Ik woon iets van 1,5e meter boven NAP, op een of andere zandplaat. En aangezien de zee maar 80cm gaat stijgen zit ik hier ook prima. Enige nadeel is dat ik dan binnenkort de boot naar Amsterdam zal moeten nemen in plaats van de trein, maar achquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef Fogel het volgende:
Ik woon 140 meter boven NAP, laat dat water maar komen
Als je zeker weet dat je 50 minuten en niet 40 minuten van tevoren aankomt is er geen enkel probleemquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:29 schreef Douwe het volgende:
Hmm, interesting. Als ik morgen naar Londen wil, kan ik 50 minuten voor aanvang van de vlucht aankomen op Eindhoven Airport... Maar moet dan nog inchecken. Zou ik het halen? Anders zit ik aan een dagje Eindhoven vast
De bus komt aan om 8:32, de vlucht vertrekt om 9:25quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat je 50 minuten en niet 40 minuten van tevoren aankomt is er geen enkel probleem
Ook de Easybus al geboekt. Zondag uitgeprobeerd en dat ding is sneller dan de Stanstedexpress... alhoewel ik de chauffeur er van verdacht The Stig te zijn.. (in 50 min. van Gloucester Place naar Stansted is erg rap)
TIP: www.tipica-reizen.nl (inmiddels uitgebreid met een ontzettende berg extra informatie voor individuele reizigers!)quote:
Voor mij deze maand. En flipsen heeft hoe dan ook gelijk met de uitspraak dat het geld dan nu al binnen isquote:
Die is gelukkig al geweest. Mijn ouders zullen trots op me zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoi.
Wanneer is je eerste reis?
Nog geweest?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:24 schreef Douwe het volgende:
[..]
De bus komt aan om 8:32, de vlucht vertrekt om 9:25
De Stansted Express deed er ook maar 40 minuten over. Op de terugweg was het wel 1,5 uur
Akelige muziek of iets in de geest dat ze vertellen dat ze zichzelf helemaal geweldig vinden omdat ze je een minuut of twee eerder aan de grond hebben?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:02 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
...
Vreselijk bandje wat Ryanair afspeelt wanneer ze 'te vroeg' geland zijn trouwens
[trompetgeroffel]tetetetteteteeeeee[/] congratiulations, your flight landed on time. Surprised? not really, cause Ryanair blablabla 90% on time blabla europe's best blabla [applaus op bandje] waardoor ook het halve vliegtuig begint te applaudiserenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Akelige muziek of iets in de geest dat ze vertellen dat ze zichzelf helemaal geweldig vinden omdat ze je een minuut of twee eerder aan de grond hebben?
Klappen omdat ze blij zijn dat ze veilig beneden staanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:51 schreef Fogel het volgende:
Wegens het blij zijn dat ze een keer op tijd zijn, of wegens het klappen?
Ja, is al een tijd geleden op BBC geweest. Is ook ergens een topic van...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:57 schreef k_man het volgende:
Iemand gisteren nog gekeken naar de BBC documentairereeks Tribe? Was op NL3 bij Llink.
quote:
Ik zag er een voorstukje van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:57 schreef k_man het volgende:
Iemand gisteren nog gekeken naar de BBC documentairereeks Tribe? Was op NL3 bij Llink.
De presentator leefde een maand (!) lang bij een stam in de Indiaase Himalaya en probeerde zo goed mogelijk te integreren. Mooi om te zien hoe die stamleden aan het begin nog wat wantrouwend waren, maar aan het eind huilend afscheid van hem namen. Ze beschouwden 'm echt als een geadopteerde zoon.
Jupquote:
Ok, even een mailtje naar m'n vrienden van Lycos maar weer...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:41 schreef Hik het volgende:
Hecho!
(Ik heb geen reis geboekt trouwens...)
Ik ga me iets noordelijker op het continent vermaken!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:52 schreef flipsen het volgende:
Waarom niet?
Je zou nu een *.no adres in je lijst moeten hebben...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:14 schreef flipsen het volgende:
Wie kan mij even een groot plezier doen en even wat pagina's op mijn site bekijken? Volgens mij werkt de statistiekenpagina namelijk niet meer. Geen enkele bezoeker in 4 dagen, da's wel erg vreemd (gemiddeld normaal gesproken zo'n 20 unieke bezoekers per dag...)
Je mag uiteraard ook boeken... Individueel reisje?
Een wattuhquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je zou nu een *.no adres in je lijst moeten hebben...
Maar ik héb helemaal geen geduldquote:Er is sinds geruime tijd een algemeen probleem bij de weergave van de statistieken, waardoor deze niet stabiel en onregelmatig functioneren.
Onze technici werken er al langer aan aan deze zaak te verhelpen, waarbij het probleem echter dieper ligt als oorspronkelijk gedacht.
Onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak.
Wij kunnen u echter op dit moment niet een bindende toezegging doen, wanneer de functie weer in volle omvang en stabiel
ter beschikking staat.
Hartelijk dank voor uw geduld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |