Helemaal mee eens, zo voel en zie ik dat ook!! Alleen ik kon het niet hier op deze manier verwoorden,quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:09 schreef Taurus het volgende:
Huub is bang voor Lieke. Ik hoop dat Lieke hem nog 'n keer 'n mes in z'n rug steekt (bij wijze van, uiteraard) Ik vind Huub's houding van 'ik wil wel weten met wie jij precies spelletjes speelt. En dat jij dat zelf ook niet vergeet. En vooral met wie', zo van, als jij 'n spelletje met mij speelt, ben jij dood (zo ongeveer). Dat zegt Lieke ook niet, dat hoef je niet uit te spreken constant. Dat klinkt niet echt sympathiek zeg maar. En jaaa blabla, dat wil hij ook niet zijn, hij wil winnen etc., boeiend, het irriteert me gewoon.
Dat winnen betekent niet terror tot iedereen jankend de poort uit loopt, want er komen nu mensen voor terug. In weze is 't dus 'n onwijs kromme tactiek die Jaap en Huub aan het uitvoeren zijn. Ik zou zeggen: ik wil er niet uit gestemd worden, heb 't gewoon nog ff gezellig tot september voor zover mogelijk (bijv. door 'n goede of in ieder geval leuke relatie met je vriendin te hebben) en ga daarna over tot die mogelijkheid in het spel.
Je zit daar nogal 'n tijd, en Huub vreet zichzelf alleen maar op van frustratie, angst, taktieken, bang om van z'n voetstuk geslagen te worden, grootspraak, etc. Ik zie niets anders meer de afgelopen dagen, het is niet meer de 'af en toe eigenwijs of ik doe alles voor het spel'-huub, en 'af en toe ook gewoon 'n wel nadenkende sympathieke jongen'-huub. Terwijl ik die mocht, omdat dat nogal scherp in contrast was met dat andere vuile groepje. Maar Huub profileert zichzelf steeds meer de andere kant op.
Bedankt voor de moeite, maar heel spontaan kom ik nog niet...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:10 schreef RSie het volgende:
voor voyeur! om alvast in de mood te komen!
[afbeelding]
Dat heb ik nog nooit gezien. web-log heeft ook wel gewoon eens problemen waarbij weblogs onbereikbaar zijn..quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
Eric begint met: "Ik heb tegen Huub gezegd...."
De ander opmeking slaat denk ik nergens op anders zou die provider wel een melding doen: This site is temporarely not available cause the bandwith is exceeded.... of zoiets...
Dan zijn er vaak meerdere onbereikbaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:14 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien. web-log heeft ook wel gewoon eens problemen waarbij weblogs onbereikbaar zijn..
Ik zie de heersende mening over lieke niet zo snel veranderenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Lieke moet je echt niet onderschatten. Die heeft veel meer door dan je denkt.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, maar heel spontaan kom ik nog niet...
Ik bedoel meer... de provider zegt niet dat de site meer bestaat maar tijdelijk niet toegankelijk is mocht de bandbreedte overschreden zijn...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:14 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien. web-log heeft ook wel gewoon eens problemen waarbij weblogs onbereikbaar zijn..
Ik begrijp wat je bedoelt, maar het persoonstype dat een jaar lang alles kan laten gaan om pas daarna verbeten voor de overwinning te gaan is schaars. Je bent of het haantje dat elke dag wil scoren of het type dat genoeg aanpassingsvermogen heeft om het comfortabel te maken met je medemensen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:09 schreef Taurus het volgende:
Huub is bang voor Lieke. Ik hoop dat Lieke hem nog 'n keer 'n mes in z'n rug steekt (bij wijze van, uiteraard) Ik vind Huub's houding van 'ik wil wel weten met wie jij precies spelletjes speelt. En dat jij dat zelf ook niet vergeet. En vooral met wie', zo van, als jij 'n spelletje met mij speelt, ben jij dood (zo ongeveer). Dat zegt Lieke ook niet, dat hoef je niet uit te spreken constant. Dat klinkt niet echt sympathiek zeg maar. En jaaa blabla, dat wil hij ook niet zijn, hij wil winnen etc., boeiend, het irriteert me gewoon.
Dat winnen betekent niet terror tot iedereen jankend de poort uit loopt, want er komen nu mensen voor terug. In weze is 't dus 'n onwijs kromme tactiek die Jaap en Huub aan het uitvoeren zijn. Ik zou zeggen: ik wil er niet uit gestemd worden, heb 't gewoon nog ff gezellig tot september voor zover mogelijk (bijv. door 'n goede of in ieder geval leuke relatie met je vriendin te hebben) en ga daarna over tot die mogelijkheid in het spel.
Je zit daar nogal 'n tijd, en Huub vreet zichzelf alleen maar op van frustratie, angst, taktieken, bang om van z'n voetstuk geslagen te worden, grootspraak, etc. Ik zie niets anders meer de afgelopen dagen, het is niet meer de 'af en toe eigenwijs of ik doe alles voor het spel'-huub, en 'af en toe ook gewoon 'n wel nadenkende sympathieke jongen'-huub. Terwijl ik die mocht, omdat dat nogal scherp in contrast was met dat andere vuile groepje. Maar Huub profileert zichzelf steeds meer de andere kant op.
Lieke onzeker? Dan kijk je volgens mij niet genoeg. Die is waarschijnlijk wel de meest zekere van allemaal. Alles glijdt zo van haar af. Niets lijkt haar te raken. Lieke weet wie ze is en waar ze voor staat en alles wat mensen als Amanda of Natasia of Palma haar voor de voeten gooien veegt ze zo van tafel. Ongelooflijk, want ze heeft al een paar keer iedereen in de kooi tegen haar gehad. Lieke is volgens mij beresterk en mentaal iedereen de baas daar. Soms zeikt ze echt te veel, maar verder is het een prima meid die de rest in de kooi ver overstijgt. Ze zit er natuurlijk nog niet zo heel lang in, dus dat kan nog veranderen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie de heersende mening over lieke niet zo snel veranderen
Bij Jaap had ik dat idee wel al heel snel...
Lieke zie ik echt als de onzekerste.
Een relatie zonder vertrouwen heeft weinig zin, Scan. Dat kind doet alles om hem te helpen en krijgt alleen wantrouwen terug. Stik er dan in, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, gek hè. Dat doe je toch niet tegen iemand waar je verliefd op bent.
Denk het niet. Vanmiddag had hij het er nog over dat het een vrij lang wachtwoord was.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:18 schreef agter het volgende:
Het wachtwoord is dus H3dda?
Was Lieke niet bezig met iets in de psychologie of zo? Zoiets hoorde ik. Dat ze dat studeerde of zoiets. Maar hoever ze is, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke onzeker? Dan kijk je volgens mij niet genoeg. Die is waarschijnlijk wel de meest zekere van allemaal. Alles glijdt zo van haar af. Niets lijkt haar te raken. Lieke weet wie ze is en waar ze voor staat en alles wat mensen als Amanda of Natasia of Palma haar voor de voeten gooien veegt ze zo van tafel. Ongelooflijk, want ze heeft al een paar keer iedereen in de kooi tegen haar gehad. Lieke is volgens mij beresterk en mentaal iedereen de baas daar. Soms zeikt ze echt te veel, maar verder is het een prima meid die de rest in de kooi ver overstijgt. Ze zit er natuurlijk nog niet zo heel lang in, dus dat kan nog veranderen.
Huub z'n weblog was al van voor DGK... ik zou er ook pislink over zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:21 schreef PumaStreamer het volgende:
yay wat zijn ze blij zeg...sukkels...na de gouden kooi kijkt niemand meer op die kutsites van ze
Klopt. Helaas zijn veel mensen die verliefd zijn echt stekeblind. Zo ook Lieke. Maar misschien heeft ze ook donders goed door dat ze samen met Huub heel ver kan komen en daarom zo veel van hem pikt. Zonder de steun van Huub ligt ze er ook zo uit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Een relatie zonder vertrouwen heeft weinig zin, Scan. Dat kind doet alles om hem te helpen en krijgt alleen wantrouwen terug. Stik er dan in, zou ik zeggen.
Verliefd zijn betekent niet dat je je maar als een stuk stront moet laten behandelen.
Eens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub z'n weblog was al van voor DGK... ik zou er ook pislink over zijn.
Waarom denk je dat ze zo aan huub blijft hangen, heb je toevallig ook gezien hoe ze een pact met Jaap probeerde te sluitenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke onzeker? Dan kijk je volgens mij niet genoeg. Die is waarschijnlijk wel de meest zekere van allemaal. Alles glijdt zo van haar af. Niets lijkt haar te raken. Lieke weet wie ze is en waar ze voor staat en alles wat mensen als Amanda of Natasia of Palma haar voor de voeten gooien veegt ze zo van tafel. Ongelooflijk, want ze heeft al een paar keer iedereen in de kooi tegen haar gehad. Lieke is volgens mij beresterk en mentaal iedereen de baas daar. Soms zeikt ze echt te veel, maar verder is het een prima meid die de rest in de kooi ver overstijgt. Ze zit er natuurlijk nog niet zo heel lang in, dus dat kan nog veranderen.
Kan altijd even duren, we wachten rustig afquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Jij komt niet heel geband over, jij schuddebuikende woerd!
Ik zou ook balen... maar in DGK gewoon slikken en doorgaan...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:23 schreef agter het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik vind het ook wel een beetje naief van Huub dat hij geen backups gemaakt heeft. Hij heeft zijn mond vol over password-crackers, maar een bupje, ho maar.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:25 schreef akveor het volgende:
Eric vind dat Amanda het wel redelijk deed.... okay alles is nu definitief duidelijk... ::rric heeft make up sex met Brain vannacht...
LOL... Ik denk echt dat je dat heel erg fout ziet. Ze is echt gek op Huub, maar heeft ook donders goed door dat ze zonder Huub meteen exit is. Dan stemt iedereen haar er uit. Ze sprong er niet voor niets fanatiek tussen toen het tussen Huub en Brian uit de hand leek te lopen. Lieke is echt iedereen een stap voor volgens mij. Ze is gek op Huub, maar weet ook donders goed dat ze zonder hem ook meteen uit het spel ligt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze zo aan huub blijft hangen, heb je toevallig ook gezien hoe ze een pact met Jaap probeerde te sluiten![]()
Als huub haar laat vallen, denk ik dat ze eruitstapt omdat ze het niet aankan
Het is nog steeds niet duidelijk wie het gedaan heeft, maar het is natuurlijk wel meer dan verdacht dat Huub z'n weblog "toevallig" verdwenen is nadat Eric en Brian het er vanmiddag over gehad hadden dat dat een mooie manier zou zijn om Huub te pakken... en Eric claimt alle passwords van Huub te weten, dus of Huub zijn log nou wel of niet open had laten staan is dan ook niet echt van belang.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
Heeft Brian die weblog verkloot?
Idd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:23 schreef agter het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik vind het ook wel een beetje naief van Huub dat hij geen backups gemaakt heeft. Hij heeft zijn mond vol over password-crackers, maar een bupje, ho maar.
Loop hem ook al te zoeken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar staat Brian te luisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |