Maak er een foto van dan.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:07 schreef k_man het volgende:
Ferrari 348 gespot Jag
Thanks K-man! Dat waarderen we zeer.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:00 schreef k_man het volgende:
Over foto's op internet zetten gesproken; ik heb dan toch eindelijk wat foto's van Chili en Paaseiland online gegooid. Het was in januari 2006 dat ik daar ben geweest.
Je vindt ze hier. En dan dus kiezen voor de mapjes 'Chili 2006' en 'Paaseiland 2006'.
Ik zal het in de gaten houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef Hik het volgende:
Het regent in Quito.![]()
En schijnbaar ga ik volgende week mee met een milieu-protest met partners daar. Als je op het nieuws een blonde dame ziet weggespoten worden door een waterkanon dan weet je genoeg dus...![]()
Tnx! Paaseiland is inderdaad erg bijzonder.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Thanks K-man! Dat waarderen we zeer.
Ik heb meteen even de foto's van Paaseiland bekeken: WAUW!
Daar willen wij ook al heel lang een keer naartoe.![]()
Erg mooie foto's hoor!![]()
Thanks... de organisatie hier is echt Frans... degene met de sleutel voor de vergaderruimte kwam een half uur na de geplande start een keer aan, en haar keycard werkte uiteraard niet...quote:
Ja zoiets meende ik gelezen te hebben maar is dit net zo veel als bij een reguliere vlucht?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
Volgens mij moet je nog wel de tax en toeslagen betalen.
Dat ligt er maar aan wat datzelfde traject bij een andere maatschappij kost. Niet iedereen rekent dezelfde toeslagen door, dus het kan zo zijn dat vliegen met Easyjet goedkoper is dan een 'gratis' KLM-vlucht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:31 schreef Fogel het volgende:
Zolang de ticketprijs niet 0 is, heb je 'voordeel' als je je punten gebruikt.
quote:
Dat sowieso want de KLM rekent 120 euro tax naar Heathrow waar Easyjet dat voor 50 euro naar Luton doet. Natuurlijk is Luton goedkoper dan Heathrow maar BA of BMI doet het ook voor minder. KLM rekent sowieso veel tax. Teveel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wat datzelfde traject bij een andere maatschappij kost. Niet iedereen rekent dezelfde toeslagen door, dus het kan zo zijn dat vliegen met Easyjet goedkoper is dan een 'gratis' KLM-vlucht.
Doe die paar die niet mislukt zijn maar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:08 schreef DutchTrain het volgende:
er komen foto's, kan alleen nog even niet kiezen welke hier te posten
Goh, dat wist ik niet!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef k_man het volgende:
Grootste gebouw van Europa bezocht?
Het is dus heel lastig foto's maken ervan. Want je ziet nauwelijk hoe groot het is. Alles is gewoon een maatje groter gemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef Bora-Bora het volgende:
Goh, dat wist ik niet!
Het 2-na-grootste gebouw ter wereld, na het Pentagon en het Potala-paleis zelfs! Indrukwekkend.
Op de foto ziet het er maar weinigbeduidend uit!![]()
Ben benieuwd naar jouw foto's, DutchTrain!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |