Tnx.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
=> http://www.rotterdam.nl/R(...)aatjes/P+R-kaart.jpg
]> http://www.rotterdam.nl/smartsite450123.dws?Menu=2033927
Post 'm dan wel in het juiste topic => Hoe waren de belspelletjes in... ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef Fogel het volgende:
Voor je collectie, DT:
[afbeelding]
(bron: een artikel op Dagbladet waar het over belspelletjes gaat)
Oja, daar wilde ik vorige week naartoe gaan, ik liep langs het NAi maar ik had haast want moest gaan werken maar die tentoonstelling is er nog even zag ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef k_man het volgende:
Dit weekend wellicht een dagje Donner / NAi.
Noorse spotquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:17 schreef Jaguarized het volgende:
In theorie kan dat ook maar in Noorwegen is minder te spotten dan in Londen, Parijs, Monaco of Marbella.
quote:Especially designed to comply with the new restrictions for liquids allowed in hand luggage
Ik weiger!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Post 'm dan wel in het juiste topic => Hoe waren de belspelletjes in... ?
Hee, een Kewet... zo te zien geparkeerd op Kongens gate in Oslo centrum.quote:
Bagger, ik krijg die highlights niet. Inmiddels wel aangemeld maar dat telt kennelijk niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gift Card wordt alleen naar Nederlandse adressen verstuurd
Ik heb er maar één besteld en meteen de voorwaarden maar opgeslagen
In september misschien naar Noorwegen of anders naar Lyon...![]()
Ik ga hem uitprinten en boven m´n bed hangenquote:Hello Cat Bowl. We worked with small departments and great and first I
detail a small department to you thus have an idea: Heat has a married room
with conditioned air cold/and clothes of bed, bath, cook/hungry, here a
cucheta bed, portable stove and all the set of dishes, thermotank to gas, to
frigobar, TV. by cable, service of mucama, parking, nocturnal security, we
left tea, grass, sugar, milk them.
And now of I detail a great department: The 1 with double bed other with 3
beds has 2 rooms cuchetas 2 rooms with air. Prepared cold/heat and clothes
of bed, 1 bath, it cooks with portable stove and all the set of dishes,
thermus tank to gas, refrigerator, dining room with TV. x cable, service of
mucama, we left them tea, grass, sugar, milk, parking, nocturnal security
and we offered
The tariffs until the 31 of December are in small detos leg 2 people $60,
for 3 people $70, 4 people $ 80 xs day and in Argentine pesos and the great
detos up to 4 people $ 100, for 5, $ 100, for 6p, $120, for 7p, $130 and for
8p, $ 140 these tariffs are for us and you add to them what you want. For
the month of January a little but ahead we have them but you the step more
or less in small detos has a single tariff between $ 100 and $ 120 and in
great detos up to 4 people $ 130.las January tariffs are approximately.
Thank you very much and any doubt consults. Marcelo.
Ow controleren ze dat echt?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:09 schreef Jaguarized het volgende:
Bagger, ik krijg die highlights niet. Inmiddels wel aangemeld maar dat telt kennelijk niet.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:55 schreef flipsen het volgende:
Het mooiste staaltje Spanglish wat ik tot nu toe ben tegengekomen... Ik ben druk bezig met contacten leggen met diverse hotels, krijg ik van een hotel deze reply (eigenlijk kreeg ik 3 replies, iedere reply was goed voor 1 alinea)...
Ik bedoelde die giftcard, niet de nieuwsbrief. Alhoewel je nog wel eens dat frequent flyer magazine met de post kan krijgen als je dat zou willen. Maar daar heb ik al meerdere vergeefse pogingen voor gedaan om m'n adres te veranderen in het KLM systeem. Net als dat ik nog steeds een prehistorische Flying Dutchman kaart heb, die maar niet herkend wordt door de incheckzuil.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:18 schreef k_man het volgende:
Met de post? Ik krijg alleen van die nieuwsbrieven per mail.
Ja meteen als je dat formulier voor je adresgegevens moet invullen. Dit is wel bagger zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ow controleren ze dat echt?
Ik heb 'm vandaag gekregen met de post
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:22 schreef Jaguarized het volgende:
DT, van wanneer is die Giftcard actie?
Maar ik kreeg woensdag het mailtje pas, waar inderdaad instaat dat het alleen voor lezers is van die nieuwsbrief.quote:Van 30 mei t/m 10 juni 2007 (of zolang de voorraad strekt) verdubbelt KLM de waarde van één KLM Gift Card tot maximaal ¤ 150,-. Met de KLM Gift Card kan de ontvanger een ticket kopen, al dan niet met bijbetaling. Een mooie start voor een reis. Helemaal verrassend wordt de Gift Card met uw eigen boodschap én foto
Hmm, nee daar stond het blijkbaar niet in. Waarschijnlijk heb ik dan een aparte mail erover gehad die alleen naar lezers van 'Highlights' is gestuurd. Heb ik al weggegooid, dus kan het je niet meer vertellen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:51 schreef Jaguarized het volgende:
En het staat in de highlights mail? Daar kan ik namelijk niks over vinden.
Argentinië is ook erg leuk hoor...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:52 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik vorige week een "Guide Bleu" over de Westelijke Verenigde Staten (uitg. Hachette), en al bladerende kwijlen we dagelijks op dat boekje en de wegenkaart die we mee terug hebben genomen uit de regio....
...nieuw trajectje uitstippelen voor in de herfst....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
¿Oh echt?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:08 schreef flipsen het volgende:
En ik weet nog wel een bureautje waar je eea kan boeken...
Dit is juist ideaal dak-open weer manquote:Op zondag 10 juni 2007 12:44 schreef k_man het volgende:
Hmff, ik hoop nog op een zonnetje vanmiddag.
Ik wil namelijk lekker burgerlijk gaan doen.Bij de ANWB kun je gratis autotoertochtjes krijgen die je op je TomTom kunt inladen. Dat wil ik 'ns uitproberen, liefst met het dak open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |