Lees nog eens goed door wat je hier schrijft en speel dan de uitzending nog eens in je hoofd af.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef Liess het volgende:
Naturel?? Ze zat daar op de bank als 1 of andere wannabee Diva, dronken, en er kwam geen enkel zinnig woord uit der mond... Als er vragen werden gesteld was het 9 van de 10 keer "Kijk nou wat een zielig hoopje mens" , maakt niet uit WAT er gevraagt werd.
Haal aub die oogkleppen van je kop, en ga eens écht kijken naar wat je ziet, en zie niet alleen wat je wilt zien.
Dat moment was wel even leuk ja maar toen hij ging praten en ik zijn verbeten zenuwachtige mond zag vond ik het gewoon niet grappig meer. Als je het dan speelt, doe het dan goed. Ik kreeg zo'n amateurtoneelvereniging gevoel erbij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:33 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer bij vanaf het moment dat Jaap Amanda tegen die pilaar duwde....
Haal aub die oogkleppen van je kop, en ga eens écht kijken naar wat je ziet, en zie niet alleen wat je wilt zien.quote:
Waar zijn mijn oogkleppen dan? Wat zie ik niet? Geef aub een voorbeeld...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Haal aub die oogkleppen van je kop, en ga eens écht kijken naar wat je ziet, en zie niet alleen wat je wilt zien.
Je ziet HET niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:42 schreef Liess het volgende:
[..]
Waar zijn mijn oogkleppen dan? Wat zie ik niet? Geef aub een voorbeeld...![]()
iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat moment was wel even leuk ja maar toen hij ging praten en ik zijn verbeten zenuwachtige mond zag vond ik het gewoon niet grappig meer. Als je het dan speelt, doe het dan goed. Ik kreeg zo'n amateurtoneelvereniging gevoel erbij.
Amanda die daar zit als een beschonken Patty Brard. Nee, het kon mij niet bekoren.
De nasleep, Brian tegen Amanda weer wel omdat dat altijd grappig is.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:44 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je ziet HET niet.
Komt door die oogkleppen.
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef noekje het volgende:
Amanda die daar zit als een beschonken Patty Brard. Nee, het kon mij niet bekoren.
De nasleep, Brian tegen Amanda weer wel omdat dat altijd grappig is.
Vanavond rond etenstijd word het herhaalt volgens mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:46 schreef Taurus het volgende:
Is er nou echt nog hélemaal geen filmpje van bij Jensen?Op zijn site niet, en zelfs op youtube niet.
Onbegrijpelijk eigenlijk als dat kwartje nu pas zou vallen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat Brian niet meer met Amanda geassocieerd wil worden. Ik denk dat er bij Brian gisteren een megatoeter ging "nu weet half Nederland dat je met een ordinaire slet iets hebt"
dat was idd een geweldig moment, ze kwam nog dommer over als op de streams. Eigenlijk wel sneu.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een bezopen Patty Brard, daar deed ze me inderdaad ook wel wat aan denken. Alleen dan met nóg minder hersencellen en verbale capaciteiten. Ze zette zichzelf enorm voor schut.
Het vertellen dat ze sinds 27 (of 29?) mei een relatie met Brian heeft was ook een pareltje. Vooral omdat ze het allemaal met zoveel overtuiging vertelde. Als een kind van 13 dat net haar eerte zoentje heeft gehad en ner nu van overtuigd is met die jongen te trouwen. Die overtuiging mist Brian alleen nog al, geloof ik.
Nee zij had zich al helemaal voorbereid dat ie ze aan mocht raken enz.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:49 schreef 2live het volgende:
[..]
dat was idd een geweldig moment, ze kwam nog dommer over als op de streams. Eigenlijk wel sneu.
En dan had Jensen niet eens interesse in haar tieten.![]()
In het huis is het natuurlijk anders. Ik denk dat hij gisteren misschien wel besefte dat half Nederland nu weet dat hij met die del heeft..tevens was het filmpje, de klap naar Amanda (in slow motion) en zijn agressie weer goed te zien..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk eigenlijk als dat kwartje nu pas zou vallen.
ik vond het al lang duren voordat ik die graftakkenstem van palma hoordequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:48 schreef scanman01 het volgende:
Nu opeens stream 3 en 4 actief. Goh, toch wel leuk die afwisseling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |