En wat wil je hier mee zeggen? Dat je toch maar weer naar Nederland gaat verhuizen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:59 schreef Fogel het volgende:
Voor de cocainegebruikende globetrotters onder ons heeft the economist een prijstest uitgevoerd. Zie bijgevoegde statistiek voor het resultaat:
[afbeelding]
Bron: http://www.economist.com/(...)?story_id=9414607#VG
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:10 schreef flipsen het volgende:
ah, wacht... een .no > Noordwegen natuurlijk... Gek, ben toch al een tijdje wakker
Snel (standaard antwoord) van Lycos voor de verandering![]()
[..]
Maar ik héb helemaal geen geduld![]()
Voor de drugsgebruikende backpacker is het vast een welkome aanvulling aan de LPquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:13 schreef Douwe het volgende:
[..]
En wat wil je hier mee zeggen? Dat je toch maar weer naar Nederland gaat verhuizen?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bent bang denk ik.
Goed topicquote:
Ik stel je er ook een vraagquote:
Maar daar is dat topic niet voor bedoeld!quote:
Ja, da's ook makkelijk: ik word er zoiezo wel uitgehaald!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer eens te stotteren, je krijgt van mij 100 euro als je niet mee genomen wordt voor een controle
Oh bedankt voor je toevoegingen, Tallguy.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:40 schreef Thetallguy het volgende:
Vlak vantevoren boeken
Met creditcard op andere naam dan die van jezelf boeken
Alleen enkele vluchten boeken
Vluchten met vreemde routings boeken
kunnen ook enkele redenen zijn![]()
Let me know! Want jij zal hoogstwaarschijnlijk ook niet via NL vliegen hè?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:10 schreef Fogel het volgende:
Ik ben sinds 1999 niet meer in de VS geweest, en toen waren ze nog niet met die onzin bezig. Dus nee, ik ben er niet uitgepikt.
Misschien in November...
Nja, ik vlieg bij voorkeur met de KLM (ipv SAS - op zich mijn enige twee opties vanaf hier) en dan moet ik via Schiphol. Maar aangezien dat niet mijn startpunt is, ben ik misschien ook wel 'verdacht'. Ik ga in ieder geval proberen te voorkomen dat ik naar de VS moet.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:10 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Let me know! Want jij zal hoogstwaarschijnlijk ook niet via NL vliegen hè?
O, net als toen je naar Parijs moest?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:17 schreef Fogel het volgende:
Ik ga in ieder geval proberen te voorkomen dat ik naar de VS moet.
Ja, met het verschil dat ik nu zelf projectleider ben en ik niet 'gedwongen kan worden' om naar de VS te gaan zoals bij Parijs het geval wasquote:Op zondag 1 juli 2007 01:53 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
O, net als toen je naar Parijs moest?
Da's inderdaad handig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar om antwoord te geven, nee, dat mag niet meer. Deze soort walvissen (Zuidkapers) waren overigens favoriet bij de walvisvangst, vanwege hun traagheid en het feit dat ze bleven drijven nadat ze gedood waren.
Wat een barbaren....quote:Op zondag 1 juli 2007 13:02 schreef Fogel het volgende:
Da's inderdaad handig.
Hier was 'laatst' ophef omdat een vangstboot een walvis neeknalde terwijl een whale-safari boot met toeristen het beest/de beesten aan het bekijken waren.![]()
Die toeristen die onnodig voor extra CO2 uitstoot zorgen door zonder goede reden op een boot te tuffen?quote:
Da's geen excuus natuurlijk....quote:Op zondag 1 juli 2007 20:38 schreef Fogel het volgende:
Die toeristen die onnodig voor extra CO2 uitstoot zorgen door zonder goede reden op een boot te tuffen?![]()
Ook waar.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:36 schreef Fogel het volgende:
Het probleem met de Braziliaanse douane is dat ze de vingerafdrukken van de Amerikanen met inkt op een papiertje zetten ipv met een optische scan. Daardoor worden Amerikaanse staatsburgers nogal een makkelijke 'prooi' zogauw ze het vliegveld afkomen.
Ik vind het overigens terecht dat ze dezelfde regels andersom toepassen, niet iedereen kan een schoothondje zijn en alles slikken. Alleen zou het wel wat beter zijn om minimaal IR inkt te gebruiken zodat het niet zichtbaar is met het blote oog.
Bij nader inzien zou het goed kunnen dat het om Chili ging, niet om Jemen.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:59 schreef Douwe het volgende:
Zo iets had Brazilië toch ook? Geen enkel westers land heeft daar een visumplicht, behalve Amerikanen, omdat het andersom ook zo is
Moeten Turken een visum kopen in Nederland? Nederlanders in ieder geval wel in Turkije. Niet zo duur, maar ik vind het zo onnodig...quote:Op zondag 1 juli 2007 20:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat Amerikanen daar een (duur) visum aan moeten schaffen, puur omdat Chilenen dat in Amerika ook moeten.
Heeft Brazilie ook last van Amerikanen zonder toekomst die de grens over gesmokkeld worden?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:36 schreef Fogel het volgende:
Het probleem met de Braziliaanse douane is dat ze de vingerafdrukken van de Amerikanen met inkt op een papiertje zetten ipv met een optische scan. Daardoor worden Amerikaanse staatsburgers nogal een makkelijke 'prooi' zogauw ze het vliegveld afkomen.
Ik vind het overigens terecht dat ze dezelfde regels andersom toepassen, niet iedereen kan een schoothondje zijn en alles slikken. Alleen zou het wel wat beter zijn om minimaal IR inkt te gebruiken zodat het niet zichtbaar is met het blote oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |