Dah kannie, we wonen boven op elkaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:39 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Feli eindelijk een datum.
Kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze vanaf de zijkanten beginnen met opleveren........![]()
Zal een gezellige bende worden daarquote:
Je hebt de huurbaas zoverquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef Chanty het volgende:
Kijk es wat wij hebben![]()
![]()
Pien gaat ie heten
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pien (links) samen met zijn broertjes en zijn mama
Ergens begin juli komt ie bij ons wonen![]()
Wow, deze maand. Wat tof. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:30 schreef Yoni het volgende:
Eindelijk! Oplevering van mijn huis is definitief in week 26, op 26,27 of 28 juni![]()
(per dag worden 2 huizen opgeleverd, dus even afwachten welke datum het precies wordt. Ik gok de 27e aangezien ik in het midden zit
)
Jaaa, verjaardagskadootjequote:
Oooooh dit jaar nog! Nou dat klinkt al een stuk beterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaaa, verjaardagskadootje25 juni ben ik jarig
![]()
Ik heb er echt zin in weer! Volgende week dagje shoppen met mamsAlleen moet ik nog even zien of iemand anders mee kan donderdagochtend.
Ik heb altijd zin.quote:
Kijk eens wie er ook wakker is geworden!?quote:
Ik was om half 7 al wakker hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk eens wie er ook wakker is geworden!?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk eens wie er ook wakker is geworden!?
Beter thuis dan op je werkquote:
Ja, en!?quote:
Gewoon zelf kloppen die handelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:40 schreef HMaster-II het volgende:
Coppermine of JAblum, of toch iets anders?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |