quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:07 schreef Tangarine het volgende:
Ik ga maar weer verder studeren, nu zo er achter zien te komen hoe laat/waar mn tentamen morgen is
Ik ben ff opzoek naar de naam. Is 25 E. en redelijk functionerend ok?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zoek ook nog een herenfiets eigenlijk. Functionerend, en het liefst zo gratis mogelijk. Iemand?.
25 euro is te doen. Wat versta je onder redelijk functionerend, just to be sure?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ben ff opzoek naar de naam. Is 25 E. en redelijk functionerend ok?
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:17 schreef Grulez het volgende:
'Joost in alles' aan de tuinbouwstraat ofzo.
Tuinbouwstraatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:17 schreef Grulez het volgende:
'Joost in alles' aan de tuinbouwdwarsstraat dacht ik.
Ciaoio.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
En nu ga ik echt even iets doen. Dag..
Yayquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:39 schreef teigan het volgende:
Woepie, tweede opzet PGOO terug, en het gaat de goede kant uit!
Je gaat het wel halen, hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:25 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Wetende dat ik dat tentamen ws in de herkansing ga proberen, maken je verhalen het niet echt beter
Ik zit te leren voor het laatste 1e jaars vak wat ik moet halen morgen, en de stof is saai en oninteressant...![]()
meer honger dan wanneer je in je eentje zwemt? Ja, van kletsen krijg je natuurlijk ook hongerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:01 schreef teigan het volgende:
Wij zijn met iig 4 personen wezen zwemmen, en daar krijg je honger van..
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef teigan het volgende:
Nee, minder, je zwemt minder hard dan met zijn tweeën of alleen.. Maar ik blijf ook maar honger houden lijkt het..
Ik ga zo dus maar even wat fruit halen, wilde alleen nog ff de postbode afwachten, zien of er nog leuk nieuws is qua sollicitaties ed..
edit: niets vandaag.. Ga ik nu boodschappen halen..
Bak er ook maar een paar voor mijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thuis, goed gewerkt vandaag, al zeg ik het zelf.. Ga maar even wat eitjes bakken voor op brood. Trek...
Ze zijn op, eigenlijk.quote:
Tssk, ben jij nu een Frysk? Ga aaisykjen bij Super de Boer!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze zijn op, eigenlijk.. Maar ze waren heeeeeel lekker, al heb ik nog steeds trek.
.
Ik kom er net achter dat ik nog 50 euro heb voor 20 dagen, eieren zijn nu te duur.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tssk, ben jij nu een Frysk? Ga aaisykjen bij Super de Boer!
Ik zal maar niet zeggen dat ik je gewaarschwud heb he?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik nog 50 euro heb voor 20 dagen, eieren zijn nu te duur.
Dan kom je hier. 2 vliegen in 1 klap, ik eet gezond, jij bakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik wilde zo graag weer iets gaan bakken vanavond.
1 regelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tssk, ben jij nu een Frysk? Ga aaisykjen bij Super de Boer!
Heb je me gewaarschuwd?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik je gewaarschwud heb he?
Dan kom je hier eten EN cake bakenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je me gewaarschuwd?. En met bakken bedoelde ik een cake of zo, dus dat is alsnog niet erg gezond.
.
Ja, jij ziet al weer een lekkere cake staan hè!quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 regel! Geen Friesk in de Groningen chat
![]()
Ik immers ook. Wat doe je nou inconsequent.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
50% van de inwoners van Groningen stad heeft Fryske roots, zo ook 50% van de mensen die in dit topic posten. Leg je er maar bij neer
Niet te vreten. Spekjes verbrand, aardapeltjes proefden naar Dreft.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga gezond eten vanavond. Voor mijn doen. Aardappels met spekjes en saté. Dankzij DaD.
Ik wil even duidelijk hebben dat ik hier niets mee van doen heb.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet te vreten. Spekjes verbrand, aardapeltjes proefden naar Dreft.
Nee, waarom?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:04 schreef MaxMark het volgende:
Ik zal ook eens een topic overslaan.
Dat kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil even duidelijk hebben dat ik hier niets mee van doen heb.
Als het maar 3 hoofdstukken heeft doe je het prima.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
Pff, had weer heel wat bij te lezen en in te voeren. Is een van de nadelen van werken. Anderzijds is er natuurlijk wel compensatie.
Zal morgen de gehele dag leren voor een tentamen van donderdag. Ben nu pas in H2 van het boek dat ik moet kennen.![]()
Wat is er mis met een stukje lopen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, daar had ik dus nog nooit van gehoord. Ik heb een beetje genoeg van het lopen naar het station en terug elke keer (met Do2), dus ik dacht, als ik voor hem nu ook gewoon even een fiets op het station zet, zijn we veel sneller bij mijn huis en zo elke keer.
Het zijn er 16 + een readerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als het maar 3 hoofdstukken heeft doe je het prima..
Helemaal niets zou ik zeggen. Als ik vandaag een stappenteller bij me had gehad, dan was ie prompt op hol geslagen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een stukje lopen?
Samen op één fiets, en dan tijdens het fietsen gewenste intimiteiten en keihard op je bek gaan, prachtig manquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Neem jij voortaan mijn voeten?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik bij Do2 achterop zat, is ie de berm ingefietst.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Samen op één fiets, en dan tijdens het fietsen gewenste intimiteiten en keihard op je bek gaan, prachtig man
Ja, en?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik bij Do2 achterop zat, is ie de berm ingefietst..
Hier zijn geen bermen. Alleen drukke wegen. Sorry hoor, het leek me gewoon handig als hij hier ook een fiets had.quote:
Ja, alsof een fiets daar verandering in zal brengen,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
En bekijk het positief, dan loop ik je ook niet meer zo op te jagen omdat ik altijd bang ben te laat te komen..
Ik denk dat het bij mij een positieve invloed zal hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sms je iig niet voor succes, volgens Grulez was het daardoor dat z'n tentamen kut ging..
We gaan dan wel even vroeg weg natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, alsof een fiets daar verandering in zal brengen,.
Ik was zat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik bij Do2 achterop zat, is ie de berm ingefietst..
Is het ook. Jammer dat ik niet meer bij de fietsenmker werk, had ik er ff een in mn binnenzak gestoptquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hier zijn geen bermen. Alleen drukke wegen. Sorry hoor, het leek me gewoon handig als hij hier ook een fiets had.
Ieniemienie detail. Het belangrijkste is, dat je de berm in bent gefietst, dus ik durf niet meer achterop.quote:
Kun je nu niet een ambu in je binnenzak stoppen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is het ook. Jammer dat ik niet meer bij de fietsenmker werk, had ik er ff een in mn binnenzak gestopt
Echt niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het belangrijkste is, dat je de berm in bent gefietst, dus ik durf niet meer achterop.
Je hebt geen rijbewijsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je nu niet een ambu in je binnenzak stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |