Jammer!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
le-zen er staat dat daar ook wat over Avignon in staat. Ligt voor Franse begrippen niet zo ver bijelkaar vandaan. Geen reden in ieder geval om een oud topic naast de bestaande topics te laten bestaan.
Nee, dat zou iets te ver omvliegen zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 21:55 schreef Fogel het volgende:
DT, vlieg je via Minneapolis?
opgedronkenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:52 schreef Fogel het volgende:
Waar is 107?
En wat is een "drankgelag"? Van Dale kent het niet. wel drinkgelagquote:Op maandag 4 juni 2007 21:52 schreef Fogel het volgende:
Waar is 107?
Richting Amsterdam valt het nog wel mee, heb ik ook een keer gedaan (de directe route die ik geboekt had was geannuleerd).quote:Op maandag 4 juni 2007 23:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, dat zou iets te ver omvliegen zijn
[..]
opgedronken![]()
Nu welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:22 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik zie er maar eentje... ligt dat aan mij? -hik-
Het bier van praag Staropramenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef Fogel het volgende:
Wat is eigenlijk het merk van die fles bier op de zuipschuit in de OP?
Hmm, globalisering is bij bier ook een beetje ver doorgeslagen; in Zweden kreeg je Staropramen van de tap, in Duitsland Carlsberg, in Roemenië Becks en in Tsjechië Stella Artoisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef Fogel het volgende:
Kan me niet herinneren of ik dat gedronken heb tijdens mijn bezoeken aan Praag, maar ik ga er voor het gemak van uit van wel
Niets over gehoord, maar ook geen tv gekeken laatste tijd, druk met verhuizen. En hier (Bariloche) is het al wekenlang goed weerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:12 schreef Douwe het volgende:
Ik las iets in de krant over doden in Argentinië door noodweer ofzo. Was t lekker?
Das niet zo moeilijk. Vragen om een 'Seize', de volgende keerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:02 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg in Frankrijk Kronenbourgh 1664, goed te drinken, maar moeilijk uit te spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:13 schreef DutchTrain het volgende:
En waarom zou je eigenlijk bier in Frankrijk drinken?Wees gerust, ik heb ook wijn en cocktails gedronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
En? Leg iedereen hier al plat?quote:Zomers drunkgelog
quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:24 schreef Bora-Bora het volgende:
Plaatje uit je persoonlijke foto-album?![]()
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
Wat heeft die truck met jou gedaan DT?
Volgens mij de gehele prijs.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef DutchTrain het volgende:
Wie helpt mij de adder onder het gras te vinden:
http://www.klmgiftcard.nl/actie/
Een verdubbeling van je inleg, en je kunt het volgens de algemene voorwaarden ook nog contant laten uitbetalen. Ik kan ook nergens vinden of het bedrag op de giftcard voor de hele prijs is, of alleen voor de prijs zonder belastingen
Dat ziet er wel heel erg aantrekkelijk uit!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef DutchTrain het volgende:
Wie helpt mij de adder onder het gras te vinden:
http://www.klmgiftcard.nl/actie/
Een verdubbeling van je inleg, en je kunt het volgens de algemene voorwaarden ook nog contant laten uitbetalen. Ik kan ook nergens vinden of het bedrag op de giftcard voor de hele prijs is, of alleen voor de prijs zonder belastingen
=> http://www.rotterdam.nl/R(...)aatjes/P+R-kaart.jpgquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:57 schreef k_man het volgende:
Zeg DT, jij had onlangs zo'n plaatje en wat andere info over transferia bij Rotterdam. Heb je dat nog ergens paraat toevallig?
Gift Card wordt alleen naar Nederlandse adressen verstuurdquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ziet er wel heel erg aantrekkelijk uit!
De post levert nog steeds brieven die aan mij geaddresseerd zijn af in Nederlandquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gift Card wordt alleen naar Nederlandse adressen verstuurd
Ik heb er maar één besteld en meteen de voorwaarden maar opgeslagen
Nee het is gewoon een betaalmiddel. Staat in het rijtje van Ideal en creditcard.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef k_man het volgende:
Misschien is voor boekingen met giftcard maar een beperkt aantal stoelen beschikbaar? Of kun je niet het goedkoopste tarief met giftcard boeken?
Als ze daar nu ook nog de optie 'voucher' aan toevoegen is iedereen blijquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:45 schreef Jaguarized het volgende:
Nee het is gewoon een betaalmiddel. Staat in het rijtje van Ideal en creditcard.
Scheelt inderdaad gefax en post en wachten, en en en...gekloot in het kort.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als ze daar nu ook nog de optie 'voucher' aan toevoegen is iedereen blij
Tnx.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
=> http://www.rotterdam.nl/R(...)aatjes/P+R-kaart.jpg
]> http://www.rotterdam.nl/smartsite450123.dws?Menu=2033927
Post 'm dan wel in het juiste topic => Hoe waren de belspelletjes in... ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef Fogel het volgende:
Voor je collectie, DT:
[afbeelding]
(bron: een artikel op Dagbladet waar het over belspelletjes gaat)
Oja, daar wilde ik vorige week naartoe gaan, ik liep langs het NAi maar ik had haast want moest gaan werken maar die tentoonstelling is er nog even zag ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef k_man het volgende:
Dit weekend wellicht een dagje Donner / NAi.
Noorse spotquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:17 schreef Jaguarized het volgende:
In theorie kan dat ook maar in Noorwegen is minder te spotten dan in Londen, Parijs, Monaco of Marbella.
quote:Especially designed to comply with the new restrictions for liquids allowed in hand luggage
Ik weiger!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Post 'm dan wel in het juiste topic => Hoe waren de belspelletjes in... ?
Hee, een Kewet... zo te zien geparkeerd op Kongens gate in Oslo centrum.quote:
Bagger, ik krijg die highlights niet. Inmiddels wel aangemeld maar dat telt kennelijk niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gift Card wordt alleen naar Nederlandse adressen verstuurd
Ik heb er maar één besteld en meteen de voorwaarden maar opgeslagen
In september misschien naar Noorwegen of anders naar Lyon...![]()
Ik ga hem uitprinten en boven m´n bed hangenquote:Hello Cat Bowl. We worked with small departments and great and first I
detail a small department to you thus have an idea: Heat has a married room
with conditioned air cold/and clothes of bed, bath, cook/hungry, here a
cucheta bed, portable stove and all the set of dishes, thermotank to gas, to
frigobar, TV. by cable, service of mucama, parking, nocturnal security, we
left tea, grass, sugar, milk them.
And now of I detail a great department: The 1 with double bed other with 3
beds has 2 rooms cuchetas 2 rooms with air. Prepared cold/heat and clothes
of bed, 1 bath, it cooks with portable stove and all the set of dishes,
thermus tank to gas, refrigerator, dining room with TV. x cable, service of
mucama, we left them tea, grass, sugar, milk, parking, nocturnal security
and we offered
The tariffs until the 31 of December are in small detos leg 2 people $60,
for 3 people $70, 4 people $ 80 xs day and in Argentine pesos and the great
detos up to 4 people $ 100, for 5, $ 100, for 6p, $120, for 7p, $130 and for
8p, $ 140 these tariffs are for us and you add to them what you want. For
the month of January a little but ahead we have them but you the step more
or less in small detos has a single tariff between $ 100 and $ 120 and in
great detos up to 4 people $ 130.las January tariffs are approximately.
Thank you very much and any doubt consults. Marcelo.
Ow controleren ze dat echt?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:09 schreef Jaguarized het volgende:
Bagger, ik krijg die highlights niet. Inmiddels wel aangemeld maar dat telt kennelijk niet.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:55 schreef flipsen het volgende:
Het mooiste staaltje Spanglish wat ik tot nu toe ben tegengekomen... Ik ben druk bezig met contacten leggen met diverse hotels, krijg ik van een hotel deze reply (eigenlijk kreeg ik 3 replies, iedere reply was goed voor 1 alinea)...
Ik bedoelde die giftcard, niet de nieuwsbrief. Alhoewel je nog wel eens dat frequent flyer magazine met de post kan krijgen als je dat zou willen. Maar daar heb ik al meerdere vergeefse pogingen voor gedaan om m'n adres te veranderen in het KLM systeem. Net als dat ik nog steeds een prehistorische Flying Dutchman kaart heb, die maar niet herkend wordt door de incheckzuil.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:18 schreef k_man het volgende:
Met de post? Ik krijg alleen van die nieuwsbrieven per mail.
Ja meteen als je dat formulier voor je adresgegevens moet invullen. Dit is wel bagger zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ow controleren ze dat echt?
Ik heb 'm vandaag gekregen met de post
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:22 schreef Jaguarized het volgende:
DT, van wanneer is die Giftcard actie?
Maar ik kreeg woensdag het mailtje pas, waar inderdaad instaat dat het alleen voor lezers is van die nieuwsbrief.quote:Van 30 mei t/m 10 juni 2007 (of zolang de voorraad strekt) verdubbelt KLM de waarde van één KLM Gift Card tot maximaal ¤ 150,-. Met de KLM Gift Card kan de ontvanger een ticket kopen, al dan niet met bijbetaling. Een mooie start voor een reis. Helemaal verrassend wordt de Gift Card met uw eigen boodschap én foto
Hmm, nee daar stond het blijkbaar niet in. Waarschijnlijk heb ik dan een aparte mail erover gehad die alleen naar lezers van 'Highlights' is gestuurd. Heb ik al weggegooid, dus kan het je niet meer vertellen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:51 schreef Jaguarized het volgende:
En het staat in de highlights mail? Daar kan ik namelijk niks over vinden.
Argentinië is ook erg leuk hoor...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:52 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik vorige week een "Guide Bleu" over de Westelijke Verenigde Staten (uitg. Hachette), en al bladerende kwijlen we dagelijks op dat boekje en de wegenkaart die we mee terug hebben genomen uit de regio....
...nieuw trajectje uitstippelen voor in de herfst....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
¿Oh echt?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:08 schreef flipsen het volgende:
En ik weet nog wel een bureautje waar je eea kan boeken...
Dit is juist ideaal dak-open weer manquote:Op zondag 10 juni 2007 12:44 schreef k_man het volgende:
Hmff, ik hoop nog op een zonnetje vanmiddag.
Ik wil namelijk lekker burgerlijk gaan doen.Bij de ANWB kun je gratis autotoertochtjes krijgen die je op je TomTom kunt inladen. Dat wil ik 'ns uitproberen, liefst met het dak open.
Welnee.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:32 schreef k_man het volgende:
Ben je eigenlijk niet gewoon een soort autohoer, Jag?
Je laat je niet betalen met geld, maar door een ritje in een mooie auto. En in ruil doe je net of de eigenaar een hele leuke vent is...
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef Fogel het volgende:
Ik ga zonder kaart en GPS Ierland onveilig maken.
Ik heb op de terugweg een hotel geboekt vlakbij de Guinness brouwerijquote:
Dat is wel een stukje uit het centrum, maar je kan met de nieuwe tram aardig in de buurt komen.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:06 schreef Fogel het volgende:
Ik heb op de terugweg een hotel geboekt vlakbij de Guinness brouwerij
quote:
The Tram
James's Street,
Dublin 8,
Ireland
Tel: 01 677 9700
The Tram is the closest pub to the famous Guinness factory at James’s Gate and, consequently, keeps a remarkably good pint of the black stuff. It is a large, modern pub with a bustling atmosphere, and hosts frequent live music nights.
.. en, stond die er nog?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef Douwe het volgende:
Zo, morgen maar eens kijken of de Big Ben er nog staat. 06:15 op de trein stappen
Ik ga de 20e sochtends heen en de 21e sochtends terug, zie ik je dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef Douwe het volgende:
En het vreemde was, niemand reageerde er op! Iedereen vond het volkomen normaal! Dat is toch idioot?
Heb nog een ticket voor volgende week een dagje London. Zal ik gaan?
Welke dagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef Douwe het volgende:
En het vreemde was, niemand reageerde er op! Iedereen vond het volkomen normaal! Dat is toch idioot?
Heb nog een ticket voor volgende week een dagje London. Zal ik gaan?
Ahquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef Douwe het volgende:
Woensdag!
Thetallguy: Ja de 20e heen! Maar dan ook de 20e weer terug
Is dat nou incl. travelcard voor de metro of nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:07 schreef Douwe het volgende:
Vanaf Eindhoven vertrok hij om 9:25, en ik stond om 10:30 op Liverpool Street Station. Terug vertrok ik om 17:05, en ben ik om 14:55 op de trein gestapt. Ik had er écht geen later moeten hebben
Groot voordeel van zo'n kort dagje is dat je de 'Cheap day return' kunt kopen, voor 16,80 pond.
Cheap Day Return is volgens mij tot 17:00...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:14 schreef Vava het volgende:
Da's het voordeel als je wat vroeger vertrekt uit Londen ja, dan kun je nog met zo'n 'Cheap day return' reizen. Ik ga via Charleroi en mijn vlucht terug vertrekt om 19:25 dus rond 16:00 uur wil ik wel vertrekken vanaf Liverpool Street Station. Mijn treinkaartje is wel wat duurder maar ik heb al wel treinkaartjes gekocht, scheelde toch weer een paar Pond
Kutquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:23 schreef Thetallguy het volgende:
Cheap Day Return
Only avaialble from the Ticket Office - this ticket cannot be purchased online.
Valid Monday to Friday, you can use these tickets when you leave Stansted Airport after 09:15, or at anytime from London Liverpool Street. You can start your return journey up to 00:30 on the day after you made your outbound journey.
Ik zie de vraag nu pasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:50 schreef DutchTrain het volgende:
En hoeveel heeft deze hele dag je uiteindelijk gekost![]()
Ja 2 centquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:39 schreef Douwe het volgende:
Bekijk het positief! Je krijgt iig je ticketprijs terug!
Betekent dat dat je dus gaat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:47 schreef Douwe het volgende:
Vet! Dus je gaat ook woensdag vanaf Eindhoven met Thetallguy en mij?
En niet zo achterlijk duur als in je thuislandquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef Fogel het volgende:
Guinness is goed spul *hik*
Mn tentamens zijn voorbij, heb tot september vrij... je moet toch iets doen he? Ik laat het op de ochtend zelf aankomen. Als ik om 05:40 zin heb om op te staan ga ik, heb ik zin me om te draaien draai ik me nog een keer omquote:
Scheelt inderdaad zo'n 5 a 6¤ per glas.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:43 schreef Douwe het volgende:
[..]
En niet zo achterlijk duur als in je thuisland
Slapen kan je wel weer als je uitgereisd bentquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:43 schreef Douwe het volgende:
[..]
Mn tentamens zijn voorbij, heb tot september vrij... je moet toch iets doen he? Ik laat het op de ochtend zelf aankomen. Als ik om 05:40 zin heb om op te staan ga ik, heb ik zin me om te draaien draai ik me nog een keer om
Ik ben (samen met een 8-pack Guinness) weer thuisquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:08 schreef flipsen het volgende:
En mocht je het vliegtuig niet in vanwege die Guiness-kegel
Als het niet veilig genoeg was zouden ze helemaal niet vliegen iig. Wel scheve gewichtsverhouding zoquote:Op zondag 17 juni 2007 17:51 schreef Fogel het volgende:
[afbeelding]
Veulings manier om ervoor te zorgen dat ze toch kunnen vliegen met een kapotte nooduitgang... gewoon geen mensen laten zitten bij de kapotte deur en dan komt alles wel goed.
Bron
Als de broer van zelfsquote:Op zondag 17 juni 2007 18:47 schreef qwerty_x het volgende:
Vava, je haalt het nieuws hier elke dag tegenwoordig !
Vava, een broer van president Lula en een van de velen in het kringetje van deze charlatan die wegens corruptie, belangen verstrengeling etc. de politie achter zich aan weten
Het lijkt erop dat ze niet echt van lange namen houden in dat gezin ...quote:Op zondag 17 juni 2007 18:47 schreef qwerty_x het volgende:
Vava, je haalt het nieuws hier elke dag tegenwoordig !
Vava, een broer van president Lula en een van de velen in het kringetje van deze charlatan die wegens corruptie, belangen verstrengeling etc. de politie achter zich aan weten
het zijn allemaal bijnamenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze niet echt van lange namen houden in dat gezin ...
Ik had het ook nog niet eerder gezien.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:33 schreef k_man het volgende:
Komt me niet bekend voor.
Wel irritant trouwens, als ze met alle geweld je boardingcardstrookje willen zien. En dan ergens vaag in de ruimte wijzen waar je moet zijn. Zeker bij vliegtuigen met maar één gangpad...
Bij Aer Lingus of een andere maatschappij?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:36 schreef DutchTrain het volgende:
Heb inderdaad m'n boardingcard iedere keer moeten laten zien bij het instappen in het vliegtuig en bij enkele ook in combinatie met paspoort
Czech Airlines, KLM, Easyjet en één vlucht van SAS en SkyEurope. Bij de andere vlucht van SAS kon echt iedereen mee (vanaf Kopenhagen naar Hamburg), want daar werd nauwelijks gecontroleerd, bij de andere SkyEurope vlucht waren er slechts handgeschreven nauwelijks leesbare boardingcards.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij Aer Lingus of een andere maatschappij?
En daar heb je in het vliegtuig ook je paspoort moeten laten zien, of gezien dat bepaalde personen (uit een selectie van bepaalde landen) dat moesten doen?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Czech Airlines, KLM, Easyjet en één vlucht van SAS en SkyEurope. Bij de andere vlucht van SAS kon echt iedereen mee (vanaf Kopenhagen naar Hamburg), want daar werd nauwelijks gecontroleerd, bij de andere SkyEurope vlucht waren er slechts handgeschreven nauwelijks leesbare boardingcards.
Bij KLM, Czech en Easyjet moest ik zeker paspoort en boardingstub laten zien en ik meen bij Transavia eerder dit jaar ook... het lijkt toch wel of er iedere keer weer andere maatregelen zijn. Nu ook weer een schoenencontrole op London Stansted gisteren. Uiteindelijk bijna een uur over gedaan om van checkin naar gate te komen inclusief een ritje in de peoplemoverquote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Fogel het volgende:
En daar heb je in het vliegtuig ook je paspoort moeten laten zien, of gezien dat bepaalde personen (uit een selectie van bepaalde landen) dat moesten doen?
op Kopenhagen - Hamburg (SAS) staat inderdaad QTV SK extra gedruktquote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef Fogel het volgende:
Als je de stubs nog hebt, kan je dan kijken of je er een vage code op hebt die er normaal niet op staat?
Ziet er goed uit. Goede locatie ook.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:55 schreef k_man het volgende:
Over Kopenhagen gesproken. Ik heb na lang wikken en wegen zojuist m'n hotel geboekt.
[Centraal] Vragen over vliegen #2quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:29 schreef Douwe het volgende:
Hmm, interesting. Als ik morgen naar Londen wil, kan ik 50 minuten voor aanvang van de vlucht aankomen op Eindhoven Airport... Maar moet dan nog inchecken. Zou ik het halen? Anders zit ik aan een dagje Eindhoven vast
Ik woon iets van 1,5e meter boven NAP, op een of andere zandplaat. En aangezien de zee maar 80cm gaat stijgen zit ik hier ook prima. Enige nadeel is dat ik dan binnenkort de boot naar Amsterdam zal moeten nemen in plaats van de trein, maar achquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef Fogel het volgende:
Ik woon 140 meter boven NAP, laat dat water maar komen
Als je zeker weet dat je 50 minuten en niet 40 minuten van tevoren aankomt is er geen enkel probleemquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:29 schreef Douwe het volgende:
Hmm, interesting. Als ik morgen naar Londen wil, kan ik 50 minuten voor aanvang van de vlucht aankomen op Eindhoven Airport... Maar moet dan nog inchecken. Zou ik het halen? Anders zit ik aan een dagje Eindhoven vast
De bus komt aan om 8:32, de vlucht vertrekt om 9:25quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat je 50 minuten en niet 40 minuten van tevoren aankomt is er geen enkel probleem
Ook de Easybus al geboekt. Zondag uitgeprobeerd en dat ding is sneller dan de Stanstedexpress... alhoewel ik de chauffeur er van verdacht The Stig te zijn.. (in 50 min. van Gloucester Place naar Stansted is erg rap)
TIP: www.tipica-reizen.nl (inmiddels uitgebreid met een ontzettende berg extra informatie voor individuele reizigers!)quote:
Voor mij deze maand. En flipsen heeft hoe dan ook gelijk met de uitspraak dat het geld dan nu al binnen isquote:
Die is gelukkig al geweest. Mijn ouders zullen trots op me zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoi.
Wanneer is je eerste reis?
Nog geweest?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:24 schreef Douwe het volgende:
[..]
De bus komt aan om 8:32, de vlucht vertrekt om 9:25
De Stansted Express deed er ook maar 40 minuten over. Op de terugweg was het wel 1,5 uur
Akelige muziek of iets in de geest dat ze vertellen dat ze zichzelf helemaal geweldig vinden omdat ze je een minuut of twee eerder aan de grond hebben?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:02 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
...
Vreselijk bandje wat Ryanair afspeelt wanneer ze 'te vroeg' geland zijn trouwens
[trompetgeroffel]tetetetteteteeeeee[/] congratiulations, your flight landed on time. Surprised? not really, cause Ryanair blablabla 90% on time blabla europe's best blabla [applaus op bandje] waardoor ook het halve vliegtuig begint te applaudiserenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Akelige muziek of iets in de geest dat ze vertellen dat ze zichzelf helemaal geweldig vinden omdat ze je een minuut of twee eerder aan de grond hebben?
Klappen omdat ze blij zijn dat ze veilig beneden staanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:51 schreef Fogel het volgende:
Wegens het blij zijn dat ze een keer op tijd zijn, of wegens het klappen?
Ja, is al een tijd geleden op BBC geweest. Is ook ergens een topic van...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:57 schreef k_man het volgende:
Iemand gisteren nog gekeken naar de BBC documentairereeks Tribe? Was op NL3 bij Llink.
quote:
Ik zag er een voorstukje van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:57 schreef k_man het volgende:
Iemand gisteren nog gekeken naar de BBC documentairereeks Tribe? Was op NL3 bij Llink.
De presentator leefde een maand (!) lang bij een stam in de Indiaase Himalaya en probeerde zo goed mogelijk te integreren. Mooi om te zien hoe die stamleden aan het begin nog wat wantrouwend waren, maar aan het eind huilend afscheid van hem namen. Ze beschouwden 'm echt als een geadopteerde zoon.
Jupquote:
Ok, even een mailtje naar m'n vrienden van Lycos maar weer...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:41 schreef Hik het volgende:
Hecho!
(Ik heb geen reis geboekt trouwens...)
Ik ga me iets noordelijker op het continent vermaken!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:52 schreef flipsen het volgende:
Waarom niet?
Je zou nu een *.no adres in je lijst moeten hebben...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:14 schreef flipsen het volgende:
Wie kan mij even een groot plezier doen en even wat pagina's op mijn site bekijken? Volgens mij werkt de statistiekenpagina namelijk niet meer. Geen enkele bezoeker in 4 dagen, da's wel erg vreemd (gemiddeld normaal gesproken zo'n 20 unieke bezoekers per dag...)
Je mag uiteraard ook boeken... Individueel reisje?
Een wattuhquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je zou nu een *.no adres in je lijst moeten hebben...
Maar ik héb helemaal geen geduldquote:Er is sinds geruime tijd een algemeen probleem bij de weergave van de statistieken, waardoor deze niet stabiel en onregelmatig functioneren.
Onze technici werken er al langer aan aan deze zaak te verhelpen, waarbij het probleem echter dieper ligt als oorspronkelijk gedacht.
Onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak.
Wij kunnen u echter op dit moment niet een bindende toezegging doen, wanneer de functie weer in volle omvang en stabiel
ter beschikking staat.
Hartelijk dank voor uw geduld!
En wat wil je hier mee zeggen? Dat je toch maar weer naar Nederland gaat verhuizen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:59 schreef Fogel het volgende:
Voor de cocainegebruikende globetrotters onder ons heeft the economist een prijstest uitgevoerd. Zie bijgevoegde statistiek voor het resultaat:
[afbeelding]
Bron: http://www.economist.com/(...)?story_id=9414607#VG
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:10 schreef flipsen het volgende:
ah, wacht... een .no > Noordwegen natuurlijk... Gek, ben toch al een tijdje wakker
Snel (standaard antwoord) van Lycos voor de verandering![]()
[..]
Maar ik héb helemaal geen geduld![]()
Voor de drugsgebruikende backpacker is het vast een welkome aanvulling aan de LPquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:13 schreef Douwe het volgende:
[..]
En wat wil je hier mee zeggen? Dat je toch maar weer naar Nederland gaat verhuizen?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bent bang denk ik.
Goed topicquote:
Ik stel je er ook een vraagquote:
Maar daar is dat topic niet voor bedoeld!quote:
Ja, da's ook makkelijk: ik word er zoiezo wel uitgehaald!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer eens te stotteren, je krijgt van mij 100 euro als je niet mee genomen wordt voor een controle
Oh bedankt voor je toevoegingen, Tallguy.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:40 schreef Thetallguy het volgende:
Vlak vantevoren boeken
Met creditcard op andere naam dan die van jezelf boeken
Alleen enkele vluchten boeken
Vluchten met vreemde routings boeken
kunnen ook enkele redenen zijn![]()
Let me know! Want jij zal hoogstwaarschijnlijk ook niet via NL vliegen hè?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:10 schreef Fogel het volgende:
Ik ben sinds 1999 niet meer in de VS geweest, en toen waren ze nog niet met die onzin bezig. Dus nee, ik ben er niet uitgepikt.
Misschien in November...
Nja, ik vlieg bij voorkeur met de KLM (ipv SAS - op zich mijn enige twee opties vanaf hier) en dan moet ik via Schiphol. Maar aangezien dat niet mijn startpunt is, ben ik misschien ook wel 'verdacht'. Ik ga in ieder geval proberen te voorkomen dat ik naar de VS moet.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:10 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Let me know! Want jij zal hoogstwaarschijnlijk ook niet via NL vliegen hè?
O, net als toen je naar Parijs moest?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:17 schreef Fogel het volgende:
Ik ga in ieder geval proberen te voorkomen dat ik naar de VS moet.
Ja, met het verschil dat ik nu zelf projectleider ben en ik niet 'gedwongen kan worden' om naar de VS te gaan zoals bij Parijs het geval wasquote:Op zondag 1 juli 2007 01:53 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
O, net als toen je naar Parijs moest?
Da's inderdaad handig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar om antwoord te geven, nee, dat mag niet meer. Deze soort walvissen (Zuidkapers) waren overigens favoriet bij de walvisvangst, vanwege hun traagheid en het feit dat ze bleven drijven nadat ze gedood waren.
Wat een barbaren....quote:Op zondag 1 juli 2007 13:02 schreef Fogel het volgende:
Da's inderdaad handig.
Hier was 'laatst' ophef omdat een vangstboot een walvis neeknalde terwijl een whale-safari boot met toeristen het beest/de beesten aan het bekijken waren.![]()
Die toeristen die onnodig voor extra CO2 uitstoot zorgen door zonder goede reden op een boot te tuffen?quote:
Da's geen excuus natuurlijk....quote:Op zondag 1 juli 2007 20:38 schreef Fogel het volgende:
Die toeristen die onnodig voor extra CO2 uitstoot zorgen door zonder goede reden op een boot te tuffen?![]()
Ook waar.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:36 schreef Fogel het volgende:
Het probleem met de Braziliaanse douane is dat ze de vingerafdrukken van de Amerikanen met inkt op een papiertje zetten ipv met een optische scan. Daardoor worden Amerikaanse staatsburgers nogal een makkelijke 'prooi' zogauw ze het vliegveld afkomen.
Ik vind het overigens terecht dat ze dezelfde regels andersom toepassen, niet iedereen kan een schoothondje zijn en alles slikken. Alleen zou het wel wat beter zijn om minimaal IR inkt te gebruiken zodat het niet zichtbaar is met het blote oog.
Bij nader inzien zou het goed kunnen dat het om Chili ging, niet om Jemen.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:59 schreef Douwe het volgende:
Zo iets had Brazilië toch ook? Geen enkel westers land heeft daar een visumplicht, behalve Amerikanen, omdat het andersom ook zo is
Moeten Turken een visum kopen in Nederland? Nederlanders in ieder geval wel in Turkije. Niet zo duur, maar ik vind het zo onnodig...quote:Op zondag 1 juli 2007 20:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat Amerikanen daar een (duur) visum aan moeten schaffen, puur omdat Chilenen dat in Amerika ook moeten.
Heeft Brazilie ook last van Amerikanen zonder toekomst die de grens over gesmokkeld worden?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:36 schreef Fogel het volgende:
Het probleem met de Braziliaanse douane is dat ze de vingerafdrukken van de Amerikanen met inkt op een papiertje zetten ipv met een optische scan. Daardoor worden Amerikaanse staatsburgers nogal een makkelijke 'prooi' zogauw ze het vliegveld afkomen.
Ik vind het overigens terecht dat ze dezelfde regels andersom toepassen, niet iedereen kan een schoothondje zijn en alles slikken. Alleen zou het wel wat beter zijn om minimaal IR inkt te gebruiken zodat het niet zichtbaar is met het blote oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |