Hoe hij in de buitenwereld degene die zijn weblog gewist heeft 7 messen in ze rug zou steken en 'm zou laten smeken om een herniaquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je post ff wat voor praatjes...... ook leuk voor de mensen die niet kunnen streamen
Jawel hoor, er wordt nog volop gegiecheld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:42 schreef APK het volgende:
Heeft Huub eigenlijk nog wel eens plezier tegenwoordig?
Een paar weken geleden kon hij nog hard lachen om allerlei zaken, maar nu loopt hij alleen maar te schelden en een soort tweedehands terror te imiteren.
En dat gezeik over zijn weblog.![]()
Jezus, alles is wel een keer down, het is de 'fokking' bijbel niet.![]()
www.drion.comquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:41 schreef akveor het volgende:
Ik neem aan dat de febo heeft besloten Amanda een slaappil te geven zodat de domme opmerkingen van vanavond toch iets binnen de perken blijft... Weet iemand eigenlijk waar je de van Drion kunt aanvragen...?
Sinds de drank limiet is ie aardig pissed. En iid dat weblog gezeik. Das heus niet weg weg. Dat bestaat nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:42 schreef APK het volgende:
Een paar weken geleden kon hij nog hard lachen om allerlei zaken, maar nu loopt hij alleen maar te schelden en een soort tweedehands terror te imiteren.
Volgens mij is hij ook niet zo blij met die nieuwe regelsquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:42 schreef APK het volgende:
quote:
Ik geloof er geen zak van, ze doet nu alleen maar sneaky om huub ten dienst te zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:
Ik geloof dat Lieke een keiharde is, die goed in staat is dit spel zeer geraffineerd te spelen.
Het zijn dan ook schuiten! (inkoppertje)quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:46 schreef Mokum020 het volgende:
De schoen van Natrasha drijft lekker in de vijver...
Ja hehe maatje sloepquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:46 schreef Mokum020 het volgende:
De schoen van Natrasha drijft lekker in de vijver...
Als een huubquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heb je mij een beetje gemist tijdens m'n (overigens zeer korte) ban?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:46 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, flikker die gitaar van Brian ook maar in vijver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |