quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:54 schreef boem-dikkie het volgende:ik moet nog anderhalf week dan heb ik vakantie. Klaar met 5 maand stage dus.
En anders had je vast wel een reden verzonnen om niet te hoevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:56 schreef francis997 het volgende:
goedmorgen..ik ben nu al ong. 10 minuten binnen, en heb mijn mail gecontroleerd, en ik ik heb waarschijnlijk op 20 Juni mijn eindgespreken moet uiterlijk volgende week alle documentatie inleveren.
En gisteren ben ik uitgenodigd door mijn praktijkopleider om op 16 Juni te helpen met een verhuizing, en ik had gezegd dat ik nog ff moest kijken of ik kon, en precies gisterenavond belt een goede kennis (bijna familie)dat ze de 16e de verjaardag van hun zoontje gaan vieren. En van mn stage krijg ik toch niks voor die zaterdag dus het komt zeer goed uit die verjaardag![]()
Whehehe wij hebben ook 20 juni eindgesprekquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:56 schreef francis997 het volgende:
goedmorgen..ik ben nu al ong. 10 minuten binnen, en heb mijn mail gecontroleerd, en ik ik heb waarschijnlijk op 20 Juni mijn eindgespreken moet uiterlijk volgende week alle documentatie inleveren.
En gisteren ben ik uitgenodigd door mijn praktijkopleider om op 16 Juni te helpen met een verhuizing, en ik had gezegd dat ik nog ff moest kijken of ik kon, en precies gisterenavond belt een goede kennis (bijna familie)dat ze de 16e de verjaardag van hun zoontje gaan vieren. En van mn stage krijg ik toch niks voor die zaterdag dus het komt zeer goed uit die verjaardag![]()
Rightquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:59 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Misschien vind hij het wel heel erg leuk op zijn stage
En heeft hij geen tijd voor FOK!
Gezellig toch heb je een beetje aanspraak tijdens het FOK!kenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef denB het volgende:
WOW!
Ik kom op de zaak, ineens zit iedereen anders enzo
Nu heb ik collega's in mijn kamertje, nu moet ik gaan delen!
Oh daar had ik nog niet gekekenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Boem staat al in de OP hoor dus denk dat ie wel s is langsgeweest
14 Juni heb ik de mijne, en daarna nog een aantal uur wat er over is...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehehe wij hebben ook 20 juni eindgesprek
Stoelendansquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef denB het volgende:
WOW!
Ik kom op de zaak, ineens zit iedereen anders enzo
Nu heb ik collega's in mijn kamertje, nu moet ik gaan delen!
Met die zeikballen waar ik mee zit ? Geef mij maar mn eigen kamer..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Stoelendans
Zat je eerst alleen dan? Dat lijkt mij echt niet uit te houden!
een echt werkje voor een stagiairquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:10 schreef Bootje84 het volgende:
morning volk!
laat berichtje van mij. heb 1,5 uur papier lopen schredden :|
Wat moet dit nou weer voorstellen ??? post gewoon iets zinvols, of post gewoon niet !quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:06 schreef Sok41 het volgende:
hdfhgdfhdgfhdf
Ik stond in de oudere OPquote:
Dit topic is echt een MUST voor alle stage FOK!kersquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik stond in de oudere OP.
Ik zit wel vaak op FOK! op stage, maar toevallig hier niet![]()
Toch nog 51, en zoveel ben ik hier niet geweest gisterquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:18 schreef PieterBas het volgende:
De dagcijfers
031. 093 Roycoooooo
040. 080 Damzkieee
046. 078 ReMcOrE
104. 054 PieterBas
119. 051 teardropnl
141. 046 miss-scofield
169. 041 jslavenburg
188. 039 DaFan
219. 036 Kuno_van_Dijk
Beter houd je je grafsmoel, jij post 4 posts achter elkaar.. De pot verwijt de ketel, je kan mn zak opblazen.. Fags, 1 van de redenen dat je mij hier zo weinig ziet.. toedeledokiequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:14 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Wat moet dit nou weer voorstellen ??? post gewoon iets zinvols, of post gewoon niet !![]()
Wannabe modquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:14 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Wat moet dit nou weer voorstellen ??? post gewoon iets zinvols, of post gewoon niet !![]()
Absoluut, beetje vermaak op zn tijd is niet verkeerdquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:16 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dit topic is echt een MUST voor alle stage FOK!kers
idd...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:19 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Beter houd je je grafsmoel, jij post 4 posts achter elkaar.. De pot verwijt de ketel, je kan mn zak opblazen.. Fags, 1 van de redenen dat je mij hier zo weinig ziet.. toedeledokie
En dat terwijl tear helemaal geen stagiair isquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:19 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Beter houd je je grafsmoel, jij post 4 posts achter elkaar.. De pot verwijt de ketel, je kan mn zak opblazen.. Fags, 1 van de redenen dat je mij hier zo weinig ziet.. toedeledokie
Er is iemand met zn verkeerde been uit bed gestaptquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:19 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Tuurlijk, de pannen vliegen van t dak af!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:ik zie alwel weer dat het hier érg gezellig is !
Nooit gehoord van jullie die sneller moeten postenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:21 schreef Goover het volgende:
[..]
idd...
Wel is gehoord van het samenvoegen van antwoorden in 1 post?
Meestal is het erg gezellig hoor, maar we hebben het een en ander aan waarschuwingen gehad. We gingen te snel, te weinig inhoud, te veel post etc etc... Donderdag is de dag des oordeels! (dan is het een week geleden dat we de waarschuwing kregenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:ik zie alwel weer dat het hier érg gezellig is !
Zekersquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:ik zie alwel weer dat het hier érg gezellig is !
Ach ja, we hebben een week geleden een waarschuwing gekregen van een mod.. dat we iets te actief bezig waren met..stage FOK!.. dus 4 post achter elkaar is een beetje not-donequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:ik zie alwel weer dat het hier érg gezellig is !
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En dat terwijl tear helemaal geen stagiair is![]()
Nee, dat mag dus nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:22 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nooit gehoord van jullie die sneller moeten posten
Nee, ik verveel me net zoveel als julliequote:
En dan klagen jullie over mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
Ik had er op het hoogtepunt eens 6 en Remcore 10 geloof ik
Ik zat eerst SEMI alleen, op bepaalde dagen kwam dr een collega en dat was het wel zo'n beetjequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Stoelendans
Zat je eerst alleen dan? Dat lijkt mij echt niet uit te houden!
Yeah bitch, heb ook in andere topics geposts! Dis niet allen van stagequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:18 schreef PieterBas het volgende:
De dagcijfers
031. 093 Roycoooooo
040. 080 Damzkieee
046. 078 ReMcOrE
104. 054 PieterBas
119. 051 teardropnl
141. 046 miss-scofield
169. 041 jslavenburg
188. 039 DaFan
219. 036 Kuno_van_Dijk
Goddomme Goover, wat een avontuur manquote:
Ik heb het net even doorgelezen... Best grappig verhaal, volgende keer gewoon zeggen, hey eikel hoe moet ik nou weten dat ik nog een kaart moet halen, ik vraag toch gewoon of ik door mag rijden... als hij dan ja zegt zou ik ook denken karren met die shit !quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:25 schreef Goover het volgende:
Gaat er trouwens niemand reageren op mijn haven avontuur? Dan heb ik het voor niets zitten typen
Ik denk dat crossover dat niet zo goed gewend is als moderator van SES, daar wordt nooit zoveel in gedaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een gezeur ja, dat jullie te snel posten? Het is toch gewoon een SC voor stagiaires? Ik zie wel SC's die sneller gaan.
Jup, posten met geen inhoud, ging te snel etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een gezeur ja, dat jullie te snel posten? Het is toch gewoon een SC voor stagiaires? Ik zie wel SC's die sneller gaan.
dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
Wat doe je hier dan ! ga werken !quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:28 schreef ETA het volgende:
woehoe, nieuwe taak gekregeneen belangrijke nog wel
Een soort imageboard afmaken waar ontwerpers eerder het niet helemaal over eens waren.
Kortom ik mag een product/plaatje zien te vinden die solide, stabiel, licht organisch vormgegeven, niet zwaar, niet teveel design features, niet te onderscheidend maar wel duidelijk genoeg is........
LOL.. de hele ring Rotterdam rondgereden.. is mij ook wel eens gebeurdquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:10 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Rotterdam is gewoon een kut stad om in te rijdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
LOL.. de hele ring Rotterdam rondgereden.. is mij ook wel eens gebeurd![]()
![]()
En daar ben ik het volledig mee eens, soms kan je zo fout rijdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:32 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Rotterdam is gewoon een kut stad om in te rijden
Ik had volgens mijn stats eens een topic met 90 postsquote:
Gelukkig heb je tegenwoordig van die handige apparaatjes die je in je auto kunt hangen en die precies zegt waar je heen moet rijdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:35 schreef denB het volgende:
[..]
En daar ben ik het volledig mee eens, soms kan je zo fout rijden
De vriend van mijn ma is ook al een paar keer fout gereden, vaak geeft hij het op en rijd ie gewoon weer terug naar de zaak of huis
soms wel ja..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:32 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Rotterdam is gewoon een kut stad om in te rijden
dat is bijna 1/3 van alle post in een topicquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik had volgens mijn stats eens een topic met 90 posts
Trouwens, zoals Boem-Dikkie zegt: Hools voetbalcafé en bijvoorbeeld Koffie SC gaan veel sneller.
Halloquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:38 schreef Lili_5678 het volgende:
Goedemorgen iedereen, ik denk kom ook weer eens kijken waar jullie het allemaal over hebben.
Mjah, die heeftie nu ook. Maar die dingen zijn ook niet altijd precies hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Gelukkig heb je tegenwoordig van die handige apparaatjes die je in je auto kunt hangen en die precies zegt waar je heen moet rijden
ook beetje actief geweest in 4/5 andere topics, dus het valt wel meequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:18 schreef PieterBas het volgende:
031. 093 Roycoooooo
040. 080 Damzkieee
046. 078 ReMcOrE
ik had er toen eens 11quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
Rotterdam vind ik ook klote om te rijden, was toen ook de weg kwijtgeraaktquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:10 schreef Goover het volgende:
{verhaaltje...}
Vet spannendquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:25 schreef Goover het volgende:
Gaat er trouwens niemand reageren op mijn haven avontuur? Dan heb ik het voor niets zitten typen
ik heb een keer samen met jslavenburg/Kuno_van_Dijk (weet niet meer wie preciesquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat is bijna 1/3 van alle post in een topic![]()
Ik heb ooit eens gehad dat de DomDom (alleen hebben wij een Carminat). mij eens een straat in liet rijd... en rijd 200 meter rechtdoor en sla dan naar rechts.. Leuk en aardig, maar er stond een hele grote betonnen muur na 50 meter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:40 schreef denB het volgende:
[..]
Mjah, die heeftie nu ook. Maar die dingen zijn ook niet altijd precies hoor
Al een paar keer gehad dat bijv. de straat in eens doodlopend is
Schitterend die Sandstormquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
Vet spannend
Wat moest je brengen dan dat die kapitein dat moest 'installeren'? Lijkt me toch wel dat een kapitein weet hoe zo'n bootje werkt.
Gister maar weer 39 posts, ik ga dr echt op achteruit
Ga maar weer ff in KLB posten, blijft een mooi subforum. Die zeikstraal Sandstorm opent toch wel weer een of ander kuttopic waarbij hij zich weer belachelijk maakt dus kan er weer gezeikt worden
en dat gewoon in elk topic dat hij opentquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
Iedereen zeiken van: jij bent toch die DJ
Ik zit in een motivatierecessie haha, ik wil liever slapen dan me begeven tussen rond rennende, gestresste collega´s. Naja, nog 8 uur te gaanquote:
Niet op 2 handen te tellen per dag. Wausjequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat gewoon in elk topic dat hij openten dat zijn er heel wat!!
Tof vooruitzicht dt je nog maar 8 uur moetquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik zit in een motivatierecessie haha, ik wil liever slapen dan me begeven tussen rond rennende, gestresste collega´s. Naja, nog 8 uur te gaan![]()
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Heftig Goover!![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:48 schreef Leinonlein het volgende:
Hoe gaat het met jullie allemaal?
ik wou bijna zeggen.. dat is toch die DJquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Schitterend die Sandstorm
Iedereen zeiken van: jij bent toch die DJ
laat jeje verslag niet controleren door iemand anders? Bijv. secretaresse daar ofzo?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]met mij alles goed hoor, zit vandaag alleen op kantoor, studiegenoot heeft vandaag herkansing die hij moet halen om aan scriptieverdedigingen mee te mogen doen
ik ga vandaag weer verder met aanpassen van de scriptie, taalfouten verbeteren, lange zinnen proberen in de te korten e.d.!! ook ff een medewerker van de expeditie nog wat vragen stellen over het extern transport
Nee ik kneep hem niet, hij zat in een brak poortwachtershuisje en ik een een Volvoquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goddomme Goover, wat een avontuur man!
Kneep jij hem niet toen die gozert op je af kwam? En t is idd niet jou schuld, hadden ze t maar meoten vermelden
![]()
Ja, goed ideequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:28 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik heb het net even doorgelezen... Best grappig verhaal, volgende keer gewoon zeggen, hey eikel hoe moet ik nou weten dat ik nog een kaart moet halen, ik vraag toch gewoon of ik door mag rijden... als hij dan ja zegt zou ik ook denken karren met die shit !
Ik ben niet de enigequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
LOL.. de hele ring Rotterdam rondgereden.. is mij ook wel eens gebeurd![]()
![]()
Ja, en die heb ik ook altijd bij me, want stel je voor dat je het plotseling nodig hebtquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Gelukkig heb je tegenwoordig van die handige apparaatjes die je in je auto kunt hangen en die precies zegt waar je heen moet rijden
Je bedoelt een vriendinquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Gelukkig heb je tegenwoordig van die handige apparaatjes die je in je auto kunt hangen en die precies zegt waar je niet heen moet rijden
Kapitein weet niet hoe zijn bootje precies werkt. Op grote vrachtschepen heeft hij daar technische bemanning voorquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
Vet spannend
Wat moest je brengen dan dat die kapitein dat moest 'installeren'? Lijkt me toch wel dat een kapitein weet hoe zo'n bootje werkt.
whahahahahahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik wou bijna zeggen.. dat is toch die DJ![]()
![]()
bedrijfscoach en directeur lezen het beide ook nog doorquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
laat jeje verslag niet controleren door iemand anders? Bijv. secretaresse daar ofzo?
Doen wij wel, ff alle taalfouten enzo dr uit laten halen![]()
Probeer die maar es uit te zettenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je bedoelt een vriendin
oja, ik verbasterde je quote.
Dat zal ik wel zijn geweest...!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een keer samen met jslavenburg/Kuno_van_Dijk (weet niet meer wie precies) genoeg posts geplaatst voor meer dan 1 topic
Reken er inderdaad maar niet op dat die gozer weet hoe zo'n "bootje" van 200-300 meter gerepareert moet worden als er iets uitvalt in de stuurhut, dan roept hij gewoon 1 of ander filipijntje die dan alles repareert...!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Kapitein weet niet hoe zijn bootje precies werkt. Op grote vrachtschepen heeft hij daar technische bemanning voor
owja, dat was ik ook nog vergeten te zeggen, dus bij dezequote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat zal ik wel zijn geweest...!![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:01 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige. Er stond eerst heel mooi A4 Den Haag, die moest ik hebben. Daarna stond er nog wel Den Haag, maar dan met A13 ofzo, en ik dacht
ik wil de A4 die ik net ook aangegeven zag. Toen dacht Rotterdam
Dan doe je maar een rondje op de Ring
[..]
Nah ik zat wel de goede kant op uiteindelijk. Richting A'dam, en dan moet ik er bij Leiden-Noord weer af. Uurtje rijden als je niet fout zou rijden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
en dan opeens wel op dan het laatste stukje A4 zitten.. van Vlaardingen.. naar Vlaardingen
![]()
Probeer maar niet danquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef DaFan het volgende:
Verdomme man die posts schieten niet op
Probeer grappig over te komen in KLB en GC maar er reageert niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |