Ja 2 centquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:39 schreef Douwe het volgende:
Bekijk het positief! Je krijgt iig je ticketprijs terug!
Betekent dat dat je dus gaat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:47 schreef Douwe het volgende:
Vet! Dus je gaat ook woensdag vanaf Eindhoven met Thetallguy en mij?
En niet zo achterlijk duur als in je thuislandquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef Fogel het volgende:
Guinness is goed spul *hik*
Mn tentamens zijn voorbij, heb tot september vrij... je moet toch iets doen he? Ik laat het op de ochtend zelf aankomen. Als ik om 05:40 zin heb om op te staan ga ik, heb ik zin me om te draaien draai ik me nog een keer omquote:
Scheelt inderdaad zo'n 5 a 6¤ per glas.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:43 schreef Douwe het volgende:
[..]
En niet zo achterlijk duur als in je thuisland
Slapen kan je wel weer als je uitgereisd bentquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:43 schreef Douwe het volgende:
[..]
Mn tentamens zijn voorbij, heb tot september vrij... je moet toch iets doen he? Ik laat het op de ochtend zelf aankomen. Als ik om 05:40 zin heb om op te staan ga ik, heb ik zin me om te draaien draai ik me nog een keer om
Ik ben (samen met een 8-pack Guinness) weer thuisquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:08 schreef flipsen het volgende:
En mocht je het vliegtuig niet in vanwege die Guiness-kegel
Als het niet veilig genoeg was zouden ze helemaal niet vliegen iig. Wel scheve gewichtsverhouding zoquote:Op zondag 17 juni 2007 17:51 schreef Fogel het volgende:
[afbeelding]
Veulings manier om ervoor te zorgen dat ze toch kunnen vliegen met een kapotte nooduitgang... gewoon geen mensen laten zitten bij de kapotte deur en dan komt alles wel goed.
Bron
Als de broer van zelfsquote:Op zondag 17 juni 2007 18:47 schreef qwerty_x het volgende:
Vava, je haalt het nieuws hier elke dag tegenwoordig !
Vava, een broer van president Lula en een van de velen in het kringetje van deze charlatan die wegens corruptie, belangen verstrengeling etc. de politie achter zich aan weten
Het lijkt erop dat ze niet echt van lange namen houden in dat gezin ...quote:Op zondag 17 juni 2007 18:47 schreef qwerty_x het volgende:
Vava, je haalt het nieuws hier elke dag tegenwoordig !
Vava, een broer van president Lula en een van de velen in het kringetje van deze charlatan die wegens corruptie, belangen verstrengeling etc. de politie achter zich aan weten
het zijn allemaal bijnamenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze niet echt van lange namen houden in dat gezin ...
Ik had het ook nog niet eerder gezien.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:33 schreef k_man het volgende:
Komt me niet bekend voor.
Wel irritant trouwens, als ze met alle geweld je boardingcardstrookje willen zien. En dan ergens vaag in de ruimte wijzen waar je moet zijn. Zeker bij vliegtuigen met maar één gangpad...
Bij Aer Lingus of een andere maatschappij?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:36 schreef DutchTrain het volgende:
Heb inderdaad m'n boardingcard iedere keer moeten laten zien bij het instappen in het vliegtuig en bij enkele ook in combinatie met paspoort
Czech Airlines, KLM, Easyjet en één vlucht van SAS en SkyEurope. Bij de andere vlucht van SAS kon echt iedereen mee (vanaf Kopenhagen naar Hamburg), want daar werd nauwelijks gecontroleerd, bij de andere SkyEurope vlucht waren er slechts handgeschreven nauwelijks leesbare boardingcards.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij Aer Lingus of een andere maatschappij?
En daar heb je in het vliegtuig ook je paspoort moeten laten zien, of gezien dat bepaalde personen (uit een selectie van bepaalde landen) dat moesten doen?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Czech Airlines, KLM, Easyjet en één vlucht van SAS en SkyEurope. Bij de andere vlucht van SAS kon echt iedereen mee (vanaf Kopenhagen naar Hamburg), want daar werd nauwelijks gecontroleerd, bij de andere SkyEurope vlucht waren er slechts handgeschreven nauwelijks leesbare boardingcards.
Bij KLM, Czech en Easyjet moest ik zeker paspoort en boardingstub laten zien en ik meen bij Transavia eerder dit jaar ook... het lijkt toch wel of er iedere keer weer andere maatregelen zijn. Nu ook weer een schoenencontrole op London Stansted gisteren. Uiteindelijk bijna een uur over gedaan om van checkin naar gate te komen inclusief een ritje in de peoplemoverquote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Fogel het volgende:
En daar heb je in het vliegtuig ook je paspoort moeten laten zien, of gezien dat bepaalde personen (uit een selectie van bepaalde landen) dat moesten doen?
op Kopenhagen - Hamburg (SAS) staat inderdaad QTV SK extra gedruktquote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef Fogel het volgende:
Als je de stubs nog hebt, kan je dan kijken of je er een vage code op hebt die er normaal niet op staat?
Ziet er goed uit. Goede locatie ook.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:55 schreef k_man het volgende:
Over Kopenhagen gesproken. Ik heb na lang wikken en wegen zojuist m'n hotel geboekt.
[Centraal] Vragen over vliegen #2quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:29 schreef Douwe het volgende:
Hmm, interesting. Als ik morgen naar Londen wil, kan ik 50 minuten voor aanvang van de vlucht aankomen op Eindhoven Airport... Maar moet dan nog inchecken. Zou ik het halen? Anders zit ik aan een dagje Eindhoven vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |