Amanda loopt mentaal ook te ver achter.... te triest gewoon...zelfde als die natasia met dr gedrijg van dr pauper familiequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:32 schreef jacqjacq het volgende:
amanda trapte wel tegen lieke, 2 keer zelfs.
maar de deken zat eroverheen zodat het niet goed zichtbaar was.
lieke heeft nu een goed beeld van de lichte ontvlambaarheid van amanda en gaat dat de komende dagen zeer zeker uitbuiten en dan op een goede zichtlokatie.
en amanda tuimelt er met open ogen in
ik begrijp het niet, wat ben jij gemeen zegquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tot ze te oud is..en ze alleen op de wallen nog kan werken, daar ontslagen wordt omdat ze beneden te wijd is geworden en dat klanten haar stem niet kunnen uit staan, dan slentert ze over de straten van Amsterdam in haar kloffie wat ze al jaren draagt op zoek naar heroine laat ze zich door jan en alleman in d'r maan pakken.
Alleen zijn persoonlijke map geloof ik. Dat was gister voordat hij naar bed ging.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:33 schreef mazaru het volgende:
Huub heeft Brian zijn weblog wel eens gewist?
van een dag delete .........niet de hele......quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:33 schreef basicsaint het volgende:
Huub schijnt ook eens het log van Brian te hebben gewist.
Bla blaquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:23 schreef basicsaint het volgende:
Lieke vindt het niet leuk dat Amanda haar vals heeft genoemd.
(Amanda heeft natuurlijk wel heel erg gelijk.)
Ssht. Dat is een goed bewaard geheim, dat mag niet uitlekken omdat Ton de klusjesman's scheiding nog niet definitief isquote:
Volgens detectivebureau Fok zijn er nog geen concrete bewijzen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:34 schreef Rudieh het volgende:
maar niemand weet dus of Eric nou daadwerkelijk Huubs weblog heeft verwijderd?
Vind het super armoedig om als volwassen vent met grote brokken glas in je oren te lopen in de hoop er net zo cool uit te zien als Tupac ooit, Usher etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goeie opmerking net van je over die zirkonia hangers!![]()
Ik vind ze ook zum kutzen!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:34 schreef Villalux het volgende:
zo weblog opzeker Eric of Brainless dus we hebben er nog 2..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |