Ja, is al een tijd geleden op BBC geweest. Is ook ergens een topic van...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:57 schreef k_man het volgende:
Iemand gisteren nog gekeken naar de BBC documentairereeks Tribe? Was op NL3 bij Llink.
quote:
Ik zag er een voorstukje van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:57 schreef k_man het volgende:
Iemand gisteren nog gekeken naar de BBC documentairereeks Tribe? Was op NL3 bij Llink.
De presentator leefde een maand (!) lang bij een stam in de Indiaase Himalaya en probeerde zo goed mogelijk te integreren. Mooi om te zien hoe die stamleden aan het begin nog wat wantrouwend waren, maar aan het eind huilend afscheid van hem namen. Ze beschouwden 'm echt als een geadopteerde zoon.
Jupquote:
Ok, even een mailtje naar m'n vrienden van Lycos maar weer...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:41 schreef Hik het volgende:
Hecho!
(Ik heb geen reis geboekt trouwens...)
Ik ga me iets noordelijker op het continent vermaken!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:52 schreef flipsen het volgende:
Waarom niet?
Je zou nu een *.no adres in je lijst moeten hebben...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:14 schreef flipsen het volgende:
Wie kan mij even een groot plezier doen en even wat pagina's op mijn site bekijken? Volgens mij werkt de statistiekenpagina namelijk niet meer. Geen enkele bezoeker in 4 dagen, da's wel erg vreemd (gemiddeld normaal gesproken zo'n 20 unieke bezoekers per dag...)
Je mag uiteraard ook boeken... Individueel reisje?
Een wattuhquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je zou nu een *.no adres in je lijst moeten hebben...
Maar ik héb helemaal geen geduldquote:Er is sinds geruime tijd een algemeen probleem bij de weergave van de statistieken, waardoor deze niet stabiel en onregelmatig functioneren.
Onze technici werken er al langer aan aan deze zaak te verhelpen, waarbij het probleem echter dieper ligt als oorspronkelijk gedacht.
Onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak.
Wij kunnen u echter op dit moment niet een bindende toezegging doen, wanneer de functie weer in volle omvang en stabiel
ter beschikking staat.
Hartelijk dank voor uw geduld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |