Jammer!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
le-zen er staat dat daar ook wat over Avignon in staat. Ligt voor Franse begrippen niet zo ver bijelkaar vandaan. Geen reden in ieder geval om een oud topic naast de bestaande topics te laten bestaan.
Nee, dat zou iets te ver omvliegen zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 21:55 schreef Fogel het volgende:
DT, vlieg je via Minneapolis?
opgedronkenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:52 schreef Fogel het volgende:
Waar is 107?
En wat is een "drankgelag"? Van Dale kent het niet. wel drinkgelagquote:Op maandag 4 juni 2007 21:52 schreef Fogel het volgende:
Waar is 107?
Richting Amsterdam valt het nog wel mee, heb ik ook een keer gedaan (de directe route die ik geboekt had was geannuleerd).quote:Op maandag 4 juni 2007 23:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, dat zou iets te ver omvliegen zijn
[..]
opgedronken![]()
Nu welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:22 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik zie er maar eentje... ligt dat aan mij? -hik-
Het bier van praag Staropramenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef Fogel het volgende:
Wat is eigenlijk het merk van die fles bier op de zuipschuit in de OP?
Hmm, globalisering is bij bier ook een beetje ver doorgeslagen; in Zweden kreeg je Staropramen van de tap, in Duitsland Carlsberg, in Roemenië Becks en in Tsjechië Stella Artoisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef Fogel het volgende:
Kan me niet herinneren of ik dat gedronken heb tijdens mijn bezoeken aan Praag, maar ik ga er voor het gemak van uit van wel
Niets over gehoord, maar ook geen tv gekeken laatste tijd, druk met verhuizen. En hier (Bariloche) is het al wekenlang goed weerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:12 schreef Douwe het volgende:
Ik las iets in de krant over doden in Argentinië door noodweer ofzo. Was t lekker?
Das niet zo moeilijk. Vragen om een 'Seize', de volgende keerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:02 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg in Frankrijk Kronenbourgh 1664, goed te drinken, maar moeilijk uit te spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:13 schreef DutchTrain het volgende:
En waarom zou je eigenlijk bier in Frankrijk drinken?Wees gerust, ik heb ook wijn en cocktails gedronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
En? Leg iedereen hier al plat?quote:Zomers drunkgelog
quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:24 schreef Bora-Bora het volgende:
Plaatje uit je persoonlijke foto-album?![]()
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
Wat heeft die truck met jou gedaan DT?
Volgens mij de gehele prijs.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef DutchTrain het volgende:
Wie helpt mij de adder onder het gras te vinden:
http://www.klmgiftcard.nl/actie/
Een verdubbeling van je inleg, en je kunt het volgens de algemene voorwaarden ook nog contant laten uitbetalen. Ik kan ook nergens vinden of het bedrag op de giftcard voor de hele prijs is, of alleen voor de prijs zonder belastingen
Dat ziet er wel heel erg aantrekkelijk uit!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef DutchTrain het volgende:
Wie helpt mij de adder onder het gras te vinden:
http://www.klmgiftcard.nl/actie/
Een verdubbeling van je inleg, en je kunt het volgens de algemene voorwaarden ook nog contant laten uitbetalen. Ik kan ook nergens vinden of het bedrag op de giftcard voor de hele prijs is, of alleen voor de prijs zonder belastingen
=> http://www.rotterdam.nl/R(...)aatjes/P+R-kaart.jpgquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:57 schreef k_man het volgende:
Zeg DT, jij had onlangs zo'n plaatje en wat andere info over transferia bij Rotterdam. Heb je dat nog ergens paraat toevallig?
Gift Card wordt alleen naar Nederlandse adressen verstuurdquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ziet er wel heel erg aantrekkelijk uit!
De post levert nog steeds brieven die aan mij geaddresseerd zijn af in Nederlandquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gift Card wordt alleen naar Nederlandse adressen verstuurd
Ik heb er maar één besteld en meteen de voorwaarden maar opgeslagen
Nee het is gewoon een betaalmiddel. Staat in het rijtje van Ideal en creditcard.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef k_man het volgende:
Misschien is voor boekingen met giftcard maar een beperkt aantal stoelen beschikbaar? Of kun je niet het goedkoopste tarief met giftcard boeken?
Als ze daar nu ook nog de optie 'voucher' aan toevoegen is iedereen blijquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:45 schreef Jaguarized het volgende:
Nee het is gewoon een betaalmiddel. Staat in het rijtje van Ideal en creditcard.
Scheelt inderdaad gefax en post en wachten, en en en...gekloot in het kort.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als ze daar nu ook nog de optie 'voucher' aan toevoegen is iedereen blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |