Hoi Nostalgistquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:16 schreef Nostalgist het volgende:
Hee Pullup !
Dat wordt pas duidelijk als alle bewoners boven zijn....quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi Nostalgist![]()
Wat voor briefing komt er ?
Morgen! Ze heeft één keer gezegd dat Huub een klein pikkie heeft en toen was ze boos op Brian.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze daar gisteravond/vannacht eigenlijk wel van teruggekomen, van die overtuiging? Of gelooft ze nog steeds heilig in haar geweldige televisieoptreden?
Morgen ook.
De fontijn spuit al, nu Huubje nog.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:20 schreef pullup het volgende:
Een kort wippie in de morgen voordat palma de boel weer komt verstoren
Best lastig terwijl Natasia daar als anticonceptiemiddel rondlooptquote:
Brian raakt nog steeds een beetje van streek als-ie de beelden van "het incident"ziet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Morgen! Ze heeft één keer gezegd dat Huub een klein pikkie heeft en toen was ze boos op Brian.
Ik vond Amanda niet sterk en zeker niet scherp. Er komt niet meer uit dan 'klein pikkie, penisvergroting etc' uit. Jaap kwam niet ook niet ver. Hij was heel zenuwachtig en dit was de strekking: stoephoer, dood, kingjaap.nl.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:25 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Brian raakt nog steeds een beetje van streek als-ie de beelden van "het incident"ziet.
Beetje jammer, want Amanda was net ietsje scherper dan Jaap.
Het nivo was niet hoog, daar zijn we het over eens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond Amanda niet sterk en zeker niet scherp. Er komt niet meer uit dan 'klein pikkie, penisvergroting etc' uit. Jaap kwam niet ook niet ver. Hij was heel zenuwachtig en dit was de strekking: stoephoer, dood, kingjaap.nl.
Het ging dus eigenlijk helemaal nergens over.
Maar ik heb me dood gelachen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond Amanda niet sterk en zeker niet scherp. Er komt niet meer uit dan 'klein pikkie, penisvergroting etc' uit. Jaap kwam niet ook niet ver. Hij was heel zenuwachtig en dit was de strekking: stoephoer, dood, kingjaap.nl.
Het ging dus eigenlijk helemaal nergens over.
Naturel?? Ze zat daar op de bank als 1 of andere wannabee Diva, dronken, en er kwam geen enkel zinnig woord uit der mond... Als er vragen werden gesteld was het 9 van de 10 keer "Kijk nou wat een zielig hoopje mens" , maakt niet uit WAT er gevraagt werd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het nivo was niet hoog, daar zijn we het over eens.
Maar, om eerlijk te zijn, kijk ik niet DGK voor het nivo.
Jaap kwam gemaakt over, Amanda was net iets meer naturel.
Haar exit was gewoon sterk.
Het is nu voor mij een soort sensatie kijken. Net zoals ik ook met open mond naar probleemwijken keek. Ik heb geen favoriet meer en het spelelement is er voor mij helemaal vanaf. Ik vind dat wel jammer want ik ben niet meer begaan met de poppetjes die in het spel zitten. Dat vond ik toch leuker kijken dan nu. Het feit dat je voor iemand bent, good guy vs the bad guy had gewoon meer dan nu.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:32 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het nivo was niet hoog, daar zijn we het over eens.
Maar, om eerlijk te zijn, kijk ik niet DGK voor het nivo.
Maar dat moet jij ook doen, ik denk dat als je geen streams kijkt amanda er toch wel redelijk uit komt, wij weten wel beter , jaap was absoluut goed die jensen kwam er gewoon niet aan te pas bij hem.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Naturel?? Ze zat daar op de bank als 1 of andere wannabee Diva, dronken, en er kwam geen enkel zinnig woord uit der mond... Als er vragen werden gesteld was het 9 van de 10 keer "Kijk nou wat een zielig hoopje mens" , maakt niet uit WAT er gevraagt werd.
Haal aub die oogkleppen van je kop, en ga eens écht kijken naar wat je ziet, en zie niet alleen wat je wilt zien.
Ik moet wat doen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
Maar dat moet jij ook doen, ik denk dat als je geen streams kijkt amanda er toch wel redelijk uit komt, wij weten wel beter , jaap was absoluut goed die jensen kwam er gewoon niet aan te pas bij hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |