Ja dan mogen wij ook mee doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:02 schreef ..zapper het volgende:
Hangende dingen. Daarmee is het bereik in een klap een stuk groter.
Dan kan het sporten beginnen!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja dan mogen wij ook mee doen.
Maar meestal als dan de BH uit gaat blijft het niet meer bij hangen........
Zaakjes hangen ookquote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef An24 het volgende:
"Hangende dingen".....nu is "het zaakje helemaal uit zijn verband gerukt"![]()
Gewoon goed begin van het weekend alvastquote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
Het is nog geen vrijdagmiddag hoorGa eens even snel stoppen met dit niveau
![]()
quote:
whoops... JACKPOT zeg ik altijd maar...quote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef Yoni het volgende:
Collega van mij heeft een nieuw stulpje gekocht: 750.000 euro![]()
Zeker met verbandquote:
nu moet ik mijn scherm schoonmakenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef An24 het volgende:
Ik had het niet beter gedaan!quote:
quote:
het zijn maar ijsresten, maar togquote:
Hoezo niveau ;')quote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
Het is nog geen vrijdagmiddag hoorGa eens even snel stoppen met dit niveau
![]()
oef... mogen we daar nu ook al aan rukkenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef An24 het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef PankPinther het volgende:
[..]
hier heb je een nieuwe...
[afbeelding]
Niet leuk , ik ben in diepe rouw ....quote:Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef PankPinther het volgende:
[..]
hier heb je een nieuwe...
[afbeelding]
Nou als een van mn andere dieren hem heeft opgegeten was het wel een heeeeeeeeeel klein tussendoortje.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb je de dader al op strafdieet gezet?
30 minuten bewegen per dag hequote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef prupke het volgende:
poehee je huis opruimen bij een temp van 27 graden..valt dat ook onder sporten?
kzweet me kapot
ow dan sport ik genoeg in een weekquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef Ymke het volgende:
[..]
Niet leuk , ik ben in diepe rouw ....![]()
Ik wil een emoticon met een zwarte sluier
Daar heb ik ook aan gedacht , en heb alle potten en planten rondom de bak weggehaald , maar niks gezien , maar ja , dat beestje was echt maar een halve cm groot en ook nog eens donker gekleurd , dus dat zie je niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
[afbeelding] Deze komt het dichtst in de buurt ...
Maaruh, als je hem zowat ieder kwartier bekeek, heb je dan de dader niet voorbij zien komen? Of kon ie opeens zo goed springen dat ie over de rand ging?
toen ik foto's van dat stelletje ging maken sprongen er echt honderden rond...je moest gewoon uitkijken waar je liepquote:Op maandag 4 juni 2007 23:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht , en heb alle potten en planten rondom de bak weggehaald , maar niks gezien , maar ja , dat beestje was echt maar een halve cm groot en ook nog eens donker gekleurd , dus dat zie je niet.
Volgend jaar ga ik het weer proberen , en dan gooi ik er veel meer in de bak , blijft toch erg leuk om zo;n proces te volgen
Dag Japie , het gaat je goed![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |