http://www.rtl.nl/service/gemist/home/quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:59 schreef webextreme.nl het volgende:
iemand iemand heeft de beelden of een linkje naar de uitzending van jensen?ik heb het gemist!!!:(
eric de valse doet alles wat mariel zegt dus ook bij ban gaan likkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor hij is gewoon een echte Divo.... 'k weet niet wat dat precies is maar het zal wel een synoniem voor pisnicht zijn....
Denk het wel. In het begin kotste (bijna) iedereen Jaap uit. Nu is ie letterlijk de king.quote:
ik denk juist van wel,.. hij is iets te lacherig!quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:01 schreef grazygirl het volgende:
huub weet iets en is not amused heb ik het idee
Als ik een pruik en roze verf had, zou ik je het plezier doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:58 schreef Mika25 het volgende:
Als hij die pruik roze gaat verven krijg ik spontaan een orgasme
En ze is zich braaf aan het verdedigen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:02 schreef basicsaint het volgende:
Lieke moet zich weer verantwoorden tegenover Huub.
Ik denk dat je lieke wat te hoog inschatquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Denk het wel. In het begin kotste (bijna) iedereen Jaap uit. Nu is ie letterlijk de king.
dat denk ik ook .quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:02 schreef RSie het volgende:
[..]
ik denk juist van wel,.. hij is iets te lacherig!
Ze doet het best leuk!quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:04 schreef agter het volgende:
En toch vind ik Lieke een sterke speelster.
Nee, dan zou het niet meer een spontaan orgasme zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik een pruik en roze verf had, zou ik je het plezier doen
Ik doe het heel onverwachtsquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:05 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nee, dan zou het niet meer een spontaan orgasme zijn
Eens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Zeer sterk weer van Lieke net trouwens, want het wat duidelijk dat Huub ergens mee zat.
ik denk dan misschien beide, not amused maar ook zo van he wacht effe proberen jullie mij op die manier te pakken mooi niet want ik weet ietsquote:
Dat is nog maar even afwachten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat je lieke wat te hoog inschat![]()
Luister je wel. Het is eerder andersom namelijk... en terecht zoals bleek, want Huub maakte zich dus idd zorgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:02 schreef basicsaint het volgende:
Lieke moet zich weer verantwoorden tegenover Huub.
Bandwidth is goed in het engelsquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
'Bandwijdte' Huub? Volgens mij heet dat 'Bandbreedte', maar misschien is beide goed.
Poeh hee....quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:07 schreef Liess het volgende:
Eric is echt een vieze schijnheilige tiefuslijer.
is net achter geweest?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:08 schreef Day het volgende:
Goh, waar blijft Huub nu met z'n grote bek?
Volgens mij is alleen 'Bandbreedte' juist. Het is overigens mogelijk wel een plausibele verklaring.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
'Bandwijdte' Huub? Volgens mij heet dat 'Bandbreedte', maar misschien is beide goed.
Hij vertaalt gewoon het Engelse "Bandwidth" letterlijk naar het Nederlands..quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Dat denk ik niet. Lieke moet je echt niet onderschatten. Die heeft veel meer door dan je denkt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat je lieke wat te hoog inschat![]()
dan moet ik nog even gedult hebben dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Hier ergens maar ik denk niet dat het er al op staat, verder niet gezocht
lieke heeft het in zich om door haar manier van doen en laten, de gedachten en acties van Huub te bespelen. En dat is een sterke eigenschap.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Lieke moet je echt niet onderschatten. Die heeft veel meer door dan je denkt.
Ja, gek hè. Dat doe je toch niet tegen iemand waar je verliefd op bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |