Jawel maar heterdaad enz...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Anders had je niet eens aangifte gedaan?![]()
Voortaan dus maar minimaal met 160 door de bebouwde komquote:Op zondag 3 juni 2007 03:34 schreef Douwe het volgende:
In Blik op de Weg komen lijkt me juist wel leuk! Alleen rijd ik daar waarschijnlijk dan weer niet extreem genoeg voor
Nu niet meerquote:Op maandag 4 juni 2007 00:11 schreef Douwe het volgende:
Was ie ook echt gevuld met bier?
Tja, echt interessant is het centrum nu ook niet meer, nu het een soort Disneyland is geworden, met keurig schone straten, plastische gereinige gevels en een overschot aan toeristenwinkels.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:26 schreef Douwe het volgende:
Je hebt je in Praag dus helemaal een delirium gezopen, DT?
Dan had er toch wel een leuke ansichtkaart bij gekund? Zo'n mooie met groeten uit Grunn ofzo?quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:52 schreef Douwe het volgende:
HTL #107 - Klemzuipen in Praag... onder het genot van belspelletjes
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:45 schreef Fogel het volgende:
Ook dorst, het is verdomd warm hier. Iets wat positief was met Parijs deze keer: het was koel en het regende, heerlijk![]()
Oh sorry: foutje! Jullie zitten daar in het hoge Noorden natuurlijk al lang en breed aan tafel?!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:59 schreef Bora-Bora het volgende:
Hik heeft gelijk! -hips-
Want alcohol en rijden gaat niet samen, en we zitten hier al aan het aperitief! -hips-![]()
Al 10 minuten natuurlijk. klokslag zes uur moet er gegeten worden. Het is nu wel langer licht hier nu dan in het zuiden. En veel vroeger licht ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:08 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Oh sorry: foutje! Jullie zitten daar in het hoge Noorden natuurlijk al lang en breed aan tafel?!![]()
![]()
Is het al donker ook?![]()
wat heb ik gemistquote:Op maandag 4 juni 2007 17:57 schreef Douwe het volgende:
Oh zit inmiddels toch vast op het politiebureau in Quito, dus die kan het toch niet lezen
Er staat nog niks in de planning. Even kijken of er morgen wat te regelen is.quote:
Ik op het vliegveld van Seattlequote:Op maandag 4 juni 2007 19:30 schreef Jaguarized het volgende:
Goed nieuws voor de liefhebbers: ik ben vrijdag 29 juni te spotten op het station van Den Bosch.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef Jaguarized het volgende:
Vliegtuigmaaltijd
Dat was ook wel een leuk topic geweest zeg.Kunnen we dat niet nieuw leven inblazen DT?
![]()
Doe mijn secretaresse de groeten, die is er dan ookquote:Op maandag 4 juni 2007 21:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik op het vliegveld van Seattle
[..]
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Fogel het volgende:
Doe mijn secretaresse de groeten, die is er dan ook
Ik weet niet waar fogel zijn secretaresse opdracht toe kan gevenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:21 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ik dacht even dat er een foto volgde van jou op het vliegveld van Seattle DT.
le-zen er staat dat daar ook wat over Avignon in staat. Ligt voor Franse begrippen niet zo ver bijelkaar vandaan. Geen reden in ieder geval om een oud topic naast de bestaande topics te laten bestaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:22 schreef Jaguarized het volgende:
Wel grappig trouwens, voor tips voor Avignon moet je in een Marseille topic zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |