Goed hé .quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik begrijp het niet, wat ben jij gemeen zeg
Ja, Huub heeft eenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:36 schreef basicsaint het volgende:
Lieke zegt dat Erik moet zeggen dat hij het weblog van Huub niet gewist heeft.
(Lieke maakt zich waarschijnlijk zorgen dat Sint Hubertus vannacht weer doordraait.)
die is waarschijnlijk nu amanda of eric fan an het worden, he loves the underdogquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
Ene Peter6000 is sinds dat Jaap z'n populariteit gestegen is wel erg afwezig..
Volgens detectivebureau Lieke bedoel jequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens detectivebureau Fok zijn er nog geen concrete bewijzen.
Het is niet iemand van buitenaf, dan hou je dus Eric, Brian en de redaktie over. Maar uit de houding van Eric is duidelijk af te lezen dat hij verantwoordelijk is...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:34 schreef Rudieh het volgende:
maar niemand weet dus of Eric nou daadwerkelijk Huubs weblog heeft verwijderd?
bij web-log kan dat volgens mij ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:39 schreef Rudieh het volgende:
ja hoor Eric denkt dat je de sterretjes of bolletjes (die je ziet als je een wachtwoord invoert) kan kopieren en plakken
Die gaat nu natuurlijk fan van Lieke worden, omdat Lieke nog steeds de minst populaire isquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
Jij bent sinds je ban wel erg AANwezigquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
Vertel...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is niet iemand van buitenaf, dan hou je dus Eric, Brian en de redaktie over. Maar uit de houding van Eric is duidelijk af te lezen dat hij verantwoordelijk is...
Precies. Eric had vanmiddag toch het idee om die blog te verwijderen? Lieke komt aanlopen op haar hakken de deur staat open..dat moeten ze toch echt horen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:39 schreef grazygirl het volgende:
ze hebben het wel overduidelijk erover dat "ze""niets weten, en verklaringen hoe het zou kunnen"dat huub zijn blog weg is. iets klopt er niet![]()
En ik maar denken dat het brian wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die gaat nu natuurlijk fan van Lieke worden, omdat Lieke nog steeds de minst populaire is
JOH? Kom je daar nu pas achter?quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind het super armoedig om als volwassen vent met grote brokken glas in je oren te lopen in de hoop er net zo cool uit te zien als Tupac ooit, Usher etc.
Nep bling bling echt super sneu![]()
Ik was het al, helemaal omdat ik haar als enige nog niets fout heb zien doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die gaat nu natuurlijk fan van Lieke worden, omdat Lieke nog steeds de minst populaire is
Ex-ban ondertussen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent sinds je ban wel erg AANwezig
amanda is misschien een beetje ordinair maar ze is wel de minst hypocriete van het stelquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
JOH? Kom je daar nu pas achter?
Nee hoor, ik zeg gewoon waar het op staat.
nee, ze maakt eric para , dat is de opzetquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef Taurus het volgende:
Ik snap Lieke's plannetje nu niet?Ze neemt Eric in bescherming, maar heeft ook iets besproken of geplanned met Jaap/Huub?
![]()
BAN? Je bedoelt dat je account weer gehacked is door die Brian lover?quote:
Ik ben nog niet overtuigdquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef akveor het volgende:
Dus Eric heeft de weblog kwijtgemaakt is de conclusie hier?
Is heel opvallend bij haar, ja. Alsof ze met beide partijen op goede voet wil bljven staan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef Taurus het volgende:
Ik snap Lieke's plannetje nu niet?Ze neemt Eric in bescherming, maar heeft ook iets besproken of geplanned met Jaap/Huub?
![]()
quote:
Doe je snelquote:Op maandag 4 juni 2007 09:34 schreef shmoopy het volgende:
Frasier was al via pm gewaarschuwd, bleef vervelend posten, week weg.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef akveor het volgende:
Dus Eric heeft de weblog kwijtgemaakt is de conclusie hier?
En ze doet nog wel zo haar best met die halve hersencelquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is misschien een beetje ordinair maar ze is wel de minst hypocriete van het stel
Nee dat was vorige week. Ze hadden me zelfs een Brain-icoon gegevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:44 schreef akveor het volgende:
[..]
BAN? Je bedoelt dat je account weer gehacked is door die Brian lover?
Das ook de reden dat ik pro-Lieke geworden bent, ze is de enige bewoner die het spelletje kan spelen zonder de spelregels te breken. Ze is dus automatisch de sterkste "speler". Uiteraard heb je nog steeds mensen die Huub en Brian de sterkste spelers vinden, maar mensen die constant in bescherming genomen moeten worden door de redaktie zijn per definitie niet sterk in het spel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik was het al, helemaal omdat ik haar als enige nog niets fout heb zien doen.
Denk dat je dit fout gehoord hebt. hij en de rest daar zeiden juist dat ze er niks vanaf wisten en dat huub zijn broer en vrienden zijn wachtwoorden weten van zijn hotmail, msn enz enz.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke gaat even luistervinken en hoort Eric tegen Brian zeggen dat hij alle wachtwoorden van Huub kent.
[afbeelding]
Beetje spuit 11??quote:
Nee echt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee dat was vorige week. Ze hadden me zelfs een Brain-icoon gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |