Ja dan mogen wij ook mee doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:02 schreef ..zapper het volgende:
Hangende dingen. Daarmee is het bereik in een klap een stuk groter.
Dan kan het sporten beginnen!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja dan mogen wij ook mee doen.
Maar meestal als dan de BH uit gaat blijft het niet meer bij hangen........
Zaakjes hangen ookquote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef An24 het volgende:
"Hangende dingen".....nu is "het zaakje helemaal uit zijn verband gerukt"![]()
Gewoon goed begin van het weekend alvastquote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
Het is nog geen vrijdagmiddag hoorGa eens even snel stoppen met dit niveau
![]()
quote:
whoops... JACKPOT zeg ik altijd maar...quote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef Yoni het volgende:
Collega van mij heeft een nieuw stulpje gekocht: 750.000 euro![]()
Zeker met verbandquote:
nu moet ik mijn scherm schoonmakenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef An24 het volgende:
Ik had het niet beter gedaan!quote:
quote:
het zijn maar ijsresten, maar togquote:
Hoezo niveau ;')quote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
Het is nog geen vrijdagmiddag hoorGa eens even snel stoppen met dit niveau
![]()
oef... mogen we daar nu ook al aan rukkenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef An24 het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef PankPinther het volgende:
[..]
hier heb je een nieuwe...
[afbeelding]
Niet leuk , ik ben in diepe rouw ....quote:Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef PankPinther het volgende:
[..]
hier heb je een nieuwe...
[afbeelding]
Nou als een van mn andere dieren hem heeft opgegeten was het wel een heeeeeeeeeel klein tussendoortje.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb je de dader al op strafdieet gezet?
30 minuten bewegen per dag hequote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef prupke het volgende:
poehee je huis opruimen bij een temp van 27 graden..valt dat ook onder sporten?
kzweet me kapot
ow dan sport ik genoeg in een weekquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef Ymke het volgende:
[..]
Niet leuk , ik ben in diepe rouw ....![]()
Ik wil een emoticon met een zwarte sluier
Daar heb ik ook aan gedacht , en heb alle potten en planten rondom de bak weggehaald , maar niks gezien , maar ja , dat beestje was echt maar een halve cm groot en ook nog eens donker gekleurd , dus dat zie je niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
[afbeelding] Deze komt het dichtst in de buurt ...
Maaruh, als je hem zowat ieder kwartier bekeek, heb je dan de dader niet voorbij zien komen? Of kon ie opeens zo goed springen dat ie over de rand ging?
toen ik foto's van dat stelletje ging maken sprongen er echt honderden rond...je moest gewoon uitkijken waar je liepquote:Op maandag 4 juni 2007 23:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht , en heb alle potten en planten rondom de bak weggehaald , maar niks gezien , maar ja , dat beestje was echt maar een halve cm groot en ook nog eens donker gekleurd , dus dat zie je niet.
Volgend jaar ga ik het weer proberen , en dan gooi ik er veel meer in de bak , blijft toch erg leuk om zo;n proces te volgen
Dag Japie , het gaat je goed![]()
![]()
Als ik binnenkort weer ga zal ik een emmertje meenemenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:12 schreef Ymke het volgende:
Dat is hem , dat is Japie , geef terug![]()
Zo heb ik voor de lente wedstrijd net DAT moment kunnen schieten tussen kikkervisje en kikkertje , dat moment waarop die zijn staart roerde en rechtop ging staan
Ben helemaal in luv met kikkertjes![]()
Ik heb er hier ongeveer nog een 50 zitten die nog poten moeten krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:45 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou als een van mn andere dieren hem heeft opgegeten was het wel een heeeeeeeeeel klein tussendoortje.
Maar ik vind het wel jammer dat ik hem niet groter heb zien worden , zat wel 30 keer per dag bij de bak te kijken hoe hij het deed , en nu is die weg![]()
Maar de echte vraag is waarom het in de eerste plaats in het verband zat!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef An24 het volgende:
Feli eindelijk een datum.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:30 schreef Yoni het volgende:
Eindelijk! Oplevering van mijn huis is definitief in week 26, op 26,27 of 28 juni![]()
(per dag worden 2 huizen opgeleverd, dus even afwachten welke datum het precies wordt. Ik gok de 27e aangezien ik in het midden zit
)
Dah kannie, we wonen boven op elkaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:39 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Feli eindelijk een datum.
Kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze vanaf de zijkanten beginnen met opleveren........![]()
Zal een gezellige bende worden daarquote:
Je hebt de huurbaas zoverquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef Chanty het volgende:
Kijk es wat wij hebben![]()
![]()
Pien gaat ie heten
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pien (links) samen met zijn broertjes en zijn mama
Ergens begin juli komt ie bij ons wonen![]()
Wow, deze maand. Wat tof. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:30 schreef Yoni het volgende:
Eindelijk! Oplevering van mijn huis is definitief in week 26, op 26,27 of 28 juni![]()
(per dag worden 2 huizen opgeleverd, dus even afwachten welke datum het precies wordt. Ik gok de 27e aangezien ik in het midden zit
)
Jaaa, verjaardagskadootjequote:
Oooooh dit jaar nog! Nou dat klinkt al een stuk beterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaaa, verjaardagskadootje25 juni ben ik jarig
![]()
Ik heb er echt zin in weer! Volgende week dagje shoppen met mamsAlleen moet ik nog even zien of iemand anders mee kan donderdagochtend.
Ik heb altijd zin.quote:
Kijk eens wie er ook wakker is geworden!?quote:
Ik was om half 7 al wakker hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk eens wie er ook wakker is geworden!?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk eens wie er ook wakker is geworden!?
Beter thuis dan op je werkquote:
Ja, en!?quote:
Gewoon zelf kloppen die handelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:40 schreef HMaster-II het volgende:
Coppermine of JAblum, of toch iets anders?![]()
quote:
Ik zoek me oon kapot naar iets fatsoenlijks. Heb wel wat gevonden, mar da kost $165quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon zelf kloppen die handelKun je tenminste lekker aanpassen naar je eigen zin en zo
OOOOOOOOF je neemt lightbox icm imagevue en dan prop je dat in coppermine-layout en dan wordt het vanzelf heel tof
![]()
Jah en zit je een beetje te leoren naar de source van de PdH-site, kom je rare volgordes tegenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:11 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zoek me oon kapot naar iets fatsoenlijks. Heb wel wat gevonden, mar da kost $165
Frontpage 4 ever!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:11 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zoek me oon kapot naar iets fatsoenlijks. Heb wel wat gevonden, mar da kost $165
Je moet ook niet loeren naar de source van de PdH-sitequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jah en zit je een beetje te leoren naar de source van de PdH-site, kom je rare volgordes tegen
*Bambi-oogjes opzet* "Auw!!! chofferdechoffer!!!"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ook niet loeren naar de source van de PdH-siteAls je het lief vraagt, krijg je die gewoon over de mail
Incl. de PHP-sources
Doen danquote:
Stuur ff mailtjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*Bambi-oogjes opzet* "Auw!!! chofferdechoffer!!!"
*Note to self: Oogjes niet met nietjes op hoofd vastnieten
P. mag ik de source eens lenen?
Nog 3,5 week, dan hoef ik lekker 2 weken niet te werkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen dan
is echt lekker hoor even niet werken
Das helemaal een goed vooruitzicht natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nog 3,5 week, dan hoef ik lekker 2 weken niet te werken
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das helemaal een goed vooruitzicht natuurlijk
Ga je dan ook verhuizen?
Toch nog leuker dan werken hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dus ik moet wel verven, klussen, verhuizen etc. in die 2 weken
ehmm *kuck* eehmm neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hebt de huurbaas zover![]()
Wat een klein lief beestje en idd van die oogjes![]()
ben je niet bang dat als je huisbaas erachter komt hij je de huur opzegt of je verplicht t bolleke wol weg te doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
ehmm *kuck* eehmm nee![]()
Maar hij is te lief om te laten liggen
Tell me morequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef ralpje het volgende:
Woei! M'n 30D en 50/1,8 zijn binnen! Kan ik zaterdag mooi gebruiken bij Beeckesteijn pop... Alleen jammer dat de collega-foto-nerd die samen met mij op de perslijst staat niet kan.... Iemand zin in een mini-mini-meet?
Jajajajajajajaaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef ralpje het volgende:
Woei! M'n 30D en 50/1,8 zijn binnen! Kan ik zaterdag mooi gebruiken bij Beeckesteijn pop... Alleen jammer dat de collega-foto-nerd die samen met mij op de perslijst staat niet kan.... Iemand zin in een mini-mini-meet?
You've got mailquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef ralpje het volgende:
Velsen - Zuid inderdaad. Voor meer info http://www.beeckestijnpop.nl/
Da's een takke-eind rijdenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef ralpje het volgende:
Velsen - Zuid inderdaad. Voor meer info http://www.beeckestijnpop.nl/
No offence, maar dat zijn treintjes voor kleine kinderenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef Ynske het volgende:
dit weekend is ook stoom en dieselevenement bij het smalspoormuseum,
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
No offence, maar dat zijn treintjes voor kleine kinderen
Als ik treinen ga fotograferen, wil ik van die dingen die veeeeeeeeeeel groter zijn dan ikquote:
Handig zo'n niet werkend mailadres in je profiel idd én geen PMquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef ralpje het volgende:
[..]
Jij ook, van een adres dat het nog wél doet
* ralpje profiel aanpassen gaat...
tsja dan verhuizen we tochquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben je niet bang dat als je huisbaas erachter komt hij je de huur opzegt of je verplicht t bolleke wol weg te doen?
Ik ben te makkelijk vindbaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Handig zo'n niet werkend mailadres in je profiel idd én geen PMMaar had die andere dus ook al gevonden
![]()
In de bovenste balk staat een envelopje.quote:
Internet is zo makkelijk.quote:
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Heeeel goed plan (op beide punten).quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:00 schreef rudedeltadude het volgende:
mogguh allemaal!
zometeen naar de verzekeraar om mijn cam-spul eens even wat veiliger te stellen....
maar nu eerst... koffie!
Hoe, wat, waar?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind net uit dat SkateJam op 22/9 plaatsvindEens kijken of we daar toffe foto's kunnen gaan maken
Mij is afgelopen jaar een carte blance toegezegd door de gemeentequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind net uit dat SkateJam op 22/9 plaatsvindEens kijken of we daar toffe foto's kunnen gaan maken
http://www.skatejamdelft.nl en Freud's sitequote:
* PdeHoog denkt dat-ie met Freud meegaatquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:45 schreef freud het volgende:
[..]
Mij is afgelopen jaar een carte blance toegezegd door de gemeente.
* An24 bedacht zich aan te sluiten, maar heeft dan een bruiloft te fotograferenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog denkt dat-ie met Freud meegaat
Ziet er leuk uit... Ik hou 'm ook even in de gaten...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.skatejamdelft.nl en Freud's site
Nog wel de site van vorig jaar, maar de lokatie gaat niet wijzigen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:52 schreef An24 het volgende:
[..]
* An24 bedacht zich aan te sluiten, maar heeft dan een bruiloft te fotograferen![]()
Have funquote:mogguhVandaag eens kijken of Bokito nog een reclasseringswerker nodig heeft
![]()
Toe maar, ga 'm nog belonen ook voor z'n recalcitrante gedrag...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:52 schreef An24 het volgende:
mogguhVandaag eens kijken of Bokito nog een reclasseringswerker nodig heeft
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toe maar, ga 'm nog belonen ook voor z'n recalcitrante gedrag...![]()
'reclassering', 'semi overheid'... Je hebt wel alle schijn tegen hoor...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben niet van het grijze wollen sokken type
![]()
![]()
Uhmquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:58 schreef Ynske het volgende:
Owjah P
houd je rekening met 9 en 10 juli? geloof ik of 8 en 9 juli?
dan zijn t échte gróte!!!
Uhuh in limbolandquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UhmWaar hebben we het over
![]()
* PdeHoog checkt evenementenkalender even
Ah...ik zie het alMaar da's wel downtown Limboland
Plus dat ik dan aan het klussen ben geloof ik
Ik zie jou ook meer aan voor spiegeltechnieken. "Dus toen sleurde je haar zo *aan been pakt en in het rond cirkelt* door de dierentuin? En beet haar hier hier hier en hier *hap hap hap hap*"quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben niet van het grijze wollen sokken type
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:02 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik zie jou ook meer aan voor spiegeltechnieken. "Dus toen sleurde je haar zo *aan been pakt en in het rond cirkelt* door de dierentuin? En beet haar hier hier hier en hier *hap hap hap hap*"
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:02 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik zie jou ook meer aan voor spiegeltechnieken. "Dus toen sleurde je haar zo *aan been pakt en in het rond cirkelt* door de dierentuin? En beet haar hier hier hier en hier *hap hap hap hap*"
hmmquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:52 schreef An24 het volgende:
mogguhVandaag eens kijken of Bokito nog een reclasseringswerker nodig heeft
![]()
Zo'n beetje eind van de ochtend...mijn kittens zijn nu nog lekker bezig..rond uur of elf twaalf gaan ze hun tukkie doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
bokito is wel interessant jah
ff kieken of wzh het toestaan vandaag
*ps an, hoe laat ga jij ?
lol ik las kitlens, vroeg me al af wat die aan t doen wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo'n beetje eind van de ochtend...mijn kittens zijn nu nog lekker bezig..rond uur of elf twaalf gaan ze hun tukkie doen
dacht ik in eerste instantie ook, maar toen ik het de 2e keer las ....quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef Ynske het volgende:
lol ik las kitlens, vroeg me al af wat die aan t doen was
haha, meet zo veel..vind het ook wel soms ff lekker om in mijn uppie te slenteren...maar voor een kennismaking en een bakkie wil ik wel tijd maken hoorquote:
Zal wel lukken...nu eerst zo eens een ontbijtjequote:Op woensdag 6 juni 2007 10:22 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat heeft ook mijn voorkeur.
Veel plezier straks.
zal ik anders mijn nummer PM.men? kun je bellen als je er bent?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:24 schreef kwiebuske het volgende:
k
ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol ik las kitlens, vroeg me al af wat die aan t doen was
quote:
You'd better be happy girlquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:30 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
mag!
Bokito wil zoch niet laten zien, stomme apen zitten allemaal binnen en dan nog dranghekken voor de ramen. Maar van de rest van de beesten nog wel wat leuks geschoten denk ik![]()
Mag ik een beker voor morgen mee naar kantoor>?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:11 schreef prupke het volgende:
zo goedeavond allemaal
* prupke net overheerlijke verse tomatensoep gemaakt heeft![]()
iemand een bakkie?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:24 schreef PankPinther het volgende:
ah d'r zijn vandaag nog meer fokkers naar blijdorp geweest zie ik...
blijft gevaarlijk daar... pas al een gorilla ontsnapt, en vandaag was ik zelf bijna een arm kwijt bij het voeren van dit monster![]()
[afbeelding]
daar ga je dan helemaal voor naar blijdorp![]()
Lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:11 schreef prupke het volgende:
zo goedeavond allemaal
* prupke net overheerlijke verse tomatensoep gemaakt heeft![]()
iemand een bakkie?
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mag ik een beker voor morgen mee naar kantoor>?
Gezelligquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:11 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit thuis vandaag.
Uitgeschakeld door bacterien
niet genoeg gezopen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:11 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit thuis vandaag.
Ik ben ineens verkoudenquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:11 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit thuis vandaag.
Tja, je hebt wel ineen tijd te over zo op een dag!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GezelligKun je tof meefokken met de rest die moet werken
positieve benadering van het probleem dit
Geen idee....quote:
Bij mij kwam het wel langzaam aanzetten, maar was gisteren ineens zo erg dat ik toch met spoed naar de arts ging.quote:
Is dit niks voor je?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:35 schreef HMaster-II het volgende:
Beterzzz toch
Ik moet toch iets doen aan het wakker worden 's morgens... Heb nu al een uur nodig om er uit te komen. (Na tig maal de wekker te hebben gemept)
dat werkt iig bij mij voor geen meter.quote:
Zomaar zonder vooraankondiging of informerende briefquote:
Ik ben zowel ochtendmens als avondmensch! Ook qua slaap ben ik niet veeleisendquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat werkt iig bij mij voor geen meter.
ik kan mijn bed ook nauwelijks uitkomen, zelfs niet als ik mijn gordijnen niet dicht doe, en dus de zonsopgang meekrijg
Dat geldt ook voor mij...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:52 schreef freud het volgende:
Ik ben zowel ochtendmens als avondmensch! Ook qua slaap ben ik niet veeleisend.
Zullen wij drie ons vrijwillig aanbieden om iedere ochtend rond een uur of zes HMaster stelselmatig telefonisch te gaan lastigvallen dan?quote:
Dan wil ik ook helpen hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen wij drie ons vrijwillig aanbieden om iedere ochtend rond een uur of zes HMaster stelselmatig telefonisch te gaan lastigvallen dan?![]()
Had je je L lens weer bij je?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ben nu een half uur op kantoor en net pas achter mijn PCYoni's huisje wordt tof
En die bouwdame was echt hilarisch
"Gaan jullie hier samen wonen
", "Leuke vriend heb je!"
Mag je van mij doen... Ik heb mijn mobiel bijna altijd in de keuken liggen. En de huis telefoon in mijn woonkamer staat redelijk zacht. De enige die 'smorgens de telefoon op zou willen nemen is HM2-mamaquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen wij drie ons vrijwillig aanbieden om iedere ochtend rond een uur of zes HMaster stelselmatig telefonisch te gaan lastigvallen dan?![]()
zie je wel, meer mensen zien tquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan wil ik ook helpen hoor
Ben nu een half uur op kantoor en net pas achter mijn PCYoni's huisje wordt tof
En die bouwdame was echt hilarisch
"Gaan jullie hier samen wonen
", "Leuke vriend heb je!"
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mag je van mij doen... Ik heb mijn mobiel bijna altijd in de keuken liggen. En de huis telefoon in mijn woonkamer staat redelijk zacht. De enige die 'smorgens de telefoon op zou willen nemen is HM2-mama![]()
Ik val na de wekker uitrammen ongeveer 6,9 minuten inslaap tot de volgende mep... Daar moet ik iets aan doen en er meteen uit gaan, of de wekker een uur later zetten.![]()
Neequote:
Of vroeger naar bed zodat je uitgeslapen bentquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mag je van mij doen... Ik heb mijn mobiel bijna altijd in de keuken liggen. En de huis telefoon in mijn woonkamer staat redelijk zacht. De enige die 'smorgens de telefoon op zou willen nemen is HM2-mama![]()
Ik val na de wekker uitrammen ongeveer 6,9 minuten inslaap tot de volgende mep... Daar moet ik iets aan doen en er meteen uit gaan, of de wekker een uur later zetten.![]()
quote:
damn of ik heb een zieke geest, of de wijn van gister doet zijn werk nogquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:12 schreef ..zapper het volgende:
Ik zag gisteren iemand die z'n witte 400mm half uit het raam van de auto had hangen, dat is patsen, P moet dat nog leren.
Ziekegeest door de wijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
damn of ik heb een zieke geest, of de wijn van gister doet zijn werk nog![]()
![]()
![]()
alstie zowel aan de linkerkant als aan de rechterkant uit het raam steekt, dat is pas patsen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:12 schreef ..zapper het volgende:
Ik zag gisteren iemand die z'n witte 400mm half uit het raam van de auto had hangen, dat is patsen, P moet dat nog leren.
Whehehe, of uit je zonnedak: TANK.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:29 schreef PankPinther het volgende:
[..]
alstie zowel aan de linkerkant als aan de rechterkant uit het raam steekt, dat is pas patsen...![]()
of je hebt een verdomd klein autootje![]()
Ik ben supernuchter en mijn geest bedacht psies hetzelfde...tel maar opquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
damn of ik heb een zieke geest, of de wijn van gister doet zijn werk nog![]()
![]()
![]()
Gaaf! Welk festival eigenlijk?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaA.s. zaterdag een festival in Den Haag fotograferen
dus geen Delft?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaA.s. zaterdag een festival in Den Haag fotograferen
Music in my Backyard. Een klein gratis festivalletjequote:
Haiquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:38 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dus geen Delft?
edit: Hoi allemaal trouwens... ik val wel enorm met de deur in huis he?
ok dan!quote:
Ik heb de aanplakborden gezien, nu je 't zo zegt. En het feit dat je de uitnodiging op zak hebt, betekent dat ook dat je een backstage pass hebt ofzo?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Music in my Backyard. Een klein gratis festivalletje
Nopequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de aanplakborden gezien, nu je 't zo zegt. En het feit dat je de uitnodiging op zak hebt, betekent dat ook dat je een backstage pass hebt ofzo?
Maar iedereen mag gratis naar binnen toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeGeen backstage-dinges. Gewoon gratis naar binnen en fotograferen
![]()
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar iedereen mag gratis naar binnen toch?
wat een lieve reactie, ergens voel je je dan toch geeerd is t niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg net zo'n grappig PM-etje op een ander forum
"k wou graag vragen of je misschien de foto #PH3 en #PH4 in z'n hoogste resolutie naar *piep* kunt sturen. Aan gezien ik dit twee hele mooie foto's vindt van de Landmachtdagen 2007 zou ik deze foto's graag aan mijn fotoalbum willen toevoegen. Zelf ben ik niet instaat om zulke foto's te nemen omdat ik zelf niet inbezig ben van een speciale foto camera."
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Smiddags
Iedereen klaar voor de laatste werkdag van de week?
Das wel rustig beginnen dan, met een lunchquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:12 schreef Ynske het volgende:
[..]zekers
en dan eindelijk weer eens een echt weekend vrij![]()
morgen eerst een lunch met de nieuwe baas(in) en dan werken tot 0.15 u
Dat welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een lieve reactie, ergens voel je je dan toch geeerd is t niet?
maar ik zou ze niet in de hoogste resolutie sturen
Jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Smiddags
Iedereen klaar voor de laatste werkdag van de week?
Vroeg beginnen oke,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMorgen vroeg beginnen en dan maar weer naar IKEA
Laten we het houden op een vriendendienstquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vroeg beginnen oke,
maar Ikea, waarom
De opofferingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laten we het houden op een vriendendienst
zaterdag P ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
JaMorgen vroeg beginnen en dan maar weer naar IKEA
Had al een tijdje een idee in mijn hoofd Curls&Ribbons, en vanavond even gekeken of het idee in mijn hoofd een beetje te realiseren is, waar ik rekening mee moet houden, etc. Beetje een soort voorstudie. Ging lekker en was gezellig! Klein voorproefje in portrettopic gezet.quote:
Is het heel erg als ik ze allebei niet ken?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:43 schreef ralpje het volgende:
Whehe, net een persbericht in m'n mailbox. Zaterdag op Beeckestijn-pop geen Johan, omdt de zanger een paar ribben gekneusd heeft.... En de vervanger is Moke! Het wordt ook alleen maar beter, op deze manier. Nu nog hopen op een beetje mooi weer!
* ralpje naar werk gaat.
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:52 schreef freud het volgende:
Is het heel erg als ik ze allebei niet ken?
Mogge trouwens y'all!
Mja, niet relaxed, maar hey, je hebt maar 2 handen, en meer dan je best kan je niet doen hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhOp kantoor komen en daar productiestoringen aantreffen voor een systeem waar je tweede beheerder van bent (en dus niet voldoende kennis van hebt om heel snel in te kunnen grijpen) is niet tof
Vooral niet als er ook nog een projectleider van een ander ding in je nek loopt te hijgen
En het is nog niet eens maandag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhOp kantoor komen en daar productiestoringen aantreffen voor een systeem waar je tweede beheerder van bent (en dus niet voldoende kennis van hebt om heel snel in te kunnen grijpen) is niet tof
Vooral niet als er ook nog een projectleider van een ander ding in je nek loopt te hijgen
Op naarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En het is nog niet eens maandag.
Volgens mij ben ik ergens in het opstart gebeuren vergeten wakker te worden vanmorgen. Ik zit nu op kantoor en heb nog het idee dat ik slaap.
iemand?
Johan ken ik wel!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:43 schreef ralpje het volgende:
Whehe, net een persbericht in m'n mailbox. Zaterdag op Beeckestijn-pop geen Johan, omdt de zanger een paar ribben gekneusd heeft.... En de vervanger is Moke! Het wordt ook alleen maar beter, op deze manier. Nu nog hopen op een beetje mooi weer!
* ralpje naar werk gaat.
Lekker hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:43 schreef HMaster-II het volgende:
En de hele avond geen pc aangehadrustige avond door lekker lui op de bank te liggen met een paar goede Metal cd's in de wisselaar.
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]![]()
mijn luisterlijstje
- Sirenia (Goth-Doom Metal met zeer vveel sfeer)
Heerlijk om er eens lekker naar te luisteren.![]()
Hij heeft ze gebroken zelfs geloof ik. Hij was gistermiddag op 3FMquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:43 schreef ralpje het volgende:
* ralpje naar werk gaat.
goed gedaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....problemen zijn weer onder controle geloof ikZo maar eens kijken naar mijn echte werkzaamheden
Je komt ze brengenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:29 schreef Ynske het volgende:
iemand zin in verse aardbeitjes?
dan word t morgenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je komt ze brengen![]()
Klein beetje slagroom erover graag
![]()
hij liever dan ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:55 schreef Vliegvrager het volgende:
ff een stukie rijden?
http://www.msnbc.msn.com/id/19088976?GT1=10056
Mededeling accepteerd en suc6 wenst met vinden van de CR123-tjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:24 schreef Shark.Bait het volgende:
mededeling voor HMII:
poging7:
ff op internet kijken waar ik oplaadbare CR123 kan scoren
kut msn...ik geef het op
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:24 schreef Shark.Bait het volgende:
mededeling voor HMII:
poging7:
ff op internet kijken waar ik oplaadbare CR123 kan scoren
kut msn...ik geef het op
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef Yoni het volgende:
Woei ons internet hier is eindelijk uit zijn coma ontwaakt![]()
gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef Yoni het volgende:
Woei ons internet hier is eindelijk uit zijn coma ontwaakt![]()
Moke is ook wel grappig, amsterdamse Brit-Pop band. Heb ze afgelopen zondag nog op het Visbakfestival in Wijk aan Zee gezien, én gefotgrafeerd, maar toen had ik nog alleen nog m'n 300d met kapotte flitsaansturing en m'n tamron 17-50 2,8. Net niet genoeg dus. Morgen herkansingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:34 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hij heeft ze gebroken zelfs geloof ik. Hij was gistermiddag op 3FMOnderuit gegaan met een scooter op Samos. Sukkel.
De vervangende band ken ik ook niet geloof ik. Johan wel, vind het wel jammer, die zijn wel leuk
het ging me meer om hoofdpijn door zuurstoftekortquote:
Over 6 uurquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Het is weekend en je bent weer helemaal vrijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
Dus bijna einde van mijn vakantieeeeeequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
Toen ik twee jaar over je heen vloog ging dat eigenlijk best primaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:47 schreef HMaster-II het volgende:
Okee.....
Je bent levensmoedeloos...
Je wil liever niet dood, maar doet toch een poging.....
Wilt men in vervolg dan NIET met je heteluchtballon proberen onze Kastanjebomen in onze tuin te raken!!!!
Vlegels, Blagen, richeltuigh....![]()
Ze misten onze bomen achter het huis op 5 meter met die mand onder de balon.![]()
ZEG!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Toen ik twee jaar over je heen vloog ging dat eigenlijk best prima![]()
Ohw sorry, mocht je wilde dromen niet verklappen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ZEG!!!
Dat was ons geheimpje![]()
trut verklappert
![]()
![]()
En toen was ik toch zeker dat ik in de Matrix zitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohw sorry, mocht je wilde dromen niet verklappen?![]()
![]()
Mijnes is over twee wekenquote:
quote:
met een beetje geluk regent het niet binnenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:00 schreef Ynske het volgende:
Ik bedenk me net dat ik mijn raam nog wagenwijd open heb staan
nopequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:52 schreef -Robbedoes- het volgende:
IS er al iemand die foto's heeft gemaakt van het onweer??
Ik zie de schichten wel maar ben iedere keer te laat.....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef prupke het volgende:
[..]
nope
hier was het te bewolkt en zag daardoor geen mooie bliksemschichten..helaasch
Goedemorgen!quote:
Zo, kind bij de oppas, boodschappen gedaan, * ralpje ook richting velsen gaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:29 schreef Yoni het volgende:
Mogguh
*beetje brak is*
Feestje gehad gisteren en ondanks mijn voornemen het niet ál te laat te maken, was het al haast licht toen ik thuis kwam en floten de vogeltjes al![]()
Zo maar eens lekker douchen en dan richting Velsen gaan tuffen.
Vertelquote:
Nu alquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:29 schreef ralpje het volgende:
* ralpje terug uit Velsen is. Was ook prima te doen, en gingen nu mooi net voor de bui weg.
Vooral Room Eleven was prima te doen, die mensen hebben echt plezier als ze staan te spelen, is leuk fotograferen dus. Nu eerst 'ns ff foto's uitzoeken
Goed excuus datquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:46 schreef ralpje het volgende:
...Yoni moet vroeg naar bed
Zatquote:En jij nog vage types geschoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |