Vrijdag tot zondag dus de Mooi Weer Spelen in Delft. Veel straattheater als ik het zo een beetje lees en ik ga een poging doen om dit te fotograferen. Iemand zin om mee te gaanquote:Theaterfestival Mooi Weer Spelen bestaat 20 jaar en pakt uit met nationale en internationale toppers, zowel in de binnenstad als daar buiten. Naast het vertrouwde, immer succesvolle straattheater en het traditionele spektakel op zaterdagavond bieden we dans, interactie, installaties, locatietheater, eigen producties, kindervoorstellingen, experiment, poëzie, twee premières… en nog veel meer
Visa indeed... bij mij in drievoud aan te vragen en te betalenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wat in DelftMoet je daar geen inentingen voor hebben en een visum voor aanvragen?
Geen SC in dit topicquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo betalenDaar krijg je toch een krat bier bij, anders komt er echt niemand
TeeVeePeedeHoog.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vrijdag tot zondag dus de Mooi Weer Spelen in Delft. Veel straattheater als ik het zo een beetje lees en ik ga een poging doen om dit te fotograferen. Iemand zin om mee te gaan
Voor zondag wordt 14-22 graden met een zonnetje aangegeven op WeerOnline.NLquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:38 schreef freud het volgende:
P, regel jij dan even mooi weer?
Sorry, je online agenda was offline geloof ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:18 schreef rudedeltadude het volgende:
ik zou eigenlijk heel graag een keer naar een fotmeet komen, maar waarom plannen jullie die dingen altijd zo beroerd?![]()
![]()
Vrijdagavond werk ik, zaterdag ga ik auto kijken en zondag heb ik een familiefeest... (zie je wel dat het aan jullie planning ligt)
neem je je schilderezel toch lekker meequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef Ymke het volgende:
Klinkt hartstikke leuk , helaas ben ik aan het schilderen![]()
HM2 mee gaat denkt ie...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
Subtiel kickje omhoog... ik kan dus zaterdag nietIk ga zondag een rondje doen. Als er mensen mee willen, zullen we dan een verzamelplek afspreken?
Je logeert toch al in Delftquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je logeert toch al in DelftKleine moeite he
Wel een blauwe 'L' op je lens he!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]en de 70-200mm moet toch ook wennen aan de mensen in vreemde omgevingen
quote:
verlichtingenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]whehehe en zeker melden dat bagger foto's te wijten zijn aan het nog niet onder-de-knie-hebben van de bijzondere verrichtingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |