* Douwe siddertquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Och ja. Ik ben weer in landen geweest waar jij nog nooit bent geweest.![]()
![]()
![]()
Bibber de bibber.quote:
Je was in Barcelona?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest![]()
wel eens erg dichtbij geweest
Nee niet eensquote:
Neequote:
Spanje?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef Vava het volgende:
Ik heb het vanaf de snelweg gezien, het leek me iets vreselijks
Salou leek vanaf de snelweg ook vreselijk, en dat bleek nog best een gezellig dorpjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef Vava het volgende:
Ik heb het vanaf de snelweg gezien, het leek me iets vreselijks
[..]
Nee![]()
Zoiets!quote:
In de industriegebieden heb je anders de leukste clubs.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:23 schreef Vava het volgende:
Dat is vaak iddeerst de industriegebieden en troosteloze woonwijken
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:47 schreef Jaguarized het volgende:Holiday Airport Sydney op RTL7
Kingsford Smith. Been there
Oja, Valencia was het tochquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In de industriegebieden heb je anders de leukste clubs.
Ik zat zelf nog te denken aan het beren-gevechten op straat, maar meer folklore kon ik ook niet bedenkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:02 schreef Hik het volgende:
Tenslotte werd ook de vraag gesteld of je "een stuk of 6" begrippen kon opschrijven die je associeerde met de naam Bulgarije.... Eehhhhh...![]()
Echt heel slecht: ik heb prachtige plaatjes van het land gezien, maar kwam niet verder dan "Balkan, Zwarte zee, gewichtheffen en yoghurt"...![]()
*Huiswerk gaat doen: http://www.lonelyplanet.c(...)ions/europe/bulgaria
Heet scheelt niet heel veel hoor.... Ze laten die beesten lekker op een gloeiende plaat staan zodat de voetjes vanzelf van de vloer gaan...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:47 schreef Douwe het volgende:
Nou wil het toeval dat ik dat eerst had ingetikt, maar ik vond het zo lullig staan, dus ik dacht, het zal wel iets anders zijn
Duidelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:19 schreef Douwe het volgende:
Ja, das nogal duidelijk dat het een omweg is![]()
Londenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
Nee gelukkig niet.Wel een globale route gemaakt voor zaterdag.
Nee nee, ik pak de nachtbus naar Londen vrijdagavond.quote:
Een watte?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef Douwe het volgende:
Laat een tag voor me achter! Zodat ik hem over 3 weken nog kan zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |