Ik meld me aanquote:Op maandag 4 juni 2007 11:53 schreef JAM het volgende:
Sterker nog, ik voel wel iets voor een grote FOK-gangbang op de CONFEDERONA alliance.. Die kunnen we makkelijk hebben.
weer geen trade lijersquote:Op maandag 4 juni 2007 13:01 schreef Diverse_Reality het volgende:
Inderdaad tijd voor wat actie... mijn economie stort ineen..
Hmm, hoe lang zal het nog duren voordat wij een enorme alliance op ons dak krijgen. Nog even en we staan bekend als 'rogue-alliance'.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:53 schreef JAM het volgende:
Sterker nog, ik voel wel iets voor een grote FOK-gangbang op de CONFEDERONA alliance.. Die kunnen we makkelijk hebben.
Heb je een contract getekend waarin staat dat je er recht op hebt?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Niet zeuren, gast. De mogelijkheid bestaat, dus waarom zou ik niet om die aid vragen? Dat het nu al 2 weken duurt zegt meer over degenen die wel over de middelen beschikken, maar liever in zichzelf investeren dan aan de rest van de alliantie om zodoende de hele alliantie sterker te maken, nummer 1 en 2 uitgezonderd natuurlijk. Die hebben genoeg gedaan.
Dan ben ik maar een zeurder. Als de feiten maar duidelijk zijn.
Hoe kan je jouw eigen resource nou veranderen?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
verander mijn resources even, i.pv Coal heb ik nu Marble, Uranium heb ik nog steeds
Heb ik gezegd dat ik er recht op hebquote:Op maandag 4 juni 2007 15:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Heb je een contract getekend waarin staat dat je er recht op hebt?![]()
Ich frage euch: Wollt ihr den totalen Krieg? Wollt ihr ihn, wenn nötig, totaler und radikaler, als wir ihn uns heute überhaupt erst vorstellen können?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Hmm, hoe lang zal het nog duren voordat wij een enorme alliance op ons dak krijgen. Nog even en we staan bekend als 'rogue-alliance'.![]()
Zo nee, zit dan niet te zeiken over zelfverrijking als je wat gaat krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik er recht op heb
Zelfverijking is het alleen als je zelf wel wilt ontvangen maar niets wilt geven. Hoe kom je op het idee dat ik niets zou geven? Ik zou de eerste zijn die iemand tussen 30 en 50 een handje zou helpen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zo nee, zit dan niet te zeiken over zelfverrijking als je wat gaat krijgen.
Gaap. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die de schuld bij anderen leggen dat ze zelf zo slecht gaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zelfverijking is het alleen als je zelf wel wilt ontvangen maar niets wilt geven. Hoe kom je op het idee dat ik niets zou geven? Ik zou de eerste zijn die iemand tussen 30 en 50 een handje zou helpen.
Voel je je soms aangesproken dat je zo in de verdediging schiet?
Mwoa....quote:Op maandag 4 juni 2007 14:02 schreef du_ke het volgende:
Het gaat goed.
Even je potentiele aid-bruggen aan het verbranden?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waar jij een hekel aan hebt zal mij aan mijn reet roesten.
nope. Draft is een negatief aantal soldaten.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:53 schreef W8ezel het volgende:
Kun je iemand waarbij de soldaatjes in draft zitten ook aanvallen?
Mja, iemand mag wel even in Games een topic openen ofzoquote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef Timmehhh het volgende:
We moeten eens flink gaan recruiteren, wat nuclear power states zoals die phoib maar ook aanmedlingen van Fok zelf. Mischien een newssubmit op forum, of een topic in het games forum?
Mijn inkomen stijgt ook gestaag. Deze week moet ik de ton per dag toch gaan passeren (al stijgen m'n dagelijkse kosten ook natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 16:35 schreef Sargon het volgende:
zo de sfeer zit er weer goed in
mijn nation is echt booming. Hoewel het inkomen wat inkakt
Ik neem aan dat je 100k netto bedoeld?!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn inkomen stijgt ook gestaag. Deze week moet ik de ton per dag toch gaan passeren (al stijgen m'n dagelijkse kosten ook natuurlijk).
reroll je natiequote:Op maandag 4 juni 2007 15:51 schreef W8ezel het volgende:
[..]
Hoe kan je jouw eigen resource nou veranderen?
hoe doe je datquote:Op maandag 4 juni 2007 21:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
reroll je natie
ik had eerst coal en uranium
omdat ik gelezen heb dat infra duurder wordt naarmate je meer hebt, en marble 10% minder infrakostne brengt, hou ik het bij deze
Yes. Rerollen betekent gewoon je natie deleten en een nieuwe aanmaken.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoe doe je dat![]()
en raak je dan ook weer alles kwijt?
hmm dan kan ik beter een 2de land aan maken en daar alles naar toe hevelen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Yes. Rerollen betekent gewoon je natie deleten en een nieuwe aanmaken.
Moet je ook maar net hopen dat je die grondstoffen nodig hebtquote:Op maandag 4 juni 2007 21:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
reroll je natie
ik had eerst coal en uranium
omdat ik gelezen heb dat infra duurder wordt naarmate je meer hebt, en marble 10% minder infrakostne brengt, hou ik het bij deze
Dat is verboden; kan je een ip-ban voor krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm dan kan ik beter een 2de land aan maken en daar alles naar toe hevelen.
ja maar dat wordt gezien als cheating. (tenzij je alle tech/geld via een ander land stuurt).quote:Op maandag 4 juni 2007 21:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm dan kan ik beter een 2de land aan maken en daar alles naar toe hevelen.
60k per dagquote:
(mede) Dankzij die spices heeft mn volk hamburgers; ze zijn je eeuwig dankbaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:53 schreef MkII het volgende:
45-50k per dag bruto![]()
Mijn marble en spices leggen je geen windeieren, Descendent![]()
En ik heb nog lumber en water nodig om lekker op mijn stalen tuinstretcher van m'n bier en fastfood te kunnen genieten...
hoeveel infra heb je en hoeveel is je strenght?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:32 schreef Madine het volgende:
Wanneer mag ik eens wat lui gaan aanvallen. Het volk verveelt zich!
Ik zou dus niet aan oorlog denken hequote:Op maandag 4 juni 2007 23:53 schreef Madine het volgende:
Infrastructure: 16.25
Nation Strength: 63.546
Omg..
Wacht maar tot de fun begint,raiding timequote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:11 schreef Shawn het volgende:
38) [afbeelding] Halland: Reya [afbeelding] [afbeelding]
RIP Halland52 leden weer
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:11 schreef Shawn het volgende:
RIP Halland52 leden weer
oh okquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:02 schreef Whizzkith het volgende:
Nee dat ding heb ik al ondergespammedNieuw topic met aantrekkelijke TT en OP is nodig
Thanks Whizzquote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:10 schreef Whizzkith het volgende:
6/5/2007 12:09:54 AM
"Het MarShawn Plan"
Awaiting Approval - Cancel
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:52 schreef Document1 het volgende:
Oh het is de befaamde 5 juni, veel plezier met de poen jongens
Hoe zit dat precies dan? Na een x aantal dagen inactivity verdwijnen de naties??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:11 schreef Shawn het volgende:
RIP Halland52 leden weer
volgens mij na 19 dagen inactive wordt je nation verwijderdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hoe zit dat precies dan? Na een x aantal dagen inactivity verdwijnen de naties??(Zo ja: hoeveel dagen? (er verdween er laatst ook eentje waar ik in oorlog mee was (tech raid), was ook al zo'n 20 dagen inactive
Wie is de gelukkige?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:28 schreef descendent1 het volgende:
20 volgens mij dan. Gister een van 20 nog in war mee. die is nu weg. Hee, dus er is een war slot open!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:55 schreef Whizzkith het volgende:
Monidicia raken we ook nog wel kwijt...
Waar blijft dat GAM topic?!
gewoon doen tochquote:Hello,
I can offer $50000 via foreign aid if you acccept my trade offer (already sent it yesterday) today or tomorrow. In return I would expect you to trade with me for at least a month.
Please accept the offer and after that I will send the aid. Thanks.
quote:Congratulations. Your nation is one week old today. In celebration your citizens will experience +2 happiness today.
Nee dat is een handelspartner van mijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:55 schreef Whizzkith het volgende:
Monidicia raken we ook nog wel kwijt...
Waar blijft dat GAM topic?!
hij heeft gold en silver, en hij staat op nr 294 van alle natiesquote:
ik maak zoveel ip`s aan als ik wilquote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Dat is verboden; kan je een ip-ban voor krijgen.
Als er 2 mensen op 1 IP zitten geeft dat zelfs al gezeik. Tijdelijke ban, trade en aid verbod.
ik ben nu al weer een week bezig een lumber trade te fiksen maar iedere keer lopen ze wegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:35 schreef Double-Helix het volgende:
Niek raak ik ook kwijt en dat is ook een belangrijke trade partner van mij
Dan kun je wel veel meer vragen dan 50kquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij heeft gold en silver, en hij staat op nr 294 van alle naties
Hmm 100 Tech... Goed idee, eens kijken of dat pastquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:56 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Nee dat is een handelspartner van mij
Appelvla, wanneer kan ik met je techdealenZit nu al over de 100 tech heen, kan allemaal weg wat mij betreft.
Hey voor 50 tech bood je toch 1.5 miljoenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:35 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Hmm 100 Tech... Goed idee, eens kijken of dat past
*kijkt*
Ik heb voor jou 21 juni staan, theoretisch moet het mogelijk zijn dus2 miljoen voor 100 tech?
ik meende zo rond de 1,2milj. (standaard prijs is toch 24K per techt?)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Hey voor 50 tech bood je toch 1.5 miljoen
dus![]()
![]()
![]()
quote:None
10 100000
20 250000 (100000+150000)
30 430000 (250000+180000)
40 620000 (etc...)
50 840000 (etc...)
So to go from 0 tech to 50 tech with no discounts will cost 840 000. So tech deals at 1mil for 50 means the seller will make at least 160 000
Gold
10 95000
20 237500
30 408500
40 589000
50 798000
Microchips
10 100000
20 238000
30 403600
40 578400
50 780800
Gold and Micro
10 95000
20 226100
30 383420
40 549480
50 741760
University Gold and Micro
10 85500
20 203490
30 345080
40 494530
50 667580
Two Universities Gold and Micro
10 76000
20 180880
30 306740
40 439590
50 593410
Thanks micky, ik heb het alweer uitgegevenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Hey Shawn, de offer is jouw kant op. Kon pas net achter internet.
Bedankt voor de cash gasten.Eindelijk mn harbor.
lol, ok ik zal het niet meer doen tenzij een nation van alliantie verandertquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:28 schreef K-Billy het volgende:
Shawn, zou je niet elke keer willen melden welke spelers er af zijn gevallen?
Dat maakt een ontmoedigende indruk, terwijl de alliantie juist vitaal is!
ik zou voor de bank gaanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb net mn harbor aangeschaft. Ik heb nog anderhalve ton, incl taxes. Wat zal ik halen? Een factory, stadium, bank? Of alles maar in infra en dan later die dingen kopen?
Niet factory? Dat las ik weer ergens anders.quote:
ja beide zijn belangrijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Niet factory? Dat las ik weer ergens anders.
ja ik krijg per bank +$3 Avg. Individual Income Taxes Paid Per Dayquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:39 schreef Document1 het volgende:
wat je zelf het belangrijkst lijkt, lijkt me... ik heb 2 banken ga morgen me eerste factory kopen
Het kan alleen eerder als je kunt ruilen met Double-Helix (11 jun) of Luutgaert (15 jun)...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:13 schreef Timmehhh het volgende:
Tegen die tijd heb ik wel zo'n 250 tech gelootKan ik echt niet eerder? moet van mijn tech af mijn infrastructure is nou kleiner dan mijn land puur omdat ik geld tekort kom :S 380 lang tegenover 280 of zo terwijl het 1-2 moet zijn. Al dat land is z'on beetje veroverd.
Als ik wat geld heb kan ik ook flink donaten aan kleinere naties.
2 miljoen is prima btw
quote:
Waar heb je om goedkeuring gevraagd meneertje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Ga morgen pas weer eens rondneuzen voor slachtoffers... (ik heb mn troops gedeployed vandaag, want mocht het sujet dat ik een peace offer stuurde (slechte loots) nog domme ideeen in zn hoofd halen.... dan gaat ie kennis maken met mijn binnenkort aan te schaffen bommenwerpers...
)
Ik wil dan wel eerst weten wanneer ik mijn tech kwijt kanquote:
21 juniquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:48 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik wil dan wel eerst weten wanneer ik mijn tech kwijt kan![]()
25 dan maarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:49 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
21 juniOf 15 als je met Luutgaert kunt wisselen
Maar maar morgen ga ik pas rondneuzen voor slachtoffers!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:45 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Waar heb je om goedkeuring gevraagd meneertje?
heheh ik wil de kosten van het leger beperkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:07 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maar maar morgen ga ik pas rondneuzen voor slachtoffers!!![]()
Ik heb er al eentje op het oog trouwens... Deze: http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=124328 Slechts 700 soldaatjes, geen partij natuurlijk voor mijn machtige superlegers![]()
Lijkt me ook verstandig. Zeker in de huidige opbouwfase voer ik toch wel oorlog, toestemming of nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:15 schreef descendent1 het volgende:
Maareh, ff serieus: wat die toestemming betreft: Kunnen we niet beter een aantal stndaard regels opstellen voor het aanvallen van andere naties? Bv.
- geen geel
- Geen sterke alliance
- Geen aid
- Geen oorlogen met naties uit sterke alliances (ik kreeg ooit eens een bericht van een GOLD member waarin hij mij een aasgier (scavenger) noemde omdat ik zn oorlog had gejat. Heb m vriendelijk gezegd dat ik dat niet doorhad en alles is weer pais en vree, maar toch..)
Ik kijk bv eerst of ze ook aid hebben
jep en minimaal 3 dagen niet actiefquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:15 schreef descendent1 het volgende:
Maareh, ff serieus: wat die toestemming betreft: Kunnen we niet beter een aantal standaard regels opstellen waar je naar moet kijken voor het aanvallen van andere naties? Bv.
- geen geel
- Geen sterke alliance
- Geen aid
- Geen oorlogen met naties uit sterke alliances (ik kreeg ooit eens een bericht van een GOLD member waarin hij mij een aasgier (scavenger) noemde omdat ik zn oorlog had gejat. Heb m vriendelijk gezegd dat ik dat niet doorhad en alles is weer pais en vree, maar toch..)
Leuk als je word ge'Zi't en wij geen hulp aan je biedenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lijkt me ook verstandig. Zeker in de huidige opbouwfase voer ik toch wel oorlog, toestemming of niet![]()
.
Dat weet ik en het risico neem ik heel bewustquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:17 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Leuk als je word ge'Zi't en wij geen hulp aan je bieden![]()
Tuurlijk royquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ben je nu neit trots op me YOussef?
zoek je nog doorsluizers of tech-leveranciers? Ik kan altijd geld gebruikenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:36 schreef Whizzkith het volgende:
Nou ik heb maar 3 aid slots beschikbaar op 11 juni, en als hij wil ruilen als techleverancier wordt het gewoon zo:
- Ik stuur 3 miljoen naar jou
- Jij stuurt 500k en 50 tech naar X en Y
- X en Y sturen 50 tech (samen 100 dus) tech naar mij
Nope, sorryquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:36 schreef Frrreek het volgende:
[..]
zoek je nog doorsluizers of tech-leveranciers? Ik kan altijd geld gebruiken
yo wij zijn ongeveer even sterk we zouden een pact kunnen sluiten en gezamelijk een wat sterker land aanvallen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat weet ik en het risico neem ik heel bewust. Mijn aanvallen zijn namelijk impulsief en wachten op toestemming duurt me toch te lang
.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:17 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
jep en minimaal 3 dagen niet actief![]()
Je wilt toch ook niet zomaar aangevallen worden,en zoals whizz al zei 3 dagen valt wel heel erg mee,don't push you'r luckquote:
quote:Private Message
To: Luutgaert From: Nintenderek 6/4/2007 9:15:51 AM Subject: YN5
Hello. I'm from GOLD. I'm sending you this message because you attacked a yellow team member. All of the yellow team is now pretected by GOLD and FAN in an act called YN5. If you do not know what this is please go to this link. I think it explains it quite well.
http://z15.invisionfree.c(...).php?showtopic=71137
Please declare peace on the yellow team nation and pay back all that you took from him or GOLD and FAN will take action. Please do not attack Yellow next time.
Oei. Nou ja, ik heb Emo Land inmiddels maar peace geofferd.quote:Private Message
To: Luutgaert From: Gormantastic 6/4/2007 2:57:43 PM Subject: Yellow Number 5
Excuse me sir but your attack of a yellow nation is in blatent violation of YN5. This is a FAN/GOLD doctrine designed to help yellow nations. Please cease and decist attacks or prepare to be anarchied
Dat stond duidelijk bij de ministerie van defensiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
[..]
Oei. Nou ja, ik heb Emo Land inmiddels maar peace geofferd.
Moet je ook maar niet meedoen met mijn oorlog. Ik heb hem ook peace geofferd omdat ik een dergelijk bericht kreeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
[..]
Oei. Nou ja, ik heb Emo Land inmiddels maar peace geofferd.
We hadden hem al compleet geplunderd hoor. Ik had 6 tech en een berg land van hem gestolen. En bijna al zn soldaten weg. En bijna 60 infra. Dus 'niks gebeuren' is overdreven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef Sargon het volgende:
wat een mafkezen, dus als je geel kiest als kleur kan je nooit wat gebeuren?
Ik heb echt een hekel aan New Pacific orderquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:15 schreef Timmehhh het volgende:
Gast we hebben dat nog uitvoerig behandeld op forum en in dit topic. Nu wordt je sowieso afgemaakt door die lui.
Toestemming voor de volgende graag
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=113696 is zelf ook flink aan het raiden, goed plan om hem eens aan te pakken. Laat deze maar zitten heeft aid gehad van New pacific order, en als ik ergens bang voor ben![]()
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=84036
De grotere orange alliances moeten ook voor zo'n regeling zorgen eigelijk,dat gedoe om geel is zwaar overdrevenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef Luutgaert het volgende:
Ik ben ze aan het paaien. Het zal wel goedkomen. Of zit die ene contactgestoorde kerel van een paar pagina's terug ook in geel?![]()
wat is je level?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef Timmehhh het volgende:
Ik kan echt geen fatsoenlijk raid target vinden, Volgens mij wordt het naarmate je levels omhoog gaat steeds moeilijker om goede raids te vinden. Iemand interesse om samen een wat sterker landen aan te vallen. Want de enigste landen die raidbaar zijn zonder alliances thats is, zijn tot het bot toe bewapend.
Nadat ik gisteren dit had gestuurdquote:ill do it, sure. but will i get both sets of 50 tech within the same few days?
Nou moet ik deze maar afblazen, al krijg ik hier wel 2 miljoenquote:Hey Moenet,
I saw your post on cybernations forum, that you were looking for tech. I have recently gotten a lot of tech in wars and have far to much of it, and want to get cash to invest in infrastructure and improvements.
This is however the first time i techdeal so i dunno how it goes. I think its a good Idea if I send you 50 tech today, you send me approx 2 miljon cash. Then i send 50 tech more tomorrow,
Plz pm me back, if necessary i could figure out what a middleman is.
Kind regards,
Timmehhh
Dus ik hoef mijn tech deal van 11 juni af te blazen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:40 schreef Timmehhh het volgende:
Ik heb nu ook een reactie terug op een tech deal offer van een andere gast
[..]
Nadat ik gisteren dit had gestuurd
Hey Moenet,
I saw your post on cybernations forum, that you were looking for tech. I have recently gotten a lot of tech in wars and have far to much of it, and want to get cash to invest in infrastructure and improvements.
This is however the first time i techdeal so i dunno how it goes. I think its a good Idea if I send you 50 tech today, you send me approx 2 miljon cash. Then i send 50 tech more tomorrow,
Plz pm me back, if necessary i could figure out what a middleman is.
Kind regards,
Timmehhh
Oeh, count me in!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef Timmehhh het volgende:
Ik kan echt geen fatsoenlijk raid target vinden, Volgens mij wordt het naarmate je levels omhoog gaat steeds moeilijker om goede raids te vinden. Iemand interesse om samen een wat sterker landen aan te vallen. Want de enigste landen die raidbaar zijn zonder alliances thats is, zijn tot het bot toe bewapend.
kijk je kan niet 2 deals met dezelfde persoon tegelijk hebben,dus jij moet hem tech sturen,en hij stuurt het geld naar de middleman en die weer naar jouw,zo gaat het dus,en vertrouwn zou ik niet doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:44 schreef Timmehhh het volgende:
Ja ik weet niet hoe veilig die gast is, kan hem gewoon 50 tech opsturen en hopen dat ik 2 miljoen van hem terugkrijg? Hoe werkt dat middleman principe btw?
ik vind het een goed idee maar hoe moeten we dat dan doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef Timmehhh het volgende:
Hmm tamazgha als ik hem nou effe doorverwijsd naar jouw? dan paas jij hem 50 en ik hem 50 Daarnaast paas ik nog een 100 aan Whizzkith. Is dat een goed idee?
Best.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:47 schreef Timmehhh het volgende:
Decencent wil jij middle man zijn? krijg je 100.000 fee
neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef Timmehhh het volgende:
Het is dus niet mogelijk om iemand tech te versturen en daar ook het geld van te ontvangen?
cool dus wanneer kunnen we aan de bak?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:53 schreef Timmehhh het volgende:
2 miljoen zegt die, is prima btw op die manier hebben we ook genoeg aid slots over om met Whizkith te blijven dealen. Anders kan ik ook nog foreign ministeries er bij kopen ofzo.
hoeft niet meer,we hebben het al geregeldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef descendent1 het volgende:
Maar dan ben ik twee aid slots kwijt toch?![]()
Okay, ik snapte er toch al weinig meer van...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hoeft niet meer,we hebben het al geregeld![]()
Jep, hou ik rekening mee, ik heb ze allemaal nog open en heb er maar 2 nodig voor die deal en 3 voor die van jouw. Als ik foreign ministeries erbij koopt loopt het allemaal goed want dan heb ik 5 slots.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef Whizzkith het volgende:
Timmehh, hou je er wel rekening mee dat je niet oneindig veel aid-slots hebt en 3 nodig hebt voor de 100 tech voor 2 mil bij mij?
quote:Hey,
I found a middleman who also wanted to send 50 tech.
This is his country
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=124328
However he didnt wanted to use too many aid slots so he wanted you to send me 2 miljon. Than i send to tamazgha 50 tech and 1 miljon
And then tamazgha sends you 100 tech.
Is this possible?
Kind regards,
Timmehhh
Nog wat gehoord van die gozer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef Timmehhh het volgende:
Ik heb vandaag trouwens ook 3 sterke Nederlanders (nuclear potential) doorverwezen naar beide fora en de fok alliance
ja dat had ik ook gemeldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:21 schreef Whizzkith het volgende:
To: Appelvla From: Gan Ning 6/5/2007 3:09:54 PM Subject: Message from GOLD
Currently you have been already messaged by FAN and have been told to keep your members from attacking the Yellow sphere, this has not happened. Since that message your alliance has made at least 3 attacks on the yellow sphere. Your alliance will cease all attacks on the yellow sphere or GOLD and FAN will give your whole alliance a serious beatdown, this includes you and this is your final warning.
... Ik zei toch dat er peace moest worden gedeclared?
En pak raptorix ook eens aan die loopt ook enkel nations met alliances te raiden.quote:5/29/2007 8:07:48 AM
"A general dispute"
Islamoville
Ruler: Demolisher
Alliance: FOK
hththtt
Ruler: The Great Taylor
Alliance: Federation of Armed Nations Currently Fighting
Wie daar niet mee stopt zal ik persoonlijk aanvallen,kut op.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Timmehhh het volgende:
WTF is dit?
]Hij valt gewoon fucking FAN aan :S
[..]
En pak raptorix ook eens aan die loopt ook enkel nations met alliances te raiden.
RAPTORIX KAPPEN MET RAIDEN VAN ALLIANCES, zelfde geldt voor ISLAMOVILLE
De FOK burgeroorlogquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wie daar niet mee stopt zal ik persoonlijk aanvallen,kut op.
Dag dag FoK-Alliantiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Timmehhh het volgende:
WTF is dit?
Hij valt gewoon fucking FAN aan :S
serieus micky je moet peace offeren en dat is een bevel(jij was het toch met luutjes?)quote:
Laten we DAT voorlopig maar ff niet doen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef K-Billy het volgende:
Timmmeh en Desconistan nog online?
Zin om samen met WeirdMicky en ik een land aan te vallen?
(Kan natuurlijk maar met zn 3en)
Dat heeft hij allang gedaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
serieus micky je moet peace offeren en dat is een bevel(jij was het toch met luutjes?)
Laten we dat dus vooral niet doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef K-Billy het volgende:
Timmmeh en Desconistan nog online?
Zin om samen met WeirdMicky en ik een land aan te vallen?
(Kan natuurlijk maar met zn 3en)
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Laten we DAT voorlopig maar ff niet doen...![]()
Okay...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Laten we dat dus vooral niet doen.
Vanaf nu geen oorlog meer tot nader bericht,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Waarom niet?
Deze is compleet neutraal
En hij heeft 47 tech. Met zn 3en kunnen we hem wel in anarchy krijgen.
Ik weet nooit zo goed waar ik moet kijken, waar de belangrijke zaken staan enzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef DiviFilius het volgende:
K-Billy, probeer dit forum eens af en toe bij te houden, dan snap je het wel
dit zou eigenlijk meer een slowchat topic moeten zijn..
47 tech is de moeite niet, minimaal iemand met 100 tech nodig, maar ik zit nu al in 3 oorlogen en voorlopig hebben we even geen oorlogen meer tot dat we geen problemen met FAN e.d. hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Waarom niet?
Deze is compleet neutraal
En hij heeft 47 tech. Met zn 3en kunnen we hem wel in anarchy krijgen.
gebruik view active topic werkt ideaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:58 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed waar ik moet kijken, waar de belangrijke zaken staan enzo.
'View active topics' knop!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:58 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed waar ik moet kijken, waar de belangrijke zaken staan enzo.
Oke,dat is goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb allang peace geofferd, maar die inactieve aap heeft niet geaccepteerd. Ik viel niet aan met luutje, luutje wilde ook wat tech raiden en viel dus aan, zonder dat ik het wist.
Verder allang geregeld met zo'n dude van FAN dat ik vrede zou aanbieden. Dat hij niet accepteert kan ik niets aan doen. Het loopt wel los.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:02 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
gebruik view active topic werkt ideaal.
lolquote:
Ik heb hem nu ook pas gevondenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:17 schreef K-Billy het volgende:
Wat een gemak, die 'view active topics' knop!
Het beste advies in tijden!![]()
We zullen gul zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef Madine het volgende:
Moet ik Islamoville aanvallen? Ik heb net drie man en een paard :-p
Verklaar m maar de oorlog. Nu!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef Madine het volgende:
Moet ik Islamoville aanvallen? Ik heb net drie man en een paard :-p
Ga jij m aiden dan? Of zal ik dat doen? Als ik het doe, moet iemand anders ff die 40 k aid aan dat andere nieuwe landje geven (equinix)quote:
Jep.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:20 schreef Madine het volgende:
Okay, uhmm.. gewoon declare war doen?
hoeveel soldaten heb je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:22 schreef Madine het volgende:
Wat moet ik bij 'Select an action...' kiezen?![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:20 schreef Madine het volgende:
Okay, uhmm.. gewoon declare war doen?
deploy een paar en als je 65 procent kans hebt op winnen doe je aggresief en bij minder dan 65 procent doe je standart attackquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:22 schreef Madine het volgende:
145
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:40 schreef EricG het volgende:
Zolang het moslims zijn boeit het me eerlijk gezegd geen zak dat ze dood gaan.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:25 schreef K-Billy het volgende:
Islamoville wordt van de kaart geveegd!![]()
[..]
Waar valt te lezen hoeveel procent kans ik heb?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
deploy een paar en als je 65 procent kans hebt op winnen doe je aggresief en bij minder dan 65 procent doe je standart attack
Eerst defcon op 1 zetten Madine!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
deploy een paar en als je 65 procent kans hebt op winnen doe je aggresief en bij minder dan 65 procent doe je standart attack
Wil je wat soldaten en tanks?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:28 schreef Madine het volgende:
[..]
Waar valt te lezen hoeveel procent kans ik heb?
ligt eraan,maar morgen kan je weeer deployen en zal je finacieel worden gesteund.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef Madine het volgende:
Hmmm.. ik heb 90 soldaten op oorlogspad gestuurd. Da's een beetje weinig of niet? Kan ik er morgen meer deployen?
Sorry, ik ben maar een n00b :p
Ik kan in principe morgen ook wel 35 / 40k aidenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:21 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ga jij m aiden dan? Of zal ik dat doen? Als ik het doe, moet iemand anders ff die 40 k aid aan dat andere nieuwe landje geven (equinix)
Ik heb ook weinig geld op t moment trouwens...![]()
Aid jij onze kleine doch onversaagde held MAdine maar morgen dan!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:35 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ik kan in principe morgen ook wel 35 / 40k aiden
We moeten eens een voorbeeld stellen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef Timmehhh het volgende:
Om Islamoville aan te vallen is mss een beetje overdreven
Ik heb btw zo'n 40 messages op cybernations de deur uit gedaan aan Nederlanders met sterke staten, ik verwacht een hoop aanmeldingen
'Approved'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef Double-Helix het volgende:
madine je moet aid accepteren,je hebt 50 soldaten en 27k gekregen van Sargon volgens mij.
Idem.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:42 schreef Double-Helix het volgende:
mensen ik ga nu weg,morgen zie ik weer hoe dit verder is gegaan,en oh ja,madine held
Ok ik stuur morgen aid aan Madine om te helpen bij de oorlogquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Aid jij onze kleine doch onversaagde held MAdine maar morgen dan!![]()
Dan doe ik die andere.
OMG raap me opquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:32 schreef K-Billy het volgende:
5 juni 2007 - Crisis in de FOK-alliance
Één van onze leden, de obscure Demolisher - heerser van het kleine rijk, Islamoville, had een lid van FAN aangevallen. Dit kwam het bestuur van alliance, de Raad van Vijf, ter ore, terwijl er al opstootjes waren omdat de heersers WeirdMicky en Luutje aan FAN gerelateerden hadden aangevallen. Federation of Armed Nations is een ontzettend grote alliance, die samen met GOLD de leiding heeft genomen over alle mensen van het gele team (wij horen bij het oranje team). Er ontstond een crisis en omdat Demolisher tegen alle redelijkheid in iemand van zo'n grote alliantie had aangevallen, moest hij vernietigd worden. Op het alliance forum waren de politici in rep en roer. Iedereen schreeuwde om wraak en oorlog en de meest bloeddorstige kanten kwamen naar boven in mensen die normaal zo koel en beraden leken te zijn. Islamoville moest en zou geslacht worden, omdat hij de hele alliance in gevaar had gebracht! Ook werden er andere namen genoemd van ontrouwe spelers die eveneens niet te vertrouwen zouden zijn (Raptorix, heerser van Liberije). Er werd een beloning uitgeloofd voor de landen die Islamoville zouden vernietigen, aangezien hij buiten de range van de grote landen lag. Morgen zal Islamoville publiekelijk geslacht worden en alleen dan zal FAN zijn dreigementen intrekken. Dan zal de vrede (zelfs verplicht afgekondigd voor alle landen nu :-P) weer terugkeren in de FOK-alliance!
Wat een dag!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:32 schreef K-Billy het volgende:
5 juni 2007 - Crisis in de FOK-alliance
Één van onze leden, de obscure Demolisher - heerser van het kleine rijk, Islamoville, had een lid van FAN aangevallen. Dit kwam het bestuur van alliance, de Raad van Vijf, ter ore, terwijl er al opstootjes waren omdat de heersers WeirdMicky en Luutje aan FAN gerelateerden hadden aangevallen. Federation of Armed Nations is een ontzettend grote alliance, die samen met GOLD de leiding heeft genomen over alle mensen van het gele team (wij horen bij het oranje team). Er ontstond een crisis en omdat Demolisher tegen alle redelijkheid in iemand van zo'n grote alliantie had aangevallen, moest hij vernietigd worden. Op het alliance forum waren de politici in rep en roer. Iedereen schreeuwde om wraak en oorlog en de meest bloeddorstige kanten kwamen naar boven in mensen die normaal zo koel en beraden leken te zijn. Islamoville moest en zou geslacht worden, omdat hij de hele alliance in gevaar had gebracht! Ook werden er andere namen genoemd van ontrouwe spelers die eveneens niet te vertrouwen zouden zijn (Raptorix, heerser van Liberije). Er werd een beloning uitgeloofd voor de landen die Islamoville zouden vernietigen, aangezien hij buiten de range van de grote landen lag. Morgen zal Islamoville publiekelijk geslacht worden en alleen dan zal FAN zijn dreigementen intrekken. Dan zal de vrede (zelfs verplicht afgekondigd voor alle landen nu :-P) weer terugkeren in de FOK-alliance!
Wat een dag!
oh ja dat is ook waarquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:27 schreef Timmehhh het volgende:
@ helix bericht van die gast
no because you can only send me a max of 50 tech at one time. so we can do a 50 deal now and another 40 deal in ten days
ik wil wilquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:13 schreef Shawn het volgende:
Ik ben op zoek naar Aluminium.
Je krijgt Lumber en Uranium, + $50.000, +25 Infra, +25 Land en +2 Tech.
held!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:19 schreef Madine het volgende:
Zo.. Islamoville heeft nog maar 5 soldaten en de anarchie is uitgebroken in zijn land.
ik heb zojuist mijn taxes gecollect en ben mijn bills vergeten te betalenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:19 schreef Double-Helix het volgende:
en shwan heb je interesse in 50 tech voor 1 miljoen?
gedaan,heb je interesse in 50 tech shawn?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:20 schreef Shawn het volgende:
[..]
dealstuur mij maar een tradeoffer, dan doneer ik nu $5
okequote:Op woensdag 6 juni 2007 12:22 schreef Shawn het volgende:
[..]
ik heb zojuist mijn taxes gecollect en ben mijn bills vergeten te betalendus mijn economie is een MESS nu
![]()
maar ik ga mijn trades nu in orde maken, en misschien wil ik je tech dan wel overnemen
ik heb $5 gedoneerd, je krijgt je geld zodra de CN admin de donatie verwerkt, wil je het dan bevestigen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
gedaan,heb je interesse in 50 tech shawn?![]()
voor 1 mijoen al yours![]()
ja is goed,dikke kus shawnquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef Shawn het volgende:
[..]
ik heb $5 gedoneerd, je krijgt je geld zodra de CN admin de donatie verwerkt, wil je het dan bevestigen?
ja is goed.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Timmehhh het volgende:
Tamazgha, die gast gaat waarschijnlijk 1 miljoen naar jouw toesturen is dat oke?
me too ùaar ik zit nu vast aan me trades,heb snel een harbor nodigquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:42 schreef Frrreek het volgende:
Water & Sugar nodig hier. Een van beide resources is ook een mogelijkheid. Ik heb Marble & Pigs. PLEAAASE![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:00 schreef Double-Helix het volgende:
To: Doublehelix From: admin 6/6/2007 5:59:00 AM Subject: Gift For $5.00 Cyber Nations Donation
Your nation Tamazgha has been credited with $50,000 extra cash, 25 miles of extra land, 25 infrastructure levels, and 2 technology levels for providing at least a $5.00 donation to Cyber Nations. Tell your fellow team members and friends about this offer and thanks for your Cyber Nations donation.
dank je shawn
jawel toch,dan heb je de meeste geld als het op belasting innen aankomtquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:48 schreef Document1 het volgende:
trouwens dat 28% taxes altijd het beste is is niet helemaal waar
quote:Currently, taxes affect population happiness as follows:
10%-16% gives +0 happiness
17%-20% gives -1 happiness
21%-23% gives -3 happiness
24%-25% gives -5 happiness
26%-28% gives -7 happiness
The only affect of happiness is to change how much money your citizens earn. (Currently, one point of happiness equates to $2.00 earned per citizen.) Many people don't want to charge a high tax rate because they don't want to anger their citizens. While this is noble, in terms of the game all it does is reduces your government's income, which in turn stunts your growth rate. It also means that it is pointless to raise your tax rate, collect your taxes, and then lower your rate again to make your people happy. In fact, it's rather dishonest to your citizens. Shame on you.
Okay, so given that the effect of happiness is to change your citizen's income, and given that your taxes are directly proportional to that income, figuring out your optimal tax rate becomes a simple min/max calculation. I know what you're thinking... You're thinking "Math!?! Not math! Noooooooo!" Don't worry, I've done all the hard work for you.
Here's what you have to do. First, set your tax rate to 16%. Now look at your "Avg. Gross Income Per Individual Per Day". Got it? Good. On to the handy chart.
If your nation's Avg. Gross Income Per Individual Per Day is:
0.00 - 10.00 leave your tax rate at 16%
10.01 - 32.66 set your tax rate to 20%
32.67 - 50.80 set your tax rate to 23%
50.81 + set your tax rate to 28%
And you're done! See, wasn't that easy! 118.png
For all you new nations that aren't at 28% taxes yet, don't forget to advance your tax rate as your Gross Income increases!
feli,quote:
mooi zoquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:47 schreef du_ke het volgende:
Ik heb afkickverschijnselen van het niet aanvallen.
Ja maar niet te lang hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef Shawn het volgende:
[..]
mooi zohet is ook de bedoeling dat je afkickt
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar niet te lang hoor! Anders is het spel geen ruk aan en groeien we veel te sloom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |