Brian is wel de enige die verstand van computers heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:46 schreef RSie het volgende:
Ik weet vrijwel zeker dat Brian die log heeft gewist.
zijn rare omheenlul antwoorden waren weer typische bainontkenningspraatjes.
allerlei rare voorbeelden geven hoe het gebeurd had kunnen wezen, maar ondertussen blijven ontkennen.
heb hem dat eerder zien doen!!
Ze trekken dat tegenwoordig van je borg afquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoeveel contactpunten heeft dat gekost ?
zoiets had ik dus ook alquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:46 schreef RSie het volgende:
Ik weet vrijwel zeker dat Brian die log heeft gewist.
zijn rare omheenlul antwoorden waren weer typische bainontkenningspraatjes.
allerlei rare voorbeelden geven hoe het gebeurd had kunnen wezen, maar ondertussen blijven ontkennen.
heb hem dat eerder zien doen!!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee dat was vorige week. Ze hadden me zelfs een Brain-icoon gegeven
En te lief... opzouten met die griet... niet geschikt...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is misschien een beetje ordinair maar ze is wel de minst hypocriete van het stel
Jullie hadden het er over gehad dus?quote:
En Brian is ook degene die vriendjes heeft die verstand van computers hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian is wel de enige die verstand van computers heeft.
Naar wat? vertel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou jah wat weird..Huub heeft achter meegekeken.
Weet je hoe veel nutcases er naar die streams zitten te kijken?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar Eric heeft vanmiddag letterlijk gezegd dat hij verstand van computers heeft en dat hij de boel kon blokkeren.
Hij komt aanlopen en zegt tegen Lieke "Zo luistervinkje" zij vraagt iets van "huh heb je meegekeken?"quote:
Dan moet hij dus de wachtwoorden doorgegeven hebben, want of die log nou openstaat of niet, dat mag buiten de villa geen manier zijn om op dat log te kunnen komen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Brian is ook degene die vriendjes heeft die verstand van computers hebben.
Ik denk niet dat Brian het zelf heeft gedaan, hij durft nog niet eens een pakje sigaretten met een Huub sticker vast te houden. Laat staan dat die zelf een complete weblog zal wissen.
Maar hij heeft waarschijnlijk wel vriendjes die in staat zijn om dat anoniem te doen.
Nee, ze heeft inderdaad staan luisteren naar en gesprek tussen Eric en Brain waaruit bleek dat ze niks met het verdwijnen van de weblog van Huub te maken hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Liegt Lieke nu tegen Huub? heb het laatste half uurtje gemist
Vanmiddag, samen met Huub, een plan gemaakt om de master te veroveren van Eric. Ze maken een fake-briefje dat de kasten leeggemaakt moeten worden ivm schoonmaak. Lieke gaat dan Eric weglokken en Huub gaat hun spullen in de kast doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:49 schreef Day het volgende:
Lieke is dus op de masterbedroom uit?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:55 schreef uniekhoorn het volgende:
geen idee waar hij het over heeft maar aan zijn neus te zien, liegt hij
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:55 schreef uniekhoorn het volgende:
geen idee waar hij het over heeft maar aan zijn neus te zien, liegt hij
[afbeelding]
Kwestie van wennen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef mazaru het volgende:
Ik vind Huub en Jaap leuk samen, alleen Lieke past er niet bij
Brian heeft er zelf ook verstand van, alhoewel het hier ontkend zal wordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Brian is ook degene die vriendjes heeft die verstand van computers hebben.
Ik denk niet dat Brian het zelf heeft gedaan, hij durft nog niet eens een pakje sigaretten met een Huub sticker vast te houden. Laat staan dat die zelf een complete weblog zal wissen.
Maar hij heeft waarschijnlijk wel vriendjes die in staat zijn om dat anoniem te doen.
Maar de link dat Lieke daardoor nu weet dat Eric en Brian niets met het verdwijnen van de weblog te maken hebben kunnen ze niet leggen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef basicsaint het volgende:
Erik heeft gezien dat Lieke stond af te luisteren.
RTL zet het volgens mij altijd online, dus ik heb het niet opgenomen.. Kijk morgen hun site eens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:59 schreef webextreme.nl het volgende:
iemand iemand heeft de beelden of een linkje naar de uitzending van jensen?ik heb het gemist!!!:(
kan je terugkijken via pagina van RTL!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:59 schreef webextreme.nl het volgende:
iemand iemand heeft de beelden of een linkje naar de uitzending van jensen?ik heb het gemist!!!:(
Nee hoor hij is gewoon een echte Divo.... 'k weet niet wat dat precies is maar het zal wel een synoniem voor pisnicht zijn....quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:56 schreef farceman het volgende:
Hey Mariel , gaatje je vriendje Eric nu met Brian bonden?!!!
Dan is het pas echt een hypocriete lul! En achterbaks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |