Betaalbaar shoppen in Londen is hetzelfde als hier shoppen in de PC.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef Fogel het volgende:
Zaterdag is shoppingdag in Londen?
Ik koop dingen met mijn PCquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Betaalbaar shoppen in Londen is hetzelfde als hier shoppen in de PC.![]()
![]()
Ik ga volgende maand pasquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef Fogel het volgende:
Ah, autospotdag... dacht even dat vava ging.
Ja ik ook mits mogelijk.quote:
De pub verkoopt misschien ook broodjesquote:
Nee, tuurlijk niet.quote:
Haarlem zuigt om auto's te spotten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:25 schreef Douwe het volgende:
Oh niet dus
Kom eens auto's spotten in Haarlem! Ik heb hier wel eens een Volvo gezien
Hebben ze daar zoveel Volvos dan?quote:
Je moet dan ook net buiten Haarlem zijn. Aan de westkant. Bentveld bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:33 schreef Jaguarized het volgende:
Haarlem zuigt om auto's te spotten.![]()
![]()
Thanks Vava.![]()
Ga jij even met mitä gezellig zitten keuvelen over grootlenshoekontwikkeling.quote:
Goede tip. Ik denk dat Jag nog niet bekend was met het bestaan van de firma Kroymans.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je hier bij mij de straat uitrijdt kom je bij Kroymans, en die importeert Ferrari ´s. Daar staan nog wel wat aardige karretjes als je het leuk of interessant vindt. Hij heeft naast de Italiaanse raspaardjes ook altijd wel leuke inruil wagentjes staan.
Als ze er nu bij zouden vermelden of ze die spotlocaties al dan niet met kaart of tomtom vindenquote:
Volgens de pro's vindt TomTom alles!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ze er nu bij zouden vermelden of ze die spotlocaties al dan niet met kaart of tomtom vinden![]()
Dan kan je de Fogel kids ook op de parkeerplaats parkeren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:28 schreef Fogel het volgende:
maargoed, de parkeerplek is vrij groot.
Ik heb vandaag zo'n geval ingehaaldquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:02 schreef Douwe het volgende:
Om bij het onderwerp te blijven: ik heb vandaag een Renault Kangoo bestuurd. Nou dát zijn pas stijlvolle wagens!
[afbeelding]
Ja! Waarom zwaaide je niet terugquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Douwe het volgende:
Dus jij was diegene die rechts voorbijkwam met 220 in een 30 kilometerzone, al knipperend met je lichten en handgebaren makend?
Toen was ik al te ver wegquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:34 schreef Douwe het volgende:
Ik zwaaide, maar jij keek niet in je binnenspiegel!
Bronquote:• - als startende onderneming, verstrekt ondernemingsplan incl. prognoses voor komende twee boekjaren. Deze worden door de vereniging beoordeeld. Aan de hand van het ondernemingsplan dient aannemelijk gemaakt te worden, dat aan de omzeteis van ¤ 500.000 binnen twee boekjaren kan worden voldaan.
- als reisorganisator behaalt een jaaromzet van ten minste ¤ 500.000
Een paar dagen naar Stavanger lijkt me overdreven, er is daar bijzonder weinig te doen, 1 dag zou genoeg moeten zijn. In Bergen daarintegen is wat meer te doen, het meeste ligt handig in het centrum. Je hebt onder andere:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:31 schreef Thetallguy het volgende:
Mn ouders gaan over een maandje een paar dagen naar Stavanger & Bergen, Fogel nog tips oid?
Succesquote:Op maandag 28 mei 2007 10:42 schreef Fogel het volgende:
Ik vlieg over enkele uren naar Parijs, met de SAS... driewerf
Thnx ik zal het ze laten lezenquote:
Bedankt.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Succes
Dat softijs met dropstrooisel klinkt trouwens wel erg lekker (wat ze daar in Bergen bovenop de heuvel verkopen)!
Dat had ik ook 2xquote:Op maandag 28 mei 2007 11:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bedankt.
De SAS begon al goed... wilde online inchecken, maar dat ging niet 'connection error, please check in manually at the airport'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |