Goede vraagquote:
Nee, dat was het niet maar wat het wel was kan ik niet meer vinden.quote:
I have shown you mine, will you show me yours?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:10 schreef Hik het volgende:
Kaarten roeleren!
Heb trouwens in februari in Moskou een hele coole oude Russische kaart van Cuba gekocht! Niet om mee te reizen, maar wel leuk voor aan de muur...
Ik snap sowieso niet waarom je als nederlanders onder elkaar engels moet gaan pratenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik haat Engelse teksten op een Nederlands forum.
Als er een niet-Nederlands sprekend persoon aanwezig is zou je dan uit beleefdheidsoverwegingen Engels kunnen praten natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je als nederlanders onder elkaar engels moet gaan praten![]()
Ik ga niet over de foto's.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:42 schreef Fogel het volgende:
Komen die fotos van jullie trip trouwens nog een keer online of hoe zit dat?
Ik kondigde eerder aan dat ik daarheen ging. Of in ieder geval voordat ik wist dat jij je daar ook naartoe zou begeven.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef k_man het volgende:
Sinds ik er geweest ben wil natuurlijk iedereen.![]()
Hij zet net z'n MSN offline.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:55 schreef Fogel het volgende:
Spoor degene die er wel over gaat even aan om die fotos online te gooien...
Wel!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:00 schreef Fogel het volgende:
Nee
Zo'n nacht die je normaal alleen in films ziet?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben met m'n reisverslag nog niet eens aan de vrijdagnacht toegekomen. En dat was toch een nacht.
Man, ik was er 2,5 jaar geleden al, ík ben hier de trendsetterquote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Sinds ik er geweest ben wil natuurlijk iedereen.![]()
Joh, 2,5 jaar geleden was Valencia nou juist nog helemaal niet hip. Jij snapt er ook niks van hè?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:10 schreef Douwe het volgende:
[..]
Man, ik was er 2,5 jaar geleden al, ík ben hier de trendsetter
Het eerste deel van de beschrijving van de vrijdagnacht plaats ik net in het topic.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:09 schreef Fogel het volgende:
Zo'n nacht die je normaal alleen in films ziet?
Ik zag het... ga je ook een fokboek uitbrengen over een jaar of tig (met dit tempo)?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het eerste deel van de beschrijving van de vrijdagnacht plaats ik net in het topic.
De eerste keer dat ik Valencia Airport zag, was ook in '98.quote:
Onbegrijpelijk. Een van de meest boeiende, zo niet hét boeiendste West-Europese land en jij laat het volledig links liggenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
Ja Spanje staat nou niet echt hoog op mijn lijstje op dit moment.![]()
Ik ben er ook nog nooit geweestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:29 schreef Jaguarized het volgende:
Val ik nou buiten de groep dat ik er nog nooit geweest ben?
Och ja. Ik ben weer in landen geweest waar jij nog nooit bent geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:18 schreef Douwe het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Een van de meest boeiende, zo niet hét boeiendste West-Europese land en jij laat het volledig links liggen
Ach, Avingon is ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |