"quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had Jaap bijna zijn eerste dooie in de villa... gaat t weer mis...
Hopelijk gaat Huub ook naar Jensen. Tijdens de uitzending keek ie zo van `ik had daar moeten zitten`. Vooral op het moment dat Amanda en Jaap door Robert werden aangekondigd als de smaakmakers van de Gouden Kooi, of iets van die strekking.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou een valkuil kunnen zijn. Toch denk ik dat Huub prima doorheeft wat Jaap neer heeft gezet... Misschien dat ie samen met Eric mag en dan is overtreffen heel erg makkelijk.... Gewoon even aangeven dat je half in je slaap verkracht bent door die pisnicht die naast hem op de bank zit.....
Lieke deed geen psychologie maar was van plan media en communicatie te gaan studeren.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:56 schreef agter het volgende:
Iemand enig idee hoeveelste jaar psychologie Lieke is?
Of deed ze iets anders?
Jezus hoe heb je dat zo snel terug gevondenquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieke deed geen psychologie maar was van plan media en communicatie te gaan studeren.....
Zie ook hier: [COS #915] Huub's lobotomie!
De bewoners mogen niet stemmen wat zij willen, dat is volgens mij al regelmatig duidelijk geworden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:10 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Jaap begrijpt dat ook al zijn Lieke en Huub een 'koppeltje' hij toch bondgenoot is.... Huub liet hem ook al eens tijdens een schaaksessie min of meer in de steek....
Met de zoekfunctie? Maar het was niet echt makkelijk zoekenquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jezus hoe heb je dat zo snel terug gevonden
Voor mij gaat het up en down met Lieke... dan bemoeit ze zich weer te veel met iemands anders spel... en een andere keer voelt ze precies aan wanneer iemand rijp is voor de sloop. Nog steeds schakelt ze nog niet snel genoeg... feit blijft wel dat Huub nu ook allleen maar Lieke en Jaap heeft. Of dat dan een verdienste van Lieke is?quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:11 schreef Day het volgende:
Lieke speelt een slim, maar riskant spel. Ze houden beide partijen zoet, maar het moment dat die partijen erachter komen dat ze dat doet, is ze de sjaak.
Eric vertrouwde haar al niet meer (op BAN hoeft ze niet te rekenen) en Huub dus ook niet. Ze moet dus echt uit blijven kijken hoe ze haar spel speelt.
Overigens zou ik het wel heel stoer vinden als zij won!
Wat heeft die jongen te meldenquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:12 schreef Hanekrooi het volgende:
Hopelijk gaat Huub ook naar Jensen. Tijdens de uitzending keek ie zo van `ik had daar moeten zitten`. Vooral op het moment dat Amanda en Jaap door Robert werden aangekondigd als de smaakmakers van de Gouden Kooi, of iets van die strekking.
Ach nog een paar minuutjes dan kan ze op wat anders fluitenquote:
quote:
Dadelijk gaat ze een liedje voor Natasia fluiten "Ik verscheurde je foto ....."quote:
Ik had de DGK versie van die eerste zinnen al in de OP van de vorige COS gezetquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dadelijk gaat ze een liedje voor Natasia fluiten "Ik verscheurde je foto ....."
Het was in het begin geen verdienste (ze sloot zich net als Eric bij de sterkste partij aan), maar ze is er nu een maand en wordt langzamerhand steeds sterker in haar spel (al blijf ik af en toe wel het gevoel hebben dat ze nog steeds niet snapt waar ze mee bezig is) Ze is nu vooral gedienstig richting Huub, maar blijft er wel voor waken dat het tussen haar en de rest niet helemaal uit de klauwen loopt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij gaat het up en down met Lieke... dan bemoeit ze zich weer te veel met iemands anders spel... en een andere keer voelt ze precies aan wanneer iemand rijp is voor de sloop. Nog steeds schakelt ze nog niet snel genoeg... feit blijft wel dat Huub nu ook allleen maar Lieke en Jaap heeft. Of dat dan een verdienste van Lieke is?
Jaahaa... ze staat wel ff voor lul voor 80.000 manquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:25 schreef akveor het volgende:
Hahah Brian vindt Lieke zo doorzichtig... terwijl hij juist degene is die zich laat kennen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |