links?? misschien kunnen wij dan even bijdragen daar...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef DaFan het volgende:
Verdomme man die posts schieten niet op
Probeer grappig over te komen in KLB en GC maar er reageert niemand
Als je dat nu al weet kan je vast vrij vragenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:15 schreef ETA het volgende:
verhaaltje:
Kijk maar in mn posthistory?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
links?? misschien kunnen wij dan even bijdragen daar...
Liever niet. Was maar een post om jezelf in bescherming te nemenquote:
lekker bijgeloof. Is dat iets als Vrijdag de 13e?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:15 schreef ETA het volgende:
verhaaltje:
Dus we zouden gaan verhuizen, met de hele afdeling van de 23e verdieping naar de 11e verdieping. Paar week geleden werd de hele 11e verdieping gerenoveerd zodat het perfect was voor ons. Ze hebben de werklui hard laten werken, in de avonden en in de weekenden zodat het komende vrijdag klaar was. En ja hoor, na al het harde werken hebben ze het gehaald, we kunnen vrijdag gaan verhuizen
Echter.... volgens een Chinees bijgeloof is komende vrijdag en maandag een ongeluksdag.... verhuizen wordt dan afgeraden. En dinsdag woensdag en donderdag kan het ook niet omdat het midden in een week is, dat brengt ook ongeluk. Dus we gaan pas volgende week vrijdag verhuizen![]()
Iddquote:
Net als in de VS.. daar hebben ze geen 13de etagequote:
bijgeloof is voor mietjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:15 schreef ETA het volgende:
verhaaltje:
Dus we zouden gaan verhuizen, met de hele afdeling van de 23e verdieping naar de 11e verdieping. Paar week geleden werd de hele 11e verdieping gerenoveerd zodat het perfect was voor ons. Ze hebben de werklui hard laten werken, in de avonden en in de weekenden zodat het komende vrijdag klaar was. En ja hoor, na al het harde werken hebben ze het gehaald, we kunnen vrijdag gaan verhuizen
Echter.... volgens een Chinees bijgeloof is komende vrijdag en maandag een ongeluksdag.... verhuizen wordt dan afgeraden. En dinsdag woensdag en donderdag kan het ook niet omdat het midden in een week is, dat brengt ook ongeluk. Dus we gaan pas volgende week vrijdag verhuizen![]()
dat scheelt ook niet veelquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef Goover het volgende:
Mijn reistijd:
Heen:
1 uur 5 min, 66 km
Terug:
1 uur 30 min, 105,3 km
Ik geloof je nietquote:
Toohooof nieuws om te weten, toch?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vanochtend maar weer eens mn NL tel aangezet, kijken of ik nog vrienden had!Krijg ik net een smsje van Tence uitzendburo dat ze me willen bedanken voor mn stem! ze zijn uitzendburo van het jaar 2007 geworden...!
![]()
Ik heb gofferdomme nooit gestemd...!![]()
Daarom moet je hem dus altijd uit latenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vanochtend maar weer eens mn NL tel aangezet, kijken of ik nog vrienden had!Krijg ik net een smsje van Tence uitzendburo dat ze me willen bedanken voor mn stem! ze zijn uitzendburo van het jaar 2007 geworden...!
![]()
Schei uit, ga je daar serieus naar kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond hopelijk een mooie wedstrijd kijkenook al wordt het niet live uitgezonden en is het commentaar bagger
als ik niks beters te doen heb, ga ik wel even kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, ga je daar serieus naar kijken?
heb ik echt geen zin in, kijk wel samenvatting ofzo![]()
Dacht dat je er echt serieus voor ging zitten met een biertje/cola en zakkie chipsquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik niks beters te doen heb, ga ik wel even kijken
In Apeldoorn langs het spoor staat een huis met als huisnummerplaat 12+1=quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net als in de VS.. daar hebben ze geen 13de etage![]()
nee, dat nou ook weer nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dacht dat je er echt serieus voor ging zitten met een biertje/cola en zakkie chips!
Die film? Wel grappig vond/vind ik dat altijdquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:36 schreef DaFan het volgende:
Costa komt vanavond op RTL 5 dus ik snap sowieso wat je, naast om half 9 naar 5 te zappen, nog met je afstandbediening moet.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:36 schreef DaFan het volgende:
Costa komt vanavond op RTL 5 dus ik snap sowieso wat je, naast om half 9 naar 5 te zappen, nog met je afstandbediening moet.
Heb je die film nog nooit gezien ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:38 schreef denB het volgende:
[..]
![]()
Costa, dat je daar naar kijkt. Dat vind ik nu echt zon afgezaagd iets.
Online dingen? nee man uitzendburo uit utrecht gebruikt ongevraagd mijn nummer om er maar kansloze smsjes heen te sturen, ze mogen blij zijn dat ik niet in utrecht ben, ik had persoonlijk daar het koffiezetapparaat gesloopt! dat zal ze leren die kansloze rakkers daar...!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:33 schreef denB het volgende:
[..]
Daarom moet je hem dus altijd uit laten
Ik gebruik mijn nooit voor online dingen
Ik vond er ook geen drol aan..quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:38 schreef denB het volgende:
[..]
![]()
Costa, dat je daar naar kijkt. Dat vind ik nu echt zon afgezaagd iets.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wat valt daar nou op te lachen...?quote:
zoiets gun je niemand!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik had persoonlijk daar het koffiezetapparaat gesloopt!
dat ze niet eens weten dat je niet gestemd hebt, maar je wel een bedankje ervoor sturenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat valt daar nou op te lachen...?![]()
![]()
daarom juist!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat ze niet eens weten dat je niet gestemd hebt, maar je wel een bedankje ervoor sturen
De binnenkant van je ogen tot een uur of 12!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
welke goede films draaien er volgende week in de bios? aangezien ik een weekje vrij ben van mijn werk
Transformers!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
welke goede films draaien er volgende week in de bios? aangezien ik een weekje vrij ben van mijn werk
dat is een kwalitatief uitermate teleurstellende filmquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:49 schreef DaFan het volgende:
[..]
De binnenkant van je ogen tot een uur of 12!
dat ga ik ook zoveel mogelijk doen ik de vakantie... UITSLAPENquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:49 schreef DaFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:49 schreef DaFan het volgende:
[..]
Was getekend Bassie. Visualisatie van dit gegeven:quote:''Dat ga ik aan de binnenkant van mijn ogen bekijken''
Whehe, kerel zal dr ook wel een poepvervelend van wordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:51 schreef DaFan het volgende:
Ja hoor daar gaan we!
Mijn buurman is een kansloze rukker !
Eerste reactie
de keek vroeger de serie altijdquote:
jouw reactie van de vakantierechter vond ik wel wat minderquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:51 schreef DaFan het volgende:
Ja hoor daar gaan we!
Mijn buurman is een kansloze rukker !
Eerste reactie
Jij snapt m niet! Kijk maar naar zn vorige topic in KLBquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jouw reactie van de vakantierechter vond ik wel wat minder
Pirates 3 viel helaas nogal tegenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de keek vroeger de serie altijdMaar ben er nu al eeuwen uit, maar misschien als er niets beters is
Ik ga sowieso naar POTC 3
en vanaf woensdag Ocean's 13![]()
die wil ik zienquote:
jij hebt het zelf al over die "jij bent toch die DJ"-achtige reactie, dus dan begin ik over een andere postquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij snapt m niet! Kijk maar naar zn vorige topic in KLB
Kutnewbies tegenwoordig
Bweuquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij hebt het zelf al over die "jij bent toch die DJ"-achtige reactie, dus dan begin ik over een andere post
ik ben sinds het begin van mijn FOK!-tijd al bekend met -Sandstorm-
correctiequote:Op woensdag 6 juni 2007 10:57 schreef Teije het volgende:
[..]
Pirates 3 viel helaas nogal tegen.
Transformers![]()
Die Hard 3 4![]()
ik heb al gehoord dat het weer een open einde heeftquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:57 schreef Teije het volgende:
[..]
Pirates 3 viel helaas nogal tegen.
Transformers![]()
Die Hard 3![]()
Ohja, die HP5 trailer zag er inderdaad niet verkeerd uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb al gehoord dat het weer een open einde heeftdus we krijgen 4, 5 en 6 ook nog wel
en volgende maand HP5
en 23 augustus Bourne 3
Oceans 13 toch ook nog?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb al gehoord dat het weer een open einde heeftdus we krijgen 4, 5 en 6 ook nog wel
en volgende maand HP5
en 23 augustus Bourne 3
die komt 13 juni uit aanstaande wonesdag dusquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:05 schreef Teije het volgende:
[..]
Ohja, die HP5 trailer zag er inderdaad niet verkeerd uit![]()
Boure 3quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en volgende maand HP5
en 23 augustus Bourne 3
ik heb er nog geen trailer of zo van gezienquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Boure 3.. Schijnt weer een vette achtervolgingscene te zijn..
![]()
Joah, van Hot Fuzz had ik ook meer verwacht. Waarschijnlijk teveel van verwacht want hij was niet slecht ;-).quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef Goover het volgende:
Veel nieuwe films die ik wil zien steeds zeg... harder downloaden vaker naar de bios. Hot Fuzz viel mij erg tegen, die heb ik eergisteren gezien.
Ikke niet, ga vanaaf ff fitnesse en lerenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie heeft er vanavond nog meer een feestje?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Casual-T het volgende:
Iemand Zodiac Deathproof al gezien?
Dat leek mij wel een aardige..![]()
Heb je imo niet veel gemist, 11 was wel amusant maar 12 is gewoonquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben nu ocean's 12 aan het downloaden verkrijgen, aangezien ik die nog niet gezien heb
Die wil ik ook nog zien, lijkt me wel een leuke film inddquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Casual-T het volgende:
Iemand Zodiac al gezien?
Dat leek mij wel een aardige..![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie heeft er vanavond nog meer een feestje concert?
leren!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ikke niet, ga vanaaf ff fitnesse en leren![]()
23 augustus komt ie in de biosquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef denB het volgende:
Komt bourne 3 uit???? wewt! zeker checken...
Idd, dat je goed weet waar je heen moet. Gewoon in 1 klik op de muis weet welke info er staat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef denB het volgende:
Komt bourne 3 uit???? wewt! zeker checken... Ik heb nog zoveel films te zien. Deze week maar even een maatie bellen om een paar films te gaan kijken
btw, ik heb een vraagje. Er werd mij gevraagd een layout te maken, voor jongeren.
Hoe willen jullie je website er hebben zien?
Ik zelf dacht aan, frisse kleuren, goede navigation, zo min mogelijke bewegende plaatjes...
welk concert heb je? De toppers in concert?quote:
Tja, zal wel moeten. Maandag herkansing die ik gewoon moet halenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
leren!![]()
Feestjes zijn veel leuker!![]()
Ik heb een Lucky Strike Feest! in een club op Alexander platz op de 11 verdieping!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
overzichtelijk menu, duidelijke structuur, frisse uitstraling, en zeker niet te druk!! weinig poespas e.d.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef denB het volgende:
btw, ik heb een vraagje. Er werd mij gevraagd een layout te maken, voor jongeren.
Ik zelf dacht aan, frisse kleuren, goede navigation, zo min mogelijke bewegende plaatjes...
Ik heb nog een aantal dvd's/films te bekijken. Sommige liggen al maanden op de plank.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef denB het volgende:
Komt bourne 3 uit???? wewt! zeker checken... Ik heb nog zoveel films te zien. Deze week maar even een maatie bellen om een paar films te gaan kijken
Moet je op tijd weg gaan dan weet je zeker dat je hem niet mist...!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tja, zal wel moeten. Maandag herkansing die ik gewoon moet halen![]()
Ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tja, zal wel moeten. Maandag herkansing die ik gewoon moet halen![]()
Ik pak vast popcorn om te kijken hoe hard hij afgezeken gaat worden. Heineken voor fijnproeversquote:Jupiler werd en wordt nog steeds Havenbier genoemd omdat het goedkoop was, en zo proeft het ook. Het werd geschonken in de cafe's in de Antwerpse havens. Inbev (Belgische brouwerij), heeft slim gemarked, en na overname van Oranjeboom alles vervangen door dit pils. Het blijft echter armoedig Havenbier.
Heineken is bier voor fijnproevers, is gewoon het betere bier. Dus als er Heineken of Amstel in zou passen (ons eigen bier) zou ik hem zo bestellen!Proost!
halloquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen!!
Ik naar school, had college van 10.30 tot 12.00 uur. Besluit dat mens na een half uur ermee op te houden. Nu moet ik wachten tot 13.00 uur voor m'n volgende college
Lekker niksen dus!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog een aantal dvd's/films te bekijken. Sommige liggen al maanden op de plank.
o.a.
- PotC 2 ( komt nu al op Film1.. dus binnenkort maar even op DTV gaan kijken)
- 300.
- Sin City .. Ik heb de dvd al maanden geleden gekocht.. maar nog niet aan begonnen..![]()
- Dead or Alive
- Van Wilder 2
Haha oh pleasequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef Goover het volgende:op een verkoop site een reactie op zo'n perfect draft, waar geen Heineken in kan.
[..]
Ik pak vast popcorn om te kijken hoe hard hij afgezeken gaat worden. Heineken voor fijnproevers
Haiquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hallo![]()
ik ben wel aan het werk hoor, toch maar weer aan de scriptie prusten
en ook aan het genieten van Bolletje Eindeloos Kaneel![]()
Ben moe van gisterquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie heeft er vanavond nog meer een feestje?
Hoe eerder ze ophouden hoe beterquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen!!
Ik naar school, had college van 10.30 tot 12.00 uur. Besluit dat mens na een half uur ermee op te houden. Nu moet ik wachten tot 13.00 uur voor m'n volgende college
Lekker niksen dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |