Op de Antillen zeker?quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK
Ik heb bij brian op school gezeten, telt dat ook?
Het is gewoon zoquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Scherrup! Die had ik echt niet verwacht.
Je bedoelt dat je dan ook familie van Amanda bentquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK
Ik heb bij brian op school gezeten, telt dat ook?
Aangeschoold ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dan ook familie van Amanda bent![]()
Ja alsof het niet boeiend is dat je weblog, wat je al 3 jaar bijhoudt, opeens weg is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook niet zo blij met die nieuwe regels
Maar dat crybaby gezeik over dat weblog wordt wel erg vervelend ja
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:12 schreef Nostalgist het volgende:
bron: Begin de dag nostalgisch
Nederlands:
Begin de dag met een dansje,
begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen,
die lacht de hele dag,
ja, die lacht de hele dag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn dag kan niet meer stuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is ook nog eens mijn trouwdag
Prachtig!! Vooral omdat Amanda er zo van overtuigd was dat zíj de show had gestolen!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
Jaap is duidelijk als overwinnaar uit de Jensen uizending gekomen. Brian schaamt zich een 'beetje' voor Amanda.
Mijn steun hebben zequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef pullup het volgende:
Ik ben blij dat we de huishoudsters niet meer in beeld krijgen( Ik schat in dat DGK-REDACTIE de reacties op dit nieuwe beleid wil peilen
)
Is ze daar gisteravond/vannacht eigenlijk wel van teruggekomen, van die overtuiging? Of gelooft ze nog steeds heilig in haar geweldige televisieoptreden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:05 schreef Clank het volgende:
Prachtig!! Vooral omdat Amanda er zo van overtuigd was dat zíj de show had gestolen!!![]()
Morgenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze daar gisteravond/vannacht eigenlijk wel van teruggekomen, van die overtuiging? Of gelooft ze nog steeds heilig in haar geweldige televisieoptreden?
Morgen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |