Music in my Backyard. Een klein gratis festivalletjequote:
Haiquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:38 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dus geen Delft?
edit: Hoi allemaal trouwens... ik val wel enorm met de deur in huis he?
ok dan!quote:
Ik heb de aanplakborden gezien, nu je 't zo zegt. En het feit dat je de uitnodiging op zak hebt, betekent dat ook dat je een backstage pass hebt ofzo?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Music in my Backyard. Een klein gratis festivalletje
Nopequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de aanplakborden gezien, nu je 't zo zegt. En het feit dat je de uitnodiging op zak hebt, betekent dat ook dat je een backstage pass hebt ofzo?
Maar iedereen mag gratis naar binnen toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeGeen backstage-dinges. Gewoon gratis naar binnen en fotograferen
![]()
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar iedereen mag gratis naar binnen toch?
wat een lieve reactie, ergens voel je je dan toch geeerd is t niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg net zo'n grappig PM-etje op een ander forum
"k wou graag vragen of je misschien de foto #PH3 en #PH4 in z'n hoogste resolutie naar *piep* kunt sturen. Aan gezien ik dit twee hele mooie foto's vindt van de Landmachtdagen 2007 zou ik deze foto's graag aan mijn fotoalbum willen toevoegen. Zelf ben ik niet instaat om zulke foto's te nemen omdat ik zelf niet inbezig ben van een speciale foto camera."
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Smiddags
Iedereen klaar voor de laatste werkdag van de week?
Das wel rustig beginnen dan, met een lunchquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:12 schreef Ynske het volgende:
[..]zekers
en dan eindelijk weer eens een echt weekend vrij![]()
morgen eerst een lunch met de nieuwe baas(in) en dan werken tot 0.15 u
Dat welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een lieve reactie, ergens voel je je dan toch geeerd is t niet?
maar ik zou ze niet in de hoogste resolutie sturen
Jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Smiddags
Iedereen klaar voor de laatste werkdag van de week?
Vroeg beginnen oke,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMorgen vroeg beginnen en dan maar weer naar IKEA
Laten we het houden op een vriendendienstquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vroeg beginnen oke,
maar Ikea, waarom
De opofferingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laten we het houden op een vriendendienst
zaterdag P ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
JaMorgen vroeg beginnen en dan maar weer naar IKEA
Had al een tijdje een idee in mijn hoofd Curls&Ribbons, en vanavond even gekeken of het idee in mijn hoofd een beetje te realiseren is, waar ik rekening mee moet houden, etc. Beetje een soort voorstudie. Ging lekker en was gezellig! Klein voorproefje in portrettopic gezet.quote:
Is het heel erg als ik ze allebei niet ken?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:43 schreef ralpje het volgende:
Whehe, net een persbericht in m'n mailbox. Zaterdag op Beeckestijn-pop geen Johan, omdt de zanger een paar ribben gekneusd heeft.... En de vervanger is Moke! Het wordt ook alleen maar beter, op deze manier. Nu nog hopen op een beetje mooi weer!
* ralpje naar werk gaat.
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:52 schreef freud het volgende:
Is het heel erg als ik ze allebei niet ken?
Mogge trouwens y'all!
Mja, niet relaxed, maar hey, je hebt maar 2 handen, en meer dan je best kan je niet doen hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhOp kantoor komen en daar productiestoringen aantreffen voor een systeem waar je tweede beheerder van bent (en dus niet voldoende kennis van hebt om heel snel in te kunnen grijpen) is niet tof
Vooral niet als er ook nog een projectleider van een ander ding in je nek loopt te hijgen
En het is nog niet eens maandag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhOp kantoor komen en daar productiestoringen aantreffen voor een systeem waar je tweede beheerder van bent (en dus niet voldoende kennis van hebt om heel snel in te kunnen grijpen) is niet tof
Vooral niet als er ook nog een projectleider van een ander ding in je nek loopt te hijgen
Op naarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En het is nog niet eens maandag.
Volgens mij ben ik ergens in het opstart gebeuren vergeten wakker te worden vanmorgen. Ik zit nu op kantoor en heb nog het idee dat ik slaap.
iemand?
Johan ken ik wel!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:43 schreef ralpje het volgende:
Whehe, net een persbericht in m'n mailbox. Zaterdag op Beeckestijn-pop geen Johan, omdt de zanger een paar ribben gekneusd heeft.... En de vervanger is Moke! Het wordt ook alleen maar beter, op deze manier. Nu nog hopen op een beetje mooi weer!
* ralpje naar werk gaat.
Lekker hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:43 schreef HMaster-II het volgende:
En de hele avond geen pc aangehadrustige avond door lekker lui op de bank te liggen met een paar goede Metal cd's in de wisselaar.
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]![]()
mijn luisterlijstje
- Sirenia (Goth-Doom Metal met zeer vveel sfeer)
Heerlijk om er eens lekker naar te luisteren.![]()
Hij heeft ze gebroken zelfs geloof ik. Hij was gistermiddag op 3FMquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:43 schreef ralpje het volgende:
* ralpje naar werk gaat.
goed gedaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....problemen zijn weer onder controle geloof ikZo maar eens kijken naar mijn echte werkzaamheden
Je komt ze brengenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:29 schreef Ynske het volgende:
iemand zin in verse aardbeitjes?
dan word t morgenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je komt ze brengen![]()
Klein beetje slagroom erover graag
![]()
hij liever dan ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:55 schreef Vliegvrager het volgende:
ff een stukie rijden?
http://www.msnbc.msn.com/id/19088976?GT1=10056
Mededeling accepteerd en suc6 wenst met vinden van de CR123-tjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:24 schreef Shark.Bait het volgende:
mededeling voor HMII:
poging7:
ff op internet kijken waar ik oplaadbare CR123 kan scoren
kut msn...ik geef het op
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:24 schreef Shark.Bait het volgende:
mededeling voor HMII:
poging7:
ff op internet kijken waar ik oplaadbare CR123 kan scoren
kut msn...ik geef het op
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef Yoni het volgende:
Woei ons internet hier is eindelijk uit zijn coma ontwaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |