quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb ooit 1 keer 3 keer Strike achter elkaar gegooid, dat was op stage bij Center Parcs, maar toen ging ik 3 keer per week 's avonds van 8 tot half 11 bowlen ofzo
'concerten' waar ik meestal heen ga zijn ¤ 40,- of meer
Bootje haalde ooit eens 43 km per uur.. en wij kregen af en toe wel eens de waarschuwing of we de baan heel wouden houdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha! Mijn vriendje kan ook heel hard gooien (en dan meteen een strike) Hij gooit iets van 32 km per uur.. ik slecht 14 km per uur![]()
Tsja ik ga toch ook voor kwaliteit en muziek die ik al ken. Dan ben je gewoon wat duurder uit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wtf?![]()
Daft Punk is heel tof, maar 45 euro heb ik niet over voor een massaconcert hoor. RHCP kosten zelfs 60 euro, echt... nooit van mijn leven.
Ben 2 keer echt bij een duur concert geweest en dat waren Green Day en Muse, nou ja, daar heb ik het nog wel voor over. Gisteren from autumn to ashes, 12 euro!
Concerten zijn ook mijn hobby, maar het leukste zijn toch concerten waarbij je nieuwe bandjes ontdekt die nog een beetje een persoonlijk concert geven en niet in elk land dezelfde grapjes maken...
Doe je best goed, ik ben echt een ramp met bowlen, maar leuk is het welquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, nee hoor! Valt wel mee
Ik gooi gemiddeld 3 strikes op een avond!! En veeel spares
Nee hoor.. ik zou niet durvenquote:
guess who's back in townquote:
ik heb het ook over Qlimax, DefQon.1, In Qontrol, Q-Base en X-Qlusivequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Nee, mijn concerten zijn nooit onder de 20 euroWelke zijn dat, daar wil ik ook heen!!
Stones vrijdag..kosten 90 euroVorig jaar 120 euro en het in 2003 waren ze 85 euro
![]()
uitleg pleasequote:
Waar haal je het geld vandaan? Niet te geloven die prijzenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Nee, mijn concerten zijn nooit onder de 20 euroWelke zijn dat, daar wil ik ook heen!!
Stones vrijdag..kosten 90 euroVorig jaar 120 euro en het in 2003 waren ze 85 euro
![]()
134 hier, moet ik toch het onderspit delvenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uitleg pleasemijn record staat op 131 punten, gegooid bij Center Parcs in het laatste potje van de avond
vroegâh jaartje of 5 gedaan.. was er wel o-k in. 3e klasse.. ennuh, die 137 was ook beetje geluk hoor.. jij ben weer beter in uh, vrijgezel zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
134 hier, moet ik toch het onderspit delven![]()
En tafeltennis, ook mooi werk, hebben thuis ook een tafel![]()
fixedquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:53 schreef Lili_5678 het volgende:
Je ben zo slim bootje!!
je bent de Emmer 180 vergeten.... achterstevoren emmeren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
emmer..? benen wijd, bal tussen 2 handen, bal tussen de benen door naar achteren, naar voren, handen spreiden, afwachten
Ik geloof dat dát ook mijn techniek isquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
emmer..? benen wijd, bal tussen 2 handen, bal tussen de benen door naar achteren, naar voren, handen spreiden, afwachten
Uuuh jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
vroegâh jaartje of 5 gedaan.. was er wel o-k in. 3e klasse.. ennuh, die 137 was ook beetje geluk hoor.. jij ben weer beter in uh, vrijgezel zijn[..]
fixed![]()
![]()
dat is alleen in De Lier..:) in DH heb je er geen last van.. achterstevoren is niet mijn ding.. dan kan lilly niet van mn kont genietenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je bent de Emmer 180 vergeten.... achterstevoren emmeren.
Vergeet niet de bekende "Westlanders"..... Kegels die zonder reden om vielen
![]()
soms gooide ik zo hard, dat door het gezwaai van de kegels ze tegen andere kegels (of de draden ervan) aankwamen, waardoor die ook omvielenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:53 schreef PieterBas het volgende:
Vergeet niet de bekende "Westlanders"..... Kegels die zonder reden om vielen
![]()
Nu niet meer. Bedankt Miss voor het complimentquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
past nog wel in je ondertitel, je hebt precies 2 regels over![]()
quote-tags ff weghalenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nu niet meer. Bedankt Miss voor het compliment!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |