links?? misschien kunnen wij dan even bijdragen daar...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef DaFan het volgende:
Verdomme man die posts schieten niet op
Probeer grappig over te komen in KLB en GC maar er reageert niemand
Als je dat nu al weet kan je vast vrij vragenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:15 schreef ETA het volgende:
verhaaltje:
Kijk maar in mn posthistory?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
links?? misschien kunnen wij dan even bijdragen daar...
Liever niet. Was maar een post om jezelf in bescherming te nemenquote:
lekker bijgeloof. Is dat iets als Vrijdag de 13e?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:15 schreef ETA het volgende:
verhaaltje:
Dus we zouden gaan verhuizen, met de hele afdeling van de 23e verdieping naar de 11e verdieping. Paar week geleden werd de hele 11e verdieping gerenoveerd zodat het perfect was voor ons. Ze hebben de werklui hard laten werken, in de avonden en in de weekenden zodat het komende vrijdag klaar was. En ja hoor, na al het harde werken hebben ze het gehaald, we kunnen vrijdag gaan verhuizen
Echter.... volgens een Chinees bijgeloof is komende vrijdag en maandag een ongeluksdag.... verhuizen wordt dan afgeraden. En dinsdag woensdag en donderdag kan het ook niet omdat het midden in een week is, dat brengt ook ongeluk. Dus we gaan pas volgende week vrijdag verhuizen![]()
Iddquote:
Net als in de VS.. daar hebben ze geen 13de etagequote:
bijgeloof is voor mietjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:15 schreef ETA het volgende:
verhaaltje:
Dus we zouden gaan verhuizen, met de hele afdeling van de 23e verdieping naar de 11e verdieping. Paar week geleden werd de hele 11e verdieping gerenoveerd zodat het perfect was voor ons. Ze hebben de werklui hard laten werken, in de avonden en in de weekenden zodat het komende vrijdag klaar was. En ja hoor, na al het harde werken hebben ze het gehaald, we kunnen vrijdag gaan verhuizen
Echter.... volgens een Chinees bijgeloof is komende vrijdag en maandag een ongeluksdag.... verhuizen wordt dan afgeraden. En dinsdag woensdag en donderdag kan het ook niet omdat het midden in een week is, dat brengt ook ongeluk. Dus we gaan pas volgende week vrijdag verhuizen![]()
dat scheelt ook niet veelquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef Goover het volgende:
Mijn reistijd:
Heen:
1 uur 5 min, 66 km
Terug:
1 uur 30 min, 105,3 km
Ik geloof je nietquote:
Toohooof nieuws om te weten, toch?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vanochtend maar weer eens mn NL tel aangezet, kijken of ik nog vrienden had!Krijg ik net een smsje van Tence uitzendburo dat ze me willen bedanken voor mn stem! ze zijn uitzendburo van het jaar 2007 geworden...!
![]()
Ik heb gofferdomme nooit gestemd...!![]()
Daarom moet je hem dus altijd uit latenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vanochtend maar weer eens mn NL tel aangezet, kijken of ik nog vrienden had!Krijg ik net een smsje van Tence uitzendburo dat ze me willen bedanken voor mn stem! ze zijn uitzendburo van het jaar 2007 geworden...!
![]()
Ik heb gofferdomme nooit gestemd...!![]()
Schei uit, ga je daar serieus naar kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond hopelijk een mooie wedstrijd kijkenook al wordt het niet live uitgezonden en is het commentaar bagger
als ik niks beters te doen heb, ga ik wel even kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, ga je daar serieus naar kijken?
heb ik echt geen zin in, kijk wel samenvatting ofzo![]()
Dacht dat je er echt serieus voor ging zitten met een biertje/cola en zakkie chipsquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik niks beters te doen heb, ga ik wel even kijken
In Apeldoorn langs het spoor staat een huis met als huisnummerplaat 12+1=quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net als in de VS.. daar hebben ze geen 13de etage![]()
nee, dat nou ook weer nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dacht dat je er echt serieus voor ging zitten met een biertje/cola en zakkie chips!
Die film? Wel grappig vond/vind ik dat altijdquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:36 schreef DaFan het volgende:
Costa komt vanavond op RTL 5 dus ik snap sowieso wat je, naast om half 9 naar 5 te zappen, nog met je afstandbediening moet.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:36 schreef DaFan het volgende:
Costa komt vanavond op RTL 5 dus ik snap sowieso wat je, naast om half 9 naar 5 te zappen, nog met je afstandbediening moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |