Het wasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:52 schreef Jaguarized het volgende:
Smaakte het?
Hallucinerend, zukke megalomanie...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef DutchTrain het volgende:
Het is dus heel lastig foto's maken ervan. Want je ziet nauwelijk hoe groot het is. Alles is gewoon een maatje groter gemaakt.
Nog een wetenswaardigheid: Ceauşescu is geïnspireerd geraakt door wat hij gezien had tijdens een bezoek aan Noord-Korea. Voor zijn Paleis heeft hij ook precies de Champs-Elysees laten kopiëren, alleen ook weer een stukje groter gemaakt en zo'n 300 meter langer. Helaas zijn de nooit voltooide bouwwerken inmiddels verdwenen, alleen de fundamenten van iets wat het culturele centrum moest worden zijn nog zichtbaar in een gebied dat de inwoners 'Hiroshima' noemen.
Weet je of dit verschil alleen komt door de plek op Schiphol ('goede plek' vs vage achteraf plek op een vage achteraf peir), of zijn er andere redenen voor? Security tax lijkt me voor iedereen gelijk bijvoorbeeld, iedereen moet gecontrolleerd worden...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wat datzelfde traject bij een andere maatschappij kost. Niet iedereen rekent dezelfde toeslagen door, dus het kan zo zijn dat vliegen met Easyjet goedkoper is dan een 'gratis' KLM-vlucht.
Voor de H-pier gelden inderdaad lagere tarieven. Ook de hoogte van fueltax (mag de maatschappij zelf bepalen, soms zit dit in de ticketprijs, bij anderen is het een aparte toeslag; bij KLM is dit 32 euro voor een retour, bij Easyjet zit het in de ticketprijs) en andere toeslagen, zoals de ticketkosten en de betaalkosten. (deze laatste twee komen bij KLM al uit op 17,50, bij Easyjet op 5 euro).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je of dit verschil alleen komt door de plek op Schiphol ('goede plek' vs vage achteraf plek op een vage achteraf peir), of zijn er andere redenen voor? Security tax lijkt me voor iedereen gelijk bijvoorbeeld, iedereen moet gecontrolleerd worden...
Nee, het was snacktime, dus ik kreeg een broodje en mocht er wat te drinken bij uitkiezen. Vlucht was te kort (1u20m Praag - Amsterdam) om nog meer te serverenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef Fogel het volgende:
Kreeg je bij Czech ook een lege koffiebeker met een klein flesje alcohol erin (en later een keer de koffie)?
Een halve liter bier in Brno op de markt op een terras: ¤ 0,77quote:Voor de mensen die altijd zo zeuren dat het bier zo duur is in Noorwegen: ga niet naar Parijs toe, daar is het nóg duurder! De goedkoopste halve liter die ik op heb in Parijs was 6.50¤, de duurste ¤9.80!
En het Airport menu op Kastrup smaakte prima, twee rode worsten en een halve liter bier![]()
Helaas geen mogelijkheid gehad om daar naar toe te gaan, want die is alleen geopend op woensdag - zondag. Erg jammer, want binnenkort wordt de villa verbouwd en een paar jaar gesloten voor het publiek.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:58 schreef k_man het volgende:
Waar blijven de foto's van de Mies van der Rohe villa in Brno?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:26 schreef k_man het volgende:
Nou ja. Hoe kun je nou een reis maken waarbij je Brno aandoet en niet die villa bezoeken? Dan zorg je toch dat je er op een goede dag bent?
Geen idee... TV staat hier zelden aan. Ik weet zelfs na ca 7 jaar nog steeds niet hoe laat het journaal begint bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:57 schreef DutchTrain het volgende:
Fogel, is het al belspeltijd in Noorwegen. De Noorse versie heb ik namelijk nog niet in mijn collectie => Hoe waren de belspelletjes in... ?
Ja dat is waar: bier (en andere terrasdrankjes) zijn vaak belachelijk duur in Parijs. Het is echt zoeken om normalere tarieven te vinden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef Fogel het volgende:
Voor de mensen die altijd zo zeuren dat het bier zo duur is in Noorwegen: ga niet naar Parijs toe, daar is het nóg duurder! De goedkoopste halve liter die ik op heb in Parijs was 6.50¤, de duurste ¤9.80!
Achh, wat erg!...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:30 schreef k_man het volgende:
Hoe kunnen ze dat nou doen? Een dergelijk forum openen, terwijl DAM geband is...
Voor mij was het maar een beetje duurder dan normaal, voor de Polen die we bij ons hadden was het verschil iets schokkender.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:47 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja dat is waar: bier (en andere terrasdrankjes) zijn vaak belachelijk duur in Parijs. Het is echt zoeken om normalere tarieven te vinden.![]()
Mij nietquote:Op zondag 3 juni 2007 01:11 schreef k_man het volgende:
Precies. Dat die Douwe berhaupt nog vrij rond loopt is me een raadsel.
Boefjes die tuinhekjes kapot rijden oppakken?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Mij nietde politie heeft nu eenmaal andere prioriteiten
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Valt mee. We weten nog niet eens in wat voor auto Douwe reed.
Dat er politie voorbij kwam was stom toevalquote:Op zondag 3 juni 2007 01:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Boefjes die tuinhekjes kapot rijden oppakken?![]()
Anders had je niet eens aangifte gedaan?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat er politie voorbij kwam was stom toeval![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |