Als ik haar was had ik die optredens desnoods speciaal geregeld om niet meer terug te hoevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aanvulling, vorige week vrijdag schreef JJ : "DGK heeft even minder prio, want ik heb het zo druk. Sta ongeveer 4 keer per week in Maastricht met optreden dus er blijft weinig tijd over."
Aha ...quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aanvulling, vorige week vrijdag schreef JJ : "DGK heeft even minder prio, want ik heb het zo druk. Sta ongeveer 4 keer per week in Maastricht met optreden dus er blijft weinig tijd over."
Ik twijfel eerder aan mijzelf dan aan jou, in dit geval.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De dag die jij bedoeld was oorspronkelijk de dag van de laatste oefen-les. Een soort generale repetitie. Maar daarvoor had JJ het optreden al definitief afgezegd. (zo schreef ze het zelf)
Hij mag van mij zo de poort uitlopen. Het enige wat hij 'leverde' waren de ruzies met Huub. Ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt zonder de vechtpartijtjes met Huub. Hij is verder echt focking BORING!!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zolang Brian maar blijft woelen en zich blijft ergeren is toch alles goed ......
[afbeelding]
Die twijfel lijkt me gerechtvaardigdquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het laatste wat ik van haar las, is dat ze twijfelt. Enerzijds beroepseer om terug te gaan en anderzijds moet ze rekening houden met reputatie-schade en de belangen van anderen (in haar muziekgroep)
Ik zag gister (verplicht) Dames in de dop, daar zit die Soca-griet Elli in, ook al zo'n eng ranzig wijf.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij mag van mij zo de poort uitlopen. Het enige wat hij 'leverde' waren de ruzies met Huub. Ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt zonder de vechtpartijtjes met Huub. Hij is verder echt focking BORING!!!!!
Als logeetje in de villa zou dat dus niet misstaan, en het zou leuk zijn te zien hoe Amanda ermee omgaatquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zag gister (verplicht) Dames in de dop, daar zit die Soca-griet Elli in, ook al zo'n eng ranzig wijf.
Nou, doe maar niet. Liever Nena dan, die blijft ook nog regelmatig over de lippen van Brian komen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als logeetje in de villa zou dat dus niet misstaan, en het zou leuk zijn te zien hoe Amanda ermee omgaat![]()
Ik heb van de eerste aflevering een stukje gezien. Wat een ordinaire sloeries! Amanda is uit hetzelfde hout gesneden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zag gister (verplicht) Dames in de dop, daar zit die Soca-griet Elli in, ook al zo'n eng ranzig wijf.
Ja je hebt gelijk. Eigenlijk best een leuk idee, logees. Mensen die ze al kennen/liefhebben/haten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, doe maar niet. Liever Nena dan, die blijft ook nog regelmatig over de lippen van Brian komen.
Brengt in ieder geval weer wat spanning met zich mee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Eigenlijk best een leuk idee, logees. Mensen die ze al kennen/liefhebben/haten.
Dus familie van nadah?quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:05 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de moeder van Amanda. Er is veel gespeculeerd over haar eventuele bekendheid. Het enige wat ik weet is dat Brian Roy "aangetrouwde" familie is van Amanda.
Trustuh!quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
En welterusten en tot een volgende keer maar weer![]()
HUh?! Hoe weet je dat? En waarom vertel je mij dat nu pas?quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:05 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de moeder van Amanda. Er is veel gespeculeerd over haar eventuele bekendheid. Het enige wat ik weet is dat Brian Roy "aangetrouwde" familie is van Amanda.
Truste babe!quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
En welterusten en tot een volgende keer maar weer![]()
Ik dacht dat iedereen dit wel wist, sorryquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
HUh?! Hoe weet je dat? En waarom vertel je mij dat nu pas?
Heeft Amanda dat een keer gezegt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dit wel wist, sorry![]()
OKquote:
Op de Antillen zeker?quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK
Ik heb bij brian op school gezeten, telt dat ook?
Het is gewoon zoquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Scherrup! Die had ik echt niet verwacht.
Je bedoelt dat je dan ook familie van Amanda bentquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK
Ik heb bij brian op school gezeten, telt dat ook?
Aangeschoold ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dan ook familie van Amanda bent![]()
Ja alsof het niet boeiend is dat je weblog, wat je al 3 jaar bijhoudt, opeens weg is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook niet zo blij met die nieuwe regels
Maar dat crybaby gezeik over dat weblog wordt wel erg vervelend ja
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:12 schreef Nostalgist het volgende:
bron: Begin de dag nostalgisch
Nederlands:
Begin de dag met een dansje,
begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen,
die lacht de hele dag,
ja, die lacht de hele dag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn dag kan niet meer stuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is ook nog eens mijn trouwdag
Prachtig!! Vooral omdat Amanda er zo van overtuigd was dat zíj de show had gestolen!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
Jaap is duidelijk als overwinnaar uit de Jensen uizending gekomen. Brian schaamt zich een 'beetje' voor Amanda.
Mijn steun hebben zequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef pullup het volgende:
Ik ben blij dat we de huishoudsters niet meer in beeld krijgen( Ik schat in dat DGK-REDACTIE de reacties op dit nieuwe beleid wil peilen
)
Is ze daar gisteravond/vannacht eigenlijk wel van teruggekomen, van die overtuiging? Of gelooft ze nog steeds heilig in haar geweldige televisieoptreden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:05 schreef Clank het volgende:
Prachtig!! Vooral omdat Amanda er zo van overtuigd was dat zíj de show had gestolen!!![]()
Morgenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze daar gisteravond/vannacht eigenlijk wel van teruggekomen, van die overtuiging? Of gelooft ze nog steeds heilig in haar geweldige televisieoptreden?
Morgen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |