abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55449769
Zag dit topic en ik heb net besloten om ook mijn haar weer te laten groeien Wil nu echt langer haar, maar geen matje meer.
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe lang dit haar is en hoe lang het duurt voordat het tot deze lengte gegroeit is?
pi_55449895
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 20:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Té lang haar maakt lui, vind ik zelf.
Bij te lang haar denk ik aan heavy-metal figuren die al jaren geen kapper meer gezien hebben.
pi_55449922
Zijn er trouwens nog websites met foto's voor mannenkapsels. Kan ik het mijn kapster ook laten zien.
pi_55450779
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 21:03 schreef Fastmatti het volgende:
Zag dit topic en ik heb net besloten om ook mijn haar weer te laten groeien Wil nu echt langer haar, maar geen matje meer.
[..]

Iemand enig idee hoe lang dit haar is en hoe lang het duurt voordat het tot deze lengte gegroeit is?
Hier zit dus wel een mat aan vast.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_55450947
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 21:53 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Hier zit dus wel een mat aan vast.
Daar heb je wel een puntje Maar op deze manier vind ik het wel acceptabel. Vrees alleen voor de tussenliggende fase, omdat mijn mat onderop dan gigantisch opkrult.

Vraag me wel af hoe lang dat haar is. Toch wel een centimeter of twintig schat ik, terwijl mijn haar momenteel slechts een centimeter of vijf is. Dat is dus minstens een jaar wachten
pi_55451101

Langer dan dit laat ik het meestal niet worden. Ik doel uiteraard op het rechtse alternatief.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_55451187
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]

Langer dan dit laat ik het meestal niet worden. Ik doel uiteraard op het rechtse alternatief.
Meestal als ik op dit punt ben besluit ik toch om het maar weer korter te laten knippen. Deze keer is het de bedoeling om te kijken hoe het eruit ziet als het langer wordt dan zoiets.
  zondag 23 december 2007 @ 01:39:17 #283
150059 XXR
Proud 2 B FOUT ! !
pi_55481267
quote:
Ik verbaasde me over een foto van mijzelf die ik tegenkwam. Geen idee dat ik zulk lang haar had gehad .

[ afbeelding ]
Dit model haar mét motorhelm? Geen ideale combi lijkt me...
You'll never get a second chance to make a first impression !
pi_55484354
quote:
Op zondag 23 december 2007 01:39 schreef XXR het volgende:
Dit model haar mét motorhelm? Geen ideale combi lijkt me...
Ben blij dat je ziet/raadt dat het geen scooterhelm is Maar inderdaad, je haar wappert aan de achterkant vrij waardoor je als het ware een getoupeerd matje overhield. Om te voorkomen dat het haar aan de achterkant onder de helm uitkomt moet je haast een beetje opgeschoren zijn aan de achterkant... daar bedank ik natuurlijk voor.
pi_55486946
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]

zoeiets als die gast wil ik ook! hoe krijgt hij dat zo in model? welke gel/wax moet je daarvoor gebruiken?
pi_55492223
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:45 schreef Carnaval het volgende:

[..]

zoeiets als die gast wil ik ook! hoe krijgt hij dat zo in model? welke gel/wax moet je daarvoor gebruiken?
Uitdunnen bij de oren en bovenop langer laten. De mat niet te lang laten worden.
  maandag 14 januari 2008 @ 20:28:26 #287
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_56032237
Gebroken haren? Groeien die nadat ze zijn afgebroken gewoon weer normaal? Ik heb namelijk vaak als ik kijk van die gebroken haarstukjes ofzo op mijn schouder liggen, waarschijnlijk door het veelvuldig trekken aan mijn haar in een wanhopige poging om het maar langer en dunner te laten lijken achter
pi_56034068
Bij mij is het nu iets langer dan dit:

Overmorgen bij de kapper een stuk erafsnoeien.
  maandag 14 januari 2008 @ 21:59:42 #289
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56034811
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef Ziewoarut het volgende:
Gebroken haren? Groeien die nadat ze zijn afgebroken gewoon weer normaal? Ik heb namelijk vaak als ik kijk van die gebroken haarstukjes ofzo op mijn schouder liggen, waarschijnlijk door het veelvuldig trekken aan mijn haar in een wanhopige poging om het maar langer en dunner te laten lijken achter
waarom zou je het langer willen laten lijken?
Kwestie van groeien..
En dunner?
Waarom is dat?
Signature.
  maandag 14 januari 2008 @ 22:34:36 #290
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_56035973
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:59 schreef eer-ik het volgende:

[..]

waarom zou je het langer willen laten lijken?
Kwestie van groeien..
En dunner?
Waarom is dat?
Langer: omdat ik het te kort vind achter omdat het te zeer opkrult en denk ik ook iets te kort is geknipt in verhouding (Als ik het naar voren trek kan ik het tot onder mijn kin doen) Daar hoort dan toch vind ik een verhouding bij van de achterkant van het haar op de schouders. Een beetje het model wat hier nog ergens in een van deze topics gepost was van Fransesco Totti.

Om het dan langer te laten lijken trek ik t altijd maar na beneden ma ik heb heel vaak dan van die 'halve haren'aan mijn hand. Ik denk dat dat dus afgebroken haren zijn Niet bepaald bevoordelijk voor de gewenste snelle haargroei leek mij zo...

Dunner: Hoe dikker het haar, hoe korter het lijkt en het ziet gewoon niet mooi uit om achter zo een vogelnest te hebben.
pi_56037352
ik wil mijn haar ook weer lang laten groeien.. ik hoop maar dat ik het vol ga houden.. die tussen lengtes zijn altijd zo klote..

mijn haar is nu zo:
dus ik moet nog wel even
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_56038077
Al ruim 20 weken geen kapper meer gezien. Heb alleen geen flauw idee wat ik er mee moet doen .
pi_56038422
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi kapsel, heb het zelf ook ongeveer zo, alleen dan strak achterover en een boel gel.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_56043859
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef Rutgerr het volgende:

[..]

Mooi kapsel, heb het zelf ook ongeveer zo, alleen dan strak achterover en een boel gel.
Toch niet een Jules Deelder kapsel he
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56045471
Nee, gadverdamme. Maak binnenkort wel een foto.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_56055955
Ik wil me haar ook laten groeien, en zelf denk ik aan dit model:

maar wat voor soort haar moet je hiervoor hebben, dat van mij is namelijk best wel dik en golvend

[ Bericht 20% gewijzigd door Junaid op 16-01-2008 00:30:53 ]
pi_56056130
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]

Wat voorn spul gebruik je?
pi_56057281
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:51 schreef Junaid het volgende:
[ link | afbeelding ]

maar wat voor soort haar moet je hiervoor hebben, dat van mij is namelijk best wel dik en golvend
Volgens mij staat in de topicstart toch duidelijk dat imageshack niet werkt
Nike SB ftw!
pi_56063349
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:45 schreef Subzero_X het volgende:

[..]

Volgens mij staat in de topicstart toch duidelijk dat imageshack niet werkt
ik heb het ge-edit
  woensdag 16 januari 2008 @ 02:00:30 #300
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_56064587
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:51 schreef Junaid het volgende:
[ afbeelding ]

Bij dat model moet je wel je nekhaar bijhouden, anders heb je binnen no-time een mat. Met dik en golvend haar moet het wel lukken denk ik. Gewoon na het douchen in model en aan de lucht laten opdrogen. Ik denk dat dik haar eerder terug in model valt dan slap, dun haar. Dat heb ik namelijk en dat is echt kut. Ik kan hele coole kapsels maken, maar ze blijven zonder versteviging nooit echt zitten, tenzij ik niet naar buiten ga.

Ik heb het nu vaak zo:

Soms zit het allemaal 1 kant op (zoals bij die Kutcher dude) en soms zit het een beetje warrig.
Ik hou wel van dat opkrullende, dat maakt het wat speels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')