quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:52 schreef An24 het volgende:
[..]
* An24 bedacht zich aan te sluiten, maar heeft dan een bruiloft te fotograferen![]()
Have funquote:mogguhVandaag eens kijken of Bokito nog een reclasseringswerker nodig heeft
![]()
Toe maar, ga 'm nog belonen ook voor z'n recalcitrante gedrag...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:52 schreef An24 het volgende:
mogguhVandaag eens kijken of Bokito nog een reclasseringswerker nodig heeft
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toe maar, ga 'm nog belonen ook voor z'n recalcitrante gedrag...![]()
'reclassering', 'semi overheid'... Je hebt wel alle schijn tegen hoor...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben niet van het grijze wollen sokken type
![]()
![]()
Uhmquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:58 schreef Ynske het volgende:
Owjah P
houd je rekening met 9 en 10 juli? geloof ik of 8 en 9 juli?
dan zijn t échte gróte!!!
Uhuh in limbolandquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UhmWaar hebben we het over
![]()
* PdeHoog checkt evenementenkalender even
Ah...ik zie het alMaar da's wel downtown Limboland
Plus dat ik dan aan het klussen ben geloof ik
Ik zie jou ook meer aan voor spiegeltechnieken. "Dus toen sleurde je haar zo *aan been pakt en in het rond cirkelt* door de dierentuin? En beet haar hier hier hier en hier *hap hap hap hap*"quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben niet van het grijze wollen sokken type
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:02 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik zie jou ook meer aan voor spiegeltechnieken. "Dus toen sleurde je haar zo *aan been pakt en in het rond cirkelt* door de dierentuin? En beet haar hier hier hier en hier *hap hap hap hap*"
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:02 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik zie jou ook meer aan voor spiegeltechnieken. "Dus toen sleurde je haar zo *aan been pakt en in het rond cirkelt* door de dierentuin? En beet haar hier hier hier en hier *hap hap hap hap*"
hmmquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:52 schreef An24 het volgende:
mogguhVandaag eens kijken of Bokito nog een reclasseringswerker nodig heeft
![]()
Zo'n beetje eind van de ochtend...mijn kittens zijn nu nog lekker bezig..rond uur of elf twaalf gaan ze hun tukkie doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
bokito is wel interessant jah
ff kieken of wzh het toestaan vandaag
*ps an, hoe laat ga jij ?
lol ik las kitlens, vroeg me al af wat die aan t doen wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo'n beetje eind van de ochtend...mijn kittens zijn nu nog lekker bezig..rond uur of elf twaalf gaan ze hun tukkie doen
dacht ik in eerste instantie ook, maar toen ik het de 2e keer las ....quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef Ynske het volgende:
lol ik las kitlens, vroeg me al af wat die aan t doen was
haha, meet zo veel..vind het ook wel soms ff lekker om in mijn uppie te slenteren...maar voor een kennismaking en een bakkie wil ik wel tijd maken hoorquote:
Zal wel lukken...nu eerst zo eens een ontbijtjequote:Op woensdag 6 juni 2007 10:22 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat heeft ook mijn voorkeur.
Veel plezier straks.
zal ik anders mijn nummer PM.men? kun je bellen als je er bent?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:24 schreef kwiebuske het volgende:
k
ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol ik las kitlens, vroeg me al af wat die aan t doen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |