Ahquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef Douwe het volgende:
Woensdag!
Thetallguy: Ja de 20e heen! Maar dan ook de 20e weer terug
Is dat nou incl. travelcard voor de metro of nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:07 schreef Douwe het volgende:
Vanaf Eindhoven vertrok hij om 9:25, en ik stond om 10:30 op Liverpool Street Station. Terug vertrok ik om 17:05, en ben ik om 14:55 op de trein gestapt. Ik had er écht geen later moeten hebben
Groot voordeel van zo'n kort dagje is dat je de 'Cheap day return' kunt kopen, voor 16,80 pond.
Cheap Day Return is volgens mij tot 17:00...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:14 schreef Vava het volgende:
Da's het voordeel als je wat vroeger vertrekt uit Londen ja, dan kun je nog met zo'n 'Cheap day return' reizen. Ik ga via Charleroi en mijn vlucht terug vertrekt om 19:25 dus rond 16:00 uur wil ik wel vertrekken vanaf Liverpool Street Station. Mijn treinkaartje is wel wat duurder maar ik heb al wel treinkaartjes gekocht, scheelde toch weer een paar Pond
Kutquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:23 schreef Thetallguy het volgende:
Cheap Day Return
Only avaialble from the Ticket Office - this ticket cannot be purchased online.
Valid Monday to Friday, you can use these tickets when you leave Stansted Airport after 09:15, or at anytime from London Liverpool Street. You can start your return journey up to 00:30 on the day after you made your outbound journey.
Ik zie de vraag nu pasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:50 schreef DutchTrain het volgende:
En hoeveel heeft deze hele dag je uiteindelijk gekost![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |