ja...wat denk je...ze zitten in een miljoenenspelquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:30 schreef robert2006 het volgende:
lieke zit nu wel keihard te liegen tegen eric, blijf haar heel onbetrouwbaar vinden
Jaap is vroeger gepest, Huub ook. Ik vrees dat het mechanisme sterk is en dat Jaap acceptatie door Huub belangrijker vindt dan wraak of het mildere genoegdoening. Tis de aard van het syndroom helaas.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:29 schreef Day het volgende:
Ik hoop dat Jaap nooit vergeet wat Huub hem de 1e weken heeft aangedaan.
Ik denk van niet, hij zegt altijd dat hij huub nodig heeft om na een jaar met terror bewoners weg te krijgen, maar er komt natuurlijk een moment dat hij zich op huub gaat richtenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
Jaap is vroeger gepest, Huub ook. Ik vrees dat het mechanisme sterk is en dat Jaap acceptatie door Huub belangrijker vindt dan wraak of het mildere genoegdoening. Tis de aard van het syndroom helaas.
Ja, lelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:36 schreef Frasier het volgende:
Dat soort praatjes moet je voor je houden Huub
Oh, maar als Jaap zover komt zal hij dat vast wel doen. Het ging me om Day's uitspraak dat Jaap moet onthouden wat Huub die eerste week gedaan heeft. Dat zal hij als oud pest slachtoffer als een soort gerechtvaardigd fenomeen ervaren vrees ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk van niet, hij zegt altijd dat hij huub nodig heeft om na een jaar met terror bewoners weg te krijgen, maar er komt natuurlijk een moment dat hij zich op huub gaat richten![]()
Huub moet wel, hij heeft niemand anders meer. Lieke en Eric zijn allebei niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:33 schreef Day het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk. Huub die Jaap voor alles wat vies en vuil is heeft uitgemaakt, vertrouwt nu helemaal op Jaap. Jaap is echt THE MAN!
You can say that again????quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
Huub gaat degene die zijn site hebben gedelete in de buitenwereld steekt hij messen in zijn nek en maakt hem dood
Of je post ff wat voor praatjes...... ook leuk voor de mensen die niet kunnen streamenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:36 schreef Frasier het volgende:
Dat soort praatjes moet je voor je houden Huub
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:35 schreef riri het volgende:
Jaap en Huub...twee handen op één buik en lieke hoort er ook een beetje bij
de rest is trash....en superdom![]()
Dat kan twee kanten op gaan. Misschien zoekt hij hierdoor naar een alliantie, maar misschien is hij ook extra wantrouwend van aard. Ze kunnen goed levelen, maar ik weet niet of het voorspellende waarde bezit. Vooralsnog gok ik dat ze gewoon samen in het eindspel willen zitten en elkaar daarom tot op dat moment zullen steunen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
Jaap is vroeger gepest, Huub ook. Ik vrees dat het mechanisme sterk is en dat Jaap acceptatie door Huub belangrijker vindt dan wraak of het mildere genoegdoening. Tis de aard van het syndroom helaas.
Maak er maar vier van..er is plaats zat op Jaap's buikquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:35 schreef riri het volgende:
Jaap en Huub...twee handen op één buik en lieke hoort er ook een beetje bij
de rest is trash....en superdom![]()
Hoe hij in de buitenwereld degene die zijn weblog gewist heeft 7 messen in ze rug zou steken en 'm zou laten smeken om een herniaquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je post ff wat voor praatjes...... ook leuk voor de mensen die niet kunnen streamen
Jawel hoor, er wordt nog volop gegiecheld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:42 schreef APK het volgende:
Heeft Huub eigenlijk nog wel eens plezier tegenwoordig?
Een paar weken geleden kon hij nog hard lachen om allerlei zaken, maar nu loopt hij alleen maar te schelden en een soort tweedehands terror te imiteren.
En dat gezeik over zijn weblog.![]()
Jezus, alles is wel een keer down, het is de 'fokking' bijbel niet.![]()
www.drion.comquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:41 schreef akveor het volgende:
Ik neem aan dat de febo heeft besloten Amanda een slaappil te geven zodat de domme opmerkingen van vanavond toch iets binnen de perken blijft... Weet iemand eigenlijk waar je de van Drion kunt aanvragen...?
Sinds de drank limiet is ie aardig pissed. En iid dat weblog gezeik. Das heus niet weg weg. Dat bestaat nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:42 schreef APK het volgende:
Een paar weken geleden kon hij nog hard lachen om allerlei zaken, maar nu loopt hij alleen maar te schelden en een soort tweedehands terror te imiteren.
Volgens mij is hij ook niet zo blij met die nieuwe regelsquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:42 schreef APK het volgende:
quote:
Ik geloof er geen zak van, ze doet nu alleen maar sneaky om huub ten dienst te zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:
Ik geloof dat Lieke een keiharde is, die goed in staat is dit spel zeer geraffineerd te spelen.
Het zijn dan ook schuiten! (inkoppertje)quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:46 schreef Mokum020 het volgende:
De schoen van Natrasha drijft lekker in de vijver...
Ja hehe maatje sloepquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:46 schreef Mokum020 het volgende:
Als een huubquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heb je mij een beetje gemist tijdens m'n (overigens zeer korte) ban?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:46 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, flikker die gitaar van Brian ook maar in vijver.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:46 schreef Mokum020 het volgende:
Die was te makkelijk...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn dan ook schuiten! (inkoppertje)
Wat sprookjesachtigquote:
Dan bestelt hij toch gewoon een nieuwequote:Op woensdag 6 juni 2007 01:46 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, flikker die gitaar van Brian ook maar in vijver.
He? Ik vind Jaap's optreden bij Jensen echt ronduit droevigquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:46 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat Huub het nodig vind om Japio na te praten.
Het is voor Huub te hopen dat hij niet naar Jensen mag.
Want hij gaat dan proberen om Japio te overtreffen en dat mislukt.
Dus zo kom je aan die unbansquote:
Beftelingquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De pruik is gezonken.....![]()
Muziekje eronder en de Efteling is een feit![]()
We zullen wel zien...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, ze doet nu alleen maar sneaky om huub ten dienst te zijn
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus zo kom je aan die unbans![]()
Likkertje
Das lijkt wel een nessiequote:
Zou een valkuil kunnen zijn. Toch denk ik dat Huub prima doorheeft wat Jaap neer heeft gezet... Misschien dat ie samen met Eric mag en dan is overtreffen heel erg makkelijk.... Gewoon even aangeven dat je half in je slaap verkracht bent door die pisnicht die naast hem op de bank zit.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:46 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat Huub het nodig vind om Japio na te praten.
Het is voor Huub te hopen dat hij niet naar Jensen mag.
Want hij gaat dan proberen om Japio te overtreffen en dat mislukt.
Ik zag hem tijdens de beelden bij Jensen op de achtergrond lachen om Jaap's acties -dat zal nu ook wel voorbij zijn- maar verder is hij alleen maar boos.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
Jawel hoor, er wordt nog volop gegiecheld.
Weet je zeker dat je niet zat te kijken naar een uitzending van Oprah?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
He? Ik vind Jaap's optreden bij Jensen echt ronduit droevigLijkt me vrij gemakkelijk dat te overtreffen.
Yip, voor zover al niet duidelijk is denk ik dat ook, Het ging me er juist om dat Jaap geen wraakgevoelens koestert over die eerster weken van vernedering door Huub. Eenmaal gepest etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:40 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat kan twee kanten op gaan. Misschien zoekt hij hierdoor naar een alliantie, maar misschien is hij ook extra wantrouwend van aard. Ze kunnen goed levelen, maar ik weet niet of het voorspellende waarde bezit. Vooralsnog gok ik dat ze gewoon samen in het eindspel willen zitten en elkaar daarom tot op dat moment zullen steunen.
Ja dat weet ik heel zeker.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet zat te kijken naar een uitzending van Oprah?
Dan raad ik je hierbij dr. Phill aan.quote:
Morgen weet de hele gay-scene van Amsterdam het en hoeft Huub zich daarquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:52 schreef schatje het volgende:
Palma zal inmiddels wel wakker zijn gebeld met de mededeling dat die hele dure pruik die MayDay uit eigen zak heeft gekocht op de bodem van de vijver ligt.
Tja als Huub daarin trapt is het toch ook wel weer grappig...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:53 schreef robert2006 het volgende:
lieke komt nu wel heel erg nep over, veel te doorzichtig
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Morgen weet de hele gay-scene van Amsterdam het en hoeft Huub zich daar
ook niet meer te vertonen![]()
Heb net naar Jensen gekeken en daarna nog es de TV uizending van DGK ben nu aardig in niveau gezakt.quote:
Ik mag jou welquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb net naar Jensen gekeken en daarna nog es de TV uizending van DGK ben nu aardig in niveau gezakt.
![]()
Welnee joh hij heeft die zwart witte zwembroek aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:01 schreef Mokum020 het volgende:
Is Jaap de sauna ingedoken?
Ik mis hem meteen![]()
Had Jaap bijna zijn eerste dooie in de villa... gaat t weer mis...quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:03 schreef Frasier het volgende:
Huub klapt dus bijna op de rand met die salto van 'm.
Ze was schoonmaakster.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:56 schreef agter het volgende:
Iemand enig idee hoeveelste jaar psychologie Lieke is?
Of deed ze iets anders?
Is niet de eerste keer dat het net goed gaat. Maar toen was ie zwaar bezopen. Tja had hij het net zelf niet over dwarslaesie ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:03 schreef Frasier het volgende:
Huub klapt dus bijna op de rand met die salto van 'm.
Schopte ook bijna Lieke voor d'r bekquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had Jaap bijna zijn eerste dooie in de villa... gaat t weer mis...
Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:07 schreef Soury het volgende:
Stom haantjes gedrag
"quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had Jaap bijna zijn eerste dooie in de villa... gaat t weer mis...
Hopelijk gaat Huub ook naar Jensen. Tijdens de uitzending keek ie zo van `ik had daar moeten zitten`. Vooral op het moment dat Amanda en Jaap door Robert werden aangekondigd als de smaakmakers van de Gouden Kooi, of iets van die strekking.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou een valkuil kunnen zijn. Toch denk ik dat Huub prima doorheeft wat Jaap neer heeft gezet... Misschien dat ie samen met Eric mag en dan is overtreffen heel erg makkelijk.... Gewoon even aangeven dat je half in je slaap verkracht bent door die pisnicht die naast hem op de bank zit.....
Lieke deed geen psychologie maar was van plan media en communicatie te gaan studeren.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:56 schreef agter het volgende:
Iemand enig idee hoeveelste jaar psychologie Lieke is?
Of deed ze iets anders?
Jezus hoe heb je dat zo snel terug gevondenquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieke deed geen psychologie maar was van plan media en communicatie te gaan studeren.....
Zie ook hier: [COS #915] Huub's lobotomie!
De bewoners mogen niet stemmen wat zij willen, dat is volgens mij al regelmatig duidelijk geworden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:10 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Jaap begrijpt dat ook al zijn Lieke en Huub een 'koppeltje' hij toch bondgenoot is.... Huub liet hem ook al eens tijdens een schaaksessie min of meer in de steek....
Met de zoekfunctie? Maar het was niet echt makkelijk zoekenquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jezus hoe heb je dat zo snel terug gevonden
Voor mij gaat het up en down met Lieke... dan bemoeit ze zich weer te veel met iemands anders spel... en een andere keer voelt ze precies aan wanneer iemand rijp is voor de sloop. Nog steeds schakelt ze nog niet snel genoeg... feit blijft wel dat Huub nu ook allleen maar Lieke en Jaap heeft. Of dat dan een verdienste van Lieke is?quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:11 schreef Day het volgende:
Lieke speelt een slim, maar riskant spel. Ze houden beide partijen zoet, maar het moment dat die partijen erachter komen dat ze dat doet, is ze de sjaak.
Eric vertrouwde haar al niet meer (op BAN hoeft ze niet te rekenen) en Huub dus ook niet. Ze moet dus echt uit blijven kijken hoe ze haar spel speelt.
Overigens zou ik het wel heel stoer vinden als zij won!
Wat heeft die jongen te meldenquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:12 schreef Hanekrooi het volgende:
Hopelijk gaat Huub ook naar Jensen. Tijdens de uitzending keek ie zo van `ik had daar moeten zitten`. Vooral op het moment dat Amanda en Jaap door Robert werden aangekondigd als de smaakmakers van de Gouden Kooi, of iets van die strekking.
Ach nog een paar minuutjes dan kan ze op wat anders fluitenquote:
quote:
Dadelijk gaat ze een liedje voor Natasia fluiten "Ik verscheurde je foto ....."quote:
Ik had de DGK versie van die eerste zinnen al in de OP van de vorige COS gezetquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dadelijk gaat ze een liedje voor Natasia fluiten "Ik verscheurde je foto ....."
Het was in het begin geen verdienste (ze sloot zich net als Eric bij de sterkste partij aan), maar ze is er nu een maand en wordt langzamerhand steeds sterker in haar spel (al blijf ik af en toe wel het gevoel hebben dat ze nog steeds niet snapt waar ze mee bezig is) Ze is nu vooral gedienstig richting Huub, maar blijft er wel voor waken dat het tussen haar en de rest niet helemaal uit de klauwen loopt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij gaat het up en down met Lieke... dan bemoeit ze zich weer te veel met iemands anders spel... en een andere keer voelt ze precies aan wanneer iemand rijp is voor de sloop. Nog steeds schakelt ze nog niet snel genoeg... feit blijft wel dat Huub nu ook allleen maar Lieke en Jaap heeft. Of dat dan een verdienste van Lieke is?
Jaahaa... ze staat wel ff voor lul voor 80.000 manquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:25 schreef akveor het volgende:
Hahah Brian vindt Lieke zo doorzichtig... terwijl hij juist degene is die zich laat kennen....
Het zal niet in hem opkomen dat hij uitgelachen wordtquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:25 schreef Soury het volgende:
Volgens Brian zitten er nu 80.00 man Lieke uit te lachten... omdat ze fluit en zingt DUH
Het waren er miljoenen toen hij ' het dorp' verneukte..quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:25 schreef Soury het volgende:
Volgens Brian zitten er nu 80.00 man Lieke uit te lachten... omdat ze fluit en zingt DUH
De vermakelijkste lessen ooitquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het waren er miljoenen toen hij ' het dorp' verneukte..
Hadden ze niet een soort van zing uitvoering met Juf J. Is dat afgeblazen. Ik ben wel dagelijks aanwezig maar of het is aan me langs gegaan of is het stillletjes in die hele grote doofpot gepropt ?quote:
Achteraf vind ik dat dan ook weer goed van Huub.... als lijkt ie verschrikkelijk dominant onbewust maakt hij daar Lieke ook veel sterker mee omdat ze echt haar eigen plek moet zoeken en beseft dat ze geen freebies krijgt... En vaak kots ik op de manier hoe Huub bepaalde dingen uit en vraag ik me af of dit nu niet iets taktischer zou kunnen... Ze moet vooral bij zichzelf blijven... haar intuitie is denk ik goed maar of dat genoeg is om te winnen? Jaap wordt een moeilijke kluif...quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Het was in het begin geen verdienste (ze sloot zich net als Eric bij de sterkste partij aan), maar ze is er nu een maand en wordt langzamerhand steeds sterker in haar spel (al blijf ik af en toe wel het gevoel hebben dat ze nog steeds niet snapt waar ze mee bezig is) Ze is nu vooral gedienstig richting Huub, maar blijft er wel voor waken dat het tussen haar en de rest niet helemaal uit de klauwen loopt.
Wat me ook heel erg aan haar opvalt is dat ze ze heel sterk voordoet als het tussen haar en Huub goed gaat. Het moment dat ze ruzie hebben, zwakt dat een heel stuk af. Hij is dan ook de enige die in staat is om haar te breken.
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het waren er miljoenen toen hij ' het dorp' verneukte..
Die is door JJ helemaal afgezegd. Nog een gevolg van het camping incident.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hadden ze niet een soort van zing uitvoering met Juf J. Is dat afgeblazen. Ik ben wel dagelijks aanwezig maar of het is aan me langs gegaan of is het stillletjes in die hele grote doofpot gepropt ?![]()
Lieke gaat vooruit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben er maar even en voor even hoor. Ik moet wel lachen om dat pesterig vrolijke gedoe van Lieke.
Die dag was JJ plotseling hard nodig voor een optreden in België, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hadden ze niet een soort van zing uitvoering met Juf J. Is dat afgeblazen. Ik ben wel dagelijks aanwezig maar of het is aan me langs gegaan of is het stillletjes in die hele grote doofpot gepropt ?![]()
Thanks dat was dus langs me heen gegaan. Wel terecht btwquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die is door JJ helemaal afgezegd. Nog een gevolg van het camping incident.
Beter bennen dan bannen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben er maar even en voor even hoor. Ik moet wel lachen om dat pesterig vrolijke gedoe van Lieke.
Lijkt wel of ze een zonneb(r)il op heeftquote:
De dag die jij bedoeld was oorspronkelijk de dag van de laatste oefen-les. Een soort generale repetitie. Maar daarvoor had JJ het optreden al definitief afgezegd. (zo schreef ze het zelf)quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die dag was JJ plotseling hard nodig voor een optreden in België, als ik me niet vergis.
Zolang Brian maar blijft woelen en zich blijft ergeren is toch alles goed ......quote:
Wat mij zo even te binnen schiet is een gesprek met Brian aan de telefoon, waarin ze zegt dat ze er nog over na moet denken. Maar dat is alweer een tijdje geleden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:40 schreef soylent het volgende:
Gaat JJ uberhaupt nog komen?
Het laatste wat ik van haar las, is dat ze twijfelt. Enerzijds beroepseer om terug te gaan en anderzijds moet ze rekening houden met reputatie-schade en de belangen van anderen (in haar muziekgroep)quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:40 schreef soylent het volgende:
Gaat JJ uberhaupt nog komen?
Als ik haar was had ik die optredens desnoods speciaal geregeld om niet meer terug te hoevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aanvulling, vorige week vrijdag schreef JJ : "DGK heeft even minder prio, want ik heb het zo druk. Sta ongeveer 4 keer per week in Maastricht met optreden dus er blijft weinig tijd over."
Aha ...quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aanvulling, vorige week vrijdag schreef JJ : "DGK heeft even minder prio, want ik heb het zo druk. Sta ongeveer 4 keer per week in Maastricht met optreden dus er blijft weinig tijd over."
Ik twijfel eerder aan mijzelf dan aan jou, in dit geval.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De dag die jij bedoeld was oorspronkelijk de dag van de laatste oefen-les. Een soort generale repetitie. Maar daarvoor had JJ het optreden al definitief afgezegd. (zo schreef ze het zelf)
Hij mag van mij zo de poort uitlopen. Het enige wat hij 'leverde' waren de ruzies met Huub. Ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt zonder de vechtpartijtjes met Huub. Hij is verder echt focking BORING!!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zolang Brian maar blijft woelen en zich blijft ergeren is toch alles goed ......
[afbeelding]
Die twijfel lijkt me gerechtvaardigdquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het laatste wat ik van haar las, is dat ze twijfelt. Enerzijds beroepseer om terug te gaan en anderzijds moet ze rekening houden met reputatie-schade en de belangen van anderen (in haar muziekgroep)
Ik zag gister (verplicht) Dames in de dop, daar zit die Soca-griet Elli in, ook al zo'n eng ranzig wijf.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij mag van mij zo de poort uitlopen. Het enige wat hij 'leverde' waren de ruzies met Huub. Ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt zonder de vechtpartijtjes met Huub. Hij is verder echt focking BORING!!!!!
Als logeetje in de villa zou dat dus niet misstaan, en het zou leuk zijn te zien hoe Amanda ermee omgaatquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zag gister (verplicht) Dames in de dop, daar zit die Soca-griet Elli in, ook al zo'n eng ranzig wijf.
Nou, doe maar niet. Liever Nena dan, die blijft ook nog regelmatig over de lippen van Brian komen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als logeetje in de villa zou dat dus niet misstaan, en het zou leuk zijn te zien hoe Amanda ermee omgaat![]()
Ik heb van de eerste aflevering een stukje gezien. Wat een ordinaire sloeries! Amanda is uit hetzelfde hout gesneden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zag gister (verplicht) Dames in de dop, daar zit die Soca-griet Elli in, ook al zo'n eng ranzig wijf.
Ja je hebt gelijk. Eigenlijk best een leuk idee, logees. Mensen die ze al kennen/liefhebben/haten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, doe maar niet. Liever Nena dan, die blijft ook nog regelmatig over de lippen van Brian komen.
Brengt in ieder geval weer wat spanning met zich mee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Eigenlijk best een leuk idee, logees. Mensen die ze al kennen/liefhebben/haten.
Dus familie van nadah?quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:05 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de moeder van Amanda. Er is veel gespeculeerd over haar eventuele bekendheid. Het enige wat ik weet is dat Brian Roy "aangetrouwde" familie is van Amanda.
Trustuh!quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
En welterusten en tot een volgende keer maar weer![]()
HUh?! Hoe weet je dat? En waarom vertel je mij dat nu pas?quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:05 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de moeder van Amanda. Er is veel gespeculeerd over haar eventuele bekendheid. Het enige wat ik weet is dat Brian Roy "aangetrouwde" familie is van Amanda.
Truste babe!quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
En welterusten en tot een volgende keer maar weer![]()
Ik dacht dat iedereen dit wel wist, sorryquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
HUh?! Hoe weet je dat? En waarom vertel je mij dat nu pas?
Heeft Amanda dat een keer gezegt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dit wel wist, sorry![]()
OKquote:
Op de Antillen zeker?quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK
Ik heb bij brian op school gezeten, telt dat ook?
Het is gewoon zoquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Scherrup! Die had ik echt niet verwacht.
Je bedoelt dat je dan ook familie van Amanda bentquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK
Ik heb bij brian op school gezeten, telt dat ook?
Aangeschoold ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dan ook familie van Amanda bent![]()
Ja alsof het niet boeiend is dat je weblog, wat je al 3 jaar bijhoudt, opeens weg is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook niet zo blij met die nieuwe regels
Maar dat crybaby gezeik over dat weblog wordt wel erg vervelend ja
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:12 schreef Nostalgist het volgende:
bron: Begin de dag nostalgisch
Nederlands:
Begin de dag met een dansje,
begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen,
die lacht de hele dag,
ja, die lacht de hele dag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn dag kan niet meer stuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is ook nog eens mijn trouwdag
Prachtig!! Vooral omdat Amanda er zo van overtuigd was dat zíj de show had gestolen!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
Jaap is duidelijk als overwinnaar uit de Jensen uizending gekomen. Brian schaamt zich een 'beetje' voor Amanda.
Mijn steun hebben zequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef pullup het volgende:
Ik ben blij dat we de huishoudsters niet meer in beeld krijgen( Ik schat in dat DGK-REDACTIE de reacties op dit nieuwe beleid wil peilen
)
Is ze daar gisteravond/vannacht eigenlijk wel van teruggekomen, van die overtuiging? Of gelooft ze nog steeds heilig in haar geweldige televisieoptreden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:05 schreef Clank het volgende:
Prachtig!! Vooral omdat Amanda er zo van overtuigd was dat zíj de show had gestolen!!![]()
Morgenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze daar gisteravond/vannacht eigenlijk wel van teruggekomen, van die overtuiging? Of gelooft ze nog steeds heilig in haar geweldige televisieoptreden?
Morgen ook.
Hoi Nostalgistquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:16 schreef Nostalgist het volgende:
Hee Pullup !
Dat wordt pas duidelijk als alle bewoners boven zijn....quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi Nostalgist![]()
Wat voor briefing komt er ?
Morgen! Ze heeft één keer gezegd dat Huub een klein pikkie heeft en toen was ze boos op Brian.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze daar gisteravond/vannacht eigenlijk wel van teruggekomen, van die overtuiging? Of gelooft ze nog steeds heilig in haar geweldige televisieoptreden?
Morgen ook.
De fontijn spuit al, nu Huubje nog.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef pullup het volgende:
Een kort wippie in de morgen voordat palma de boel weer komt verstoren
Best lastig terwijl Natasia daar als anticonceptiemiddel rondlooptquote:
Brian raakt nog steeds een beetje van streek als-ie de beelden van "het incident"ziet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Morgen! Ze heeft één keer gezegd dat Huub een klein pikkie heeft en toen was ze boos op Brian.
Ik vond Amanda niet sterk en zeker niet scherp. Er komt niet meer uit dan 'klein pikkie, penisvergroting etc' uit. Jaap kwam niet ook niet ver. Hij was heel zenuwachtig en dit was de strekking: stoephoer, dood, kingjaap.nl.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:25 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Brian raakt nog steeds een beetje van streek als-ie de beelden van "het incident"ziet.
Beetje jammer, want Amanda was net ietsje scherper dan Jaap.
Het nivo was niet hoog, daar zijn we het over eens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond Amanda niet sterk en zeker niet scherp. Er komt niet meer uit dan 'klein pikkie, penisvergroting etc' uit. Jaap kwam niet ook niet ver. Hij was heel zenuwachtig en dit was de strekking: stoephoer, dood, kingjaap.nl.
Het ging dus eigenlijk helemaal nergens over.
Maar ik heb me dood gelachen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond Amanda niet sterk en zeker niet scherp. Er komt niet meer uit dan 'klein pikkie, penisvergroting etc' uit. Jaap kwam niet ook niet ver. Hij was heel zenuwachtig en dit was de strekking: stoephoer, dood, kingjaap.nl.
Het ging dus eigenlijk helemaal nergens over.
Naturel?? Ze zat daar op de bank als 1 of andere wannabee Diva, dronken, en er kwam geen enkel zinnig woord uit der mond... Als er vragen werden gesteld was het 9 van de 10 keer "Kijk nou wat een zielig hoopje mens" , maakt niet uit WAT er gevraagt werd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het nivo was niet hoog, daar zijn we het over eens.
Maar, om eerlijk te zijn, kijk ik niet DGK voor het nivo.
Jaap kwam gemaakt over, Amanda was net iets meer naturel.
Haar exit was gewoon sterk.
Het is nu voor mij een soort sensatie kijken. Net zoals ik ook met open mond naar probleemwijken keek. Ik heb geen favoriet meer en het spelelement is er voor mij helemaal vanaf. Ik vind dat wel jammer want ik ben niet meer begaan met de poppetjes die in het spel zitten. Dat vond ik toch leuker kijken dan nu. Het feit dat je voor iemand bent, good guy vs the bad guy had gewoon meer dan nu.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het nivo was niet hoog, daar zijn we het over eens.
Maar, om eerlijk te zijn, kijk ik niet DGK voor het nivo.
Maar dat moet jij ook doen, ik denk dat als je geen streams kijkt amanda er toch wel redelijk uit komt, wij weten wel beter , jaap was absoluut goed die jensen kwam er gewoon niet aan te pas bij hem.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Naturel?? Ze zat daar op de bank als 1 of andere wannabee Diva, dronken, en er kwam geen enkel zinnig woord uit der mond... Als er vragen werden gesteld was het 9 van de 10 keer "Kijk nou wat een zielig hoopje mens" , maakt niet uit WAT er gevraagt werd.
Haal aub die oogkleppen van je kop, en ga eens écht kijken naar wat je ziet, en zie niet alleen wat je wilt zien.
Ik moet wat doen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
Maar dat moet jij ook doen, ik denk dat als je geen streams kijkt amanda er toch wel redelijk uit komt, wij weten wel beter , jaap was absoluut goed die jensen kwam er gewoon niet aan te pas bij hem.
Lees nog eens goed door wat je hier schrijft en speel dan de uitzending nog eens in je hoofd af.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef Liess het volgende:
Naturel?? Ze zat daar op de bank als 1 of andere wannabee Diva, dronken, en er kwam geen enkel zinnig woord uit der mond... Als er vragen werden gesteld was het 9 van de 10 keer "Kijk nou wat een zielig hoopje mens" , maakt niet uit WAT er gevraagt werd.
Haal aub die oogkleppen van je kop, en ga eens écht kijken naar wat je ziet, en zie niet alleen wat je wilt zien.
Dat moment was wel even leuk ja maar toen hij ging praten en ik zijn verbeten zenuwachtige mond zag vond ik het gewoon niet grappig meer. Als je het dan speelt, doe het dan goed. Ik kreeg zo'n amateurtoneelvereniging gevoel erbij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:33 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer bij vanaf het moment dat Jaap Amanda tegen die pilaar duwde....
Haal aub die oogkleppen van je kop, en ga eens écht kijken naar wat je ziet, en zie niet alleen wat je wilt zien.quote:
Waar zijn mijn oogkleppen dan? Wat zie ik niet? Geef aub een voorbeeld...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je ziet HET niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:42 schreef Liess het volgende:
[..]
Waar zijn mijn oogkleppen dan? Wat zie ik niet? Geef aub een voorbeeld...![]()
iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat moment was wel even leuk ja maar toen hij ging praten en ik zijn verbeten zenuwachtige mond zag vond ik het gewoon niet grappig meer. Als je het dan speelt, doe het dan goed. Ik kreeg zo'n amateurtoneelvereniging gevoel erbij.
Amanda die daar zit als een beschonken Patty Brard. Nee, het kon mij niet bekoren.
De nasleep, Brian tegen Amanda weer wel omdat dat altijd grappig is.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:44 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je ziet HET niet.
Komt door die oogkleppen.
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef noekje het volgende:
Amanda die daar zit als een beschonken Patty Brard. Nee, het kon mij niet bekoren.
De nasleep, Brian tegen Amanda weer wel omdat dat altijd grappig is.
Vanavond rond etenstijd word het herhaalt volgens mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:46 schreef Taurus het volgende:
Is er nou echt nog hélemaal geen filmpje van bij Jensen?Op zijn site niet, en zelfs op youtube niet.
Onbegrijpelijk eigenlijk als dat kwartje nu pas zou vallen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat Brian niet meer met Amanda geassocieerd wil worden. Ik denk dat er bij Brian gisteren een megatoeter ging "nu weet half Nederland dat je met een ordinaire slet iets hebt"
dat was idd een geweldig moment, ze kwam nog dommer over als op de streams. Eigenlijk wel sneu.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een bezopen Patty Brard, daar deed ze me inderdaad ook wel wat aan denken. Alleen dan met nóg minder hersencellen en verbale capaciteiten. Ze zette zichzelf enorm voor schut.
Het vertellen dat ze sinds 27 (of 29?) mei een relatie met Brian heeft was ook een pareltje. Vooral omdat ze het allemaal met zoveel overtuiging vertelde. Als een kind van 13 dat net haar eerte zoentje heeft gehad en ner nu van overtuigd is met die jongen te trouwen. Die overtuiging mist Brian alleen nog al, geloof ik.
Nee zij had zich al helemaal voorbereid dat ie ze aan mocht raken enz.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:49 schreef 2live het volgende:
[..]
dat was idd een geweldig moment, ze kwam nog dommer over als op de streams. Eigenlijk wel sneu.
En dan had Jensen niet eens interesse in haar tieten.![]()
In het huis is het natuurlijk anders. Ik denk dat hij gisteren misschien wel besefte dat half Nederland nu weet dat hij met die del heeft..tevens was het filmpje, de klap naar Amanda (in slow motion) en zijn agressie weer goed te zien..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk eigenlijk als dat kwartje nu pas zou vallen.
ik vond het al lang duren voordat ik die graftakkenstem van palma hoordequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:48 schreef scanman01 het volgende:
Nu opeens stream 3 en 4 actief. Goh, toch wel leuk die afwisseling.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:49 schreef noekje het volgende:
Het leukste was toch dat Brian hele hoge verwachtingen had van het optreden van Amanda. Zij was heel sterk geweest en Jaap was zwak. Zij had het allemaal wel even gezegd. Hij was zó trots op haar als een aap met zeven lullen. Amanda kwam bravoure binnen en Jaap was stil. Hij had natuurlijk de stille hoop dat zij Huub wel publiekelijk aan de schandpaal had genageld maar het enige wat hij daarover hoorde was: Neehee, hij was mij opeens aan het likken.
Je zit gewoon te veel in de streams, amanda was niet dronken maar zwaar zenuwachtig, ze zei idd hoop dezelfde standaard zinnetjes, maar voor een nonstreamer valt dit minder op dan voor streamer, ik bedoel met bekijk het eens met een andere view, die vd kijker niet de streamer. Als kijker kwam ze er redelijk uit, dom, dikke tieten en erg simpel. Maar niet gemeen of arrogant, ik vind dat je alles van amanda kan zeggen ze is wel eerlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:42 schreef Liess het volgende:
[..]
Waar zijn mijn oogkleppen dan? Wat zie ik niet? Geef aub een voorbeeld...![]()
ik heb de streams gisteravond niet gezien maar ik had die kop van brian wel eens willen zienquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:49 schreef noekje het volgende:
Het leukste was toch dat Brian hele hoge verwachtingen had van het optreden van Amanda. Zij was heel sterk geweest en Jaap was zwak. Zij had het allemaal wel even gezegd. Hij was zó trots op haar als een aap met zeven lullen. Amanda kwam bravoure binnen en Jaap was stil. Hij had natuurlijk de stille hoop dat zij Huub wel publiekelijk aan de schandpaal had genageld maar het enige wat hij daarover hoorde was: Neehee, hij was mij aan het likken.
Amen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je zit gewoon te veel in de streams, amanda was niet dronken maar zwaar zenuwachtig, ze zei idd hoop dezelfde standaard zinnetjes, maar voor een nonstreamer valt dit minder op dan voor streamer, ik bedoel met bekijk het eens met een andere view, die vd kijker niet de streamer. Als kijker kwam ze er redelijk uit, dom, dikke tieten en erg simpel. Maar niet gemeen of arrogant, ik vind dat je alles van amanda kan zeggen ze is wel eerlijk.
Wat mij ook opvalt en daar hoef jij niet perse aan mee te doen, dat brian voor alles word uitgemaakt en aangevallen hier, terwijl door diezelfde mensen huub tot god word gekroond, en zonder de oogkleppen is huub toch echt 10000x erger dan brian. Maar dit heb ik al 100x geschreven. Verder hoef je geen oogkleppen op hoor met die mooie ogen![]()
![]()
Ik heb lang de hoop gehad dat ze niet beter wist, dat ze opeens zou ontwaken en een sterke vrouw zou zijn..omdat ik haar soms wel lief vond. Maar het is gewoon echt een loeder van het laagste soort. Totaal geen zelfreflectie, laat zich dingen aanpraten door haar loverboy/vriendje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:49 schreef 2live het volgende:
[..]
dat was idd een geweldig moment, ze kwam nog dommer over als op de streams. Eigenlijk wel sneu.
En dan had Jensen niet eens interesse in haar tieten.![]()
Euh, ik snap je punt... maar omdat ik een zogenaamd Huub fan ben, en een Zogenaamd Anti brian, betekent het niet dat ik ook meteen anti Amanda ben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je zit gewoon te veel in de streams, amanda was niet dronken maar zwaar zenuwachtig, ze zei idd hoop dezelfde standaard zinnetjes, maar voor een nonstreamer valt dit minder op dan voor streamer, ik bedoel met bekijk het eens met een andere view, die vd kijker niet de streamer. Als kijker kwam ze er redelijk uit, dom, dikke tieten en erg simpel. Maar niet gemeen of arrogant, ik vind dat je alles van amanda kan zeggen ze is wel eerlijk.
Wat mij ook opvalt en daar hoef jij niet perse aan mee te doen, dat brian voor alles word uitgemaakt en aangevallen hier, terwijl door diezelfde mensen huub tot god word gekroond, en zonder de oogkleppen is huub toch echt 10000x erger dan brian. Maar dit heb ik al 100x geschreven. Verder hoef je geen oogkleppen op hoor met die mooie ogen![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:56 schreef AnTjUh het volgende:
als je jensen heb gezien dan zou je denken dat de streamers een soort vecht-porno-peep-show zitten te kijken
Ze zei ook meteen tegen Jensen dat ze eigenlijk helemaal niet wilde, maar de beelden die Jensen toen liet zien zeiden heel wat anders. Amanda meteen afgestraft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub lag me te likken (hoe ranzig omdat tegen een vreemde te zeggen)
Ik was te dronken en kan het me niet herinneren
Ik weet precies wat er is gebeurd en we hebben geen sex gehad.
Briefing? Over wat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:57 schreef Nostalgist het volgende:
Palma gaat zo de briefing houden....
Is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:56 schreef AnTjUh het volgende:
als je jensen heb gezien dan zou je denken dat de streamers een soort vecht-porno-peep-show zitten te kijken
we kijken toch ook naar die kikker en eenden reallifeshow in de vijver??quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Alleen in COSSEN zitten we bijna aan de 500.000 posts. tijd voor een kadootje van Fok Forum voor Ons Streamers..we zitten nu op 488665 berichten...nou dat moet lukken voor het einde van de maand lijkt me!
Hoe ze de villa overneemt als heks...ze zit trouwens gewoon op hyves he die palmo...en je kan haar net als meerdere gewoon aanspreken...wie wil dat nou zou je zeggen..nou mijn beste vriend de Pro Palma van Fok..grrrquote:
dat had ze echt niet verwacht, maar zelfs Jensen vond Amanda een beetje te ordi en dom kreeg ik het idee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
Amanda haar eerste woorden waren: Mag ik bij je op schoot zitten of op je bureau?
Jensen die dat vervolgens afwijst is natuurlijk niet zo goed voor je ego lijkt me.
Zij voelde het ook daarna hoor, haar afgang.
Jaap niet. Die vond zichzelf ontzettend goed.![]()
Kim Holland is high society of royalty vergeleken bij DELquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:03 schreef 2live het volgende:
[..]
dat had ze echt niet verwacht, maar zelfs Jensen vond Amanda een beetje te ordi en dom kreeg ik het idee.![]()
Ik heb eerst een hele tijd alleen maar de tv uitzendingen bekeken en vond Brian toen best een sympathieke jongen en Huub een ettertje. Toen ik hier op het forum kwam verbaasde ik me dat zoveel mensen een enorme hekel aan Brian hadden. Sinds ik streams ben gaan kijken is mijn mening ook veranderd. Brian met zijn eeuwige gezever, zijn zelfbeklag en zelfmedelijden, zijn omgang met vrouwen, zijn lachwekkende zelfoverschatting bij zingen/gitaarspelen/dichten, je ziet het nauwelijks op TV.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Jensen laat zelfs Kim Holland op z'n schoot. Hij ondernam niet eens een poging om aan haar tieten te zitten. Dat zegt toch wel iets.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:03 schreef 2live het volgende:
[..]
dat had ze echt niet verwacht, maar zelfs Jensen vond Amanda een beetje te ordi en dom kreeg ik het idee.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Kim Holland is high society of royalty vergeleken bij DEL
Hé! Je was net iets eerder dan ik. Daar moest ik dus ook aan denken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Kim Holland is high society of royalty vergeleken bij DEL
De gezichten van Amanda en Brian toen terwijl ze de uitzending zaten te kijken waren ook veelzeggend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
Amanda haar eerste woorden waren: Mag ik bij je op schoot zitten of op je bureau?
Jensen die dat vervolgens afwijst is natuurlijk niet zo goed voor je ego lijkt me.
Zij voelde het ook daarna hoor, haar afgang.
Jaap niet. Die vond zichzelf ontzettend goed.![]()
Nee Jensen is niet ordi wou je zeggen de tering platter kan niet...ok er zaten wat scherpe onliners in, maar Amanda had wel een klein puntje,..was dan ook der enige puntje..maar ok...Amanda is Amanda ..en dommer dan een koe die analfabeet is tijdens het nederlands dictee!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Haringpartyquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Zij heeft vanavond een haringparty. 'Dat is goed voor haar keeltje.'
Weet je wat ik grappig vind..dat we inclusief ik allemaal oordelen over mensen die we nagenoeg niet ...persoonlijk dan wel uberhaubt kennen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
dat maakte idd zoveel goedquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
De gezichten van Amanda en Brian toen terwijl ze de uitzending zaten te kijken waren ook veelzeggend.
Ik vind het sowieso vaag dat iedereen de meeste mensen op Fok! zo vreselijk geheimzinnig doen over wie ze zijn, maar dat is weer een andere discussie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
tuurlijk zou het stoerder zijn als iedereen zijn ID zou laten zien..want tis natuurlijk wel schuilen achten een avatoortje of een screenname.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |