Iemand enig idee hoe lang dit haar is en hoe lang het duurt voordat het tot deze lengte gegroeit is?quote:
Bij te lang haar denk ik aan heavy-metal figuren die al jaren geen kapper meer gezien hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Té lang haar maakt lui, vind ik zelf.
Hier zit dus wel een mat aan vast.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:03 schreef Fastmatti het volgende:
Zag dit topic en ik heb net besloten om ook mijn haar weer te laten groeienWil nu echt langer haar, maar geen matje meer.
[..]
Iemand enig idee hoe lang dit haar is en hoe lang het duurt voordat het tot deze lengte gegroeit is?
Daar heb je wel een puntjequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hier zit dus wel een mat aan vast.
Meestal als ik op dit punt ben besluit ik toch om het maar weer korter te laten knippen. Deze keer is het de bedoeling om te kijken hoe het eruit ziet als het langer wordt dan zoiets.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]
Langer dan dit laat ik het meestal niet worden. Ik doel uiteraard op het rechtse alternatief.
Dit model haar mét motorhelm? Geen ideale combi lijkt me...quote:Ik verbaasde me over een foto van mijzelf die ik tegenkwam. Geen idee dat ik zulk lang haar had gehad.
[ afbeelding ]
Ben blij dat je ziet/raadt dat het geen scooterhelm isquote:Op zondag 23 december 2007 01:39 schreef XXR het volgende:
Dit model haar mét motorhelm? Geen ideale combi lijkt me...
zoeiets als die gast wil ik ook! hoe krijgt hij dat zo in model? welke gel/wax moet je daarvoor gebruiken?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]
Langer dan dit laat ik het meestal niet worden. Ik doel uiteraard op het rechtse alternatief.
Uitdunnen bij de oren en bovenop langer laten. De mat niet te lang laten worden.quote:Op zondag 23 december 2007 12:45 schreef Carnaval het volgende:
[..]
zoeiets als die gast wil ik ook! hoe krijgt hij dat zo in model? welke gel/wax moet je daarvoor gebruiken?
waarom zou je het langer willen laten lijken?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef Ziewoarut het volgende:
Gebroken haren? Groeien die nadat ze zijn afgebroken gewoon weer normaal? Ik heb namelijk vaak als ik kijk van die gebroken haarstukjes ofzo op mijn schouder liggen, waarschijnlijk door het veelvuldig trekken aan mijn haar in een wanhopige poging om het maar langer en dunner te laten lijken achter
Langer: omdat ik het te kort vind achter omdat het te zeer opkrult en denk ik ook iets te kort is geknipt in verhouding (Als ik het naar voren trek kan ik het tot onder mijn kin doen) Daar hoort dan toch vind ik een verhouding bij van de achterkant van het haar op de schouders. Een beetje het model wat hier nog ergens in een van deze topics gepost was van Fransesco Totti.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom zou je het langer willen laten lijken?
Kwestie van groeien..
En dunner?
Waarom is dat?
Mooi kapsel, heb het zelf ook ongeveer zo, alleen dan strak achterover en een boel gel.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef tho_Omas het volgende:
Bij mij is het nu iets langer dan dit:
[ afbeelding ]
Overmorgen bij de kapper een stuk erafsnoeien.
Toch niet een Jules Deelder kapsel hequote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Mooi kapsel, heb het zelf ook ongeveer zo, alleen dan strak achterover en een boel gel.
Wat voorn spul gebruik je?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef tho_Omas het volgende:
Bij mij is het nu iets langer dan dit:
[ afbeelding ]
Overmorgen bij de kapper een stuk erafsnoeien.
Volgens mij staat in de topicstart toch duidelijk dat imageshack niet werktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:51 schreef Junaid het volgende:
Ik wil me haar ook laten groeien, en zelf denk ik aan dit model:
[ link | afbeelding ]
maar wat voor soort haar moet je hiervoor hebben, dat van mij is namelijk best wel dik en golvend
ik heb het ge-editquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:45 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Volgens mij staat in de topicstart toch duidelijk dat imageshack niet werkt
Bij dat model moet je wel je nekhaar bijhouden, anders heb je binnen no-time een mat. Met dik en golvend haar moet het wel lukken denk ik. Gewoon na het douchen in model en aan de lucht laten opdrogen. Ik denk dat dik haar eerder terug in model valt dan slap, dun haar. Dat heb ik namelijk en dat is echt kut. Ik kan hele coole kapsels maken, maar ze blijven zonder versteviging nooit echt zitten, tenzij ik niet naar buiten ga.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:51 schreef Junaid het volgende:
Ik wil me haar ook laten groeien, en zelf denk ik aan dit model:
[ afbeelding ]
maar wat voor soort haar moet je hiervoor hebben, dat van mij is namelijk best wel dik en golvend

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |