Ik wil het eigenlijk zo hebben lijkt mij wel wat mooier dan gewoon plat haarquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:34 schreef Wally__ het volgende:
Ik laat mijn haar nu ook groeien. Inmiddels heb ik zo ongeveer een Beatles-kapsel zoals dat zo mooi heet. Ik kan kan er echt heel weinig mee nee, vrij frustrerendDik en dicht haar is echt onhandelbaar
Mijn uiteindelijke doel is ongeveer dit:
[afbeelding]
Heb dat spul nu ook. Het ruikt wel vreemd en het lijkt net kauwgom. Ik vind het wel plakkerig. Ik denk dat het beter is om losse lokken mee te maken. Ook helpt het niet echt tegen pluis. Andrélon aqua fiber doet z'n werk ook wel, is minder plakkerig, maakt het haar zacht en het ruikt beter.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:01 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Had ik ook last van, m'n haar zat ook op z'n best een dag nadat ik gedoucht had... maar die Shaper is echt top! Haar voelt gewoon wat zwaarder maar plakt niet en heeft een mooie glans (pluis maakt het vaak ook erg dof)
Zoals hierboven aangegeven aanbrengen op vochtig haar, kam meestal alles naar achter.. smeer dat spul goed over mn handpalmen en strijk/kneed/woel het door heel mn kapsel. Hoeveelheid ligt aan lengte haar, pak zelf ter groote van ongeveer een knikker... maar moet je gewoon experimenteren... je voelt snel genoeg of je teveel (vettig) of te weinig erin hebt gedaan, weet je dat weer voor de volgende dag
Maar probeer het eens zou ik zeggen, is btw ook niet zo heel duur spul t.o.v L'oreal en die andere zwik...
Wat voor kauwagom-gel gebruik je?quote:Op maandag 24 september 2007 03:17 schreef Sh0g het volgende:
Tot half over de oren is lang zat en dan een beetje met kauwgom-gel wat warrig maken is toch meer mijn stijl.
Ik zie nix...quote:Op maandag 24 september 2007 17:55 schreef El.Wulfo het volgende:
ik ga eind deze week ook voor het eerst sinds eigelijk veelste lange tijd naar de kapper.
cm of 10 er af laten halen denk ik.
Weet nog niet precies hoe ik het wil hebben.
Nu is het :
[afbeelding]
quote:
Niet naar hem luisteren het is vet! Zou er alleen wat meer volume in brengen en wat gel ofso erin doenquote:Op maandag 24 september 2007 20:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ehm, hij doet het nu ja... het kruisje vond ik wel beter moet ik eerlijk bekennen. Ik zou er echt de helft van af laten halen. Het is nu een sluik bosje haar dat plat naar beneden hangt en ook geen verzorgd uiterlijk geeft.
Maar goed, wie ben ik. Het zal wel bij de 'scene' horen.
Ik vind het vet hoor. Stuk beter dan wat al die lacoste-dragende-wankers hebben.quote:Op maandag 24 september 2007 20:50 schreef El.Wulfo het volgende:
was ook op een introductiekamp, zit normaal net wat meer volume in.
Niet veel, want ik heb erg dun haar.
Maar ga er dus wel binnenkort een cm of 10 vanaf halen zodat het er weer een tijd tegen kan
maar ja, das mijn 'scene' , hoeft niet zo kak en met veel hairspray gel en allerhande rotzooi elke ochtend gedaan te worden van mij.
Ligt eraan wat je wil.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:54 schreef MacKniver het volgende:
Een vraagje aan jullie langharigen:
Als je langer haalt wilt, ga je dan tot het gewenste resultaat is bereikt nog wel regelmatig naar de kapper? Of laat je alles lang doorgroeien en het dan in model knippen? Indien het eerste het geval is, geef je ook duidelijk aan de kapper door dat je het haar wilt laten groeien?
Ligt eraan of ik meteen naar school moet of niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat doen jullie trouwens met je haar wanneer je net uit de douche komt? Ik kam het voor het gemak meestal naar achteren, maar als ik het wat meer naar voren laat opdrogen lijkt het wel beter te zitten.
Ik wilde net vragen of je het ze al verteld hadquote:Op maandag 24 september 2007 03:17 schreef Sh0g het volgende:
Ik heb mijn vriendin er de schaar in laten zetten. Tijdens het knippen merkte ik al dat het niet zo goed ging. En toen ik in de spiegel keek... ARGH![]()
Ik:
Zij:
Ik:![]()
Zij:![]()
Ik:![]()
Zij:![]()
Zo ging het ongeveer.Ipv een klein stukje eraf, had ze het tekort geknipt, en het zag er echt uit als een potkapsel.
Was er niet zo heel blij mee, maar achteraf bleek de schade enorm mee te vallen. De achterkant is best goed geknipt. Heb toch niet echt het haar om het lang te laten groeien. Tot half over de oren is lang zat en dan een beetje met kauwgom-gel wat warrig maken is toch meer mijn stijl.
Ghehe da's toch in Someren, op de Hoof?quote:Op maandag 24 september 2007 20:26 schreef El.Wulfo het volgende:
[ afbeelding ]
wat een trouble...
zo wel?
wat voor gel of iets gebruik jij om je haar zo in model te houden??quote:Op maandag 2 juli 2007 15:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer het min of meer deze lengte te houden. Dus ik ga wel iedere maand, maar probeer het zo te laten knippen dat niemand het ziet. Langer haar is vervelend i.v.m. douchen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |