quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:25 schreef Tangarine het volgende:[..]
Wetende dat ik dat tentamen ws in de herkansing ga proberen, maken je verhalen het niet echt beter
![]()
Ik zit te leren voor het laatste 1e jaars vak wat ik moet halen morgen, en de stof is saai en oninteressant...
Je gaat het wel halen, hoor
![]()
.
Maar ik ken het: ik val vaak in slaap als ik een tentamen moet leren. Gelukkig heb ik nu geen tentamens meer
![]()
. Wel irritante onderzoeksverslagen
![]()
. Dan heb ik nog liever een tentamen. Hoewel een tentamen op korte termijn meer stress oplevert (lees: vlak vantevoren
![]()
), zit ik een heel semester te stressen over een stom kutonderzoek.
Het stomme is dat ik een protocol heb gemaakt voor mijn onderzoek dat ook alleen op MIJN data van toepassing is
![]()
. Zo niet-wetenschappelijk is dat hè. Maar misschien kan dat ook wel niet anders, omdat ik met kindertaaldata werk en kindertaal is eigenlijk niet zo goed in regeltjes te vangen.
Verder ben ik vanochtend naar stage geweest en de inhoudelijke kant van mijn eindproduct is nu af
![]()
. Nu is het een kwestie van inleiding + theoretisch kader schrijven, de rest erbij doen en dan inleveren
![]()
. Volgende week vrijdag is het officieel afgelopen
![]()
. Dan nog wel een eindverslag schrijven, maar dat doe ik op m'n gemakkie. Begin juli hoop ik dan eindelijk vakantie te hebben.
Oh ja, ik heb net pas een broodje gegeten en eerder ook geen honger gehad, dus waar jullie zo'n honger van hebben, snap ik niet
![]()
.