, maar het wordt morgen flink gekortwiekt. Morgen weer naar m'n vaste kapper.
@sararaats, ongeacht je haartype of haarlengte, moet ke eigenlijk 8 keer per maand naar de kapper voor de dode punten.
Dood slaat hier niet op 'niet levend'.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Onzin. 8 keer? Dode punten bestaan eigenlijk niet omdat haar al van nature dood is.
Niet meer dan normaal, lijkt me.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:52 schreef Rutgerr het volgende:
Sorry, bedoel 8 keer per jaar, kuttypfoutKlinkt al heel wat aannemelijker he
?
Ligt ook wel er aan wat je er 1. insmeert en 2. hoe je het verzorgt. Als jij het dagelijks goed wast, uitkamt zodat de klitten eruit gaan, en geen ontzettende vette rotzooi in je haar smeert, dan kan jij echt wel een half jaar (of langer) niet naar de kapper gaan. Mits je haar natuurlijk in een mooi model valt uit zichzelf.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:58 schreef Rutgerr het volgende:
Nou ja, ik las deze topics wel vaker en dan lees je ook weleens verhalen van mensen die al jaren niet meer naar de kapper zijn geweest. Als je het laat groeien voor bijvoorbeeld een half jaar, dan is het beter om dan tussentijds toch nog een paar keer naar de kapper te gaan i.p.v. pas na een half jaar naar de kapper te gaan, want dan kan hetgeen wat je hebt laten groeien er ook direct weer af...hetgeen wat sararaats dus overkwam.
Hier ook, hele tijd niet naar de kapper geweest, het had beter wel kunnen doen, nu kon ik opnieuw beginnen. Weet alleen nog niet of ik het doe.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:58 schreef Rutgerr het volgende:
Nou ja, ik las deze topics wel vaker en dan lees je ook weleens verhalen van mensen die al jaren niet meer naar de kapper zijn geweest. Als je het laat groeien voor bijvoorbeeld een half jaar, dan is het beter om dan tussentijds toch nog een paar keer naar de kapper te gaan i.p.v. pas na een half jaar naar de kapper te gaan, want dan kan hetgeen wat je hebt laten groeien er ook direct weer af...hetgeen wat sararaats dus overkwam.
Maar natuurlijk, je stalkt elkaar of niet hequote:
Niet te vaak wassen, en als je het wast, een goed product gebruiken. Andrélon bijvoorbeeld word mijn haar nog 10x droger van. Ik ben zelf fan van de producten van Redken www.redken.nl. Bovendien na het douchen niet te hard je haar droogmaken, maar droogdeppen.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:50 schreef StateOfMind het volgende:
Sinds december 2005 ben ik het al aan het laten groeien.
Daarvoor was het de tondeuse zonder opzetstukje.
Wat kan ik het beste gebruiken tegen droog en pluizig haar?
Leuk om te horen, dat hoor je niet vaak. Redken voor men, of gewoon van de normale lijn?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:29 schreef koejoeloek het volgende:
Niet te vaak wassen, en als je het wast, een goed product gebruiken. Andrélon bijvoorbeeld word mijn haar nog 10x droger van. Ik ben zelf fan van de producten van Redken www.redken.nl. Bovendien na het douchen niet te hard je haar droogmaken, maar droogdeppen.
Ik heb zelf voor mijn lange krulhaar de Fresh Curls lijn gebruikt, zowel de zeep als de conditioner, en daar was ik erg over te sprekenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Leuk om te horen, dat hoor je niet vaak. Redken voor men, of gewoon van de normale lijn?
Ik gebruik zelf momenteel diverse producten van Kérastase en van Matrix een conditioner.
Hier (Oss) zit een kappers-groothandel waar je als particulier ook gewoon je spulletjes kan komen kopen, daar koop ik het zelf meestal. Maar bij de wat exclusievere kappers hebben ze het meestal ook wel. Anders volgens mij zit er een shop locator oid op die site.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:44 schreef Azaron het volgende:
Koejoeloek, bestel je het ergens op internet of koop je het bij een salon in de buurt (redken dus)
Er zijn slechts zo'n 500 Redken kappers in Nederland, dus dat is niet heel erg veel.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:47 schreef koejoeloek het volgende:
Hier (Oss) zit een kappers-groothandel waar je als particulier ook gewoon je spulletjes kan komen kopen, daar koop ik het zelf meestal. Maar bij de wat exclusievere kappers hebben ze het meestal ook wel. Anders volgens mij zit er een shop locator oid op die site.
Dat is inderdaad niet ontzettend veel, dan word het een stukje rijdenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Er zijn slechts zo'n 500 Redken kappers in Nederland, dus dat is niet heel erg veel.
Stiekem wil je terug langer haarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:43 schreef Vassili_Z het volgende:
well....alles is eraf...ik ben blijkbaar niet geschapen voor lang haar. Dit staat toch veel beter. Wat doe ik eigenlijk ik dit topic nu![]()
Ik heb half lang krullend haar, het gaat snel pluizen zeker als ik geen conditioner gebruik. Mijn haar zit het mooiste als ik een helm opgehad heb. Dan zit het lekker plat en in modelquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:27 schreef Katseviool het volgende:
Enige wat ik gebruik en wat ik iedereen kan aanraden is Shaper van de HEMA. Echt degelijk spul.
Wordt bij mij mooi zwaar glad haar wat niet pluist en mooi in model valt
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Ik heb half lang krullend haar, het gaat snel pluizen zeker als ik geen conditioner gebruik. Mijn haar zit het mooiste als ik een helm opgehad heb. Dan zit het lekker plat en in model. Krijg ik met dat spul een beetje hetzelfde effect? Om nou elke morgen een half uur met een helm rond te lopen
![]()
Had ik ook last van, m'n haar zat ook op z'n best een dag nadat ik gedoucht had... maar die Shaper is echt top! Haar voelt gewoon wat zwaarder maar plakt niet en heeft een mooie glans (pluis maakt het vaak ook erg dof)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Ik heb half lang krullend haar, het gaat snel pluizen zeker als ik geen conditioner gebruik. Mijn haar zit het mooiste als ik een helm opgehad heb. Dan zit het lekker plat en in model. Krijg ik met dat spul een beetje hetzelfde effect? Om nou elke morgen een half uur met een helm rond te lopen
![]()
klik hierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:54 schreef DubManiac het volgende:
Ik zoek plaatjes van NETTE halflang kapsels voor mannen, zoals je vaak bij jonge piloten, chirurgen en rich boys ziet.....
Ik kan ook googelen hoor!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
klik hier
klik hier
klik hier
Had dat dan gezegdquote:
Ik wil het eigenlijk zo hebben lijkt mij wel wat mooier dan gewoon plat haarquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:34 schreef Wally__ het volgende:
Ik laat mijn haar nu ook groeien. Inmiddels heb ik zo ongeveer een Beatles-kapsel zoals dat zo mooi heet. Ik kan kan er echt heel weinig mee nee, vrij frustrerendDik en dicht haar is echt onhandelbaar
Mijn uiteindelijke doel is ongeveer dit:
[afbeelding]
Heb dat spul nu ook. Het ruikt wel vreemd en het lijkt net kauwgom. Ik vind het wel plakkerig. Ik denk dat het beter is om losse lokken mee te maken. Ook helpt het niet echt tegen pluis. Andrélon aqua fiber doet z'n werk ook wel, is minder plakkerig, maakt het haar zacht en het ruikt beter.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:01 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Had ik ook last van, m'n haar zat ook op z'n best een dag nadat ik gedoucht had... maar die Shaper is echt top! Haar voelt gewoon wat zwaarder maar plakt niet en heeft een mooie glans (pluis maakt het vaak ook erg dof)
Zoals hierboven aangegeven aanbrengen op vochtig haar, kam meestal alles naar achter.. smeer dat spul goed over mn handpalmen en strijk/kneed/woel het door heel mn kapsel. Hoeveelheid ligt aan lengte haar, pak zelf ter groote van ongeveer een knikker... maar moet je gewoon experimenteren... je voelt snel genoeg of je teveel (vettig) of te weinig erin hebt gedaan, weet je dat weer voor de volgende dag
Maar probeer het eens zou ik zeggen, is btw ook niet zo heel duur spul t.o.v L'oreal en die andere zwik...
Wat voor kauwagom-gel gebruik je?quote:Op maandag 24 september 2007 03:17 schreef Sh0g het volgende:
Tot half over de oren is lang zat en dan een beetje met kauwgom-gel wat warrig maken is toch meer mijn stijl.
Ik zie nix...quote:Op maandag 24 september 2007 17:55 schreef El.Wulfo het volgende:
ik ga eind deze week ook voor het eerst sinds eigelijk veelste lange tijd naar de kapper.
cm of 10 er af laten halen denk ik.
Weet nog niet precies hoe ik het wil hebben.
Nu is het :
[afbeelding]
quote:
Niet naar hem luisteren het is vet! Zou er alleen wat meer volume in brengen en wat gel ofso erin doenquote:Op maandag 24 september 2007 20:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ehm, hij doet het nu ja... het kruisje vond ik wel beter moet ik eerlijk bekennen. Ik zou er echt de helft van af laten halen. Het is nu een sluik bosje haar dat plat naar beneden hangt en ook geen verzorgd uiterlijk geeft.
Maar goed, wie ben ik. Het zal wel bij de 'scene' horen.
Ik vind het vet hoor. Stuk beter dan wat al die lacoste-dragende-wankers hebben.quote:Op maandag 24 september 2007 20:50 schreef El.Wulfo het volgende:
was ook op een introductiekamp, zit normaal net wat meer volume in.
Niet veel, want ik heb erg dun haar.
Maar ga er dus wel binnenkort een cm of 10 vanaf halen zodat het er weer een tijd tegen kan
maar ja, das mijn 'scene' , hoeft niet zo kak en met veel hairspray gel en allerhande rotzooi elke ochtend gedaan te worden van mij.
Ligt eraan wat je wil.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:54 schreef MacKniver het volgende:
Een vraagje aan jullie langharigen:
Als je langer haalt wilt, ga je dan tot het gewenste resultaat is bereikt nog wel regelmatig naar de kapper? Of laat je alles lang doorgroeien en het dan in model knippen? Indien het eerste het geval is, geef je ook duidelijk aan de kapper door dat je het haar wilt laten groeien?
Ligt eraan of ik meteen naar school moet of niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat doen jullie trouwens met je haar wanneer je net uit de douche komt? Ik kam het voor het gemak meestal naar achteren, maar als ik het wat meer naar voren laat opdrogen lijkt het wel beter te zitten.
Ik wilde net vragen of je het ze al verteld hadquote:Op maandag 24 september 2007 03:17 schreef Sh0g het volgende:
Ik heb mijn vriendin er de schaar in laten zetten. Tijdens het knippen merkte ik al dat het niet zo goed ging. En toen ik in de spiegel keek... ARGH![]()
Ik:
Zij:
Ik:![]()
Zij:![]()
Ik:![]()
Zij:![]()
Zo ging het ongeveer.Ipv een klein stukje eraf, had ze het tekort geknipt, en het zag er echt uit als een potkapsel.
Was er niet zo heel blij mee, maar achteraf bleek de schade enorm mee te vallen. De achterkant is best goed geknipt. Heb toch niet echt het haar om het lang te laten groeien. Tot half over de oren is lang zat en dan een beetje met kauwgom-gel wat warrig maken is toch meer mijn stijl.
Ghehe da's toch in Someren, op de Hoof?quote:Op maandag 24 september 2007 20:26 schreef El.Wulfo het volgende:
[ afbeelding ]
wat een trouble...
zo wel?
wat voor gel of iets gebruik jij om je haar zo in model te houden??quote:Op maandag 2 juli 2007 15:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer het min of meer deze lengte te houden. Dus ik ga wel iedere maand, maar probeer het zo te laten knippen dat niemand het ziet. Langer haar is vervelend i.v.m. douchen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |