quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:54 schreef boem-dikkie het volgende:ik moet nog anderhalf week dan heb ik vakantie. Klaar met 5 maand stage dus.
En anders had je vast wel een reden verzonnen om niet te hoevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:56 schreef francis997 het volgende:
goedmorgen..ik ben nu al ong. 10 minuten binnen, en heb mijn mail gecontroleerd, en ik ik heb waarschijnlijk op 20 Juni mijn eindgespreken moet uiterlijk volgende week alle documentatie inleveren.
En gisteren ben ik uitgenodigd door mijn praktijkopleider om op 16 Juni te helpen met een verhuizing, en ik had gezegd dat ik nog ff moest kijken of ik kon, en precies gisterenavond belt een goede kennis (bijna familie)dat ze de 16e de verjaardag van hun zoontje gaan vieren. En van mn stage krijg ik toch niks voor die zaterdag dus het komt zeer goed uit die verjaardag![]()
Whehehe wij hebben ook 20 juni eindgesprekquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:56 schreef francis997 het volgende:
goedmorgen..ik ben nu al ong. 10 minuten binnen, en heb mijn mail gecontroleerd, en ik ik heb waarschijnlijk op 20 Juni mijn eindgespreken moet uiterlijk volgende week alle documentatie inleveren.
En gisteren ben ik uitgenodigd door mijn praktijkopleider om op 16 Juni te helpen met een verhuizing, en ik had gezegd dat ik nog ff moest kijken of ik kon, en precies gisterenavond belt een goede kennis (bijna familie)dat ze de 16e de verjaardag van hun zoontje gaan vieren. En van mn stage krijg ik toch niks voor die zaterdag dus het komt zeer goed uit die verjaardag![]()
Rightquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:59 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Misschien vind hij het wel heel erg leuk op zijn stage
En heeft hij geen tijd voor FOK!
Gezellig toch heb je een beetje aanspraak tijdens het FOK!kenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef denB het volgende:
WOW!
Ik kom op de zaak, ineens zit iedereen anders enzo
Nu heb ik collega's in mijn kamertje, nu moet ik gaan delen!
Oh daar had ik nog niet gekekenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Boem staat al in de OP hoor dus denk dat ie wel s is langsgeweest
14 Juni heb ik de mijne, en daarna nog een aantal uur wat er over is...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehehe wij hebben ook 20 juni eindgesprek
Stoelendansquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef denB het volgende:
WOW!
Ik kom op de zaak, ineens zit iedereen anders enzo
Nu heb ik collega's in mijn kamertje, nu moet ik gaan delen!
Met die zeikballen waar ik mee zit ? Geef mij maar mn eigen kamer..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Stoelendans
Zat je eerst alleen dan? Dat lijkt mij echt niet uit te houden!
een echt werkje voor een stagiairquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:10 schreef Bootje84 het volgende:
morning volk!
laat berichtje van mij. heb 1,5 uur papier lopen schredden :|
Wat moet dit nou weer voorstellen ??? post gewoon iets zinvols, of post gewoon niet !quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:06 schreef Sok41 het volgende:
hdfhgdfhdgfhdf
Ik stond in de oudere OPquote:
Dit topic is echt een MUST voor alle stage FOK!kersquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik stond in de oudere OP.
Ik zit wel vaak op FOK! op stage, maar toevallig hier niet![]()
Toch nog 51, en zoveel ben ik hier niet geweest gisterquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:18 schreef PieterBas het volgende:
De dagcijfers
031. 093 Roycoooooo
040. 080 Damzkieee
046. 078 ReMcOrE
104. 054 PieterBas
119. 051 teardropnl
141. 046 miss-scofield
169. 041 jslavenburg
188. 039 DaFan
219. 036 Kuno_van_Dijk
Beter houd je je grafsmoel, jij post 4 posts achter elkaar.. De pot verwijt de ketel, je kan mn zak opblazen.. Fags, 1 van de redenen dat je mij hier zo weinig ziet.. toedeledokiequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:14 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Wat moet dit nou weer voorstellen ??? post gewoon iets zinvols, of post gewoon niet !![]()
Wannabe modquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:14 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Wat moet dit nou weer voorstellen ??? post gewoon iets zinvols, of post gewoon niet !![]()
Absoluut, beetje vermaak op zn tijd is niet verkeerdquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:16 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dit topic is echt een MUST voor alle stage FOK!kers
idd...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:19 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Beter houd je je grafsmoel, jij post 4 posts achter elkaar.. De pot verwijt de ketel, je kan mn zak opblazen.. Fags, 1 van de redenen dat je mij hier zo weinig ziet.. toedeledokie
En dat terwijl tear helemaal geen stagiair isquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:19 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Beter houd je je grafsmoel, jij post 4 posts achter elkaar.. De pot verwijt de ketel, je kan mn zak opblazen.. Fags, 1 van de redenen dat je mij hier zo weinig ziet.. toedeledokie
Er is iemand met zn verkeerde been uit bed gestaptquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:19 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Tuurlijk, de pannen vliegen van t dak af!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:ik zie alwel weer dat het hier érg gezellig is !
Nooit gehoord van jullie die sneller moeten postenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:21 schreef Goover het volgende:
[..]
idd...
Wel is gehoord van het samenvoegen van antwoorden in 1 post?
Meestal is het erg gezellig hoor, maar we hebben het een en ander aan waarschuwingen gehad. We gingen te snel, te weinig inhoud, te veel post etc etc... Donderdag is de dag des oordeels! (dan is het een week geleden dat we de waarschuwing kregenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:ik zie alwel weer dat het hier érg gezellig is !
Zekersquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:ik zie alwel weer dat het hier érg gezellig is !
Ach ja, we hebben een week geleden een waarschuwing gekregen van een mod.. dat we iets te actief bezig waren met..stage FOK!.. dus 4 post achter elkaar is een beetje not-donequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:ik zie alwel weer dat het hier érg gezellig is !
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En dat terwijl tear helemaal geen stagiair is![]()
Nee, dat mag dus nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:22 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nooit gehoord van jullie die sneller moeten posten
Nee, ik verveel me net zoveel als julliequote:
En dan klagen jullie over mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
Ik had er op het hoogtepunt eens 6 en Remcore 10 geloof ik
Ik zat eerst SEMI alleen, op bepaalde dagen kwam dr een collega en dat was het wel zo'n beetjequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Stoelendans
Zat je eerst alleen dan? Dat lijkt mij echt niet uit te houden!
Yeah bitch, heb ook in andere topics geposts! Dis niet allen van stagequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:18 schreef PieterBas het volgende:
De dagcijfers
031. 093 Roycoooooo
040. 080 Damzkieee
046. 078 ReMcOrE
104. 054 PieterBas
119. 051 teardropnl
141. 046 miss-scofield
169. 041 jslavenburg
188. 039 DaFan
219. 036 Kuno_van_Dijk
Goddomme Goover, wat een avontuur manquote:
Ik heb het net even doorgelezen... Best grappig verhaal, volgende keer gewoon zeggen, hey eikel hoe moet ik nou weten dat ik nog een kaart moet halen, ik vraag toch gewoon of ik door mag rijden... als hij dan ja zegt zou ik ook denken karren met die shit !quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:25 schreef Goover het volgende:
Gaat er trouwens niemand reageren op mijn haven avontuur? Dan heb ik het voor niets zitten typen
Ik denk dat crossover dat niet zo goed gewend is als moderator van SES, daar wordt nooit zoveel in gedaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een gezeur ja, dat jullie te snel posten? Het is toch gewoon een SC voor stagiaires? Ik zie wel SC's die sneller gaan.
Jup, posten met geen inhoud, ging te snel etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een gezeur ja, dat jullie te snel posten? Het is toch gewoon een SC voor stagiaires? Ik zie wel SC's die sneller gaan.
dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
Wat doe je hier dan ! ga werken !quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:28 schreef ETA het volgende:
woehoe, nieuwe taak gekregeneen belangrijke nog wel
Een soort imageboard afmaken waar ontwerpers eerder het niet helemaal over eens waren.
Kortom ik mag een product/plaatje zien te vinden die solide, stabiel, licht organisch vormgegeven, niet zwaar, niet teveel design features, niet te onderscheidend maar wel duidelijk genoeg is........
LOL.. de hele ring Rotterdam rondgereden.. is mij ook wel eens gebeurdquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:10 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Rotterdam is gewoon een kut stad om in te rijdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
LOL.. de hele ring Rotterdam rondgereden.. is mij ook wel eens gebeurd![]()
![]()
En daar ben ik het volledig mee eens, soms kan je zo fout rijdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:32 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Rotterdam is gewoon een kut stad om in te rijden
Ik had volgens mijn stats eens een topic met 90 postsquote:
Gelukkig heb je tegenwoordig van die handige apparaatjes die je in je auto kunt hangen en die precies zegt waar je heen moet rijdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:35 schreef denB het volgende:
[..]
En daar ben ik het volledig mee eens, soms kan je zo fout rijden
De vriend van mijn ma is ook al een paar keer fout gereden, vaak geeft hij het op en rijd ie gewoon weer terug naar de zaak of huis
soms wel ja..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:32 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Rotterdam is gewoon een kut stad om in te rijden
dat is bijna 1/3 van alle post in een topicquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik had volgens mijn stats eens een topic met 90 posts
Trouwens, zoals Boem-Dikkie zegt: Hools voetbalcafé en bijvoorbeeld Koffie SC gaan veel sneller.
Halloquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:38 schreef Lili_5678 het volgende:
Goedemorgen iedereen, ik denk kom ook weer eens kijken waar jullie het allemaal over hebben.
Mjah, die heeftie nu ook. Maar die dingen zijn ook niet altijd precies hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Gelukkig heb je tegenwoordig van die handige apparaatjes die je in je auto kunt hangen en die precies zegt waar je heen moet rijden
ook beetje actief geweest in 4/5 andere topics, dus het valt wel meequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:18 schreef PieterBas het volgende:
031. 093 Roycoooooo
040. 080 Damzkieee
046. 078 ReMcOrE
ik had er toen eens 11quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
Rotterdam vind ik ook klote om te rijden, was toen ook de weg kwijtgeraaktquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:10 schreef Goover het volgende:
{verhaaltje...}
Vet spannendquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:25 schreef Goover het volgende:
Gaat er trouwens niemand reageren op mijn haven avontuur? Dan heb ik het voor niets zitten typen
ik heb een keer samen met jslavenburg/Kuno_van_Dijk (weet niet meer wie preciesquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat is bijna 1/3 van alle post in een topic![]()
Ik heb ooit eens gehad dat de DomDom (alleen hebben wij een Carminat). mij eens een straat in liet rijd... en rijd 200 meter rechtdoor en sla dan naar rechts.. Leuk en aardig, maar er stond een hele grote betonnen muur na 50 meter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:40 schreef denB het volgende:
[..]
Mjah, die heeftie nu ook. Maar die dingen zijn ook niet altijd precies hoor
Al een paar keer gehad dat bijv. de straat in eens doodlopend is
Schitterend die Sandstormquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
Vet spannend
Wat moest je brengen dan dat die kapitein dat moest 'installeren'? Lijkt me toch wel dat een kapitein weet hoe zo'n bootje werkt.
Gister maar weer 39 posts, ik ga dr echt op achteruit
Ga maar weer ff in KLB posten, blijft een mooi subforum. Die zeikstraal Sandstorm opent toch wel weer een of ander kuttopic waarbij hij zich weer belachelijk maakt dus kan er weer gezeikt worden
en dat gewoon in elk topic dat hij opentquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
Iedereen zeiken van: jij bent toch die DJ
Ik zit in een motivatierecessie haha, ik wil liever slapen dan me begeven tussen rond rennende, gestresste collega´s. Naja, nog 8 uur te gaanquote:
Niet op 2 handen te tellen per dag. Wausjequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat gewoon in elk topic dat hij openten dat zijn er heel wat!!
Tof vooruitzicht dt je nog maar 8 uur moetquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik zit in een motivatierecessie haha, ik wil liever slapen dan me begeven tussen rond rennende, gestresste collega´s. Naja, nog 8 uur te gaan![]()
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Heftig Goover!![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:48 schreef Leinonlein het volgende:
Hoe gaat het met jullie allemaal?
ik wou bijna zeggen.. dat is toch die DJquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Schitterend die Sandstorm
Iedereen zeiken van: jij bent toch die DJ
laat jeje verslag niet controleren door iemand anders? Bijv. secretaresse daar ofzo?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]met mij alles goed hoor, zit vandaag alleen op kantoor, studiegenoot heeft vandaag herkansing die hij moet halen om aan scriptieverdedigingen mee te mogen doen
ik ga vandaag weer verder met aanpassen van de scriptie, taalfouten verbeteren, lange zinnen proberen in de te korten e.d.!! ook ff een medewerker van de expeditie nog wat vragen stellen over het extern transport
Nee ik kneep hem niet, hij zat in een brak poortwachtershuisje en ik een een Volvoquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goddomme Goover, wat een avontuur man!
Kneep jij hem niet toen die gozert op je af kwam? En t is idd niet jou schuld, hadden ze t maar meoten vermelden
![]()
Ja, goed ideequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:28 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik heb het net even doorgelezen... Best grappig verhaal, volgende keer gewoon zeggen, hey eikel hoe moet ik nou weten dat ik nog een kaart moet halen, ik vraag toch gewoon of ik door mag rijden... als hij dan ja zegt zou ik ook denken karren met die shit !
Ik ben niet de enigequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
LOL.. de hele ring Rotterdam rondgereden.. is mij ook wel eens gebeurd![]()
![]()
Ja, en die heb ik ook altijd bij me, want stel je voor dat je het plotseling nodig hebtquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Gelukkig heb je tegenwoordig van die handige apparaatjes die je in je auto kunt hangen en die precies zegt waar je heen moet rijden
Je bedoelt een vriendinquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Gelukkig heb je tegenwoordig van die handige apparaatjes die je in je auto kunt hangen en die precies zegt waar je niet heen moet rijden
Kapitein weet niet hoe zijn bootje precies werkt. Op grote vrachtschepen heeft hij daar technische bemanning voorquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
Vet spannend
Wat moest je brengen dan dat die kapitein dat moest 'installeren'? Lijkt me toch wel dat een kapitein weet hoe zo'n bootje werkt.
whahahahahahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik wou bijna zeggen.. dat is toch die DJ![]()
![]()
bedrijfscoach en directeur lezen het beide ook nog doorquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
laat jeje verslag niet controleren door iemand anders? Bijv. secretaresse daar ofzo?
Doen wij wel, ff alle taalfouten enzo dr uit laten halen![]()
Probeer die maar es uit te zettenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je bedoelt een vriendin
oja, ik verbasterde je quote.
Dat zal ik wel zijn geweest...!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een keer samen met jslavenburg/Kuno_van_Dijk (weet niet meer wie precies) genoeg posts geplaatst voor meer dan 1 topic
Reken er inderdaad maar niet op dat die gozer weet hoe zo'n "bootje" van 200-300 meter gerepareert moet worden als er iets uitvalt in de stuurhut, dan roept hij gewoon 1 of ander filipijntje die dan alles repareert...!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Kapitein weet niet hoe zijn bootje precies werkt. Op grote vrachtschepen heeft hij daar technische bemanning voor
owja, dat was ik ook nog vergeten te zeggen, dus bij dezequote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat zal ik wel zijn geweest...!![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:01 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige. Er stond eerst heel mooi A4 Den Haag, die moest ik hebben. Daarna stond er nog wel Den Haag, maar dan met A13 ofzo, en ik dacht
ik wil de A4 die ik net ook aangegeven zag. Toen dacht Rotterdam
Dan doe je maar een rondje op de Ring
[..]
Nah ik zat wel de goede kant op uiteindelijk. Richting A'dam, en dan moet ik er bij Leiden-Noord weer af. Uurtje rijden als je niet fout zou rijden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
en dan opeens wel op dan het laatste stukje A4 zitten.. van Vlaardingen.. naar Vlaardingen
![]()
Probeer maar niet danquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef DaFan het volgende:
Verdomme man die posts schieten niet op
Probeer grappig over te komen in KLB en GC maar er reageert niemand
links?? misschien kunnen wij dan even bijdragen daar...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef DaFan het volgende:
Verdomme man die posts schieten niet op
Probeer grappig over te komen in KLB en GC maar er reageert niemand
Als je dat nu al weet kan je vast vrij vragenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:15 schreef ETA het volgende:
verhaaltje:
Kijk maar in mn posthistory?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
links?? misschien kunnen wij dan even bijdragen daar...
Liever niet. Was maar een post om jezelf in bescherming te nemenquote:
lekker bijgeloof. Is dat iets als Vrijdag de 13e?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:15 schreef ETA het volgende:
verhaaltje:
Dus we zouden gaan verhuizen, met de hele afdeling van de 23e verdieping naar de 11e verdieping. Paar week geleden werd de hele 11e verdieping gerenoveerd zodat het perfect was voor ons. Ze hebben de werklui hard laten werken, in de avonden en in de weekenden zodat het komende vrijdag klaar was. En ja hoor, na al het harde werken hebben ze het gehaald, we kunnen vrijdag gaan verhuizen
Echter.... volgens een Chinees bijgeloof is komende vrijdag en maandag een ongeluksdag.... verhuizen wordt dan afgeraden. En dinsdag woensdag en donderdag kan het ook niet omdat het midden in een week is, dat brengt ook ongeluk. Dus we gaan pas volgende week vrijdag verhuizen![]()
Iddquote:
Net als in de VS.. daar hebben ze geen 13de etagequote:
bijgeloof is voor mietjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:15 schreef ETA het volgende:
verhaaltje:
Dus we zouden gaan verhuizen, met de hele afdeling van de 23e verdieping naar de 11e verdieping. Paar week geleden werd de hele 11e verdieping gerenoveerd zodat het perfect was voor ons. Ze hebben de werklui hard laten werken, in de avonden en in de weekenden zodat het komende vrijdag klaar was. En ja hoor, na al het harde werken hebben ze het gehaald, we kunnen vrijdag gaan verhuizen
Echter.... volgens een Chinees bijgeloof is komende vrijdag en maandag een ongeluksdag.... verhuizen wordt dan afgeraden. En dinsdag woensdag en donderdag kan het ook niet omdat het midden in een week is, dat brengt ook ongeluk. Dus we gaan pas volgende week vrijdag verhuizen![]()
dat scheelt ook niet veelquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef Goover het volgende:
Mijn reistijd:
Heen:
1 uur 5 min, 66 km
Terug:
1 uur 30 min, 105,3 km
Ik geloof je nietquote:
Toohooof nieuws om te weten, toch?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vanochtend maar weer eens mn NL tel aangezet, kijken of ik nog vrienden had!Krijg ik net een smsje van Tence uitzendburo dat ze me willen bedanken voor mn stem! ze zijn uitzendburo van het jaar 2007 geworden...!
![]()
Ik heb gofferdomme nooit gestemd...!![]()
Daarom moet je hem dus altijd uit latenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vanochtend maar weer eens mn NL tel aangezet, kijken of ik nog vrienden had!Krijg ik net een smsje van Tence uitzendburo dat ze me willen bedanken voor mn stem! ze zijn uitzendburo van het jaar 2007 geworden...!
![]()
Schei uit, ga je daar serieus naar kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond hopelijk een mooie wedstrijd kijkenook al wordt het niet live uitgezonden en is het commentaar bagger
als ik niks beters te doen heb, ga ik wel even kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, ga je daar serieus naar kijken?
heb ik echt geen zin in, kijk wel samenvatting ofzo![]()
Dacht dat je er echt serieus voor ging zitten met een biertje/cola en zakkie chipsquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik niks beters te doen heb, ga ik wel even kijken
In Apeldoorn langs het spoor staat een huis met als huisnummerplaat 12+1=quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net als in de VS.. daar hebben ze geen 13de etage![]()
nee, dat nou ook weer nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dacht dat je er echt serieus voor ging zitten met een biertje/cola en zakkie chips!
Die film? Wel grappig vond/vind ik dat altijdquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:36 schreef DaFan het volgende:
Costa komt vanavond op RTL 5 dus ik snap sowieso wat je, naast om half 9 naar 5 te zappen, nog met je afstandbediening moet.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:36 schreef DaFan het volgende:
Costa komt vanavond op RTL 5 dus ik snap sowieso wat je, naast om half 9 naar 5 te zappen, nog met je afstandbediening moet.
Heb je die film nog nooit gezien ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:38 schreef denB het volgende:
[..]
![]()
Costa, dat je daar naar kijkt. Dat vind ik nu echt zon afgezaagd iets.
Online dingen? nee man uitzendburo uit utrecht gebruikt ongevraagd mijn nummer om er maar kansloze smsjes heen te sturen, ze mogen blij zijn dat ik niet in utrecht ben, ik had persoonlijk daar het koffiezetapparaat gesloopt! dat zal ze leren die kansloze rakkers daar...!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:33 schreef denB het volgende:
[..]
Daarom moet je hem dus altijd uit laten
Ik gebruik mijn nooit voor online dingen
Ik vond er ook geen drol aan..quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:38 schreef denB het volgende:
[..]
![]()
Costa, dat je daar naar kijkt. Dat vind ik nu echt zon afgezaagd iets.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wat valt daar nou op te lachen...?quote:
zoiets gun je niemand!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik had persoonlijk daar het koffiezetapparaat gesloopt!
dat ze niet eens weten dat je niet gestemd hebt, maar je wel een bedankje ervoor sturenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat valt daar nou op te lachen...?![]()
![]()
daarom juist!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat ze niet eens weten dat je niet gestemd hebt, maar je wel een bedankje ervoor sturen
De binnenkant van je ogen tot een uur of 12!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
welke goede films draaien er volgende week in de bios? aangezien ik een weekje vrij ben van mijn werk
Transformers!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
welke goede films draaien er volgende week in de bios? aangezien ik een weekje vrij ben van mijn werk
dat is een kwalitatief uitermate teleurstellende filmquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:49 schreef DaFan het volgende:
[..]
De binnenkant van je ogen tot een uur of 12!
dat ga ik ook zoveel mogelijk doen ik de vakantie... UITSLAPENquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:49 schreef DaFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:49 schreef DaFan het volgende:
[..]
Was getekend Bassie. Visualisatie van dit gegeven:quote:''Dat ga ik aan de binnenkant van mijn ogen bekijken''
Whehe, kerel zal dr ook wel een poepvervelend van wordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:51 schreef DaFan het volgende:
Ja hoor daar gaan we!
Mijn buurman is een kansloze rukker !
Eerste reactie
de keek vroeger de serie altijdquote:
jouw reactie van de vakantierechter vond ik wel wat minderquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:51 schreef DaFan het volgende:
Ja hoor daar gaan we!
Mijn buurman is een kansloze rukker !
Eerste reactie
Jij snapt m niet! Kijk maar naar zn vorige topic in KLBquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jouw reactie van de vakantierechter vond ik wel wat minder
Pirates 3 viel helaas nogal tegenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de keek vroeger de serie altijdMaar ben er nu al eeuwen uit, maar misschien als er niets beters is
Ik ga sowieso naar POTC 3
en vanaf woensdag Ocean's 13![]()
die wil ik zienquote:
jij hebt het zelf al over die "jij bent toch die DJ"-achtige reactie, dus dan begin ik over een andere postquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij snapt m niet! Kijk maar naar zn vorige topic in KLB
Kutnewbies tegenwoordig
Bweuquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij hebt het zelf al over die "jij bent toch die DJ"-achtige reactie, dus dan begin ik over een andere post
ik ben sinds het begin van mijn FOK!-tijd al bekend met -Sandstorm-
correctiequote:Op woensdag 6 juni 2007 10:57 schreef Teije het volgende:
[..]
Pirates 3 viel helaas nogal tegen.
Transformers![]()
Die Hard 3 4![]()
ik heb al gehoord dat het weer een open einde heeftquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:57 schreef Teije het volgende:
[..]
Pirates 3 viel helaas nogal tegen.
Transformers![]()
Die Hard 3![]()
Ohja, die HP5 trailer zag er inderdaad niet verkeerd uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb al gehoord dat het weer een open einde heeftdus we krijgen 4, 5 en 6 ook nog wel
en volgende maand HP5
en 23 augustus Bourne 3
Oceans 13 toch ook nog?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb al gehoord dat het weer een open einde heeftdus we krijgen 4, 5 en 6 ook nog wel
en volgende maand HP5
en 23 augustus Bourne 3
die komt 13 juni uit aanstaande wonesdag dusquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:05 schreef Teije het volgende:
[..]
Ohja, die HP5 trailer zag er inderdaad niet verkeerd uit![]()
Boure 3quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en volgende maand HP5
en 23 augustus Bourne 3
ik heb er nog geen trailer of zo van gezienquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Boure 3.. Schijnt weer een vette achtervolgingscene te zijn..
![]()
Joah, van Hot Fuzz had ik ook meer verwacht. Waarschijnlijk teveel van verwacht want hij was niet slecht ;-).quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef Goover het volgende:
Veel nieuwe films die ik wil zien steeds zeg... harder downloaden vaker naar de bios. Hot Fuzz viel mij erg tegen, die heb ik eergisteren gezien.
Ikke niet, ga vanaaf ff fitnesse en lerenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie heeft er vanavond nog meer een feestje?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Casual-T het volgende:
Iemand Zodiac Deathproof al gezien?
Dat leek mij wel een aardige..![]()
Heb je imo niet veel gemist, 11 was wel amusant maar 12 is gewoonquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben nu ocean's 12 aan het downloaden verkrijgen, aangezien ik die nog niet gezien heb
Die wil ik ook nog zien, lijkt me wel een leuke film inddquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Casual-T het volgende:
Iemand Zodiac al gezien?
Dat leek mij wel een aardige..![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie heeft er vanavond nog meer een feestje concert?
leren!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ikke niet, ga vanaaf ff fitnesse en leren![]()
23 augustus komt ie in de biosquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef denB het volgende:
Komt bourne 3 uit???? wewt! zeker checken...
Idd, dat je goed weet waar je heen moet. Gewoon in 1 klik op de muis weet welke info er staat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef denB het volgende:
Komt bourne 3 uit???? wewt! zeker checken... Ik heb nog zoveel films te zien. Deze week maar even een maatie bellen om een paar films te gaan kijken
btw, ik heb een vraagje. Er werd mij gevraagd een layout te maken, voor jongeren.
Hoe willen jullie je website er hebben zien?
Ik zelf dacht aan, frisse kleuren, goede navigation, zo min mogelijke bewegende plaatjes...
welk concert heb je? De toppers in concert?quote:
Tja, zal wel moeten. Maandag herkansing die ik gewoon moet halenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
leren!![]()
Feestjes zijn veel leuker!![]()
Ik heb een Lucky Strike Feest! in een club op Alexander platz op de 11 verdieping!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
overzichtelijk menu, duidelijke structuur, frisse uitstraling, en zeker niet te druk!! weinig poespas e.d.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef denB het volgende:
btw, ik heb een vraagje. Er werd mij gevraagd een layout te maken, voor jongeren.
Ik zelf dacht aan, frisse kleuren, goede navigation, zo min mogelijke bewegende plaatjes...
Ik heb nog een aantal dvd's/films te bekijken. Sommige liggen al maanden op de plank.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef denB het volgende:
Komt bourne 3 uit???? wewt! zeker checken... Ik heb nog zoveel films te zien. Deze week maar even een maatie bellen om een paar films te gaan kijken
Moet je op tijd weg gaan dan weet je zeker dat je hem niet mist...!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tja, zal wel moeten. Maandag herkansing die ik gewoon moet halen![]()
Ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tja, zal wel moeten. Maandag herkansing die ik gewoon moet halen![]()
Ik pak vast popcorn om te kijken hoe hard hij afgezeken gaat worden. Heineken voor fijnproeversquote:Jupiler werd en wordt nog steeds Havenbier genoemd omdat het goedkoop was, en zo proeft het ook. Het werd geschonken in de cafe's in de Antwerpse havens. Inbev (Belgische brouwerij), heeft slim gemarked, en na overname van Oranjeboom alles vervangen door dit pils. Het blijft echter armoedig Havenbier.
Heineken is bier voor fijnproevers, is gewoon het betere bier. Dus als er Heineken of Amstel in zou passen (ons eigen bier) zou ik hem zo bestellen!Proost!
halloquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen!!
Ik naar school, had college van 10.30 tot 12.00 uur. Besluit dat mens na een half uur ermee op te houden. Nu moet ik wachten tot 13.00 uur voor m'n volgende college
Lekker niksen dus!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog een aantal dvd's/films te bekijken. Sommige liggen al maanden op de plank.
o.a.
- PotC 2 ( komt nu al op Film1.. dus binnenkort maar even op DTV gaan kijken)
- 300.
- Sin City .. Ik heb de dvd al maanden geleden gekocht.. maar nog niet aan begonnen..![]()
- Dead or Alive
- Van Wilder 2
Haha oh pleasequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef Goover het volgende:op een verkoop site een reactie op zo'n perfect draft, waar geen Heineken in kan.
[..]
Ik pak vast popcorn om te kijken hoe hard hij afgezeken gaat worden. Heineken voor fijnproevers
Haiquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hallo![]()
ik ben wel aan het werk hoor, toch maar weer aan de scriptie prusten
en ook aan het genieten van Bolletje Eindeloos Kaneel![]()
Ben moe van gisterquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hoe eerder ze ophouden hoe beterquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen!!
Ik naar school, had college van 10.30 tot 12.00 uur. Besluit dat mens na een half uur ermee op te houden. Nu moet ik wachten tot 13.00 uur voor m'n volgende college
Lekker niksen dus!
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef Goover het volgende:
[..]jij loopt echt achter
Ga gvd heul snel die films kijken, je mist een hoop!
11 juni inleveren, gewoon goed letten op taalgebruik/grammatica in het algemeen, bedrijfscoach en directeur kijken het ook nog na voor onsquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:23 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hai![]()
Goed van je! Wanneer moet jij het ook alweer inleveren?? Goed op alle d's en t's letten hè!!![]()
Mmmmm, lekker!! Wil ik ook!
Ik heb 'Spa & Appel'![]()
Ik hoop dat je hem uitlacht en mij nietquote:
Ik zit 2 keer per maand in de bios denk ik, 5 min fietsen FTWquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Toen ik nog op het mbo zat.. zat ik elke week in de bios.. Trein naar Rotterdam CS.. 4 minuten lopen.. Schouwburgplein
![]()
Vanavond Lucky Strike party in een club op Alexanderplatz, 11 de verdieping dacht ik!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ben moe van gister, Ik
From autumn to ashes
Wat heb je nou weer gefixt voor party?
ik zit nooit in de bios!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zit 2 keer per maand in de bios denk ik, 5 min fietsen FTW
Dat deed ik ook altijd vanuit Albeda... Tram pakken, naar de Kuip en dan lekker naar de biosquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Toen ik nog op het mbo zat.. zat ik elke week in de bios.. Trein naar Rotterdam CS.. 4 minuten lopen.. Schouwburgplein
![]()
Soms was het zo.. 11.45 einde les.. 11.50 in de trein.. 11.55 Rotterdam CS... 12.00 in de bios![]()
De laatste film die ik heb gezien in de bios was geloof ik Shrek 2... (met mijn ouders nog wel)quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zit 2 keer per maand in de bios denk ik, 5 min fietsen FTW
Ja ik had het over hem ik zou nog nooit een mede-SCer afvallenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem uitlacht en mij nietHeineken is best te drinken hoor, maar ik vind het gewoon massaproductie bier zonder gevoel. Zuipt wel goed weg hoor, daar niet van. Maar ik heb liever een Hertog Jan
En hele goede reden om naar een film van 2 uur te gaan!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De laatste film die ik heb gezien in de bios was geloof ik Shrek 2... (met mijn ouders nog wel)![]()
oh wacht.. Mission Impossible 3... omdat het kutweer was.. en omdat de bus 1 keer per uur reed..![]()
IK!! Toppers in concert!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
quote:
Ik ben afgelopen week 2x naar Pirates 3 geweest!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:
de laatste 3 films die ik heb gezien zijn 300, Wild Hogs en It's A Boy/Girl Thing
En jij hebt evenwichtsproblemen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
2 Hertog Jan!
je weet toch dat je niet op 1 been kan staan?
![]()
wat zei je? er zit volgens mij een breuk in de kabel, je bericht komt niet goed over...quote:
Beter evenwichtsproblemen dan gewichtsproblemen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
En jij hebt evenwichtsproblemen?![]()
![]()
Bowlen is ook heel leukquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen week 2x naar Pirates 3 geweest!!Verder ga ik (helaas) niet zo vaak... niemand vindt de bios leuk!!
Ik ga wel vaak bowlen![]()
![]()
Hehe, nouja.. is natuurlijk geen probleem! Maar beter was ik niet gegaan.. was echt nutteloos!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoe eerder ze ophouden hoe beterWachten is toch niet zo'n probleem? Broodje eten, rondje lopen, rondhangen met andere studenten.
![]()
Hertog Jan I miss youuuuuquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem uitlacht en mij nietHeineken is best te drinken hoor, maar ik vind het gewoon massaproductie bier zonder gevoel. Zuipt wel goed weg hoor, daar niet van. Maar ik heb liever een Hertog Jan
Naar welk concert wil jij dan voor 7,-quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hertog Jan I miss youuuuu![]()
Bios is echt belachelijk duur in Nederland, voor dat geld ga ik liever naar een goed concert. Als ik een film wil kijken struin ik de uitverkoopbakken van de mediamarkt wel uit, of Ebay.... of downloaden
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:31 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja ik had het over hem ik zou nog nooit een mede-SCer afvallen
We hadden het over leuke dingen jaquote:
Hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat zei je? er zit volgens mij een breuk in de kabel, je bericht komt niet goed over...
[..]
Beter evenwichtsproblemen dan gewichtsproblemen!![]()
![]()
Hahaha! Mijn vriendje kan ook heel hard gooien (en dan meteen een strike) Hij gooit iets van 32 km per uur.. ik slecht 14 km per uurquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bowlen is ook heel leuk![]()
![]()
Bootje was altijd heel goed in het zo hard mogelijk de bowlingbal weg te smijten..
Jij hebt genoeg Duits bier om van te genietenquote:
Duur? 7 euro meestal. Je moet eens in London gaan, 20 euroquote:Bios is echt belachelijk duur in Nederland, voor dat geld ga ik liever naar een goed concert. Als ik een film wil kijken struin ik de uitverkoopbakken van de mediamarkt wel uit, of Ebay.... of downloaden
Mwah, wij gaan altijd met z'n vijfen of zessen, dan komt het rond 10 euro pp uit, met drankje. Valt mee dus!quote:
2xquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen week 2x naar Pirates 3 geweest!!Verder ga ik (helaas) niet zo vaak... niemand vindt de bios leuk!!
Ik ga wel vaak bowlen![]()
![]()
onbekende bandjes kijken in de patronaat, hou niet echt van massaalquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Naar welk concert wil jij dan voor 7,-
Eerst bios dan stappen FTWquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef denB het volgende:
Vorig jaar heb ik echt te veel films gezien... Ik ga liever naar de bios dan dat ik ga stappen
Verkapte check-mijn-vriendje-es-sterk-zijn-postquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha! Mijn vriendje kan ook heel hard gooien (en dan meteen een strike) Hij gooit iets van 32 km per uur.. ik slecht 14 km per uur![]()
Sorry!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:36 schreef Goover het volgende:
[..]
[..]
We hadden het over leuke dingen ja
Ik ken ook iemand die daar heen gaat, maar is totaal niet zijn smaak. Hij moest mee. Hij zei: "Ik zal er geen bal aan vinden, maar ik ga wel al het volk dat daar zit eens goed bekijken en uitlachen. Ik weet na vanavond iig wel hoe ik niet wil zijn en nooit zal worden"
maar eens een keertje naar gaan kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Mwah, wij gaan altijd met z'n vijfen of zessen, dan komt het rond 10 euro pp uit, met drankje. Valt mee dus!
Haal ik ook wel, moet je vooral met je team vd voetbal gaan. Wedstrijdje zo hard mogelijk, onbenulligquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha! Mijn vriendje kan ook heel hard gooien (en dan meteen een strike) Hij gooit iets van 32 km per uur.. ik slecht 14 km per uur![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
onbekende bandjes kijken in de patronaat, hou niet echt van massaal![]()
oké, soms zijn concerten ook wel duurder, maar meer dan 20 euro geef ik echt niet uit aan een ticket![]()
Moeje bij Go Planet gaan, leuk verlichte banen, goeie muziek enzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar eens een keertje naar gaan kijken
Das waar, maar alleen met hertog heb ik een sterke bandquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg Duits bier om van te genieten![]()
[..]
Duur? 7 euro meestal. Je moet eens in London gaan, 20 euro. 7 euro voor een concert.. nee dat is mij nog nooit gelukt.
20 euro? dat vind ik een normale prijs. Kaartje voor Daft Punk was 45 euro bv... Verder ga ik naar bijna alle bands die ik leuk vind als ik de kans krijg. Hobbytje van mequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
onbekende bandjes kijken in de patronaat, hou niet echt van massaal![]()
oké, soms zijn concerten ook wel duurder, maar meer dan 20 euro geef ik echt niet uit aan een ticket![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
2x![]()
Bowlen heb ik vorige week vrijdag nog gedaan, de ballen vlogen weer heerlijk over de baan hoor met als hoogtepunt Double Strike![]()
![]()
Killers 28, Morrisey 43, Keane 37, U2 75, Manics 28pond, Travis 25quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:40 schreef Goover het volgende:
[..]
20 euro? dat vind ik een normale prijs. Kaartje voor Daft Punk was 45 euro bv... Verder ga ik naar bijna alle bands die ik leuk vind als ik de kans krijg. Hobbytje van me
Haha, nee hoor! Valt wel meequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte check-mijn-vriendje-es-sterk-zijn-post
Ik gooi altijd 22 of 24
Maar geen strikes
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:40 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
HeldDat is me nog nooit gelukt!
Wel op m'n DS![]()
![]()
Hahahaha, euh NEEquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haal ik ook wel, moet je vooral met je team vd voetbal gaan. Wedstrijdje zo hard mogelijk, onbenullig!
Jij gooit toch niet met je beide handen, benen wijd, en dan gooien/rollen?
Wtf?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:40 schreef Goover het volgende:
[..]
20 euro? dat vind ik een normale prijs. Kaartje voor Daft Punk was 45 euro bv... Verder ga ik naar bijna alle bands die ik leuk vind als ik de kans krijg. Hobbytje van me
Ik gooide laatst nog 8 spareribs bij de Mexicaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, nee hoor! Valt wel mee
Ik gooi gemiddeld 3 strikes op een avond!! En veeel spares
Niet mijn mannetje afkrakenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bowlen is ook heel leuk![]()
![]()
Bootje was altijd heel goed in het zo hard mogelijk de bowlingbal weg te smijten..
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb ooit 1 keer 3 keer Strike achter elkaar gegooid, dat was op stage bij Center Parcs, maar toen ging ik 3 keer per week 's avonds van 8 tot half 11 bowlen ofzo
'concerten' waar ik meestal heen ga zijn ¤ 40,- of meer
Bootje haalde ooit eens 43 km per uur.. en wij kregen af en toe wel eens de waarschuwing of we de baan heel wouden houdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Tsja ik ga toch ook voor kwaliteit en muziek die ik al ken. Dan ben je gewoon wat duurder uit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wtf?![]()
Daft Punk is heel tof, maar 45 euro heb ik niet over voor een massaconcert hoor. RHCP kosten zelfs 60 euro, echt... nooit van mijn leven.
Ben 2 keer echt bij een duur concert geweest en dat waren Green Day en Muse, nou ja, daar heb ik het nog wel voor over. Gisteren from autumn to ashes, 12 euro!
Concerten zijn ook mijn hobby, maar het leukste zijn toch concerten waarbij je nieuwe bandjes ontdekt die nog een beetje een persoonlijk concert geven en niet in elk land dezelfde grapjes maken...
Doe je best goed, ik ben echt een ramp met bowlen, maar leuk is het welquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, nee hoor! Valt wel mee
Ik gooi gemiddeld 3 strikes op een avond!! En veeel spares
Nee hoor.. ik zou niet durvenquote:
guess who's back in townquote:
ik heb het ook over Qlimax, DefQon.1, In Qontrol, Q-Base en X-Qlusivequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Nee, mijn concerten zijn nooit onder de 20 euroWelke zijn dat, daar wil ik ook heen!!
Stones vrijdag..kosten 90 euroVorig jaar 120 euro en het in 2003 waren ze 85 euro
![]()
uitleg pleasequote:
Waar haal je het geld vandaan? Niet te geloven die prijzenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Nee, mijn concerten zijn nooit onder de 20 euroWelke zijn dat, daar wil ik ook heen!!
Stones vrijdag..kosten 90 euroVorig jaar 120 euro en het in 2003 waren ze 85 euro
![]()
134 hier, moet ik toch het onderspit delvenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uitleg pleasemijn record staat op 131 punten, gegooid bij Center Parcs in het laatste potje van de avond
vroegâh jaartje of 5 gedaan.. was er wel o-k in. 3e klasse.. ennuh, die 137 was ook beetje geluk hoor.. jij ben weer beter in uh, vrijgezel zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
134 hier, moet ik toch het onderspit delven![]()
En tafeltennis, ook mooi werk, hebben thuis ook een tafel![]()
fixedquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:53 schreef Lili_5678 het volgende:
Je ben zo slim bootje!!
je bent de Emmer 180 vergeten.... achterstevoren emmeren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
emmer..? benen wijd, bal tussen 2 handen, bal tussen de benen door naar achteren, naar voren, handen spreiden, afwachten
Ik geloof dat dát ook mijn techniek isquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
emmer..? benen wijd, bal tussen 2 handen, bal tussen de benen door naar achteren, naar voren, handen spreiden, afwachten
Uuuh jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
vroegâh jaartje of 5 gedaan.. was er wel o-k in. 3e klasse.. ennuh, die 137 was ook beetje geluk hoor.. jij ben weer beter in uh, vrijgezel zijn[..]
fixed![]()
![]()
dat is alleen in De Lier..:) in DH heb je er geen last van.. achterstevoren is niet mijn ding.. dan kan lilly niet van mn kont genietenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je bent de Emmer 180 vergeten.... achterstevoren emmeren.
Vergeet niet de bekende "Westlanders"..... Kegels die zonder reden om vielen
![]()
soms gooide ik zo hard, dat door het gezwaai van de kegels ze tegen andere kegels (of de draden ervan) aankwamen, waardoor die ook omvielenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:53 schreef PieterBas het volgende:
Vergeet niet de bekende "Westlanders"..... Kegels die zonder reden om vielen
![]()
Nu niet meer. Bedankt Miss voor het complimentquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
past nog wel in je ondertitel, je hebt precies 2 regels over![]()
quote-tags ff weghalenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nu niet meer. Bedankt Miss voor het compliment!
Whahahahahahaha dat meen je toch niet, op die manier kan ik wel ergens anders van genietenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dat is alleen in De Lier..:) in DH heb je er geen last van.. achterstevoren is niet mijn ding.. dan kan lilly niet van mn kont genieten![]()
Tsja, daar spaar ik dan voorquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Waar haal je het geld vandaan? Niet te geloven die prijzen![]()
Ik ga in NL meestal naar de Melkweg of de Patronaat, daar is het niet zo duur, en meestal ken ik ook wel de bandjes waar ik naartoe ga. Naja ieder zijn ding, mijn hobby is gewoon om kleine/toffe bandjes te ontdekken, bij ander zijn dat films, tsja![]()
Br33z4h docent..quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
Hongaarse lerares zet blootfoto's op schoolpc
TIETEN! alleen weggepixelt
K wil die kop wel eens zien. Denk dat t zo'n oostblok kop isquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
Jeeeejjjj, ik sta in een ondertitelquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nu niet meer. Bedankt Miss voor het compliment!
geen zin om te tellen, hoeveel is het??quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef ETA het volgende:
mijn salaris binnen
ff visueel weergeven hoeveel ik heb gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
had al ff gekekenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
Lijkt me ook wel heel gaaf hoor! Maar ik heb het geld er daar niet voor over, voor 90 euro kan ik naar 8 andere concerten. Maar goed, er zijn veel mensen die het ervoor betalen dus dan is de prijs ook hoog, prijs en aanbod he. Ik ga soms ook wel eens naar een "goot concert" maar het is heel anders, het gaat dan vaak meer om de show dan om de muziek en dat vind ik wel eens jammer. Gewoon wat vaker naar een locaal popcentrum gaan en bandjes kijken (in Haarlem is Patronaat echt leukquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Tsja, daar spaar ik dan voorMaar is idd echt te balchelijk duur! Snap het ook niet echt, ze hebben het geld zelf niet nodig. Elke Stone heeft z'n eigen Boeing! Maar ja..ik vind ze super, dus moet er iets voor over hebben!
Kleine bandjes zijn ook wel tof.. maar ga er niet zovaak heen. Ik ben meer van de 'grootheden'.
52 K!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen zin om te tellen, hoeveel is het??
[..]
had al ff gekekenhelaas teveel weggepixelt
Een toenmalige klasgenoot van bootje en mij gooide eens zo hard dat de bal die in de goot was belandt, er uit vloog en nog paar kegels meenamquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
soms gooide ik zo hard, dat door het gezwaai van de kegels ze tegen andere kegels (of de draden ervan) aankwamen, waardoor die ook omvielen![]()
Ik ben te lui om te tellen..!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef ETA het volgende:
mijn salaris binnen
ff visueel weergeven hoeveel ik heb gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
:
Dank, ik ook van jou hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:00 schreef Damzkieee het volgende:
Hier een ondertitel voor iedereen die nog geen ondertitel heeft met een compliment:
Ik hou van jullie allemaal, lieve SC'ertjes
45 is redelijk extreem, maar ik wil bands zien die ik al ken en waarbij ik de muziek kei hard mee blehren kanquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wtf?![]()
Daft Punk is heel tof, maar 45 euro heb ik niet over voor een massaconcert hoor. RHCP kosten zelfs 60 euro, echt... nooit van mijn leven.
Ben 2 keer echt bij een duur concert geweest en dat waren Green Day en Muse, nou ja, daar heb ik het nog wel voor over. Gisteren from autumn to ashes, 12 euro!
Concerten zijn ook mijn hobby, maar het leukste zijn toch concerten waarbij je nieuwe bandjes ontdekt die nog een beetje een persoonlijk concert geven en niet in elk land dezelfde grapjes maken...
Ja is ook zo. Maar sommige shows zijn supervet!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel heel gaaf hoor! Maar ik heb het geld er daar niet voor over, voor 90 euro kan ik naar 8 andere concerten. Maar goed, er zijn veel mensen die het ervoor betalen dus dan is de prijs ook hoog, prijs en aanbod he. Ik ga soms ook wel eens naar een "goot concert" maar het is heel anders, het gaat dan vaak meer om de show dan om de muziek en dat vind ik wel eens jammer. Gewoon wat vaker naar een locaal popcentrum gaan en bandjes kijken (in Haarlem is Patronaat echt leuk)
Ik heb zin in pauuuzzzeee!![]()
Paar maanden geleden een keer gebowld.. Had iemand de baan naast me.. na 10 beurten.... welgeteld...2 puntenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:02 schreef Bootje84 het volgende:
lukte mij zaterdag ook piet. zolang het maar lomp genoeg gaat..
het eerste potje ging ik gewoon lomp ballen en haalde ik 80 punten ofzo, 2e ging serieus en toen wtfpwnde ik
Dat vind ik dus ook! Als ik naar een concert ga, wil ik de muziek wel kennen en mee kunnen zingen!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:02 schreef Goover het volgende:
[..]
45 is redelijk extreem, maar ik wil bands zien die ik al ken en waarbij ik de muziek kei hard mee blehren kanNiet een vaak onbekend bandje die ik niet zo interessant vind. (Muse
)
Echt wel je mag 4 regels en je kan m aanpassen via Wijzig profiel linksbovenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:02 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dank, ik ook van jou hoor!![]()
Heb helaas geen plek(En geen idee hoe ik dat moet doen
)
90 euro vind ik ook wel echt te veel. Ik ga meestal voor de muziek, de show is dan mooi meegenomen. Maar veel band waar ik heen ga doen niet echt aan showquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel heel gaaf hoor! Maar ik heb het geld er daar niet voor over, voor 90 euro kan ik naar 8 andere concerten. Maar goed, er zijn veel mensen die het ervoor betalen dus dan is de prijs ook hoog, prijs en aanbod he. Ik ga soms ook wel eens naar een "goot concert" maar het is heel anders, het gaat dan vaak meer om de show dan om de muziek en dat vind ik wel eens jammer. Gewoon wat vaker naar een locaal popcentrum gaan en bandjes kijken (in Haarlem is Patronaat echt leuk)
Ik heb zin in pauuuzzzeee!![]()
inderdaad kerelquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
Echt wel je mag 4 regels en je kan m aanpassen via Wijzig profiel linksboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |