Welnee.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:32 schreef k_man het volgende:
Ben je eigenlijk niet gewoon een soort autohoer, Jag?
Je laat je niet betalen met geld, maar door een ritje in een mooie auto. En in ruil doe je net of de eigenaar een hele leuke vent is...
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef Fogel het volgende:
Ik ga zonder kaart en GPS Ierland onveilig maken.
Ik heb op de terugweg een hotel geboekt vlakbij de Guinness brouwerijquote:
Dat is wel een stukje uit het centrum, maar je kan met de nieuwe tram aardig in de buurt komen.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:06 schreef Fogel het volgende:
Ik heb op de terugweg een hotel geboekt vlakbij de Guinness brouwerij
quote:
The Tram
James's Street,
Dublin 8,
Ireland
Tel: 01 677 9700
The Tram is the closest pub to the famous Guinness factory at James’s Gate and, consequently, keeps a remarkably good pint of the black stuff. It is a large, modern pub with a bustling atmosphere, and hosts frequent live music nights.
.. en, stond die er nog?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef Douwe het volgende:
Zo, morgen maar eens kijken of de Big Ben er nog staat. 06:15 op de trein stappen
Ik ga de 20e sochtends heen en de 21e sochtends terug, zie ik je dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef Douwe het volgende:
En het vreemde was, niemand reageerde er op! Iedereen vond het volkomen normaal! Dat is toch idioot?
Heb nog een ticket voor volgende week een dagje London. Zal ik gaan?
Welke dagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef Douwe het volgende:
En het vreemde was, niemand reageerde er op! Iedereen vond het volkomen normaal! Dat is toch idioot?
Heb nog een ticket voor volgende week een dagje London. Zal ik gaan?
Ahquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef Douwe het volgende:
Woensdag!
Thetallguy: Ja de 20e heen! Maar dan ook de 20e weer terug
Is dat nou incl. travelcard voor de metro of nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:07 schreef Douwe het volgende:
Vanaf Eindhoven vertrok hij om 9:25, en ik stond om 10:30 op Liverpool Street Station. Terug vertrok ik om 17:05, en ben ik om 14:55 op de trein gestapt. Ik had er écht geen later moeten hebben
Groot voordeel van zo'n kort dagje is dat je de 'Cheap day return' kunt kopen, voor 16,80 pond.
Cheap Day Return is volgens mij tot 17:00...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:14 schreef Vava het volgende:
Da's het voordeel als je wat vroeger vertrekt uit Londen ja, dan kun je nog met zo'n 'Cheap day return' reizen. Ik ga via Charleroi en mijn vlucht terug vertrekt om 19:25 dus rond 16:00 uur wil ik wel vertrekken vanaf Liverpool Street Station. Mijn treinkaartje is wel wat duurder maar ik heb al wel treinkaartjes gekocht, scheelde toch weer een paar Pond
Kutquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:23 schreef Thetallguy het volgende:
Cheap Day Return
Only avaialble from the Ticket Office - this ticket cannot be purchased online.
Valid Monday to Friday, you can use these tickets when you leave Stansted Airport after 09:15, or at anytime from London Liverpool Street. You can start your return journey up to 00:30 on the day after you made your outbound journey.
Ik zie de vraag nu pasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:50 schreef DutchTrain het volgende:
En hoeveel heeft deze hele dag je uiteindelijk gekost![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |