gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef Yoni het volgende:
Woei ons internet hier is eindelijk uit zijn coma ontwaakt![]()
Moke is ook wel grappig, amsterdamse Brit-Pop band. Heb ze afgelopen zondag nog op het Visbakfestival in Wijk aan Zee gezien, én gefotgrafeerd, maar toen had ik nog alleen nog m'n 300d met kapotte flitsaansturing en m'n tamron 17-50 2,8. Net niet genoeg dus. Morgen herkansingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:34 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hij heeft ze gebroken zelfs geloof ik. Hij was gistermiddag op 3FMOnderuit gegaan met een scooter op Samos. Sukkel.
De vervangende band ken ik ook niet geloof ik. Johan wel, vind het wel jammer, die zijn wel leuk
het ging me meer om hoofdpijn door zuurstoftekortquote:
Over 6 uurquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Het is weekend en je bent weer helemaal vrijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
Dus bijna einde van mijn vakantieeeeeequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
Toen ik twee jaar over je heen vloog ging dat eigenlijk best primaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:47 schreef HMaster-II het volgende:
Okee.....
Je bent levensmoedeloos...
Je wil liever niet dood, maar doet toch een poging.....
Wilt men in vervolg dan NIET met je heteluchtballon proberen onze Kastanjebomen in onze tuin te raken!!!!
Vlegels, Blagen, richeltuigh....![]()
Ze misten onze bomen achter het huis op 5 meter met die mand onder de balon.![]()
ZEG!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Toen ik twee jaar over je heen vloog ging dat eigenlijk best prima![]()
Ohw sorry, mocht je wilde dromen niet verklappen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ZEG!!!
Dat was ons geheimpje![]()
trut verklappert
![]()
![]()
En toen was ik toch zeker dat ik in de Matrix zitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohw sorry, mocht je wilde dromen niet verklappen?![]()
![]()
Mijnes is over twee wekenquote:
quote:
met een beetje geluk regent het niet binnenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:00 schreef Ynske het volgende:
Ik bedenk me net dat ik mijn raam nog wagenwijd open heb staan
nopequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:52 schreef -Robbedoes- het volgende:
IS er al iemand die foto's heeft gemaakt van het onweer??
Ik zie de schichten wel maar ben iedere keer te laat.....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef prupke het volgende:
[..]
nope
hier was het te bewolkt en zag daardoor geen mooie bliksemschichten..helaasch
Goedemorgen!quote:
Zo, kind bij de oppas, boodschappen gedaan, * ralpje ook richting velsen gaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:29 schreef Yoni het volgende:
Mogguh
*beetje brak is*
Feestje gehad gisteren en ondanks mijn voornemen het niet ál te laat te maken, was het al haast licht toen ik thuis kwam en floten de vogeltjes al![]()
Zo maar eens lekker douchen en dan richting Velsen gaan tuffen.
Vertelquote:
Nu alquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:29 schreef ralpje het volgende:
* ralpje terug uit Velsen is. Was ook prima te doen, en gingen nu mooi net voor de bui weg.
Vooral Room Eleven was prima te doen, die mensen hebben echt plezier als ze staan te spelen, is leuk fotograferen dus. Nu eerst 'ns ff foto's uitzoeken
Goed excuus datquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:46 schreef ralpje het volgende:
...Yoni moet vroeg naar bed
Zatquote:En jij nog vage types geschoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |