Ik heb er hier ongeveer nog een 50 zitten die nog poten moeten krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:45 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou als een van mn andere dieren hem heeft opgegeten was het wel een heeeeeeeeeel klein tussendoortje.
Maar ik vind het wel jammer dat ik hem niet groter heb zien worden , zat wel 30 keer per dag bij de bak te kijken hoe hij het deed , en nu is die weg![]()
Maar de echte vraag is waarom het in de eerste plaats in het verband zat!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef An24 het volgende:
"Hangende dingen".....nu is "het zaakje helemaal uit zijn verband gerukt"![]()
Feli eindelijk een datum.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:30 schreef Yoni het volgende:
Eindelijk! Oplevering van mijn huis is definitief in week 26, op 26,27 of 28 juni![]()
(per dag worden 2 huizen opgeleverd, dus even afwachten welke datum het precies wordt. Ik gok de 27e aangezien ik in het midden zit
)
Dah kannie, we wonen boven op elkaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:39 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Feli eindelijk een datum.
Kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze vanaf de zijkanten beginnen met opleveren........![]()
Zal een gezellige bende worden daarquote:
Je hebt de huurbaas zoverquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef Chanty het volgende:
Kijk es wat wij hebben![]()
![]()
Pien gaat ie heten
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pien (links) samen met zijn broertjes en zijn mama
Ergens begin juli komt ie bij ons wonen![]()
Wow, deze maand. Wat tof. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:30 schreef Yoni het volgende:
Eindelijk! Oplevering van mijn huis is definitief in week 26, op 26,27 of 28 juni![]()
(per dag worden 2 huizen opgeleverd, dus even afwachten welke datum het precies wordt. Ik gok de 27e aangezien ik in het midden zit
)
Jaaa, verjaardagskadootjequote:
Oooooh dit jaar nog! Nou dat klinkt al een stuk beterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaaa, verjaardagskadootje25 juni ben ik jarig
![]()
Ik heb er echt zin in weer! Volgende week dagje shoppen met mamsAlleen moet ik nog even zien of iemand anders mee kan donderdagochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |