Ja dan mogen wij ook mee doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:02 schreef ..zapper het volgende:
Hangende dingen. Daarmee is het bereik in een klap een stuk groter.
Dan kan het sporten beginnen!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja dan mogen wij ook mee doen.
Maar meestal als dan de BH uit gaat blijft het niet meer bij hangen........
Zaakjes hangen ookquote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef An24 het volgende:
"Hangende dingen".....nu is "het zaakje helemaal uit zijn verband gerukt"![]()
Gewoon goed begin van het weekend alvastquote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
Het is nog geen vrijdagmiddag hoorGa eens even snel stoppen met dit niveau
![]()
quote:
whoops... JACKPOT zeg ik altijd maar...quote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef Yoni het volgende:
Collega van mij heeft een nieuw stulpje gekocht: 750.000 euro![]()
Zeker met verbandquote:
nu moet ik mijn scherm schoonmakenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef An24 het volgende:
Ik had het niet beter gedaan!quote:
quote:
het zijn maar ijsresten, maar togquote:
Hoezo niveau ;')quote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
Het is nog geen vrijdagmiddag hoorGa eens even snel stoppen met dit niveau
![]()
oef... mogen we daar nu ook al aan rukkenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef An24 het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef PankPinther het volgende:
[..]
hier heb je een nieuwe...
[afbeelding]
Niet leuk , ik ben in diepe rouw ....quote:Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef PankPinther het volgende:
[..]
hier heb je een nieuwe...
[afbeelding]
Nou als een van mn andere dieren hem heeft opgegeten was het wel een heeeeeeeeeel klein tussendoortje.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb je de dader al op strafdieet gezet?
30 minuten bewegen per dag hequote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef prupke het volgende:
poehee je huis opruimen bij een temp van 27 graden..valt dat ook onder sporten?
kzweet me kapot
ow dan sport ik genoeg in een weekquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef Ymke het volgende:
[..]
Niet leuk , ik ben in diepe rouw ....![]()
Ik wil een emoticon met een zwarte sluier
Daar heb ik ook aan gedacht , en heb alle potten en planten rondom de bak weggehaald , maar niks gezien , maar ja , dat beestje was echt maar een halve cm groot en ook nog eens donker gekleurd , dus dat zie je niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
[afbeelding] Deze komt het dichtst in de buurt ...
Maaruh, als je hem zowat ieder kwartier bekeek, heb je dan de dader niet voorbij zien komen? Of kon ie opeens zo goed springen dat ie over de rand ging?
toen ik foto's van dat stelletje ging maken sprongen er echt honderden rond...je moest gewoon uitkijken waar je liepquote:Op maandag 4 juni 2007 23:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht , en heb alle potten en planten rondom de bak weggehaald , maar niks gezien , maar ja , dat beestje was echt maar een halve cm groot en ook nog eens donker gekleurd , dus dat zie je niet.
Volgend jaar ga ik het weer proberen , en dan gooi ik er veel meer in de bak , blijft toch erg leuk om zo;n proces te volgen
Dag Japie , het gaat je goed![]()
![]()
Als ik binnenkort weer ga zal ik een emmertje meenemenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:12 schreef Ymke het volgende:
Dat is hem , dat is Japie , geef terug![]()
Zo heb ik voor de lente wedstrijd net DAT moment kunnen schieten tussen kikkervisje en kikkertje , dat moment waarop die zijn staart roerde en rechtop ging staan
Ben helemaal in luv met kikkertjes![]()
Ik heb er hier ongeveer nog een 50 zitten die nog poten moeten krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:45 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou als een van mn andere dieren hem heeft opgegeten was het wel een heeeeeeeeeel klein tussendoortje.
Maar ik vind het wel jammer dat ik hem niet groter heb zien worden , zat wel 30 keer per dag bij de bak te kijken hoe hij het deed , en nu is die weg![]()
Maar de echte vraag is waarom het in de eerste plaats in het verband zat!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef An24 het volgende:
Feli eindelijk een datum.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:30 schreef Yoni het volgende:
Eindelijk! Oplevering van mijn huis is definitief in week 26, op 26,27 of 28 juni![]()
(per dag worden 2 huizen opgeleverd, dus even afwachten welke datum het precies wordt. Ik gok de 27e aangezien ik in het midden zit
)
Dah kannie, we wonen boven op elkaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:39 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Feli eindelijk een datum.
Kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze vanaf de zijkanten beginnen met opleveren........![]()
Zal een gezellige bende worden daarquote:
Je hebt de huurbaas zoverquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef Chanty het volgende:
Kijk es wat wij hebben![]()
![]()
Pien gaat ie heten
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pien (links) samen met zijn broertjes en zijn mama
Ergens begin juli komt ie bij ons wonen![]()
Wow, deze maand. Wat tof. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:30 schreef Yoni het volgende:
Eindelijk! Oplevering van mijn huis is definitief in week 26, op 26,27 of 28 juni![]()
(per dag worden 2 huizen opgeleverd, dus even afwachten welke datum het precies wordt. Ik gok de 27e aangezien ik in het midden zit
)
Jaaa, verjaardagskadootjequote:
Oooooh dit jaar nog! Nou dat klinkt al een stuk beterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaaa, verjaardagskadootje25 juni ben ik jarig
![]()
Ik heb er echt zin in weer! Volgende week dagje shoppen met mamsAlleen moet ik nog even zien of iemand anders mee kan donderdagochtend.
Ik heb altijd zin.quote:
Kijk eens wie er ook wakker is geworden!?quote:
Ik was om half 7 al wakker hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk eens wie er ook wakker is geworden!?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk eens wie er ook wakker is geworden!?
Beter thuis dan op je werkquote:
Ja, en!?quote:
Gewoon zelf kloppen die handelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:40 schreef HMaster-II het volgende:
Coppermine of JAblum, of toch iets anders?![]()
quote:
Ik zoek me oon kapot naar iets fatsoenlijks. Heb wel wat gevonden, mar da kost $165quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon zelf kloppen die handelKun je tenminste lekker aanpassen naar je eigen zin en zo
OOOOOOOOF je neemt lightbox icm imagevue en dan prop je dat in coppermine-layout en dan wordt het vanzelf heel tof
![]()
Jah en zit je een beetje te leoren naar de source van de PdH-site, kom je rare volgordes tegenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:11 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zoek me oon kapot naar iets fatsoenlijks. Heb wel wat gevonden, mar da kost $165
Frontpage 4 ever!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:11 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zoek me oon kapot naar iets fatsoenlijks. Heb wel wat gevonden, mar da kost $165
Je moet ook niet loeren naar de source van de PdH-sitequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jah en zit je een beetje te leoren naar de source van de PdH-site, kom je rare volgordes tegen
*Bambi-oogjes opzet* "Auw!!! chofferdechoffer!!!"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ook niet loeren naar de source van de PdH-siteAls je het lief vraagt, krijg je die gewoon over de mail
Incl. de PHP-sources
Doen danquote:
Stuur ff mailtjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*Bambi-oogjes opzet* "Auw!!! chofferdechoffer!!!"
*Note to self: Oogjes niet met nietjes op hoofd vastnieten
P. mag ik de source eens lenen?
Nog 3,5 week, dan hoef ik lekker 2 weken niet te werkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen dan
is echt lekker hoor even niet werken
Das helemaal een goed vooruitzicht natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nog 3,5 week, dan hoef ik lekker 2 weken niet te werken
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das helemaal een goed vooruitzicht natuurlijk
Ga je dan ook verhuizen?
Toch nog leuker dan werken hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dus ik moet wel verven, klussen, verhuizen etc. in die 2 weken
ehmm *kuck* eehmm neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hebt de huurbaas zover![]()
Wat een klein lief beestje en idd van die oogjes![]()
ben je niet bang dat als je huisbaas erachter komt hij je de huur opzegt of je verplicht t bolleke wol weg te doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
ehmm *kuck* eehmm nee![]()
Maar hij is te lief om te laten liggen
Tell me morequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef ralpje het volgende:
Woei! M'n 30D en 50/1,8 zijn binnen! Kan ik zaterdag mooi gebruiken bij Beeckesteijn pop... Alleen jammer dat de collega-foto-nerd die samen met mij op de perslijst staat niet kan.... Iemand zin in een mini-mini-meet?
Jajajajajajajaaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef ralpje het volgende:
Woei! M'n 30D en 50/1,8 zijn binnen! Kan ik zaterdag mooi gebruiken bij Beeckesteijn pop... Alleen jammer dat de collega-foto-nerd die samen met mij op de perslijst staat niet kan.... Iemand zin in een mini-mini-meet?
You've got mailquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef ralpje het volgende:
Velsen - Zuid inderdaad. Voor meer info http://www.beeckestijnpop.nl/
Da's een takke-eind rijdenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef ralpje het volgende:
Velsen - Zuid inderdaad. Voor meer info http://www.beeckestijnpop.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |