Dah kannie, we wonen boven op elkaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:39 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Feli eindelijk een datum.
Kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze vanaf de zijkanten beginnen met opleveren........![]()
Zal een gezellige bende worden daarquote:
Je hebt de huurbaas zoverquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef Chanty het volgende:
Kijk es wat wij hebben![]()
![]()
Pien gaat ie heten
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pien (links) samen met zijn broertjes en zijn mama
Ergens begin juli komt ie bij ons wonen![]()
Wow, deze maand. Wat tof. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:30 schreef Yoni het volgende:
Eindelijk! Oplevering van mijn huis is definitief in week 26, op 26,27 of 28 juni![]()
(per dag worden 2 huizen opgeleverd, dus even afwachten welke datum het precies wordt. Ik gok de 27e aangezien ik in het midden zit
)
Jaaa, verjaardagskadootjequote:
Oooooh dit jaar nog! Nou dat klinkt al een stuk beterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaaa, verjaardagskadootje25 juni ben ik jarig
![]()
Ik heb er echt zin in weer! Volgende week dagje shoppen met mamsAlleen moet ik nog even zien of iemand anders mee kan donderdagochtend.
Ik heb altijd zin.quote:
Kijk eens wie er ook wakker is geworden!?quote:
Ik was om half 7 al wakker hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk eens wie er ook wakker is geworden!?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk eens wie er ook wakker is geworden!?
Beter thuis dan op je werkquote:
Ja, en!?quote:
Gewoon zelf kloppen die handelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:40 schreef HMaster-II het volgende:
Coppermine of JAblum, of toch iets anders?![]()
quote:
Ik zoek me oon kapot naar iets fatsoenlijks. Heb wel wat gevonden, mar da kost $165quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon zelf kloppen die handelKun je tenminste lekker aanpassen naar je eigen zin en zo
OOOOOOOOF je neemt lightbox icm imagevue en dan prop je dat in coppermine-layout en dan wordt het vanzelf heel tof
![]()
Jah en zit je een beetje te leoren naar de source van de PdH-site, kom je rare volgordes tegenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:11 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zoek me oon kapot naar iets fatsoenlijks. Heb wel wat gevonden, mar da kost $165
Frontpage 4 ever!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:11 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zoek me oon kapot naar iets fatsoenlijks. Heb wel wat gevonden, mar da kost $165
Je moet ook niet loeren naar de source van de PdH-sitequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jah en zit je een beetje te leoren naar de source van de PdH-site, kom je rare volgordes tegen
*Bambi-oogjes opzet* "Auw!!! chofferdechoffer!!!"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ook niet loeren naar de source van de PdH-siteAls je het lief vraagt, krijg je die gewoon over de mail
Incl. de PHP-sources
Doen danquote:
Stuur ff mailtjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*Bambi-oogjes opzet* "Auw!!! chofferdechoffer!!!"
*Note to self: Oogjes niet met nietjes op hoofd vastnieten
P. mag ik de source eens lenen?
Nog 3,5 week, dan hoef ik lekker 2 weken niet te werkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen dan
is echt lekker hoor even niet werken
Das helemaal een goed vooruitzicht natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nog 3,5 week, dan hoef ik lekker 2 weken niet te werken
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das helemaal een goed vooruitzicht natuurlijk
Ga je dan ook verhuizen?
Toch nog leuker dan werken hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dus ik moet wel verven, klussen, verhuizen etc. in die 2 weken
ehmm *kuck* eehmm neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hebt de huurbaas zover![]()
Wat een klein lief beestje en idd van die oogjes![]()
ben je niet bang dat als je huisbaas erachter komt hij je de huur opzegt of je verplicht t bolleke wol weg te doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
ehmm *kuck* eehmm nee![]()
Maar hij is te lief om te laten liggen
Tell me morequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef ralpje het volgende:
Woei! M'n 30D en 50/1,8 zijn binnen! Kan ik zaterdag mooi gebruiken bij Beeckesteijn pop... Alleen jammer dat de collega-foto-nerd die samen met mij op de perslijst staat niet kan.... Iemand zin in een mini-mini-meet?
Jajajajajajajaaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef ralpje het volgende:
Woei! M'n 30D en 50/1,8 zijn binnen! Kan ik zaterdag mooi gebruiken bij Beeckesteijn pop... Alleen jammer dat de collega-foto-nerd die samen met mij op de perslijst staat niet kan.... Iemand zin in een mini-mini-meet?
You've got mailquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef ralpje het volgende:
Velsen - Zuid inderdaad. Voor meer info http://www.beeckestijnpop.nl/
Da's een takke-eind rijdenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef ralpje het volgende:
Velsen - Zuid inderdaad. Voor meer info http://www.beeckestijnpop.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |