Ja ik weet hetquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef Goover het volgende:
[..]jij loopt echt achter
Ga gvd heul snel die films kijken, je mist een hoop!
11 juni inleveren, gewoon goed letten op taalgebruik/grammatica in het algemeen, bedrijfscoach en directeur kijken het ook nog na voor onsquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:23 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hai![]()
Goed van je! Wanneer moet jij het ook alweer inleveren?? Goed op alle d's en t's letten hè!!![]()
Mmmmm, lekker!! Wil ik ook!
Ik heb 'Spa & Appel'![]()
Ik hoop dat je hem uitlacht en mij nietquote:
Ik zit 2 keer per maand in de bios denk ik, 5 min fietsen FTWquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Toen ik nog op het mbo zat.. zat ik elke week in de bios.. Trein naar Rotterdam CS.. 4 minuten lopen.. Schouwburgplein
![]()
Vanavond Lucky Strike party in een club op Alexanderplatz, 11 de verdieping dacht ik!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ben moe van gister, Ik
From autumn to ashes
Wat heb je nou weer gefixt voor party?
ik zit nooit in de bios!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zit 2 keer per maand in de bios denk ik, 5 min fietsen FTW
Dat deed ik ook altijd vanuit Albeda... Tram pakken, naar de Kuip en dan lekker naar de biosquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Toen ik nog op het mbo zat.. zat ik elke week in de bios.. Trein naar Rotterdam CS.. 4 minuten lopen.. Schouwburgplein
![]()
Soms was het zo.. 11.45 einde les.. 11.50 in de trein.. 11.55 Rotterdam CS... 12.00 in de bios![]()
De laatste film die ik heb gezien in de bios was geloof ik Shrek 2... (met mijn ouders nog wel)quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zit 2 keer per maand in de bios denk ik, 5 min fietsen FTW
Ja ik had het over hem ik zou nog nooit een mede-SCer afvallenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem uitlacht en mij nietHeineken is best te drinken hoor, maar ik vind het gewoon massaproductie bier zonder gevoel. Zuipt wel goed weg hoor, daar niet van. Maar ik heb liever een Hertog Jan
En hele goede reden om naar een film van 2 uur te gaan!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De laatste film die ik heb gezien in de bios was geloof ik Shrek 2... (met mijn ouders nog wel)![]()
oh wacht.. Mission Impossible 3... omdat het kutweer was.. en omdat de bus 1 keer per uur reed..![]()
IK!! Toppers in concert!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie heeft er vanavond nog meer een feestje?
quote:
Ik ben afgelopen week 2x naar Pirates 3 geweest!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:
de laatste 3 films die ik heb gezien zijn 300, Wild Hogs en It's A Boy/Girl Thing
En jij hebt evenwichtsproblemen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
2 Hertog Jan!
je weet toch dat je niet op 1 been kan staan?
![]()
wat zei je? er zit volgens mij een breuk in de kabel, je bericht komt niet goed over...quote:
Beter evenwichtsproblemen dan gewichtsproblemen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
En jij hebt evenwichtsproblemen?![]()
![]()
Bowlen is ook heel leukquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen week 2x naar Pirates 3 geweest!!Verder ga ik (helaas) niet zo vaak... niemand vindt de bios leuk!!
Ik ga wel vaak bowlen![]()
![]()
Hehe, nouja.. is natuurlijk geen probleem! Maar beter was ik niet gegaan.. was echt nutteloos!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoe eerder ze ophouden hoe beterWachten is toch niet zo'n probleem? Broodje eten, rondje lopen, rondhangen met andere studenten.
![]()
Hertog Jan I miss youuuuuquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem uitlacht en mij nietHeineken is best te drinken hoor, maar ik vind het gewoon massaproductie bier zonder gevoel. Zuipt wel goed weg hoor, daar niet van. Maar ik heb liever een Hertog Jan
Naar welk concert wil jij dan voor 7,-quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hertog Jan I miss youuuuu![]()
Bios is echt belachelijk duur in Nederland, voor dat geld ga ik liever naar een goed concert. Als ik een film wil kijken struin ik de uitverkoopbakken van de mediamarkt wel uit, of Ebay.... of downloaden
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:31 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja ik had het over hem ik zou nog nooit een mede-SCer afvallen
We hadden het over leuke dingen jaquote:
Hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat zei je? er zit volgens mij een breuk in de kabel, je bericht komt niet goed over...
[..]
Beter evenwichtsproblemen dan gewichtsproblemen!![]()
![]()
Hahaha! Mijn vriendje kan ook heel hard gooien (en dan meteen een strike) Hij gooit iets van 32 km per uur.. ik slecht 14 km per uurquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bowlen is ook heel leuk![]()
![]()
Bootje was altijd heel goed in het zo hard mogelijk de bowlingbal weg te smijten..
Jij hebt genoeg Duits bier om van te genietenquote:
Duur? 7 euro meestal. Je moet eens in London gaan, 20 euroquote:Bios is echt belachelijk duur in Nederland, voor dat geld ga ik liever naar een goed concert. Als ik een film wil kijken struin ik de uitverkoopbakken van de mediamarkt wel uit, of Ebay.... of downloaden
Mwah, wij gaan altijd met z'n vijfen of zessen, dan komt het rond 10 euro pp uit, met drankje. Valt mee dus!quote:
2xquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen week 2x naar Pirates 3 geweest!!Verder ga ik (helaas) niet zo vaak... niemand vindt de bios leuk!!
Ik ga wel vaak bowlen![]()
![]()
onbekende bandjes kijken in de patronaat, hou niet echt van massaalquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Naar welk concert wil jij dan voor 7,-
Eerst bios dan stappen FTWquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef denB het volgende:
Vorig jaar heb ik echt te veel films gezien... Ik ga liever naar de bios dan dat ik ga stappen
Verkapte check-mijn-vriendje-es-sterk-zijn-postquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha! Mijn vriendje kan ook heel hard gooien (en dan meteen een strike) Hij gooit iets van 32 km per uur.. ik slecht 14 km per uur![]()
Sorry!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:36 schreef Goover het volgende:
[..]
[..]
We hadden het over leuke dingen ja
Ik ken ook iemand die daar heen gaat, maar is totaal niet zijn smaak. Hij moest mee. Hij zei: "Ik zal er geen bal aan vinden, maar ik ga wel al het volk dat daar zit eens goed bekijken en uitlachen. Ik weet na vanavond iig wel hoe ik niet wil zijn en nooit zal worden"
maar eens een keertje naar gaan kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Mwah, wij gaan altijd met z'n vijfen of zessen, dan komt het rond 10 euro pp uit, met drankje. Valt mee dus!
Haal ik ook wel, moet je vooral met je team vd voetbal gaan. Wedstrijdje zo hard mogelijk, onbenulligquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha! Mijn vriendje kan ook heel hard gooien (en dan meteen een strike) Hij gooit iets van 32 km per uur.. ik slecht 14 km per uur![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
onbekende bandjes kijken in de patronaat, hou niet echt van massaal![]()
oké, soms zijn concerten ook wel duurder, maar meer dan 20 euro geef ik echt niet uit aan een ticket![]()
Moeje bij Go Planet gaan, leuk verlichte banen, goeie muziek enzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar eens een keertje naar gaan kijken
Das waar, maar alleen met hertog heb ik een sterke bandquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg Duits bier om van te genieten![]()
[..]
Duur? 7 euro meestal. Je moet eens in London gaan, 20 euro. 7 euro voor een concert.. nee dat is mij nog nooit gelukt.
20 euro? dat vind ik een normale prijs. Kaartje voor Daft Punk was 45 euro bv... Verder ga ik naar bijna alle bands die ik leuk vind als ik de kans krijg. Hobbytje van mequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
onbekende bandjes kijken in de patronaat, hou niet echt van massaal![]()
oké, soms zijn concerten ook wel duurder, maar meer dan 20 euro geef ik echt niet uit aan een ticket![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
2x![]()
Bowlen heb ik vorige week vrijdag nog gedaan, de ballen vlogen weer heerlijk over de baan hoor met als hoogtepunt Double Strike![]()
![]()
Killers 28, Morrisey 43, Keane 37, U2 75, Manics 28pond, Travis 25quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:40 schreef Goover het volgende:
[..]
20 euro? dat vind ik een normale prijs. Kaartje voor Daft Punk was 45 euro bv... Verder ga ik naar bijna alle bands die ik leuk vind als ik de kans krijg. Hobbytje van me
Haha, nee hoor! Valt wel meequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte check-mijn-vriendje-es-sterk-zijn-post
Ik gooi altijd 22 of 24
Maar geen strikes
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:40 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
HeldDat is me nog nooit gelukt!
Wel op m'n DS![]()
![]()
Hahahaha, euh NEEquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haal ik ook wel, moet je vooral met je team vd voetbal gaan. Wedstrijdje zo hard mogelijk, onbenullig!
Jij gooit toch niet met je beide handen, benen wijd, en dan gooien/rollen?
Wtf?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:40 schreef Goover het volgende:
[..]
20 euro? dat vind ik een normale prijs. Kaartje voor Daft Punk was 45 euro bv... Verder ga ik naar bijna alle bands die ik leuk vind als ik de kans krijg. Hobbytje van me
Ik gooide laatst nog 8 spareribs bij de Mexicaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, nee hoor! Valt wel mee
Ik gooi gemiddeld 3 strikes op een avond!! En veeel spares
Niet mijn mannetje afkrakenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bowlen is ook heel leuk![]()
![]()
Bootje was altijd heel goed in het zo hard mogelijk de bowlingbal weg te smijten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |